2.1

2.2

2.1

2.3

31.6%

Videogames.nl

Vriendschappen zijn verbroken, tranen hebben gevloeid en gevechten zijn uitgebroken. Xbox versus PlayStation. Het is nog altijd een onderwerp wat voor sommige pijnlijk kan zijn. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur en de strijd is nog altijd niet gestreden. Terwijl de Xbox en PlaySation gamers vechten over wat het beste console is, hebben PC gamers de tijd van hun leven en doet Nintendo rustig zijn eigen ding. Op Videogames.nl maakt het helemaal niet uit welk console jij het liefst gebruikt. In de webshop kunnen alle gamers terecht. Wil jij voordat je de nieuwste games in de webshop besteld eerst weten wat andere gamers van de webshop vinden? Lees dan op NederlandReview de recensies van gamers die al eerder besteld hebben bij Videogames.nl.

Over Videogames.nl

De online shop heeft alles voor de ervaren gamers, maar ook de n00bs kunnen bij Videogames.nl terecht. In de webshop kun je consoles, games en merchandise vinden. Er zijn games en accessoires voor de PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360, PC, Wii U, Wii, 3DS, DS en PS Vita. Maar de webshop heeft ook een groot aanbod aan Blu-Ray films voor de echte movie buffs. Wat de webshop onderscheidt van andere online shops voor games en consoles is het grote aanbod merchandise. De webshop heeft:
– Action figures
– Amiibo figuren
– Bekers en mokken
– Bobble heads en headknockers
– Bordspellen en puzzels
– Disney infinity figuren
– Statues
– Knuffels
– Mini figuren
– Mutsen en petten
– Portemonnees
– Rugzakken en tasjes
– Skylander figuren
– Sleutelhangers en clips

Diensten Videogames.nl

Door het grote aanbod ben je bij de webshop als gamer altijd op het juiste adres. De webshop focust zich niet alleen op de nieuwste spelcomputers, maar heeft ook nog de oudere modellen in het assortiment. De merchandise die de webshop verkoopt, is nog een bonus. De verzending is daarnaast altijd gratis en als je voor 22:00 besteld, heb je jouw aankopen de volgende dag nog in huis, zodat je meteen kunt beginnen met gamen. Je kunt via de webshop je aankopen betalen via iDeal, PayPal, Visa, MasterCard en Bancontact/ Mister Cash.

Klachten Videogames.nl

Voor klachten is het altijd verstandig direct contact op te nemen met de webshop zelf. Op Videogames.nl is een contactformulier beschikbaar. Je kunt hier terecht voor klachten, vragen en opmerkingen. Heb je een vraag? Lees dan eerst de veelgestelde vragen door of kijk bij de klantenservice waar informatie te vinden is over garantie, retour, verzending en ruilen. Misschien dat je hier het antwoord op je vraag al kunt vinden.

Wat vind jij van Videogames.nl?

Heb jij games gekocht in de webshop van Videogames.nl? Heb jij de merchandise van al jouw favoriete games gekocht in de webshop? Schrijf dan een review over jouw ervaringen met de webshop. Op NederlandReview willen we jouw mening graag horen, zowel de positieve als negatieve verhalen. Was de levering op tijd? Werkte alles meteen? Werd er door de klantenservice snel op jouw bericht gereageerd? Laat jouw beoordeling achter!

Wil jij Xbox, PlaySation, Nintendo of PC games bestellen bij Videogames.nl? Lees eerst de reviews over de ervaringen van klanten op NederlandReview.

10

Alle reviews (19)

ps4 spel

spellen zijn veelste duur, terwijl ze op hun originele site genaamd nedgame.nl wel gewone prijzen aanhouden heb de facturen naast elkaar gelegd gewoon zelfde adres en telefoon nummer ze willen gewoon overal domineren op internet zodat mensen alleen maar bij hun kopen.

renduran

29-11-2022

PS4 Controller

Wat een oplichterij!!!!! Nooit kopen, ook niet via Bol.com Smerige oplichters. Na defect R2 knop, binnen garantie, proberen ze ons na retour ook het bos in te sturen. Is een imitatie zeggen ze. Hebben ze nota bene zelf geleverd!!!!!! Vuile oplichters. Werd eerst al retour gestuurd omdat het niet binnen 30 dgn. zou zijn?! Gewoon garantie verhaal. Heb Bol.com geïnformeerd en deze beamen de problemen met deze firma. Ik wil anderen behoeden. Bol.com gaat actie ondernemen.

