Vente-Unique

4.2

Bestellen

2.6

Service

4.5

Prijs

3.2

Levering

30.8%

Zou hier weer kopen

Vente-Unique

Ben je op zoek naar leuk en stijlvol meubilair? Dan moet je zeker eens kijken op Vente-Unique. Wat klanten vinden van het aanbod en de service van Vente-Unique lees je hier op NederlandReview


Over Vente-Unique 

Vente-Unique is een webshop die meubilair, decoratie en huisbenodigdheden verkoop in Europa. Vente-Unique is een onderdeel van de CAFOM groep. Het bedrijf is actief in 10 Europese landen waaronder Frankrijk, Spanje, Duitsland, Nederland, Italië, … Vente-Unique biedt een zeer goede kwaliteit/ prijsverhouding omdat het op veel vlakken kan besparen, onder andere omdat de distributie uitsluiten via het internet gebeurt, er geen tussenpersonen zijn en dankzij de kwaliteitscontrole die Vente-Unique uitvoert. Je vindt er ook wekelijks flitsverkopen waar je bepaalde artikelen aan 60% korting kan krijgen! En als je niet tevreden bent met je aankoop is er nog altijd de "niet tevreden, geld terug garantie".  


Vente-Unique heeft meer dan 5000 artikelen van onberispelijke kwaliteit in haar assortiment en daar komen wekelijks meer dan 30 producten bij. 


 


Diensten van Vente-Unique

Bij Vente-Unique vind je meubilair, decoratie en huisbenodigdheden van uitstekende kwaliteit. Ze volgen er de laatste trends zodat je altijd de laatst nieuwigheden in huis kan halen. Vente-Unique biedt ook unieke collecties van exclusieve designers aan. Op die manier wordt je huis lekker trendy en stijlvol! In de webshop vindt je zitbanken, fauteuils, bedden, meubilair voor in de slaapkamer, woonkamer en kantoor maar ook zaken voor in de badkamer en de tuin of voor buitengebruik. Je vindt er ook alles om eens goed te ontspannen zoals spa's, sauna's, sport en vrije tijd producten. Als je je huis die extra touch wil geven kan je die helemaal decoreren met de woonaccessoires van Vente-Unique. Je kan er ook altijd terecht voor inspiratie als je het even niet meer weet. 


Vragen of klachten voor Vente-Unique 

Heb je vragen of een klacht over Vente-Unique? Neem dan zeker contact op met de klantendienst, ze zullen je vast en zeker verder helpen! Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt om ze te bereiken. Je kan ze bereiken via e-mail, de telefoon (van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 18 uur) of via de post. Vente-Unique heeft ook een uitgebreide FAQ waar alle vaak gestelde vragen vermeld worden, misschien vind je hier wel het antwoord dat je zoekt!  


Schrijf je eigen review!

Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met Vente-Unique? Heb je er alles gevonden voor een prachtig interieur? Laat het weten in de reviews! Potentiële klanten zullen geïnteresseerd zijn in wat ze mogen verwachten van de service van Vente-Unique. Zo help je anderen bij het maken van een beslissing! 


Ben je van plan om een bestelling te plaatsen bij Vente-Unique? Lees dan zeker enkele van de reviews op NederlandReview! Je vindt er honderden betrouwbare reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op NederlandReview! 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (78)

Speelhuisje

Voor onze zoon zijn tweede verjaardag een speelhuisje besteld, deze werd kapot geleverd. Telefonisch contact gezocht met de klantenservice, zij verwezen naar contact via de website. Na een aantal dagen nog steeds geen reactie, wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Na een bericht vente-unique verzocht tot retour nemen van het prodcut en geld terug (waarmee het bedrijf adverteerd niet goed geld terug) zodat wij op tijd een cadeau zouden hebben. Dit kon niet dus werd er een nieuw huisje geleverd, de mega doos met kapot speelhuisje moeten we zelf maar afvoeren met bijkomende kosten. Meerdere mails en telefoongesprekken verder maar de logistiek kosten zijn te duur, dus vente-unique kan hierin niks voor de klant betekenen. Ik zou zeggen goedkoop is duurkoop, voortaan bestellen bij een bekend NL bedrijf.

N

Nikita

29-08-2023

0

Bed

B

Birgitta

31-05-2023

0

Stapelbed

Oplichters! Ze nemen de telefoon niet op ook mail niet. Nooit mijn 219 euro terug gekregen!

