Verisure

4.1

Bestellen

3.1

Service

3.5

Prijs

3.8

Levering

27.4%

Zou hier weer kopen

Verisure

Jouw huis moet natuurlijk jouw eigen veilige zone zijn. Het is daarom logisch dat je een goed beveiligsysteem wilt om je huis te bewaken als je slaapt of uit huis bent. Verisure kan hiervoor zorgen. Maar hoe goed zal de beveiliging zijn die ze aanbieden? Zal het makkelijk zijn om via hun website een offerte aan te vragen? Zullen ze je huis echt veilig weten te houden als jij op vakantie bent of zal het een inbreker of andere ongewenste bezoeker niet afschrikken? En zal de klantenservice van Verisure je wel helpen als je vragen of problemen tegenkomt voor- of nadat het alarm is geplaatst? De beste en misschien wel enige mensen om hier antwoord op te geven zijn mensen die hun huis al via Verisure beveiligd hebben. Lees hun reviews om een idee te krijgen van wat Verisure’s aanbod nou echt inhoudt. Hun ervaringen, beoordelingen, cijfers en persoonlijk meningen laten je zien wat voor een beveiligingsbedrijf Verisure echt is.


Over Verisure

Verisure is een beveiligingsbedrijf dat alarmen en andere beveiliging voor je huis of kantoor aanbiedt. Je huis wil je natuurlijk te allen tijde goed beveiligen, maar ook je kantoor kan dure apparaten bevatten of spullen met gevoelige informatie. Denk bijvoorbeeld aan een laptop met daarop wat persoonlijke informatie over je cliënten. Die wil je natuurlijk goed beschermen en beveiligen. Verisure biedt je hiervoor alarmsystemen aan die je kunnen alarmeren als er ongewenste activiteit plaatsvindt op een plek waar er op dat moment geen activiteit hoort te zijn. Het is een draadloos systeem dat werkt met stemherkenning en met beheer op afstand via de Verisure App. Je kunt dus vanaf je smartphone of tablet toezicht houden op een ruimte terwijl je er zelf niet bent. Je kunt ook op andere manieren je huis slimmer maken door middel van smart technologie. Zo hebben ze inbraakalarmen met fotodetectoren. Ook voor brand zijn er rookmelders en melders voor CO2. Zo wordt de brand gedetecteerd voordat het gevaarlijk wordt. Je krijgt dan een sms van je rookmelder. Ook kan het handig zijn een soort SOS in je huis te hebben. Vooral ouderen kunnen er baad bij hebben met één druk op de knop alarm te kunnen slaan. Deze komt ook met gedeeltelijke beveiliging en een deurbel. En dan zijn er nog apparaten om het energieverbruik en klimaat van je huis in de gaten te houden en te regelen. Zo betaal je nooit teveel en heeft je huis toch altijd een aangename temperatuur. Je kunt dan namelijk je verlichting en verwarming van afstand regelen of dit automatisch laten doen door een tijdklok in te stellen.


 


Diensten van Verisure

Je kunt makkelijk een offerte aanvragen via hun website. Wel zullen ze je eerst een aantal vragen stellen. Die gaan over het soort woning waarin je woont, wat voor soort toegangen er tot je huis zijn en of de buurt inbraakgevoelig is. Ook je energieverbruik of stroomverbruik kan aan bod komen. Daarna wordt de offerte opgestuurd en kan je beslissen of je het systeem wilt laten regelen. Professionele installatie zit inbegrepen bij de levering.


Klachten, Complimenten en Tips voor Verisure

Wij horen graag meer over jouw eigen ervaring met Verisure. Misschien heeft hun beveiligsysteem wel eens een inbraak voorkomen of merk je juist niets van hun slimme thermostaat. Laat het ons weten via een review waarin jij vertelt over jouw mening over Verisure.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (230)

Wat een waardeloos bedrijf, verkoop doen ze goed, aftersales beneden alle niveaus

