Van Kooten Tuin & Buiten Leven | Blokhutvillage.nl

4.7

Bestellen

2.4

Service

3.8

Prijs

3

Levering

24.1%

Zou hier weer kopen

Van Kooten Tuin & Buiten Leven | Blokhutvillage.nl

Niet alleen in de zomer, maar ook in de winter is het heerlijk om een fijn plekje in je tuin te hebben. Of je nu wilt genieten van de bloeiende bloemen of de besneeuwde takken in je tuin, vanuit een tuinhuisje of tuinkamer kan het allebei. In de zomer gooi je de deuren wijd open en laat je de zomerbries naar binnen, en in de winter versier je je tuinkamer met sfeervolle lichten om daar een romantisch kerstdiner te houden. Van Kooten Tuin & Buiten Leven biedt jou de mogelijkheid om dit met hun producten waar te maken. Maar hoe bevalt de kwaliteit van de producten? Is de prijs-kwaliteitverhouding goed? Blijven ze lang mooi? Hoe zit het met de garantie? En is de klantenservice van goede hulp? Lees het hier bij NederlandReview!


 


Over Van Kooten Tuin & Buiten Leven


Bij Van Kooten Tuin & Buiten Leven kun je terecht voor verschillende tuinspullen. Of je nou een bergruimte, tuinverblijf of tuinmeubelen zoekt, bij deze winkel bieden ze het hoogstwaarschijnlijk aan. Van Kooten Tuin & Buiten Leven bestaat uit drie delen: blokhutvillage, verandavillage en tuinhoutvillage. Het spreekt al een beetje voor zich, maar het assortiment strekt zich dus uit van blokhutten, tuinhuisjes en prielen tot veranda’s, tuinkamers en verschillende soorten hout.


Van Kooten Tuin & Buiten levert naar eigen zeggen alleen kwaliteitsproducten. Dat zou je kunnen zien aan de robuustheid en degelijkheid van de producten en de afwerking ervan. Ook vinden ze het belangrijk om maatschappelijk verantwoord te ondernemen, ze zijn dan ook onder meer partners met FSC, PEFC en LEGAL wood.


Als laatste is het het doel van Van Kooten Tuin & Buiten leven om hun klanten ‘een happy feeling met een happy product’ te geven. In hoeverre behalen zij hun doel? Zijn de consumenten van deze winkel echt zo tevreden met hun producten?


 


 


 


 


Diensten Van Kooten Tuin & Buiten Leven


Van Kooten Tuin & Buiten Leven heeft een aantal services. Ten eerste hebben ze een montageservice waarbij je product tegen een klein prijsje wordt gemonteerd. Daarnaast is het ook mogelijk om je product op maat te laken maken door de maatwerkservice.


Weet je nog niet zeker welke blokhut of veranda het beste voor jou is? Neem dan een kijkje in één van de zeven showrooms. Deze zijn gelegen in Numansdorp, Hoofddorp, Velp, Amersfoort, Strijen, Veldhoven en Wommelgem (BE). Als je je keuze hebt kunnen maken, kun je gaan betalen. Bij Van Kooten Tuin & Buiten Leven kan je betalen met iDEAL. Voor bestellingen onder de €950 (inclusief BTW) worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor kleinere bestellingen en voor levering op de Waddeneilanden wel.


Als je geen genoeg kan krijgen van deze winkel, kun je je aanmelden voor hun nieuwsbrief. Zo blijf je altijd op de hoogte van alle acties en aanbiedingen. Daarnaast zijn ze actief op diverse sociale media, zoals Twitter, Facebook en Instagram.


 


Garantie, vragen en klachten bij Van Kooten Tuin & Buiten Leven


Bij Van Kooten Tuin & Buiten Leven zit er op de meeste producten garantie. Wat voor soort garantie dat is, hangt af van het product. Voor meer informatie kun je terecht bij een van hun medewerkers.


Heb je vragen over de producten van Van Kooten Tuin & Buiten Leven? Dan kun je eerst de FAQ-pagina van de winkel bekijken. Als je vraag hier niet tussen zit kun je contact opnemen met de klantenservice door het contactformulier in te vullen, de live-chat te gebruiken, te mailen naar info@blokhutvillage.nl of door te bellen naar +31(0)186 655 990. Als je een klacht hebt, kun je deze indienen via de servicemelding pagina van Van Kooten Tuin & Buiten Leven. Binnen 1 werkdag krijg je antwoord op je vraag of klacht.