R.

10-07-2022

1forum

Controllers

Scalpers. Afzetters. Vragen dubbele, driedubbele als er even ergens een tekort van is.

F

Frans

02-05-2022

Pokemon kaarten

Belachelijke prijzen op de site van Blokker. Pakjes twv 6 euro worden voor 2 tot 3 keer de marktwaarde aangeboden. Voor mensen die hiervan niet op de hoogte zijn, zeker niet via deze oplichters bestellen.

K

Kees

14-03-2022

Pokemon

Niks gekocht maar toen ik de prijzen op BOL.com en Blokker zag viel ik van de stel af.. Oplichters zijn het die niet eens zoiets op de genoemde sites zouden mogen verkopen.. Skippen die tent.

De reviewnaar

21-02-2022

Pokémon

Wat een oplichters. Belachelijke prijzen vragen ze, zo wel via blokker.nl als bol.com. dat zulke sites met zulke rare bedrijven samenwerken ook. Door zulke praktijken raak ik ook steeds meer uitgekeken op sites als bol.com en blokker.nl.

Jerry

01-02-2022

controller

ik kreeg een controller opgestuurd deze werkte alleen voor geen meter. dus heb deze proberen te retourneren. maar dit laten ze niet toe zij zeggen dat de garantie vervalt het moment dat je de doos opent. ik zou hier niks nooit meer kopen en ga mijn best doen om ze van bol.com te laten gooien

Z

ziggy

04-05-2021

game ps4

Nooit meer koop ik daar wat. Op 14 maart wat besteld. Kan niet op de site, want die bestaat niet meer, per mail niet bereikbaar en telefoonnummer nergens te vinden. Wel al betaald.

wendy

31-03-2021

ps5 controler kapot

er zijn helaas geen plus punten ik kan je zeggen bestel hiet niet ik heb dus 1 ps4 controler besteld voor 79 euro geld zat zou je denken dat zeker goed moet zijn niet dus de controler had mankementen meteen uit het doosje al de R2 toets werkte niet daarom ook terug gestuurd retour meteen waneer het retour was kreeg ik melding retour niet geaccepteerd vervolgens contact gehad en ze zijden niks over de R2 toets nee ik zou een neppe controler hebben gestuurd en waarom is hij nep omdat hij minder zou wegen dan hun andere controler aleen hij kan dit merken ze lagen niet naast elkaar op een weegschaal nee het was volgens hem zo kreeg meteen retour en vervolgens weer terug kunnen sturen omdat bol.com hooftkantoor het zou oplossen kreeg geen andwoord en vandaag nog een extra aannaming dat telaat is betaald nu moet ik dus betalen voor een kapotte controler die ik niet eens heb dus voor niks betalen per direct na aantal jaar bol.com acound opgezegd let op bol.com helpt de oplichters mee ook al deze slechte reviews trekt koper en bol.com zich niks van aan beter geen controler bestelen via bol.com en ik wilde een review plaatsen op bol.com maar dat moet bol.com eerst goed keuren dat doen ze dus niet dus je zult op bol.com aleen gelogen reviews vinden hier op deze site staat de waarheid zoveel mensen die via bol.com worden opgelicht geld kwijt zijn door videogames.nl wat een trieste bedoeling na aantal jaar fijn op bol.com gekocht te hebben nu 79 euro kwijt ik vroeg nog als ze hem dan wilde maken maar niks ik heb pech geen controler geen geld ben hard opgelicht let goed op met deze verkopers bol.com steunt ze kunt er niks tegen doen grootste oplichters van bol.com hoop dat ze er heel snel zelf achter komen geen plus punten aleen maar min punten raad jullie aan bestel niks van videogames.nl oplichters zijn het geld klopperij heel jammer mijn zoon moest de controler zelf betalen ennu heeft hij niks is zeer teleur gesteld en hun manier van zaken doen iemand een iedee mail me maar wil aangifte doen maar heeft dat zin ze gaan door en door zonder problemen zoveel contact gehad meer malen oplossing beloofd maar steets geen reactie moest zelf vragen en dan hoor je je moet betalen hooftkantoor heeft videogames.nl oplichters gelijk gegeven heel jammer dit zou ik de controler nog terug krijgen kan ik op mijn kosten hem laten maken en zoek dan maar eens uit waar dat kan en wat dat gaat kosten diep triest deze manier van zaken doen

mel

17-03-2021

Joy Con

Serieus? Joy Con controllers voor €108????? ? Zijn ze daar niet goed? Wordt tijd dat bol afstand neemt van deze verkoper. En dat er even wat mensen langsgaan in Apeldoorn. Ongeloolijk dat dit kan en mag.