Bij verkoop ging alles perfect gouden bergen werden beloofd, totdat alles onder stoom en kokend water werd gemonteerd. Het is waardeloos gemonteerd en ook wordt nog steeds niet de afspraak nagekomen. We missen 2 camera's en we hebben nog steeds fout meldingen. Vertegenwoordiger geeft niet thuis en appt na diverse keren bellen met de melding neem maar contact op met klantenservice. Dames doen het netjes, op hun verzoek een klacht ingediend sinds 17 januari niks meer gehoord. Waardeloos bedrijf

R

Robert

18-03-2024

0forum

Sales Team onbeleefd, bijdehand en onbeschofd

Onlangs was een sales team van Verisure langs geweest bij ons in de buurt. Zij spraken ons aan op straat en ik zei dat ik geen interesse had , maar ik kreeg onbeleefde en bijdehante opmerkingen van de groep Verisure sales mensen.

S

Stefan

25-01-2024

0forum

De doen niet wat het beloofd !!!

De verkoper belooft veel , ook op vlak van betaal mogelijkheden , maar achteraf weet niemand iets over de afspraken .... Verder blijft ook dat verkoper helemaal geen bevoegdheid heeft om zulke dingen te regelen. De verkoper is Joeri van Limburg België . Hij komt geen afspraken na , antwoord niet als je bericht stuurt. Maakt je veel verhalen wijs !!! Ik werd onder druk gezet door Brussel om alles te betalen in 1 keer plus extra kosten , de verkoper had gezegd 3 maand uitstel en aflossen. Niks!

I

Inge

07-01-2024

0forum

Volledig alarmsysteem

Grote oplichters niet aan beginnen. Ze proberen je een alarmsysteem aan te smeren dat je niet koopt, maar in bruikleen krijgt. Het is dan veel te duur. Nooit iets tekenen!!

J

Jane

19-12-2023

0forum

Opgelicht door medewerker vast aan abbonnemt

Wat te mooi om waar te zijn..zwaar opgelicht!! Een eenmalige actie 299 incl deurbel zonder vast te zitten aan een abbonnemt!!! 3x gevraagd ja mevrouw u zit nergens aan vast u hoeft alleen na de installatie 299 euro te betalen en dan is het verder geregeld. NOT Meneer was ook vergeten het contract terug te geven en kwam terug en zag idd opeens dat me handtekening was vervalst en er een vinkje stond bij abbonement. En nu gaan ze een rechtzaak spannen terwijl ik al 100x me abbonnemt heb opgeheven

D

Didi

06-12-2023

0forum

Alarm systeem

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren OPLICHTERS !!! 26 okt j.l is er een verkoper bij ons langs geweest om informatie te geven van een alarm systeem van verisure, Wij hebben de verkoper een aantal specificaties gevraag waar wij graag van wilde dat het systeem aan zou voldoen. De verkoper (Ardahan Esmeray) vertelde ons en kon ons verzekeren dat het systeem wat hij aanbod deze specificaties in zich had en dat dit totaal geen problemen met zich zou meebrengen en dat dit mogelijk was. Hierop zijn wij dan ook verdergegaan tot het aanschaffen van de producten en is er een afspraak ingeplant voor montage, de dag van de montage 27 okt j.l. kwam de zelfde persoon dus de verkoper het product instaleren en begon het gezeur. Hij had onvoldoende kennis en materiaal en gereedschap bij zich om het systeem te kunnen plaatsen en bij vertrek na bijna 4,5 uur bleven wij achter met overal loshangende bedrading, gaten in de muren enz. De Arlo deurbel die bij dit systeem zat kreeg hij dan ook niet werkend en het lag continu aan ons interne systeem zei hij terwijl er door een erkend bedrijf bij ons de internet aansluiting aangelegd is. De volgende dag 28 okt j.l heeft hij met ons een afspraak gemaakt om 16:00 uur waar hij dan ook niet op tijd was en pas rond de klok van 21:30 uur aankwam zetten. Na meerdere malen zijn manager gesproken te hebben kregen wij als klant zelfs nog een grote mond en bedreigingen van zijn manager over ons heen. De sensoren die hij bij installatie bij hem had functioneerde dus ook niet en werden maar met tape ergens opgeplakt om dat hij onvoldoende materiaal bij zich had moesten wij zelf nog de tape en dergelijke materialen leveren. Gisteren 8 nov is er dan ook weer een monteur bij ons langs geweest om de storingen te komen verhelpen en wij hebben met hem gesproken over de feiten wat wij wilde en waarop wij het systeem aangeschaft hebben, hij vertelde hierop dat ons verkeerde informatie verstrekt was en dat dit systeem niet aan deze eisen kon voldoen Vandaag 10 nov hebben wij dan ook met de klanten service van u gebeld om het contract op te zeggen omdat wij niet akkoord gaan met deze gang van zaken. De dame die wij gesproken hebben (Maren) verdere informatie wilde zei niet verstrekken vertelde op een dreigende toon dat wij nog voldeden aan de bedenk en opzegtijd van 14 dagen. Maar nu achteraf kunnen we niet terug komen op de bedenktijd wat een oplichters zijn het!!!! 1 ster is al veel te veel