 


 


Heb jij al ervaring met de producten van Van Kooten Tuin & Buiten Leven? Zo ja, wat is er zo goed aan en wat kan er beter? Laat het ons weten!


Ook als je er nog geen ervaring mee hebt, zit je hier goed! Orienteer je op verschillende bedrijven binnen deze branche en bekijk welke het beste aansluit op jouw wensen en behoeften. Toch besloten iets bij Van Kooten Tuin & Buiten Leven aan te schaffen? Aarzel niet om zelf ook een review achter te laten!


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (29)

Overkapping

Koop hier niets!!!!! Bestellen gaat goed maar dan begint de ellende, betalen betalen betalen. zo snel mogelijk. Wel 3 x per dag krijg je herinneringen ondanks dat je betaald hebt. Dan heb je je spullen binnen maar kan je niet zien of alles binnen is aangezien je een groot pakket krijgt. Wij kwamen bij de opbouw erachter dat er te weinig wanddelen geleverd waren. Na veel belletjes en e-mails eindelijk reactie, koop maar nieuwe delen! Waarom, we hebben al betaald? Poot stijf gehouden en ok dan krijg je extra planken. Nu na ruim 5 maanden nog steeds niks gehad. Elke keer een smoes van overlijden tot vakantie of het ligt aan het centraal magazijn. Ondertussen maar via een advocaat de zaak aanhangig gemaakt! We laten het er niet bij zitten, dit soort bedrijven zijn de arrogantie voorbij.

W

Wilko

14-06-2023

0forum

operationeel directeur vraagt om reviews te verwijderen

Ik heb er geen woorden voor!!! Op een eerder geplaatste review reageert dit bedrijf op deze platform als volgt. Quote " Beste Mia, We begrijpen we uw frustratie en gaan we graag met u in gesprek. Er zal contact met u worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Van Kooten Tuin & Buiten Leven" unquote Tegelijkertijd krijg ik per e-mail het volgende bericht. Notabene van een operationeel directeur: Quote " Uw mail is in goed orde ontvangen. Uw mail is ter info doorgestuurd naar dhr van Kooten. Hierbij mijn inhoudelijke reactie op hoofdlijnen op uw mail: Hetgeen u vraagt kan tegen meerprijs worden (na)geleverd. Wij hebben u kenbaar gemaakt wat er mogelijk is en dat er kosten aan verbonden zijn. U bent hier niet op in gegaan. Helaas hebt u inmiddels, blijkens uw mail, diverse reviews geplaatst. De inhoud en toonzetting van uw reviews zijn wat ons betreft onterecht en ongepast. Ik vraag u dringend om uw reviews per direct te verwijderen. Nadat u uw reviews heeft verwijderd, willen we alsnog u middels een offerte de meerprijs overleggen en u helpen met uw wens." unquote Dit is een schoolvoorbeeld van twee gezichten laten zien. Ik laat mij niet intimideren. Een inhoudelijke reactie op dit bericht heb ik reeds verzonden. Wat er nu gebeurd is zeer ongepast en onethisch. Een positieve review moet je verdienen. Die krijg je niet voor niets. Ik schrijf niet graag een negatieve review. Maar ik heb geen andere keus. Ik ga niet aan stuivertje wisselen doen. ik wacht een uitnodiging van de directie met spanning af. Mijn advies aan dit bedrijf is: Wees objectief, erken je fouten en kom je verplichtingen na. Ga de klant niet op kosten jagen voor iets waar de klant reeds voor heeft betaald.