N

Natasha

30-03-2023

0

Bed

Ook ik zou niemand willen aanraden een aankoop te doen bij dit bedrijf. Ik heb een bed aangeschaft en bij de montage ervan bleek dat er productiefouten zaten waardoor ik uiteindelijk zelf nog extra arbeid heb moeten verrichten om gaten te boren om de poten te bevestigen. Dit had niet gemoeten: de gaten hadden al voorgeboord moeten zijn. Hierover een klacht ingediend inclusief foto's, krijg je vervolgens een mail terug dat dat niet klopt, dat 'uit zorgvuldige analyse blijkt dat het product correct is' (welke zorgvuldige analyse???) en verwijzen ze vervolgens naar de handleiding. In andere woorden: je wordt totáál niet serieus genomen en het probleem dat jij hebt met het product wordt eigenlijk gewoon ontkend. En daarbij meldden ze dan in datzelfde mailtje doodleuk dat ze de aanvraag dan ook zullen sluiten. Vervolgens hierop terug gereageerd over de onprofessionele manier van het afhandelen van een klacht en dat er geen enkele toenadering wordt gedaan om tot een oplossing te komen. Zeer klantonvriendelijk! Dit levert exact hetzelfde antwoord op als daarvoor, gewoon een copy/paste. Alsof ze je mail helemaal niet eens lezen. Kortom: ik zal hier NOOIT meer een bestelling plaatsen en de vele ontevreden klanten die vóór mij zijn geweest mij liegen er niet om!

H

H

29-03-2023

0

2 Nachtkast

Wat een slecht bedrijf eerst een make-up tafel gekregen met een stuk onderdeel dat was dan okey gehandeld en haarna bijbehorende nachtkasten besteld waar van 1 schoeven set mist van de poten duidelijk verteld wat we nodig hebben foto gestuurd maar omdat het niet overeen komt met wat hun in online schoevenset hebben staan krijg ik niet de juiste onderdelen zo vaak gebeld en gemaild maar ze snappen het gewoon niet hoe moeilijk is het om het bedrijf te bellen waar het nachtkast vandaan komt. Slecht communicatie slecht bedrijf nooit meer dat ik hier iets bestel.

F

Funda Olgun

19-03-2023

0

Tv meubel , zetel , salontafel , 2 boxsprings, 2 matrassen,4 stoelen , mat

Na de slechte reviews hier te lezen heb ik toch mijn guts gevolgd en toch bij vente unique besteld , Ik heb minsten 7 artikelen en bij geen enkel maar echt bij geen enkel was er een probleem . Alles tiptop in orde en in uitstekende staat . Levering op tijd , vriendelijke koeriers noem maar op . Laat je niet leiden door een paar pantoffelhelden die waarschijnlijk nog geen plannetje kunnen lezen en met 10 vijzen overblijven . Mijn ervaring was echt top .

N

Nicolas

01-11-2022

0

Slaapbed met bank

Bijna 1 jaar geleden een bed besteld kwam al later maar was met moeite in elkaar te zetten en eenmaal in elkaar gezet toch 1 stukje over maar niet te zien op gebruiksaanwiizing waar het moest en kreeg ze niet te pakken. Er zijn al 2 stangen van bedboden gebogen. Nou 1x besteld en nooit meer. Ga geeneens op geldteruggave vragen want dat heeft geen zin. Nooit hier bestellen gewoon ikea

W

W de bok

31-08-2022

0

ONBETROUWBAAR EN ONBEREIKBAAR (Bed Leandre met een bedbodem)

