Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
36.2% Zou hier weer kopen
Lees hier wat anderen zeggen over dit bedrijf. Vtwonen is een online shop en woonwinkel. Het is daarnaast nog veel meer met een eigen magazine. Het is goed om te zien wat er allemaal mogelijk is bij dit bedrijf. Als je een goede of slechte ervaring met ze hebt dan horen we graag van je. Het is goed om te ontdekken wat jij van dit bedrijf vindt. Door je mening te delen help je ook anderen om een goed beeld van Vtwonen te krijgen.
Veel mensen kennen vtwonen vooral van het tijdschrift dat al vele jaren bestaat. Veel mensen deden en doen woonideeën op via woonbladen en het tijdschrift van vtwonen is daar één van, en dan ook nog één die al heel lang bestaat. Maar ook vtwonen gaat met zijn tijd mee en heeft dus al heel wat jaren geleden de weg naar het internet gevonden. Steeds meer mensen winkelen online en doen ook online inspiratie op voor de inrichting van hun woning. Vtwonen speelt daar handig op in door het woonadvies te combineren met een webshop waar de bezoekers de artikelen direct kunnen kopen.
Zo eens in de zoveel jaren begint het bij veel mensen te kriebelen. Ze willen wat anders met hun woning. Dat kan door kleine subtiele veranderingen aan te brengen, maar ook door een rigoureuze make over. Wat je ook van plan bent, vtwonen kan je helpen met het opdoen van inspiratie en het geven van woonadvies. Je kunt online op de website allerlei woonideeën bekijken en stijlen met elkaar vergelijken. Als je een nieuw huis gaat inrichten en het dus van start af aan kunt inrichten kun je je helemaal uitleven.
Als je een herinrichting overweegt, moet je misschien rekening houden met een paar vaste waarden, zoals bij voorbeeld de vloer of de wanden. Maar ook dan kun je voldoende inspiratie opdoen bij vtwonen om er iets heel anders van te maken dan het was. En als je gaat verbouwen, dan heb je natuurlijk helemaal alle vrijheid om je fantasie en al je ideeën de vrije loop te laten. Als je dan de website van vtwonen bezoekt kun je naar hartenlust alle mogelijkheden met elkaar vergelijken. Kies een stijl en ga vanuit die stijl verder kijken hoe je de inrichting van het vertrek vorm wilt geven.
Bij vtwonen kun je terecht voor complete woninginrichting. Het is niet zo dat je de grote meubelstukken koopt en vervolgens voor de aankleding met accessoires elders moet gaan shoppen. Je kunt de complete inrichting kopen inclusief de exclusieve details. En dat maakt het winkelen en woonideeën opdoen bij vtwonen zo leuk. Je ziet meteen de complete inrichting inclusief details voor je en dat kun je dan compleet kopen zodat het er bij jou thuis net zo uit komt te zien. Zonder dat je voor de finishing touch genoegen moet nemen met artikelen die je elders moet kopen en die dan toch net weer anders zijn dan je in je hoofd hebt.
Vtwonen is er niet alleen voor in huis maar ook voor je tuin. Op de website vind je video’s waarin je inspiratie op kunt doen voor de inrichting van je tuin. Er wordt stap voor stap uitgelegd hoe je het inrichten en onderhouden van je tuin het beste kunt aanpakken. Als je niet zeker weet of een bepaalde plant wel of niet jouw tuin zal gedijen kun je over die plant en minstens 1500 andere planten informatie vinden op de website in de plantenindex. Zo kun je een goede keuze maken en je aankopen afstemmen op de soort grond en de hoeveelheid licht in je tuin. Ook kun je zien hoe groot een plant wordt en hoeveel ruimte deze dus nodig zal hebben als hij eenmaal volledig is uitgegroeid. Hier moet je uiteraard rekening mee houden op het moment dat je de planten zet en de tuin inricht. Als je vragen hebt over de inrichting van je tuin en de verzorging van de planten kun je je vraag stellen aan de tuinexperts van vtwonen. Zij kunnen je van deskundig advies voorzien.