M

Mia

17-06-2022

1forum

glazen tuinkamer

Waar gaat het over?? Het is een lang verhaal maar zal een van de belangrijkste klachten uitlichten. Ik heb in dec 2020 een glazen Verasoltuinkamer gekocht bij Van Kooten. Deze is op 26 mei 2021 geplaatst. Het is een mooie tuinkamer. Het is geen standaard tuinkamer uit de verasolfolder. De tuinkamer is aan 3 zijden van glas waarvan de 2 korte zijden 3 schuifpanelen heeft en de lange zijde 5 schuifpanelen. overeengekomen is met Van Kooten, met de verkoper, dat aan elke zijde 2 handgrepen moeten worden geplaatst met een geïntegreerde binnenvergrendeling zodat de schuifpanelen makkelijk open te schuiven is en vanuit binnen op slot/vergrendeld kan worden. In totaal moet Van Kooten dus 6 handgrepen inclusief binnenvergrendeling plaatsten. Toen de heren klaar waren met het monteren van de tuinkamer, zag ik dat 3 van de 6 handgrepen ontbraken. Dit heb ik meteen nadat de heren gevraagd hoe dat zat. zij gaven aan dat zij daar niet overgaan en dat ik dat met Van Kooten zelf moest bespreken. In dit verband heb ik op 10 juni 2021 een e-mail gestuurd. Op dit bericht is er niet gereageerd. Vervolgens heb ik een WhatsAppbericht gestuurd aan de verkoper. Hij reageerde terug op mijn bericht en gaf aan dat zijn schoonvader was overleden en dat ik het op de e-mail moest zetten. No pressure, op 21 juni 2021 heb ik Van Kooten wederom een e-mail en foto' s gestuurd zoals afgesproken. Van Kooten heeft nimmer gereageerd op mijn bericht. Ik heb zelf weer contact opgenomen met Van Kooten. Naar aanleiding van mijn recente e-mail krijg ik de volgende reactie van Van Kooten. Ik citeer: " In uw order kan ik geen afspraken vinden over dat handgrepen anders geplaatst dienen te worden dan zoals nu bij u gemonteerd. => volgens HG was het vanzelfsprekend dat 6 handgrepen geplaatst moeten worden om de panelen open te kunnen schuiven. opmerking: afgesproken was dat er 6 handgrepen met geïntegreerde binnenvergrendeling zou moeten worden geplaatst. dat is niet gebeurd. Van Kooten heeft 6 binnenvergrendeling en 3 handgrepen geplaatst. de vergrendelingen zijn los van de handgrepen en ook nog op een niet zo een handige plek geplaatst. ik heb dit ook aangegeven bij de verkoper. Daar heeft Van Kooten niets mee gedaan . Ik heb wat de vergrendeling betreft gelaten voor wat het is. Maar de ontbrekende handgrepen die zijn noodzakelijk om mijn de panelen open te kunnen maken/schuiven. Zonder handgreep gaat dat niet. dit heb ik meerdere malen ook al aangekaart. helaas tot op heden zonder resultaat. vervolg reactie Van Kooten "Uiteraard willen wij hierin meedenken, echter zal dit voor uw rekening zijn." => hier heb ik al voor betaald, waarom weer? " In een glaswand is een vast deel en een deel dat schuift handgrepen aan beide zijden is dan ook zeker niet de standaard en ook niet zoals wij dat presenteren in de showroom." => dit klopt niet. Er zijn geen vaste delen. "Het bijplaatsen van handgrepen zou dan ook vervanging van het complete paneel inhouden." => klopt ook niet. het zijn losse panelen. "Dat u last heeft van uw rug is vervelend, alleen om dat oorzakelijk te koppelen aan de glaswanden lijkt mij niet realistisch." => Van Kooten gaat op de stoel van de arts zitten en neemt mij totaal niet serieus. Ik heb hier geen woorden voor!!! De oplossing is heel simpel. Simpelweg de gemaakte afspraken nakomen en de 3 ontbrekende handgrepen plaatsen. Ik ben tot nu toe heel coulant geweest. 1) de handgrepen en de binnenvergrendelingen zijn niet conform afspraak geplaatst. ik heb dit aangegeven. Van Kooten heeft hier niets mee gedaan. Ik het wat de vergrendeling betreft het gelaten voor wat het is. 2) herstel tegelwerk Dit bedrijf had tijdens het plaatsen van mijn tuinkamer mijn dure keramische tegels beschadigd en niet conform afspraak het tegelwerk uitgevoerd. Voor het herstellen van de werkzaamheden heb ik uit coulance een deel van de kosten voor mijn rekening genomen. Dat hoefde ik eigenlijk niet te doen. Maar ik heb het wel gedaan. Ik blijf niet steeds water bij de wijn doen. Van Kooten moet zijn verantwoordelijkheid nemen. Ondanks het feit dat het overduidelijk is dat Van Kooten in verzuim is, geeft de verkoper in een telefoongesprek van heden aan dat hij mijn klacht niet in behandeling gaat nemen en een brief van mijn advocaat tegemoet ziet. Als dat niet genoeg is, zegt hij in een WhatsAppbericht nog een keer dat hij bij zijn standpunt blijft. M.a.w. hij weigert zijn verplichting na te komen. Zo ver kan het gaan bij Van Kooten voor een simpel iets. Op advies van mijn advocaat heb ik voorgesteld om aan tafel te gaan om dit op een volwassen manier op te lossen. Tot op heden is dit bedrijf hier niet op ingegaan. Opgemerkt dient te worden dat de verkoper mij een zeer onaangename WhatsAppbericht heeft gestuurd om mijn klacht te verwijderen.