Ik zou niemand adviseren om een aankoop te doen bij Vente Unique. Als er problemen zijn, lijkt niemand goed bereikbaar en de klantenservice is op zijn zachtst gezegd onbetrouwbaar. Ik wacht nog steeds op mijn 388,97 euro en kan geen contact krijgen met Vente Unique en het lijkt erop dat medewerkers geen producten retour mogen melden, ook niet als deze defect zijn. Ik heb voor de zomervakantie bed Leandre besteld bij Vente Unique en een bijbehorende bedbodem van 140x190cm. Na de levering bleek er een productiefout te zitten in het bed, waardoor het bed niet in elkaar gezet kan worden. We hebben meerdere keren contact gezocht met Vente Unique (telefonisch en per telefoon), in eerste instantie om de defecte onderdelen na te bestellen. Dat leek goed te gaan. Maar Vente Unique wilde na een paar weken plotseling echter geen onderdelen nasturen en bleef terug komen met het voorstel om een kleine korting te geven als we het bed in deze staat hielden. Na meerdere keren per mail en telefonisch te herhalen dat we niets hebben aan een bed dat niet in elkaar gezet kan worden, gaven we aan dat we het bed retour wilden sturen. Daarvoor moesten we volgens Vente Unique contact opnemen met de transporteur. Die stuurde ons echter terug naar Vente Unique, omdat ze geen opdracht hadden gekregen het bed en de bodem op te halen voor retour. Toen we terugbelden naar Vente Unique, legde de telefoniste de telefoon 4x neer nadat ze beweerde dat ze me niet kon verstaan door een storing. Toen ik meteen daarna belde met de telefoon van mijn man, was die storing plotseling opgelost en kreeg ik opnieuw een serie nutteloze kortingen aangeboden en uiteindelijk het aanbod om minstens 3 weken te wachten op vervangende onderdelen. Tijdens dit gesprek had ik al meer dan 10x aangegeven dat ik gewoon mijn geld terug wilde en dat Vente Unique haar rotzooi moest ophalen (ik begon heel netjes, maar raakte na een half uur en de vele herhalingen enigszins gefrustreerd). Het schreeuwen had uiteindelijk effect en het bed en bedbodem zijn door de transporteur opgehaald. Helaas heb ik na 6 weken mijn geld nog steeds niet terug. Als ik Vente Unique probeer te mailen, krijg ik geen antwoord op mijn vragen. Als ik ze probeer te bellen met mijn nummer, wordt ik in de wacht gezet en na een tijdje krijg ik de melding dat het te druk is, waarna de verbinding wordt verbroken. Ik heb me nu maar voorgenomen om mijn verhaal op zoveel mogelijk reviewsites te delen, in de hoop dat Vente Unique mijn geld terug betaalt.

T

T. Ganpat

29-08-2022

0

Hoogslaper

Ik had met spoed een bed ivm een scheiding nodig en er werd een levertijd beloofd van maximaal 6-8 werkdagen. Om die reden het bed besteld, maar op werkdag 8 geen levering. Zelf gebeld met de klantenservice waarbij mij werd gemeld dat pas 6 weken later geleverd wordt. Op advies van een medewerker een mail gestuurd, mijn persoonlijke situatie uitgelegd en een voorstel voor een iets duurder alternatief gedaan waarbij zij voor de compensatie zouden zorgen. Leek mij niet meer dan redelijk als je je belofte niet na komt. Vervolgens geen reactie, in totaal 8x zelf gebeld, afspraken met terugbellen werden niet nagekomen, slechte communicatie vanwege vriendelijke, maar slecht Nederlands sprekende medewerkers. Inmiddels 2 weken verder kreeg ik een onpersoonlijk, geautomatiseerd bericht dat het alternatieve bed pas geleverd kon worden als ik het extra bedrag zou overmaken. Ik ben een geduldig mens, maar daar zit een grens aan. Wat een waardeloze service! Geen enkele verontschuldigingen, geen initiatief, alle schuld en acties worden bij de klant neergelegd. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en zal dan ook nooit iets hier bestellen. Uitkomst is dat ik hetzelfde bed bij de concurrent heb gekocht.

R

Richard

04-08-2022

0

Tuinhuisje

Tuinhuisje besteld, ontbraken 2 geleiding stroken. Na overleg per mail en daarna telefonisch prima geholpen. Nieuw tuinhuisje gekregen, geen extra verzendingskosten. Empathie medewerker fantastisch en snel gehandeld. Chapeau voor dit bedrijf.

T

Tom Anten

26-05-2022

0

Grijze 3 zits bank

Op de website stond een mooie bank. Deze heb ik besteld. Echter is de bank veeel te klein van veel te slecht materiaal. Echt kwalitatief niet helemaal wat ik zoek. gebeuren. Nu staat er op de website dat je 100% je geld terug krijgt binnen "30 dagen op de proef". Zegt dus iemand aan de telefoon dat ik de transport kosten zelf moet gaan betalen. Wat schandalig. Dat is €80,-. wat een afzetterij zeg. Staat nergens vermeld. Ik heb echt spijt dat ik hier ooit iets heb gekocht. Aan de telefoon krijg je ook echt mensen die niet echt behulpzaam zijn. Als je dit leest en overweegt iets te kopen... NIET DOEN!!!!!