E

Esmeralda

13-11-2023

0forum

Alarm, camera’s, electronisch deuropenern rookbom en alarmknoppen en camera’s voor binnen.

Heel slecht bedrijf, niet mee in zee gaan! Helaas heb ik pas na tussenkomst van mijn advocaat het abonnement kunnen beëindigen. Na de beëindiging kan je de camera’s, deurbel, electronisch slot, etc. niet meer gebruiken. Dit is niet op die wijze verkocht, het abonnement zou alleen voor de opvolging zijn. Verisure is ook niet aangesloten bij de VEB, de branchevereniging van installateurs. Dus alle aangekochten camera’s, deurbel en elektronisch slot is weggegooid geld. Ik kan helaas dit bedrijf niet aanraden en het is een schande voor de beveiligingsbranche!

L

Leo

02-11-2023

0forum

Na een jaar kan je je systeem weggooien als je met je abonnement stopt kan echt niet dit

19-10-2023

0forum

Alarminstallatie

1 ster is al teveel, wat een oplichters! Een hoop beloftes maar als je eenmaal je abonnement afzegt kan je niet meer bij je alarmsysteem. Niets werkt meer dus kan je het systeem net zo goed weggooien. Volgens de verkoper zou je hier namelijk gewoon bij kunnen (behalve de app). Dit is alleen niet het geval. Ik lees in reacties van Verisure dat het in de kleine lettertjes zou staan van de 4 pagina’s voorwaarden. Echter heeft de verkoper hele andere verhalen en zijn mondelinge toezeggingen ook bindend. Verisure zal waarschijnlijk reageren om contact met ons op te nemen, dit zou alleen al 5x (misschien wel 10x) eerder gebeuren. Daarom hebben wij ook onze rechtsbijstand ingeschakeld.

J

J.

19-10-2023

0forum

Volledig alarmsysteem

Een aardige verkoper/installateur heeft ons een beveiligingssysteem verkocht voor €600 (aan de dure kant als je vergelijkbare apparatuur opzoekt). Daarbij MOEST een abonnement worden afgesloten. We twijfelden nogal vanwege die maandelijkse kosten van ca €60, dus kregen we 6 mndn korting op het abonnement samen met de mededeling dat als we zouden willen opzeggen, dit al na 1 jaar mogelijk was. De enige consequentie zou dan zijn dat er geen gebruik meer gemaakt kon worden vd meldkamer. Verder zou er niets veranderen. Dit vonden wij een prima deal en zijn hiermee akkoord gegaan. Dit bleek heel naïef, want het staat kennelijk heel anders in de voorwaarden; maar wie leest die nou als er heel nadrukkelijk iets heel anders in je gezicht wordt gezegd! Na ruim een jaar hebben we het abonnement opgezegd en nu blijkt dat je helemaal niets meer hebt aan het hele systeem inclusief de camera's. Echt alles is helemaal ONBRUIKBAAR geworden en kun je weggooien. Dat is behalve materiaalverspilling ook OPLICHTERIJ in hoofdletters!! Wij hebben besloten hier verder geen actie meer op te ondernemen en ons verlies te nemen, maar zullen wel, waar we kunnen, iedereen informeren over deze misleidende verkoopmethode van Verisure!!

