WAM Denim

5

Bestellen

4.3

Service

4.7

Prijs

4.3

Levering

42.9%

Zou hier weer kopen

WAM Denim

Zoek je een bedrijf welke Denim kleding verkoopt? Wil je dit graag online doen? Bij WAM Denim kun je online kleding kopen. Ga jij vanaf nu je kleding bij WAM Denim bestellen? Om deze beslissing te nemen doe je er verstandig aan te lezen wat andere mensen van WAM Denim vinden.


Wat is WAM Denim?


WAM Denim is een bedrijf welke zich richt op de verkoop van Denim kleding. WAM Denim heeft meer dan 40 winkels. Via de website van WAM Denim kunnen klanten de kleding online kopen. Er worden kledingstukken verkocht in de categoriesoorten overhemden & colberts, t-shirts & polo’s, truien & sweaters, jeans & chino’s, jassen & jacks, schoenen & accessoires, sale, sportkleding en outlet. WAM Denim stelt dat klanten kunnen kiezen uit 2000 producten. Deze artikelen staan allemaal online. Je kunt bij WAM Denim betalingen doen op de volgende manieren: iDeal, PayPal, Visa, Maestro/Mastercard, American Express, Bankoverschrijving, Bancontact/Mister Cash, KBC, SOFORT Banking, Belfius, ING HomePay, Cartes Bancaires, EPS en AfterPay.


Klantenservice en bestellingen


Mocht je een vraag/opmerking hebben dan kun je op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice. De medewerkers van WAM Denim zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag. Het telefoonnummer is 085-068 56 12. Het e-mail adres is klantenservice@wamdenim.com. Mocht je online bij WAM Denim willen bestellen, dan is dit uiteraard mogelijk. Er dienen dan een aantal stappen doorlopen te worden. Artikelen kunnen via de knop bestellen aan de online winkelmand worden toegevoegd. Daarna kun je meerdere artikelen in de winkelmand droppen. Klanten krijgen na het afronden van de bestelling een bevestigingsmail.


Retourneren en klachten


Voordat we wat dieper ingaan op de procedures met betrekking tot retourneren en ruilen is het goed om te vermelden dat artikelen uit de outlet niet geretourneerd kunnen worden. Klanten die niet helemaal tevreden zijn over de gedane aankoop kunnen het product aan het bedrijf retour sturen. Artikelen die via de Webshop worden gekocht hebben 100 dagen recht op retour. Bij ruilen van een artikel of van een andere maat, kan dit volledig kosteloos. Bij het terugsturen van de artikelen wordt het bedrag van verzenden verrekend met het bedrag wat er terug wordt gestort. Voor het terugsturen van artikelen moet het retourlabel worden gebruikt. Dit speciale label ontvang je op het moment dat de bestelling wordt bezorgd. Mocht je niet tevreden zijn en wil je een klacht indienen? Dit is mogelijk. Er wordt door WAM Denim aangegeven dat ze er alles aan zullen doen om de klacht op te lossen.  Bij een klacht kan er telefonisch of per e-mail contact opgenomen worden. Klanten worden gevraagd in een dergelijke situatie het ordernummer door te geven. Dan kan het bedrijf sneller reageren op hetgeen wat er aan de hand is.


Wat zijn de klantervaringen bij WAM Denim?


Ben jij al klant bij WAM Denim? Hoe vaak heb jij producten bij WAM Denim gekocht? Ben je tevreden over de artikelen die je hebt gekocht? Was het makkelijk om kleding te bestellen? Hoe is de kwaliteit van de artikelen? Zijn de spullen op tijd bij je afgeleverd? Worden producten van WAM Denim tegen betaalbare prijzen aangeboden? Ga je vaker kleding kopen via dit bedrijf? Zou je andere mensen aanraden om hier kleding te kopen? Jouw mening telt. Laat je review achter via NederlandReview. Dit is het bedrijf en dé plek waar bedrijven onafhankelijk beoordeeld worden.


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (14)

Truien en meerdere Jeans

Na de slechte klantervaringen gelezen te hebben ben ik toch het risico aangegaan omdat broeken en truien van 40 tot 90 euro nu voor een tientje werden aangeboden. Online de bestelling geplaatst met achteraf betalen. Helaas bleef een order bevestiging uit na 24 uur dus even een mail gedaan. Binnen 8uur had ik per mail de order bevestiging binnen. En binnen 48 uur werd het geleverd. 1 dag later opnieuw besteld omdat ik zelf verkeerde maat broek had besteld(Italiaans valt kleiner uit) order bevestiging en T&T binnen 24 uur binnen. 1 dag later pakket bezorgd door DHL zoals beloofd. Ondanks de vele slechte reviews heb ik een goede ervaring. En helaas werkt het zo dat WAM volgens de wet niet meer verantwoordelijk is als het met postnl of DHL is overgedragen en deze beweren dat het bezorgd is. Dat sluit niet uit dat dat vervelend is natuurlijk. Zelf gelukkig geen ervaring mee.