Het tijdschrift vtwonen bestaat al vele tientallen jaren en heeft zich al die tijd weten te handhaven. Veel tijdschriften komen en gaan, Nederland is niet voor niets het land met de meeste tijdschriften ter wereld, maar de vtwonen is altijd een vaste factor gebleven. Vele generaties hebben er al hun inspiratie en woonideeën in opgedaan. Het tijdschrift vtwonen richt zich op een doelgroep tussen de 25 en 55 jaar. De doelgroep bestaat uit zowel mannen als vrouwen die in de meeste gevallen een koopwoning hebben en tot de groep hoger opgeleiden behoren. De ideeën die je in de vtwonen vindt zijn meestal niet low budget en dus bedoeld voor een doelgroep die bereid en in staat is om wat meer geld aan de inrichting van hun huis uit te geven. Het is een doelgroep die van gezelligheid en sfeer houdt, graag uitgaat en mooie reizen maakt. De inrichting van hun woning heeft dan ook vaak een internationaal tintje. Het tijdschrift mag zich nog steeds verheugen in een grote schare trouwe abonnees. Daarnaast is het ook een geliefd blad om in te zien bij de kapper of de dokter.
Omdat vtwonen graag wil meegaan in de moderne tijd, werkt een team van stylisten mee aan het SBS6 programma vtwonen zelf aan de slag. In dit programma worden stellen geholpen die hun huis opnieuw willen inrichten maar niet goed weten hoe ze dat het beste kunnen aanpakken. Presentator Viktor Brand staat de deelnemers bij, daarbij terzijde gestaan door een team van woning stylisten van vtwonen. Het unieke van het programma is dat de deelnemers de metamorfose grotendeels zelf uitvoeren. Ze maken samen met de stylist van vtwonen zelf een plan van aanpak en gaan daarna aan de slag met het behangen van de muren en het leggen van de vloer. Vervolgens zorgt de stylist voor de “finishing touch” met het plaatsen van meubels en accessoires. Pas dan zien de deelnemers hoe het vertrek er uiteindelijk uit gaat zien. En nu maar hopen dat dat in de smaak valt.
Uiteraard heeft vtwonen ook een Youtube kanaal. Daar kun je als modern bedrijf dat zich richt op styling en woninginrichting tegenwoordig eigenlijk niet meer onderuit. En dat beseft vtwonen ook heel goed. Iedere donderdag wordt er een nieuwe “tipvideo” online gezet. In deze video worden woonvragen van bezoekers van de website beantwoord door woning- en stylingexperts. Je kunt ideeën opdoen over het combineren van kleuren in de inrichting van je woning, of je krijgt handige ruimtebesparende tips om je hal op te ruimen. Je kunt ook de serie “Stylen op de vierkante meter” bekijken waarin een stylist aan de slag gaat met een fan van vtwonen om een woonwens uit te laten komen.
De woonstijl die vtwonen uitstraalt is zo populair dat er inmiddels enkele tientallen huizen in Nederland zijn gebouwd die volledig zijn ontworpen en ingericht in samenwerking met vtwonen. De huizen zijn gebouwd door de bekende bouwer BAM Nederland. Ze hebben allemaal dezelfde moderne stijl, ingericht met mooie natuurlijke materialen, met ramen tot op de grond en mooie buitenlamellen die het licht op een natuurlijke manier filteren. Voor deze huizen wordt gewerkt met zogenaamde Woonsfeer pakketten of interieurpakketten. Tijdens de bouw wordt al rekening gehouden met de woonwensen van de toekomstige bewoners. Het huis wordt bij de oplevering zo goed als “woonklaar” opgeleverd, je kunt er dus in principe direct in trekken.
Een nieuw fenomeen waarmee vtwonen zijn diensten uitbreidt zijn de vtwonen concept shops. Je vindt ze onder andere in Poortvliet, Bunnik en Wolgeva. In deze winkels kun je nar hartenlust inspiratie opdoen voor de inrichting van je woning. Maar daar blijft het niet bij. Je kunt namelijk in de ze winkels ook uitgebreid shoppen. Meubels voor ieder vertrek, van slaapkamer tot woonkamer, van serre tot studeerkamer, de complete inrichting kun je in één winkel bij elkaar zoeken.
Wat is er nu leuker dan je vergapen aan de inrichting van een mooi en bijzonder huis? Vtwonen biedt je die mogelijkheid. In het magazine en online kun je de meest bijzondere huizen van binnen bekijken en inspiratie opdoen voor je eigen inrichting. Hoe wordt een oud pakhuis tot een gezellige woning verbouwd? Hoe richt je een monumentaal pand in zonder afbreuk te doen aan de stijl? Je kunt het allemaal zien bij vtwonen. Maar misschien vind je het ook wel leuk als anderen bij jou binnenkijken. Ook dat is mogelijk. Je kunt foto’s van jouw bijzondere inrichting naar vtwonen sturen zodat ze met anderen kunnen worden gedeeld. Heb jij de kamer van je kind apart ingericht? Heb jij handige opbergoplossingen gecreëerd of heb jij de studeerkamer op een bijzondere manier aangekleed? Laat het zien aan andere vtwonen fans zodat je hen kunt inspireren voor een metamorfose van hun vertrekken.