R

Ruben Scheer

04-04-2022

0

Hoekbank

Heb een hoekbank geleverd gekregen wat van super slechte kwaliteit is heb de bank uiteindelijk retour gedaan ben nu al drie maanden bezig eindelijk aankoop bedrag terug gekregen maar nog steeds geen verzend kosten ondanks het meerdere malen is beloofd aan te telefoon maar na 100 x bellen nog steeds niet hun spullen zijn van zeer slechte stoffen banken zakken na een week al helemaal in raar jullie allemaal om ergens anders wat te kopen ze hebben geen winkel waar je niks kan bekijken dus dan weet je al genoeg maar helaas door COVID toch erin getapt

J

J L

21-03-2022

0

Omkeerbare hoekbedbank microvezel WILLIS - zwart

Deze bank is wel mooi, maar zit je NIET lekker, je krijgt rugpijn, is goed om 10 min op zitten en kwaliteit niet zo best voor deze Parijs ik geloof niet dat eens 1 jaar red!! Ik ga proberen het terugsturen ik hoop dat ze niet moeilijk doen!! Service weet ik nog niet!

H

H Ghaeli

16-03-2022

0

Salontafel, twee bijzettafels en eettafel en 6 stoelen

Voor ongeveer 950,00 Euro gisteravond aan nieuwe inboedel gekocht. Omdat we wegens verbouwing alle gratis gekregen spullen die veelal kapot waren weggedaan hebben nieuwe leuke dingen besteld. Het geld is wel van mijn rekening afgeschreven en ik heb GEEN bevestiging gekregen. Nu ben ik dit hele bedrag kwijt. Ik denk dat dit bedrijf oplicht. Klantenservice helpt niet en adviseert te mailen waarna ze mijn emailadres vroegen. Ik heb een nette email opgesteld met bewijs van de betaling vanaf mijn bank maar nu is het mailadres van de Klantenservice ook niet bereikbaar en krijg ik elke mail direct terug. NOOIT iets bestellen bij dit bedrijf want je bent je geld kwijt en wordt niet verder geholpen. Ik ben intens intens verdrietig want het was ook nog eens geld dat mijn opa en oma mij hadden nagelaten uit hun erfenis...........Anneke Winterman

A

Anneke Winterman

21-02-2022

0

Bed

Bah Bah Bah, Heb ik een bed besteld en vandaag geleverd. Waardeloos. Hadden ze mij beloofd deze naar boven te dragen en zelf te installeren waarvoor ik betaald had. Ja.....Die klootzakken hebben alles gewoon in de woonkamer gedropt en gingen vandoor. Bellen met hun natuurlijk weten ze van geen enkele afspraak. Jakkes waardeloos. En wilde ik nog twee extra bedden bestellen. Ik adviseer niets meer daar te kopen.

M

Marjarova

26-01-2022

0

Aanpasbare zitbank van stof HOUSTON

Bank besteld wat een formaat blijkt te zijn voor kleine kinderen. Mogen ze wel op de website vermelden. Alsof iedereen precies gaat uitmeten wat de afmetingen zijn. En ergste is nog dat ze dubbele kosten in rekening brengen voor verzending en weer retour. Wat een k*t bedrijf.

M

Mike

25-01-2022

0

Stapelbed

Bestel hier nooit iets! 6 weken een stapelbed besteld voor mijn kindere Aller eerst wordt het verkeerde pakket bezorgd. Na het leveren van het juiste pakket is het bed incompleet. We zijn nu 6 weken verder!!! En nog steeds GEEN oplossing. De kamer van de kinderen is een grote pijnhoop en ze slapen noodgedwongen op de grond. Klantenservice liegt, beloofd en komt niks na. Je kan mailen, bellen maar er komt geen enkele oplossing. Bespaar je de moeite en bestel hier niks.

M

Michelle Mensague

23-01-2022

0

Een tuinhek

3m breed besteld 3.5m breed gekregen tot twee maal toe. uiteindelijk geen poort en geen geld.

H

hendrik

20-12-2021

0

Hoekbank

Ik heb hoekbank GIANY besteld. Levering was snel, de verpakking was onbeschadigd maar na het uitpakken ontdekte ik dat de bank erg beschadigd is. Kapotte opbergruimte en een kapotte hoek van de bank. Ik heb het incident direct gemeld. Heb er een week over gedaan en ik heb geen reactie gekregen. Ik heb geen oude bank en een nieuwe kan niet worden

G

Gabriela Bernathova

17-12-2021

0

Zonnescherm

Waardeloze service, wacht al 5 maanden op een bericht voor reparatie of vervanging. Binnen een jaar gemeld dat het scherm niet meer werkt doen ze alsof ze gek zijn in het frans bellen terwijl ze een nederlandse/belgische klantenservice hebben om gek van te worden €1100 weg

D

Dinesh

01-12-2021

0