L

Laurens

23-09-2023

0

Twee blouses en een broek

Zelfde ervaring als Trystan hieronder. Ik kocht bij winkels van Wam Denim, fysiek, tot 2x toe enkele blouses. Dit beviel goed daarom bestelde ik 30-07-2023 online 2 dezelfde blouses en een broek. Op 01-08-2023 kreeg ik mail dat de order afgeleverd was maar toen ik thuis kwam was er geen pakje. Ik heb die dag gemaild naar Wam Denim met het probleem. Vrijdag 04-08 weer gemaild omdat er geen reactie kwam. Wam Denim reageerde toen dat ik het beste met DHL Contact zou kunnen opnemen. Dat heb ik gedaan. DHL startte een onderzoek en maandag 07-08 meldden zij aangaven dat volgens hun systemen het pakje bezorgd was. DHL raadde me aan weer bij Wam Denim navraag te doen. Wam Denim reageerde toen een onderzoek bij DHL te starten en dat reactie enkele werkdagen zou duren. Woensdag 16-08 had ik nog steeds geen reactie en mailde ik weer. Daar werd weer niet op gereageerd. Maandag 21 augustus mailde ik daarom nog eens. Toen kreeg ik eindelijk woensdag 23 augustus reactie dat DHL nog altijd beweert het te hebben geleverd zonder verdere oplossing of voorstel om het op te lossen. Toen ik daarom vroeg gaven ze aan 10% korting te kunnen geven om het nog een keer te bestellen. Aangezien dit €170 gekost heeft heb ik daar niets aan. Wam Denim blijft erbij dat ze geleverd hebben en komt niet tegemoet. Gezien de vele slechte reviews online met vergelijkbare verhalen doet dit bedrijf dit aan de lopende band. Patricia van de "klantenservice" heeft het echt niet begrepen.

T

Tibor

28-08-2023

0

Kleren

Producten worden niet geleverd en je bent je geld gewoon kwijt. Klantenservice is volledig onbereikbaar (waarschijnlijk door de vele klachten) en als je ze eindelijk te pakken hebt zeggen ze dat ze je terugbellen wat ze niet doen of zetten ze je in de wacht. Na anderhalf uur in de wacht gestaan te hebben heb ik zelf opgehangen. Na tientallen keren bellen eindelijk een ''antwoord'' gekregen dat ze vertrouwen op DHL dat het geleverd is en geen vertrouwen hebben in de klant. Tegelijkertijd zie ik op de site alle producten waar ik zogenaamd de laatste van had besteld weer op voorraad. Zelf bestel ik hier nooit weer en ik raad iedereen ten zeerste aan dit ook niet meer te doen.

T

Trystan

28-08-2023

2

Winterjas

Zeer slechte ervaring. Ik krijg zeer vaak emails met laatste nieuwe mode en artikelen welke in de sale gaan. Geregeld al wat besteld maar dit keer dus gewoon asociaal behandeld. Via de email op hun eigen site gekomen en een winterjas besteld welke nu in de sale is. Betaald en bedrag afgeschreven van mijn rekening. Dit betekent dat de koopovereenkomst is gesloten en beide partijen hier tot elkaar zijn gekomen en de overeengekomen prijs voor de artikelen rond is. Na de betaling een track en trace gekregen om mijn bestelling te volgen. Tot mijn grote verbazing vervolgens een email gekregen van de klantenservice of ik nog eens 239 euro wil betalen. "Graag sturen wij u uw bestelling en daarvoor moet nog een bedrag van €239.98 betaald worden." Met als excuus dat er door een technische storing bedragen verkeerd waren ingevuld bij sommige artikelen. Ik vind dit misleidend want ik wordt steeds weer naar de website gelokt met aanbiedingen via de email en vervolgens wordt er na bestelling en betaling van artikelen geen verzending gedaan. Dus de koopovereenkomst welke is aangedaan wordt eenzijdig teniet gedaan. Zeer teleurstellend en zal hier ook zeker geen bestelling plaatsen. Fysieke winkels waar je je spullen koopt komen na 3 dagen ook niet aan de deur of je nog eens 239 euro wil betalen en anders de spullen maar terug geef. Koopovereenkomst is aangegaan, beide partijen zijn hier volledig bewust met elkaar in overeenstemming gekomen en de betaling is gedaan, echter flikt WAM het om hier op terug te komen. Aangezien dit rechtelijk een wanprestatie is aangezien de overeenkomst niet wordt gehonoreerd lijkt mij dit genoeg reden om nooit meer zaken te doen met een bedrijf als WAM. Zeer teleurstellend.