Vtwonen organiseert in het najaar de vtwonen en design beurs. Daar kun je alles vinden en volop inspiratie opdoen voor de inrichting van je woning. Ontmoet er andere vtwonen fans die net als jij dol zijn op de nieuwste trends in woninginrichting en die graag zo nu en dan de inrichting van hun woning een nieuwe uitstraling geven. Bezoek deze beurs en je kunt de woningen die zijn gebouwd in de echte vtwonen stijl op ware grootte bekijken.
Wanneer je een klacht hebt over de dienstverlening van vt wonen of van een product dan is het goed om hier een klacht over in te dienen. Ze zullen er dan alles aan doen om te zorgen voor een passende oplossing. Kwaliteit en service zijn kernwaarden van hun. Het is belangrijk dat al hun klanten tevreden zijn en blij.
Een klacht wordt gemakkelijk ingediend via de telefoon, per post of per mail. Binnen zeven dagen mag je vervolgens een inhoudelijke reactie verwachten.
De klacht kun je via de volgende kanalen indienen:
Per post: SB Commerce B.V.
T.a.v. Teamleider Klantenservice
Postbus 1042
3800 BA Amersfoort
Per telefoon: 033-4538010
Per mail : klantenservice@sbcommerce.nl
Het is goed om ook jouw mening op NederlandReview achter te laten. Op die manier is het mogelijk om anderen te helpen. Het is heerlijk ook om je hart te luchten of om juist een compliment weg te geven.
Lees ervaringen van klanten met online woonwinkel vtwonen. Hoe is de service, het bestelgemak, de levering? Is het aanbod modieus? Is er sale? Laat zelf ook je ervaring achter met vtwonen!
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Met 2 personen 5 uur dus 10 uur bezig geweest om het in elkaar te zetten er klopte niets van de beschrijving een brief gestuurd naar v 't wonen dat we blij zijn met de kast en advies gegeven hoe de beschrijving zou moeten maar het is jammer maar ze hebben tot op heden niet gereageerd vandaar onze laatste aan koop bij v 't wonen wij noemen het niet reageren,wat zelfs positief is bedoeld onfatsoenlijk
Jan spijkerman
14-07-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Hele onvriendelijke en schaamteloze klantenservice. ''Kom je serieus klagen over je bestelling?'' En de verbinding werd gesloten. Abnormaal! Adverteren met volgende dag geleverd waar totaal niet aan voldaan wordt...
Patrick
02-02-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Besteld, betaald, geen enkel product ontvangen, meerdere keren gebeld en gemaild. Besteld en betaald in december 2018 maar tot op heden geen levering! Inmiddels 3 maanden later nog steeds geen oplossing, niet eens mijn volledige betaling terug en ook nog steeds geen enkel product ontvangen. Zeer slechte onbekwame én bijdehande klantenservice medewerkers.
EdA
05-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik snap niet dat VT Wonen zo bekend en een "grote naam" is. Waarom heeft RADAR of de consumentenbond hier nog niks mee gedaan? 3 december besteld en betaald, zou op voorraad zijn. Leverdatum 14 december gekozen ivm vrij zijn voor levering. Vervolgens 14 dec niks geleverd gekregen (En niks vam VT gehoord over vertraging!), daarna verschillende keren gebeld (lange wachttijd) en gemaild. ELKE KEER ZELFDE ANTWOORD. Is binnen maar magazijn is vertraagd. Of: is in bestelling en wordt ieder moment verwachten maar magazijn loopt achter dus verzending kan wat vertraging hebben Uiteindelijk eind januari 2019 bericht; niet leverbaar, geld wordt teruggestort Ik kan me niet voorstellen dat dit anno 2019 de manier van track en trace en klantenservice is. Ongeloofwaardig verhaal, zeker als je achteraf hier leest dat 8 van de 10 mensen dezelfd ervaring heeft..lijkt me erg sterk! Blijkbaar hadden ze het al niet ten tijde van bestellen, waarom dan een consument toch laten betalen en aan t lijntje houden een voorliegen?