M

Marianne

07-10-2023

0forum

Alarmsysteem

Als ik alleen bij opbouwende kritiek moet blijven is het bericht aan Verisure: - beantwoord mails, zeker als iemand je al meerdere keren met serieuze klachten benadert - werk met competente mensen. Niet alleen mensen die aan de telefoon vriendelijk kunnen doen maar de problemen niet oplossen - zorg voor goed opgeleid installatiepersoneel. Ons systeem is na drie recalls nog steeds niet op orde. - zorg ervoor dat de administratie op orde is. Dat voorkomt dat je iemand bestookt met betalingsherinneringen waar de factuur gewoon direct werd voldaan. Maar de meest waardevolle tip is aan een potentiële afnemer: ga naar een andere partij om niet door een wandsysteem te worden gefrustreerd.

Anoniem

04-10-2023

0forum

Alarmsysteem

Alarm is prima maar de klantenservice is zo slecht dat ik het erg afraad. Meerdere systemen zijn goed dus zoek een systeem met een goede klantenservice. En daarbij komt dat je het systeem leased en als je geen maandkosten meer wilt je alarm nog maar voor een klein deel werkt.

T

Tim

04-10-2023

0forum

Video deurbel, 2 camera's, 9 deurraamsensors, 1 rookverspreider, 1 alarmkastje

24 april 2023 kochten wij ons alarmsysteem. Het werd aan huis verkocht door een chaotisch personeelslid van Verisure. Hij nam ons alle werk uit handen door alles zelf te installeren maar vergat ons deugdelijk te instrueren en verwees naar een geschreven instructie op internet. Helaas was die niet te vinden en ondanks maandenlang navragen kregen wij die nooit toegestuurd. Deze maand vertelde dat personeelslid dat er eindelijk een Nederlandse handleiding was en dat we die per omgaande zouden krijgen. Dat is al weer meerdere weken geleden en nog steeds niets ontvangen, net zo min als we alle voorgaande beloften op handleiding ontvingen. Aangezien de installatie van de videodeurbel niet goed was gegaan kwam er op ons verzoek een andere verkoopmedewerker/installateur op 2 mei 2023 de instelling corrigeren. Na de eerste maand veranderden wij van internetprovider. Toen bleek dat de Verisure (ARLO) videodeurbel niet werkte op de het internet van de nieuwe provider omdat die geen 2.4 maar 5.0 wifi leverde. Daarvoor had Verisure ons nooit gewaarschuwd. Daardoor hadden wij circa 6 weken geen internet maar ook geen deurbel camerabeveiliging. Daarna viel opeens wederom de videodeurbel uit. Niemand die ons verteld had dat daar een snel leeglopende batterij in zat die regelmatig opgeladen moest worden en inmiddels leeg was. De klantenservice kon ons niet vertellen hoe we die moesten opladen en beweerde ook geen technische hulpmedewerker te kunnen sturen om het probleem ter plaatse op te lossen. Wij communiceerden toen met de verkoopmedewerker die onze installatie had verzorgd, waaruit bleek dat hij waarschijnlijk een eerder gebruikte videodeurbel had geleverd en dat in de betreffende doos het oplaadkabeltje ontbrak. Inmiddels hadden we al weer enkele weken geen werkende deurbel meer gehad. Pas nadat wij het oplaadkabeltje ontvingen en wij van een andere verkoopmedewerker instructie kregen hoe op te laden werkte de video deurbel weer. 17 augustus2023 bezocht de oorspronkelijke verkoopmedewerker ons om ons opnieuw een incassomachtiging voor de betalingen te laten tekenen omdat hij volgens hem bij de verkoop per ongeluk de verkeerde persoonsnaam en het verkeerde banknummer had ingevuld op het formulier dat wij moesten ondertekenen, waardoor wij tot dan toe niets betaald hadden en wij ook geen facturen hadden ontvangen. Als wij nu opnieuw zouden tekenen dan zouden de verschuldigde bedragen alsnog gefactureerd