W

WM

14-06-2022

0forum

Tuinhuis met overkapping

Tuinhuis met overkapping besteld via de website, nog langs geweest in de showroom, offerte ontvangen, akkoord gegaan, aanbetaald en dus wachten op de levering. Ondertussen al begonnen met werkzaamheden in de thuis voor fundering e.d. Bellen ze paar weken later doodleuk op om te zeggen dat hun leverancier een foutje had in de online configurator. Dus of paar duizend euro bijbetalen of alles annuleren. Geannuleerd en besteld bij De Hoeve Buitenleven. Binnen twee weken geleverd, super tevreden in tegenstelling tot Van Kooten. Meest schandalige van Van Kooten vind ik nog dat je van twee kanten een overeenkomst hebt, aanbetaald hebt en al begonnen bent met grond/fundering specifiek op maat van dat tuinhuis en dat ze dan doodleuk vlak voor levering meer geld vragen. Schandalig. Zou het andersom ook zo werken?

E

Erwin Willems

06-05-2022

0forum

Tuinhuis met overkapping

Waardeloos. Verkeerde tuinhuis wordt geleverd. Omruilen kan maar dan moet er eerst 300 euro betaald worden om dat omruilen te realiseren. Onder strenge voorwaarden willen ze dan omruilen met alle risico's voor de klant. Reageren op mail doen ze niet. Het isbetalen en anders zit je met een ander produkt , dat je niet gekocht hebt. Niet met dit bedrijf in zee gaan!!

H

H. Pijnenburg

16-01-2022

0forum

Veranda

Een bedrijf als van Kooten moet zich diep gaan schamen. In de showroom is een eerste gesprek prima, daarna een en al ellende. Ik kan een heel verhaal hier opschrijven maar komt op hetzelfde neer als de meeste ervaringen hieronder. Een waardeloos en zeer onprofessioneel bedrijf. Wil je besodemieterd worden dan vooral bij dit bedrijf je aankoop doen. Wat een prutsers!

C

Chantal Grashaar

28-12-2021

0forum

Blokhut

In februari blokhut besteld levering steeds uit gesteld eindelijk half augustus bezorgt maar is het niet de goede alle lol was er af dus de hele zooi geannuleerd maar wel aanbetaling gedaan van 1895 euro werd belooft dat het werd terug gestort maar tot heden nog geen euro gezien je kan bellen of mailen tot je een ons weeg maar krijg nooit geen reactie terug gewoon weg schandalig we kregen wel een aanmaning om de rest van het bedrag te betalen voor geen blokhut zeer teleurgesteld in dit bedrijf en boos maar je kan geen kant op en sta met je rug tegen de muur we hebben zelf 40 jaar een eigen bedrijf gehad en de service altijd hoog in het vaandel staan maar hoe dit bedrijf met hardwerkende mensen omgaat is beneden alle peil ik heb geen verwachtingen meer dat dit goed komt geld kwijt en geen blokhut misschien een geval voor de rijdende rechter want ik geef nog niet op gr zeer boze klant

M

Mieke Blokdijk

16-10-2021

0forum

Blokhut bo

Blokhut zou geleverd worden eerste week van mei week 18. Eerste aanbetaling gedaan toen zou hij geleverd worden week 24. Week 24 gevraagd wanneer ze komen werd week 30. Week 29 zouden hem binnen krijgen en zal zsm geplaatst worden. Dat duurde nog 3 weken en in week 33 is hij eindelijk geplaatst.