Larissa
11-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik heb een meubel besteld en wil deze retourneren. Op de site staat dat ik hiervoor telefonisch een afspraak moet maken. Na 15(!) keer gebeld te hebben eindelijk een medewerker aan de lijn. Alle andere keren heb ik maar na 20 minuten zelf de verbinding verbroken omdat ik maar in de wacht bleef zitten. Had in die tussentijd ook nog een mail gestuurd en een terugbel verzoek aangevraagd, ook daar wordt niet op gereageerd. Omdat ik gebruik had gemaakt van AfterPay, ook maar met hen contact opgenomen of de betalingstermijn uitgesteld kon worden. Zij deden daar gelukkig niet moeilijk over. Uiteindelijk dus retour afspraak gemaakt met VT wonen... Je raad het al, er kwam niemand opdagen op de afgesproken dag. Ik bestel hier nooit meer iets! En ga maar weer 15 keer bellen om een nieuwe afspraak in te plannen... Zucht!
Corinne de Graaf
22-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Na 2 maanden wachten op mijn bestelling heb ik besloten mijn bestelling te annuleren. Begin november heb ik een bestelling geplaatst. Deze zou volgens de website de volgende dag geleverd worden. Kan uiteraard gebeuren dat dat iets later wordt, maar na enkele dagen toch gebeld. Wat blijkt, hij is nog niet binnen. Kan gebeuren. Aangegeven dat ik wil wachten op mijn bestelling. Wel vond ik het vreemd dat dit niet naar mij was gecommuniceerd. Eind november weer zelf gebeld omdat ik niet op de hoogte werd gehouden. 31 december zou mijn bestelling worden geleverd. Oke. 1.5 maand verder, maar goed eindelijk duidelijkheid. Ook begin januari hoorde ik niks. Ik heb daarom zelf gebeld. O nou weten van niks was het antwoord. Ik zou diezelfde dag een mail ontvangen met daarin duidelijkheid of en wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Uiteraard weer niks gehoord. Volgende dag werd mij (NA WÉÉÉR 20 MINUTEN IN DE WACHT TE HEBBEN GESTAAN) beloofd dat ik iets zou horen. Week later, weer niets gehoord. Ook vandaag konden ze mij niks vertellen. Ze zou erachteraan gaan. Ik heb haar uitgelegd dat ik daar geen vertrouwen meer in heb, aangezien ik telkens 'door onvoorziene omstandigheden' in de wacht word gezet. Hierop antwoordde de medewerkster: "waarom bel je dan steeds". Ummmh omdat ik iets 2 maanden geleden heb besteld, geen duidelijkheid krijg en ik mijn bestelling graag wil ontvangen, daarom! Dit was de druppel, bestelling geannuleerd. Had van VT-wonen echt een betere service verwacht en aan de reviews te zien, velen met mij!
jeske
09-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Bestelling voor tv kastje geplaatst, er stond bij dat deze direct leverbaar was. Daarna een mail gekregen dat het rond de 24e december geleverd zou worden. Nieuwjaar, niets gehoord. Enkele keren gebeld, heel lang in de wacht gestaan. Eindelijk iemand aan de telefoon. Ze gingen me toevallig NET een mail sturen vandaag. De bestelling zou pas 16 januari aankomen bij het magazijn, een week later zou ik het ontvangen. Ik heb de bestelling geannuleerd. Wat een slechte communicatie en service. Levertijden zijn onjuist, en als ik andere reacties lees hadden we nog lang kunnen wachten op dit kastje. Slecht bereikbare klantenservice. Jammer. dit was een eenmalige bestelling, mij zien ze nooit meer terug daar. Kastje elders besteld, zelfde kastje, 50 euro goedkoper.
Nanda Vanhommerig
08-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Begin december een wandposter besteld, (kerstkado) zou 12 december geleverd worden. Nooit iets van ze gehoord, zelf gaan bellen op 16 december. Je staat 20 minuten in de wacht. Er werd beloofd dat artikel voor de kerst geleverd zou worden. Niets geleverd, geen enkele communicatie hierover, ronduit onbeschoft. Op 28-12 weer gebeld, weer 20 minuten in de wacht. Ik blijk bij 180 andere klanten te behoren die dit artikel besteld hebben. Op mijn vraag waarom er niet gecommuniceerd wordt hierover en ik zelf steeds moet bellen wordt er geantwoord dat dit met de afdeling communicatie is opgenomen, dat dit echt beter moet worden. (op 18 december zelfde antwoord gekregen) Ik vraag me af of die afdeling uberhaupt wel bestaat bij VT Wonen? En wat doen ze dan? Vervolgens zegt de telefoniste ook nog: maar U wordt toch nu goed geholpen?? Ik heb product geannuleerd, ben erg benieuwd wanneer ik geld terugzie. Slechtste online ervaring ooit!