worden en geïncasseerd worden. Hij was dus niet alleen chaotisch bij de levering en bij het installeren en instrueren en nazenden, maar ook bij het invullen van betalingsformulieren! Op 30 augustus ontvingen wij deze sms van Verisure: Uit onze administratie is gebleken dat u 1 of meerdere facturen open heeft staan. U kunt ze betalen via deze link." Wij hadden echter helemaal geen factuur en zeker geen facturen ontvangen, dus schreven wij Verisure dat wij een specificatie van het genoemde bedrag wilden zien en de betreffende facturen wilden ontvangen en daarna pas zouden betalen. Verisure reageerde echter in het geheel niet op ons schrijven. Zoals gebruikelijk schakelden wij elke avond ons alarmsysteem in, dus ook 's avonds op 7 september 2023. 8 september 's morgens konden wij opeens ons alarmsysteem niet meer uitzetten. Niets leek nog te werken. Echter toen wij de buitendeur openden ging met veel lawaai het alarm af en was er geen mogelijkheid om het af te zetten. Als 75 en 82 jarigen schoten mijn echtgenote en ik in een stress. wij belden direct Verisure Klantenservice die ons niet konden helpen en het systeem niet op afstand konden uitzetten. Mijn echtgenote en ik, die beide hartpatiënten zijn kregen het er benauwd van (we hadden er wel van kunnen sterven!) en ik ging al op zoek naar mijn moker om de alarminstallatie van de muur af te slaan, terwijl we nog steeds de medewerkster van de klantenservice aan de lijn hadden, toen een mannelijke medewerker het gesprek overnam en mij vertelde dat ik met een schroevendraaier onder het beheerkastje een plugje moest los draaien en dan kon ik de onderkant met de batterijen er uit trekken en zou het alarm stoppen. Zo gezegd, zo gedaan. Toen was het alarm uit dachten wij. Achteraf bleek dat niet het geval, alleen wij hoorden het niet meer. De klantenservice kon ons niet vertellen wat er mis was maar dat zouden wij later dan wel horen. 's avonds om19.35 uur kregen wij een sms met de tekst: "Uw systeem is afgesloten, betaal nu nog zonder kosten. Vragen of een regeling treffen? Neem contact op via collection@verisure.nl". Wij schreven weer naar dit emailadres met dezelfde boodschap als de vorige maal, maar wederom reageerde Verisure nergens op, behalve de automatische mededeling: "Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de betreffende afdeling". Ook deze keer reageerde die zogenaamde betreffende afdeling weer niet. Op 13 september 19.16 uur kregen wij weer een sms, nu met de volgende inhoud: "Voorkom nu nog dat wij uw dossier overdragen aan het incassobureau. Vragen of een regeling treffen? Neem contact op via collection@verisure.nl". Wederom stuurden wij daar een uitgebreid bericht naar toe, maar wederom werd dat zogenaamd doorgestuurd en ontvingen wij wederom geen antwoord. Op 18 september ontvingen wij wederom een sms. Nu met de tekst: Uw dossier is doorgestuurd naar het incassobureau. Betaal hiermee dan nu nog op tijd voordat de gerechtelijke incassokosten aan u worden doorberekend". Wederom reageerden wij en wederom hoorden wij niets behalve dat we ineens door de meldkamer werden gebeld met de mededeling dat zij een melding hadden gekregen dat onze voordeur ongewoon lang open stond. Daarop vertelden wij dat er inmiddels een verbouwing plaatsvond en dat de arbeiders in en uit liepen, maar dat wij verbaasd waren dat er een melding was binnengekomen omdat wij afgesloten zouden zijn. De meldkamer medewerker beweerde dat nergens te kunnen zien maar er wel een aantekening van te zullen maken. Daarna niets meer vernomen van Verisure! Inmiddels hebben wij naar alle ons bekende Verisure emailadressen