T

Tom

20-12-2020

Psp game fortnite

Grote oplichters een psp game gekocht ik krijg leeg hoesje. Nooit iets kopen bij hun ze zijn dieven

Abdellatif

26-11-2020

1forum

ps.3

gore oplichters een autistische jonge belazeren. Als je een beetje fatsoen heb geef je hem zijn geld terug . Of moeten we het komen hallen. Leuk ritje met de jongens op de motor.

Hans

11-10-2020

1forum

PS3 en 2 Spelen

Verstuurd via bol.com Kappotte Ps3 Beschuldigde mij als koper van oplichting Ik heb als koper betaald voor een gebruikte ps3 maar videogames. nl Verkocht mij een koppotte ps3 en dan durven ze ook nog te zeggen dat hun de kappotte ps3 niet verstuurd hebben Ik heb aan komend maandag een foon gesprek en dan hoop ik dat dat beter verloopt dan de mail die ze op09-10-2020 Verstuurd hebben Via bol.com naar me want die was op nette manier beledigend naar mij als koper Videogames. nl heeft mij 2keer beledigd Een rot weekeinde bezorgd En mij vertrouwen flink beschaamd en beschadigd

Danny Privee

11-10-2020

PS4

Waardeloze klantenservice. je hebt gewoon GEEN garantie

16-01-2020

mini snes classic

mini snes classic prijs 129euro is gewoon 40-50 euro boven de adviesprijs verklaart de oplichter dat die ze zelf voor 100 inkoopt bij nintendo, ga kleine kinderen oplichten met jullie kutwinkeltje betaal max 79-99 euro voor dat ding. en de mini nintendo classic kunnen ze wel gewoon voor 69 euro verkopen maar die heb ik uiteraard ook ergens anders gehaald.

mrl

10-07-2019

Opgelicht met niet werkend spel en slechte service

Heb hier een game gekocht en correct geïnstalleerd ope een goed recente gaming pc als ik de game wil starten krijg ik zwart beeld en crasht de game naar uren zoeken naar het probleem lukt het nog niet de game te laten werken, Dus besluit ik het terug te sturen naar videogames.nl en dat lukt maar ze willen mij geen geld terug geven met als reden dat de seal en registratie code al is verwijderd en is gebruikt (maar ja hoe moet je anders weten of een game werkt zonder hem uit de verpakking te halen?) naar meerder malen de klantenservice bellen willen ze mij nog steeds niet verder helpen dus neem ik maar mijn verlies maar ik bestel hier nooit meer en raad anderen af dit te doen!

Peter van R

01-02-2019

Afzetters

Ik heb via Bol.com een Playstation 4 Pro met Spiderman bij ze besteld voor mijn zoon. Kreeg ik opeens bericht van Bol.com dat de Playstation niet leverbaar was, terwijl Videogames.nl hem nog steeds op de site had staan maar nu voor ruim 100 euro meer. Ze hebben hem dus gewoon geannuleerd omdat ze zich van prijs hadden bedacht! En Bol.com kan hier niets aan doen! Dikke afzetters zijn het!

Romy Huizing

14-10-2018

Bestelling in 15 dagen bedenktijd!!

Ik had een PS4 1TB bij hun op de website besteld, maar achteraf bleek dat er geen HDMI kabel bij zat. Hij is dus retour naar Videogames verstuurd, wegens het vinden van geen grondige reden dat de HDMI kabel mist wordt de retour niet geaccepteerd... onterecht

Badservice

20-08-2018

wat een prijzen

Nee, ik heb niets bij hun besteld, alleen gebeurt het geregeld dat ik op marktplaats een figuurtje voor 7 euro zie bij Intertoys. Als ik hier op klik kom ik op de site van intertoys waar opeens hetzelfde figuurtje nu 27 euro kost en geleverd wordt door Videogames.nl. Met als gevolg dat datzelfde figuurtje wat mogelijk nog te vinden id bij Intertoys voor 7 euro nu ineens voor 15 euro tweedehands wordt verkocht. ik weet niet wie er achter videogames zit, maar het lijkt me vooral een site toe om prijzen kunstmatig hoog te houden.

Sandra Veldhuizen-Steenhuis

02-01-2018

1forum