Warentuin
Alle reviewsWarentuin
Alle reviews (5)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
schorsmatten
super product en ook de klantenservice, en in het bijzonder Yvonne heeft hart voor de klant.
black box kunstkerstboom
Hele mooi volle boom, snel en goed geleverd.
Tuinttegels
Slechte klantenservice!!! Ik Koop tuin tegels via bol en was €35,99 per vierkante na bellen naar bol en warentuin was het per vierkantemeters prijs dus ik bestel 37 m2 en krijg 37 stuks aangeleverd en bel nu naar bol wat fijn was dat je telefonisch je problemen kan bespreken. nu krijg ik een mail van warentuin waarom ik niet te vrede ben. Dus bellen naar warentuin wat er mis over prijzen bij bol en bij warentuin maar ik heb het van bol gekocht en bij bij hun dan is het €35,99 per stuk na honderden mailen zou desbetreffende persoon overleggen en dat duurde twee weken en ik moet bij betalen voor een nabestelling en ik vraag ze om te bellen dus de contact persoon die alleen maar kan mailen en niet terug bellen is nog steeds niet gebeurd na ontvangst van bestelling en intussen tij 3 weken verder.tot de dag vandaag veranderen de prijzen bij bol.com door warentuin dus mensen opgelet
Tuinlampions
Ik heb lampions besteld via bol.com. Ik heb niet ontvangen wat ik heb besteld. Nadat Warentuin beweerde dat ik heb ontvangen wat ik had besteld, heb ik een screenshot toegestuurd met wat ik Wel heb besteld. Helaas heb ik daarna niets meer vernomen van Warentuin.
Beste Sylvia,
Wat vervelend om te horen dat u zo lang geen reactie hebt gekregen van ons, dat is niet de bedoeling! Onze excuses hiervoor. Ik zie dat het inmiddels wel is afgehandeld, ik hoop naar uw tevredenheid. Anders horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Warentuin KlantenserviceKesrtverlichting
Bestelling gedaan, geen terugkoppeling, account aanmaken werkt niet. Klantenservice mailt terug dat alles in orde is. Dan na ruim een week wordt bestelling gewoon geannuleerd omdat product niet meer leverbaar is. Dit is geen manier om met klanten om te gaan!
Ik zie nu dat bij deze review staat dat ik hier weer zou kopen. Waar was dat te kiezen? Ik koop hier natuurlijk nooit meer iets!
Beste Eric,
Het is inderdaad erg vervelend wanneer bestellingen moeten worden geannuleerd. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat uw bestelling is geplaatst in de drukste tijd van het jaar. Dan gaat onze voorraad soms zo hard dat ons voorraadbeheer het niet meer bijhouden kan. Uiteraard krijgt u het volledige bedrag terug wanneer een bestelling wordt geannuleerd.
Met vriendelijke groet,
Warentuin Klantenservice
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...


Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Expert: Ervaringen Koop je nieuwe elektronica, dan doe je dat natuurlijk graag bij een betrouwbare partij, het liefst bij eentje die ook nog goede...
Beste Jay,
Wat vervelend om te horen dat u de bestelling zo ervaren heeft! Dat zien wij natuurlijk graag anders. Wij proberen gesprekken met klanten per mail te doen, omdat het dan beter terug te lezen is wat er is afgesproken. Zo hopen wij misverstanden te voorkomen. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de afhandeling hierdoor veel langer duurt. Onze excuses hiervoor. Ik heb uw bestelling nagekeken en zie dat het uiteindelijk opgelost is.
Met vriendelijke groet,
Warentuin Klantenservice