de navolgende tekst gestuurd zonder tot nu toe enig antwoord of reactie te hebben ontvangen: WANPRESTATIE Hierbij stellen wij u in gebreke bij het vervullen van uw zorgplicht. U heeft zich schuldig gemaakt aan wanprestatie. Wij proberen al maanden de gebruiksaanwijzing in het Nederlands te krijgen van de Arlo deurbel en de Verisure alarm installatie. Herhaaldelijk heeft uw personeelslid Dave Wagenaar dat toegezegd maar is dat nooit nagekomen. Daardoor hebben wij nog steeds niet volledig gebruik kunnen maken van uw diensten. De Arlo deurbelcamera is zelfs ruim een maand buiten werking geweest omdat uw personeelslid Dave Wagenaar deze wel had geïnstalleerd maar ons niet had medegedeeld hoe wij er mee konden werken. Bovendien leverde hij waarschijnlijk een geretourneerd gebruikt exemplaar, blijkende uit het feit dat de oplaadkabel voor de batterij ontbrak. Mutatis mutandis geldt het zelfde voor de geleverde Verisure beveiligingsinstallatie, waarvan ons de werking ook niet werd uitgelegd. Dave Wagenaar is een dozenschuiver zonder didactische vaardigheden. Op onze klacht dat onze code alleen per telefoon werkte en niet op het wandkastje werd door hem beoordeeld als onjuist, nadat hij het wel met succes geprobeerd had, maar hij onderzocht niet wat wij fout deden en demonstreerde ook niet hoe wij het goed moesten doen, zodat dat probleem is blijven bestaan. Kennelijk is Dave Wagenaar ook in andere zaken nogal verward. Hij kwam bij ons langs met de mededeling dat de incasso's voor ons abonnement bij Verisure door zijn fout bij een ander waren afgeschreven en dat hij een nieuwe handtekening van ons nodig had om de incasso's alsnog te kunnen laten uitvoeren. Echter de incasso's werden tot op heden niet uitgevoerd. Wel kregen wij digitaal een verzoek een bedrag over te maken, waarop wij u verzochten ons een factuur met specificatie van de samenstelling van dat bedrag te sturen, zodat wij konden zien waarop dat bedrag betrekking had, immers voor de abonnementsgelden had Dave Wagenaar medegedeeld dat deze automatisch geïncasseerd zouden worden. Gisteravond hebben wij het alarm weer ingesteld, maar vanochtend konden wij niet meer in de app komen en ook niet via het wandkastje communiceren, waardoor het alarm afging zonder dat dat te stoppen was. Wij, een man van 82 jaar en een vrouw van 75 jaar, hebben de hele dag hoofdpijn en stress gehad door deze traumatische ervaring waaraan u schuldig bent. Indien u van mening bent dat wij wanbetalers zijn, quod non, dan dient u voor u onze rechten ontneemt, enerzijds ons mede te delen dat dat gaat gebeuren en anderzijds dient u te controleren of het alarm er op staat en dat er af te halen voor u onze rechten ontneemt. Na veel moeite hebben wij na adviezen via uw klantenservice de batterijen uit het wandkastje kunnen halen en de mistverspreider van de wand kunnen halen. Het scheelde maar een haar of wij hadden die met een moker van de wand geslagen. Nooit hebben jullie ons de gebruiksaanwijzingen toegestuurd en nooit heeft iemand ons verteld dat er regelmatig op te laden batterijen in het kastje en de deurbelcamera aanwezig waren, wederom een tekortschieten in uw zorgplicht. Daar u duidelijk in gebreke bent en ons immateriële schade hebt bezorgd eisen wij van u dat u ons abonnement met terugwerkende kracht annuleert en de verkoopovereenkomst van uw apparatuur ongedaan maakt en de door ons daarvoor betaalde bedragen terugbetaalt. Bij voorbaat dank voor uw medewerking, met vriendelijke groeten, Drs J.F.T.Bergman, gepensioneerd docent van de faculteit der Rechtsgeleerdheid van de Rijksuniversiteit van Utrecht.