D

Dekkers

29-08-2021

0forum

Overkapping en tuinhuis

In januari besteld. Je wordt niet op de hoogte gehouden. Je moet zelf achter aan bellen. Paar keer vrij genomen. Geen levering. Eind mei werd een halve overkapping bezorgd. Gelijk weer mee retour gedaan. Alles geannuleerd. Ze dreigen met het moeten betalen van gemaakte kosten. Nu een aanmaning gekregen van de niet geleverde overkapping. Koop hier NIET!!!!! Je komt niet van ze af.

O

Oldenhuis

14-06-2021

0forum

Tuinkamer en rolluiken

Mooie producten, we hebben een tuinkamer en rolluiken. Maar helaas is niets compleet af en werkend. Van Kooten geeft aan het op te lossen. Maar komen bel en mail afspraken niet na. Ook wanneer ze wel komen voor reparatie hebben ze vaak niet de juiste mensen en gereedschap mee waardoor ze ongedane zaken weer terug gaan. En je dus opnieuw in het terugbel en mail rondje komt. Normaal schrijf ik nooit een review, maar voor van Kooten maken we graag een uitzondering. Wat een waardeloze klantenservice en klachten afhandeling. Tip: koop ergens anders.

D

Daniëlle

10-06-2021

0forum

Complete tuinset

Set incompleet en diep trieste service. Communicatie onprofessioneel. Tip: niet bestellen

W

Willerd

28-05-2021

0forum

Blokhut

Dramatische ervaring bij dit bedrijf. Blokhut incompleet geleverd (na maanden wachten..). De tweede levering waar de ontbrekende delen zouden komen ook weer incompleet en nu inmiddels anderhalve maand na de eerste levering nog steeds niets ontvangen. Informatieverstrekking ook niet best, beloftes worden niet nagekomen en de klant moet achter zijn order aan gaan anders gebeurt er niet. Nooit hier bestellen…..

H

Haiko

28-05-2021

0forum

Aanbouw

Minimale service Bellen niet terug Al 4 weken wachten op offerte Zit hier met een halve aanbouw... Schandalig als er al voor 5500 is geleverd..

M

M

28-05-2021

0forum

Prieel

Wacht nu al 11 weken terwijl het begin februari geleverd zou worden nu al 3 keer beloftes niet na gekomen

S

S de hoop

10-03-2021

0forum

Woodvision tuinhuis

Een bericht voor toekomstige klanten bij Van Kooten. Deze informatie is misschien wel belangrijk te weten als u een aankoop overweegt. Op 29 mei bestelde wij namelijk ons tuinhuis (Woodvision) bij van Kooten. Ondertussen een half jaar geleden dus. Tot op heden hebben wij nog steeds niet het volledige pakket ontvangen. Kan gebeuren denkt u? Neem hierbij volgende ook nog in rekening: - De verwachtte levertermijn bij bestelling was 8 weken (dit werd zo naar ons gecommuniceerd) - Wij hebben de volledige factuur reeds betaald, dus ook voor de onderdelen die wij nog steeds niet ontvangen hebben. - Het doe het zelf pakket werd zonder montagehandleiding geleverd (gewoon een pallet hout zonder meer dus) - Het doe het zelf pakket werd zonder de nodige vijzen en andere bevestigingsmaterialen geleverd - Het doe het zelf pakket werd zonder de ramen geleverd (deze ontbreken nog steeds) De opvolging van de leveringen moeten we steeds zelf najagen. Herhaaldelijk namen we al contact op met Van Kooten, maar de service is ruimschoots ondermaats. Nog steeds wachten we niet alleen op onze ramen, maar ook op informatie over wanneer deze verwacht mag worden. Doe uzelf een plezier een koop uw hout bij een lokale houthandelaar. Dit kan u veel kopzorgen, geld en tijd besparen.

T

Tack Jessica

19-11-2020

0forum

Overkapping

Ik heb een aluminium overkapping gekocht, allemaal goede maar ontbrekende esthetische stukken. Contact opgenomen, zei het bedrijf dat ik de stukken zou ontvangen, maar tot op heden niets, ook al is het nu al meer dan een maand.

J

Jorge Seixas

31-10-2020

0forum

Blokhut

Blokhut is niks mis mee alleen het bedrijf deugt niet!!! Ze beloven van alles maar komen niks na,elke keer hebben ze een andere smoes. Liegen en bedriegen zijn ze bij dit bedrijf verschrikkelijk goed in, de medewerkers zijn aan de telefoon na de verkoop ronduit associaal

A

Arie

12-10-2020

0forum

Hottub

Wij hebben begin juni een hottub bij VanKooten besteld waarop een maand levertijd tijd zat. Na het verstrijken van deze maand niks van VanKooten gehoord over de levering waarop ik erachteraan heb gebeld. Er werd mij medegedeeld dat de hottub een week vertraging zou hebben. De week daarop weer geen levering..... waarop ik weer contact heb opgenomen. VanKooten vertelde mij dat de levering weer met een week was opgeschoven. Helaas ook toen geen levering. Met enige vertraging uiteindelijk toch de Hottub afgeleverd gekregen. Helaas bleek al snel dat het geleverde model anders was dan op de foto en dat het afdekzeil miste. Desalniettemin hebben we de hottub geassembleerd. Helaas door een fout in de handleiding is de kachel bij de ingebruikname stuk gegaan. Dit heb ik netjes, net zoals de andere bovenstaande problemen, bij VanKooten gemeld. Na drie weken wachten eindelijk de toezegging gekregen dat ik een nieuwe kachel zou krijgen (of een vergoeding voor het kopen van een nieuwe kachel). We zijn inmiddels weer drie maanden verder en nog steeds wil VanKooten niet vertellen wanneer de oplossing uitgevoerd gaat worden. Althans..... men blijft elke week zeggen dat de kachel volgende week geleverd gaat worden. Week na week. Daarnaast komt men structureel afspraken niet na en verloopt de communicatie zeer moeizaam. Hoewel we de hottub begin juni besteld hebben, hebben we nog steeds geen gebruik van hottub kunnen maken. We zijn zeer teleurgesteld in de service van VanKooten en hebben er geen vertrouwen meer in dat de geboden oplossing ooit uitgevoerd gaat worden. Kortom, koop uw producten ergens anders.

R

Rudy van Deventer

04-10-2020

0forum

Veranda

Bij het bestellen van de veranda zijn we super geholpen door aardige verkoper. De kwaliteit en prijs was ook goed. Levering en plaatsing was helemaal perfect 2 aardige en super gemotiveerde jongens John en Arno. Bedankt voor de service en afleveren. We zijn er heel blij mee.

R

Ramon Hooiveld

12-09-2020

0forum

Veranda

Na veel onwaarheden, verkopen onder valse voorwendselen, en geschreven beloftes die niet nagekomen zijn, hebben wij een veranda die we niet besteld hebben, die 5 weken heeft geduurd voordat deze gezet was, en nu nog niet gereed is omdat de deur nu weer ontbreekt!!! Dit gaat ook weer weken duren voordat deze geplaatst wordt. Wij zijn, voordat de veranda geplaatst werd, teruggegaan naar deze zaak omdat wij maten op de factuur zagen staan die onze argwaan wekte. We gingen het gesprek aan met de verkoper, hij werd twee keer zo boos op ons, en zei dat we leugens vertelde. Hij bleef erbij dat dit de veranda was die we besteld hadden, was op maat gemaakt en alles lag al voorgezaagd. We wisten niet wat we met deze man aan moesten en dropen af. Als u het bovenstaande leest, lag er dus niets voorgezaagd, als dat zo was had de veranda er in twee dagen gestaan, en niet 5 weken en we wachten nog op de deur en het kozijn. Gelijk na het vreselijke gesprek een mail gestuurd naar het hoofdkantoor, niets teruggehoord, wel Een mail van de onbeleefde verkoper, die net deed of er niets aan de hand was. Van Kooten tuin en buitenleven hanteert alleen standaard maten en maakt geen op maat gemaakte veranda’s, dus wij hadden zo een standaard maat groter kunnen nemen. Mails blijven sturen, beloftes worden gemaakt en constant niet nagekomen. Nog is deze veranda niet klaar, en hoelang moeten we nu weer wachten. Wat een trieste bedoening was dit en zeker een erg onprofessioneel bedrijf. Ik zal ze echt aan niemand aanbevelen, ga lokaal zoals verschillende van mijn buren deden. Prachtige veranda en veel betere prijzen dan Kooten tuin en buitenleven.

B

Beijk

25-08-2020

2forum