Nicky
28-12-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
leuke webshop heb al een aantal keer besteld maar soms doet de verzending er wel lang over dat is echt jammer vind het tvprogramma ook heel leuk!!
Laura Passer
09-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Butler m-1200 besteld zou op voorraad zijn, krijg geen bevestigingsmail over levering, zijn per mail of telefonisch niet te bereiken. Wat een aanfluiting maar wel reclame maken in woonprogramma's. Schandalig stoppen met die webshop! Geen of 1 ster geven niet mogelijk!
Fred Boting
09-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik bestel een gieter die op voorraad is. Krijg 4-6 weken later pas bericht dat het product even niet leverbaar is en dat het nog 3-4 weken gaat duren. Wat is dit voor een service? Leuke producten, maar zo hoeft het niet van mij!
Priscilla
06-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik vindt een halve ster zelfs te veel. Heb 2 orders geplaatst (begin augustus) waar van ze zeiden dat alles op voorraad was. Omdat ik geen bevestigings mail heb ontvangen, Ben ik zelf er achteraan gaan bellen van hoe of wat. Krijg ik te horen dat het product er niet is en dat het over 2 weken weer op voorraad komt. Ik ben niet de moelijkste dus wacht het netjes af. 2 weken later ontvang ik een mail dat het is uitgesteld en dat het 3 weken later komt. 3 weken later ontvang ik weer een mail dat het weer is uitgesteld en dat het 2 weken later komt. 2 WEKEN LATER KRIJG IK WEER EEN MAIL! Helaas weer vertraagd... bladiebladiebla. Dus ik bel de hoofdlevernacier van het product en die geven aan dat de levertijd eind november is. IK HEB BEGIN AUGUSTUS BESTELD? Als je zo iets weet als webshop dan bespreek je dat met je klant en kijk je gezamelijk naar alternatieven. Maar dat is blijkbaar te veel gevraagd. Zal wel aan mij liggen. BESTEL HIER NOOIT.
Naomi
17-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Stoelen besteld met levering naar keuze. Ideaal zou je denken daar wij elk fulltime werken en levering op zaterdag konden kiezen/aanvinken bij bestelling. Niets is minder waar: ,geen bericht dat levering grote producten niet mogelijk blijkt in weekend!!! Ook een tijd afspreken om eventueel toch iets te kunnen regelen om bestelling te ontvangen bleek niet mogelijk. Wij hebben rechtstreeks contact opgenomen met Flevobirds (logistiek bedrijf ingehuurd door webwinkel) om afspraak te regelen d.m.v. tijdig bericht wanneer chauffeur in buurt zou zijn te ontvangen. Helaas....ook dit ging mis. 15 minuten voordat chauffeur op adres zou arriveren een bericht. Bijna onmogelijk hierop te reageren. Jammer dat er op veelbelovende website afspraken kunnen worden gemaakt die niet worden nagekomen.
Helene nabben
25-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Minpunt ze zeggen voor 22u besteld volgende dag in huis.. niet dus! Je krijgt er ook geen bericht over, je moet zelf er achter aan bellen.. na een hele dag te hebben gewacht op de spullen kan ik weer een dag vrijnemen om alsnog de spullen in ontvangst te nemen...
LE
24-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Op 21 november 2017 als Kerstcadeau online gekocht, met 5 à 6 dagen levertijd. Na twee weken zelf contactformulier ingevuld, want ik hoorde maar niets. Kreeg een mail dat de levertijd vertraagd was. Daarna een mail dat het product 15 december geleverd zou zijn. 21 december maar zelf gebeld, ik hoorde weer niets: 'Of ik het product voor de Kerst nog kon verwachten?', antwoord: Neen, levertijd is met drie weken verlengd. Kunnen wij u een gratis VT Wonen tijdschrift aanbieden? NEE, ik wil mijn Kerstcadeau. Vier weken later: nog geen magazine rek, en ook geen gratis VT Wonen. Zelf na een maand maar weer contact opgenomen, ik had namelijk nog steeds NIETS van hen gehoord, kreeg ik de volgende dag een mail, u product kan niet worden geleverd.... Een automatisch aangemaakte mail, zonder toenaam, zonder excuus... pffff. En m'n geld? dat heb ik nog niet.