D

Drs J.F.T.Bergman

25-09-2023

0forum

Huisbeveiligingssysteem

Het systeem werkte op zich correct. Echter toen ik mijn verplichte abonnement (anders werkt het systeem niet) wilde opzeggen begon het gedoe. Het bedrijf hanteert allerlei slimme trucjes om onder hun verplichting uit te komen. Niet of pas na 14 dgaen reageren op email. Mondeling toezeggingen doen die niet worden nagekomen, terwijl men wel dreig SMSjes gaat sturen, en pas nadat ik bijna drie MAANDEN lang heel wat emails heb geschreven en meerdere malen telefonisch contact heb gehad (om je abonnement op te zeggen moet je door een fiks menu heen) heeft het nu eindelijk de schijn dat mijn abonnement heb opgezegd. Ik ga dan ook nooit meer met dit bedrijf dat met deze praktijken zelf de randen van de criminaliteit opzoekt in zee.

E

E.S. Engelsma

16-09-2023

1forum

Alarm

eigelijk 0 ster eigelijk 0 ster slechte klanten service we wouden verhuizen maar ze hebben zonder mededeling het account opgeheven. ook ben ik al drie jaar bezig om .sms meldingen van eerdere installaties uit te zetten maar dat kunnen ze niet! de verkopers hebben alleen verstand van pushen maar geen verstand van alarm installaties Update nog geen twee Dagen later onderstaande review. Normaal moet je drie weken wachten op reactie. Dus mensen klagen via deze website dan wordt je wellicht wel Serieus genomen. Update 3 Nog steeds niets opgelost Nog steeds krijgen we berichten over oude installaties Klantvriendelijk kennen ze niet Ook zijn we nog weer drie keer gebeld Als we toch willen betalen ? voor de installatie die ze zelf hebben gewist! / uitgezet ze zijn helemaal de weg kwijt.

W

Wilting

11-09-2023

0forum

Een alarm sisteem

Heel slecht naar mijn idee nep alarmsisteem schijnt met meldkamer te zijn heb het getest en ben niet gebeld door een meld kamer En je moet er heel veel geld eetst voor neerleggen en daarna nog idere maand voor die meldkamers betalen en onderhoud aan het sisteem Wat bij ons al vanaf het begin niet goed werkt ben blij dat ik er van af ben en was een duure les hoop zo andere mensen te waarschuwen voor dit bedrijf Ga hier nooit mee in zee

J

Johnny

29-08-2023

0forum

Volledig alarmsysteem

Het begin was al slecht kwamen te laat op afspraak en vertellen niet het volledige verhaal na installatie diverse problemen die pas na 2 maanden zijn opgelost. En after sale hebben ze nooit van gehoord. Ze zijn wel goed in het sturen van betalingsverzoek als je het niet eens bent met hun oplossend vermogen in een tijd van 2 maanden en dan dringen met incasso

M

Martin Bel

16-08-2023

0forum

safety system with camera and video door bell.

Verisure has very aggressive sale that makes me feel very untrustable. The sales guy promise videobell for free and half year subscription for free, and tell me it will come later when I have wifi. After I have wifi, i contacted him 3 times, it takes more than a month. I called company, and informed me I need to pay 99euro extra. I complained and then come to me its free but I need to pay subscription, and I complained again, and come back to me what he promised at begining and tell me that I did not read my contract as its not list in my contract. If the sales guy its belong to verisure company and promise this as extra items which will come LATET, its big company and security company for sure I trust him and I can not know if the gift will be in the contract because sometimes not and I think he maybe will apply it later for me. with so long time arguement, I lost interesting already as a security company can not do what they promise and so aggressive to me, then how can I trust if the camera really work and what they said its true? I ask to cancel the whole contract and I can not trust anymore. They told me NOT POSSIBLE ONLY CAN CANCEL 14 DAYS. But I asked for video door bell for more than a month!!! I even have whatsapp record, this bad experience is more than 14days I can find out! Its very aggressive and untrust service, they only care to sell and get money, they do not care of people, be aware of it!!!!!

Q

Quki

12-08-2023

0forum

Zakelijk alarm systeem

Ik ben bezig met het opbouwen van een dossier om deze chaos club in de media te krijgen zodat ze stoppen met mensen tot wanhoop te drijven. Binnenkort meer en laat iedereen gewaarschuwd zijn. Niet en nooit mee in zee gaan. Securitas het moederbedrijf zou het beter moeten kunnen.

P

Peter v G

11-08-2023

2forum

Niets

Wordt helemaal wild van deze firma. Op de een of andere manier hebben ze mijn telefoonnummer in hun bestand staan. Vervolgens blijven ze met enige regelmaat bellen met de mededeling dat ik een offerte heb aangevraagd......... Dit is niet zo, ik wil helemaal niets van hun. Als ik vraag ik hoe ik dan heet, willen ze me geen antwoord geven omwille van zogenaamde privacy. Vragen om mij uit het bestand te halen helpt niet. Ze blijven stalken, hopeloos.

R

Rene

11-08-2023

0forum