K

Kris

24-07-2023

1

Broek

Geen bevestiging bestelling. Waardeloze telefonische bereikbaarheid. Eerst drie wachten 30 minuten lang daarna hoor je dit niet meer.Maar weet je nog niks. Laatate jeer geweest bij dit flut bedrijf

J

Jacobs

18-07-2023

1

Jas

Online een jas gekocht, na twee maal dragen kwamen er witte pluisjes van de vulling door de stiksels heen. Deze heb ik verwijderd en dacht nog zo erg kan het toch niet zijn. Omdat het winter was heb ik de ( zomerjas ) nog een enkele keer gedragen maar op een gegeven moment zat de jas vol met pluizen, zelfs de stiksels waren aan het rafelen. Je mag van een jas van € 120,- verwachten dat deze langer meegaat dan een half jaartje en zes maal dragen. Hier Wam Denim op aangesproken maar die gaven niet thuis.

J

Jas

27-03-2023

0

Shirt Long Sleeve 75680 Lance White

Overhemd gekocht in de winkel in Den Haag, binnen 10 keer dragen (2,5 maand) zat er een gat bij de elleboog. Toen ben ik terug gegaan naar de winkel in Den Haag, die verwezen mij door naar de klantenservice. Deze beweerd dat ze mij niet kunnen helpen en het enige dat ze aanbieden is 20% korting op de volgende aankoop. Ik ga natuurlijk hier nooit van mijn leven ook maar iets kopen.

D

Deen

08-03-2023

1

Jas

Ik had een mooie winterjas gekocht. Hiervan ging de rits steeds op, erg irritant. Maar ze hebben het prima voor me opgelost. bedankt

P

Patrick

27-02-2023

1

Van alles

Ik koop heel vaak bij wamdenim al jaren, ik ben blij met alles. Goede kwaliteit en service

D

David

21-02-2023

1

Broek jas overhemd trui

Ik koop regelmatig bij wam denim in de winkels, helaas zitten er in omgeving drente niet een winkel maar ik ga dan even er een dagje van maken. Blij met deze winkel. ook met de kwaliteit en service. Maar graag wel een winkel in Emmen

H

Hannes

16-02-2023

1

Spijkerbroek

Broek gekocht in de winkel. Bevalt toch niet en je krijgt alleen een tegoedbon terwijl je via een online bestelling WEL je geld kunt terug krijgen. Ze reageren wel op mail maar er is geen meedenken naar een oplossing. Krom dat je online wel geld terug krijgt en als je fysiek komt niet. Ik koop er NOOIT meer wat

R

Richard

11-11-2022

1

Bestelling, niet aangekomen, zeer slechte klantenservice

Chat verbreken ze steeds, pakket niet bezorgd, ze blijven erbij van wel. Komen niet met oplossingen, zijn niet klantvriendelijk. Tijdrovend dit

N

N.

15-09-2022

1

Hemd

Werd 14 dagen later geleverd, het paste niet, zeer moeilijk om terug te sturen

M

Mertens

12-04-2022

0

https://www.wamdenim.nl/trouser-76307-naell-navy

ik heb deze broek bij Wam Deni besteld en gelijk gepast na binnen komst. maar toen merkte ik gelijk dat er losse draden was en bij een van de zakken kon ik zien dat het niet helemaal was afgemaakt. ook merk ik allebei de kanten anders zijn van elkaar... bijv: linker kant zak is hoger dan rechter kant en witte streep zit op een andere plek dan op de andere kant?????? ik wil de broek retourneren maar als ik dit op de website wil doen dan kan hij de order niet vinden en als ik op hulp druk gaat hij naar een ander pagina... bellen met jullie is ook onmogelijk ik wacht een keer ongeveer 20min met het zelfde geluid 'alle medewerkers zijn bezet een ogenblik geduld alsjeblieft, u bent nummer een in de wachtrij' dit opnieuw elke 1 seconden.... dit is wat je meestal treft bij scam zaken niet bij winkels die ook echte meerdere winkels hebben.... op het moment van het typen sta ik al 35min in de wachtrij en daar voor hing ik op bij 6min dus blijkbaar niet 35min maar 41minuten jullie klantenservice met telefoon is echt een harde 0/10 ook nog eens 8euro voor verzending en nooit track en trace krijgen, op de website staat zelfs dat mijn order nog niet verwerkt is....

M

Mithran

29-03-2022

0