Daniel Welling
30-01-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Helaas nu een aantal slechte ervaringen met de VTwonen klantenservice gehad. Het begint bij het zoeken naar contact, hetzij via telefoon of via email dat je heel lang moet wachten totdat je aan de berut bent en antwoordt krijgt. Telefonisch iedere dag het bandje gekregen dat er door onvoorziene omstandigheden een enorme drukte is en dat je dus langer moet wachten. Dat is nu al een jaar zo, wat blijkt dat de klantenservice onderbezet is of dat op er gewoon te veel klachten en vragen zijn. Hoe dan ook, geen goede zaak. Via email contact gezocht en ook daar duurt het of minstens 3-5 werkdagen voordat ik antwoord krijg of zoals nu geen eens een antwoord krijg..en wat doe je dan als je bijv. je retourgeld niet terugkrijgt, bellen..krijg je weer dat cirkeltje dat je dus dat vervelende bandje moet aanhoren en zo 40min verder bent met je belminuten. Als je dan een verkeerd product geleverd hebt gekregen en je moest al op die verkeerde levering 6weken wachten (wat niet vermeld stond als zodanig 6weken) dan geven ze aan dat je dan weer 6 weken moet wachten, meer kunnen ze niet doen. En dat laatste dat ze zo gemakzuchtig omgaan met hun klanten frustreert. Het zijn stuk voor stuk dure producten uit het hoge segment waar je absoluut goede service bij hoort te krijgen en daar lopen ze angstvallig op achter. Ik zeg niet dat de mensen aan de telefoon onaardig zijn, zeer zeker niet, maar je merkt dat de grote baas Sanoma totaal geen concessies wil doen om klantenservice te bieden die nodig is bij het aanbieden van dit soort producten. Geen tegemoetkoming of dat extra stapje zetten/telefoontje te plegen met de leverancier om te zorgen dat de gedupeerde klant zo snel mogelijk het goede product ontvangt. Ze zijn daar totaal niet bereidwillig in. Dus koop je iets, zorg dat het niet meer terug hoeft, want de service is echt belabberd en terug in de tijd. Mijn tip is, koop je spullen dan eerder bij bol.com, bijenkorf, flinders of Fonq.nl die wél bereikbaar en bereidwillig zijn.
Sammie
26-01-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Vorige week zaterdag naar de vt wonen beurs geweest ik vond het ontzettend leuk. Het was net alsof ik in het vtwonen magazine aan het rondlopen was. Heel veel inspiratie opgedaan en heel veel leuke woontips mee gekregen. Jammer dat veel dingen wel duur zijn, maar soms kun je als je een beetje creatief bent, zelf ook van alles maken met de tips die je daar hebt gezien. Ook leuk dat je overal je armbandje kunt scannen. Vorig jaar liep ik met tassen vol folders rond en kon op een gegeven moment niks meer meenemen haha, maar nu was dat veel minder. Het was wel erg druk toen ik binnen was, vooral bij de eettentjes stonden best wel lange rijen en er waren overal veel mensen. Maar wel erg lekker eten en ook mooi ingericht allemaal dus dat maakte het wachten weer goed hoor Volgend jaar wil ik weer gaan! Maar misschien ga ik dan op een andere dag.
Wendy Joris
09-10-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Uitstekende ervaring bij de woonbeurs en een leuke online shop.
Rebecca
05-10-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Ik vind VT Wonen wel leuk! Ik heb een tijdje een abonnement op het blad en vind het leuk om in te bladeren en lezen. iK heb nu zelf iets van drie keer iets besteld wat ik in het blad had gezien.Een keer een lampje en een deken en ook een setje met handdoekjes. Het werd gewoon met 1 of 2 dagen geleverd en ik heb nooit hoeven ruilen. Dus het kan ook goed gaan hier. En ik heb nog steeds het VT Wonen blad. Vind het op tv ook leuk.
Mare Janssen
11-09-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Naar mijn mening is VT wonen een waardeloos bedrijf. 1,5 week geleden een bestelling geplaatst en via iDEAL betaald. Bestelling kunnen ze niet vinden, niet traceerbaar, maar storten ook niet het geld retour ondanks mijn verzoek. Reageren niet of nauwelijks op mails en telefoontjes. Klacht kan officieel alleen via de post worden gedaan volgens hun eigen website, lijkt mij niets meer dan een ontmoedigingsbeleid. Geeft daarmee mijn inziens gelijk de klantvriendelijkheid en dienstverlening van het bedrijf weer, nl. Kennen ze niet!
Japo
30-08-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal