Van der Garde Tuinmeubelshop

6.7

Bestellen

3.5

Service

5.1

Prijs

5.6

Levering

36.8%

Zou hier weer kopen

Van der Garde Tuinmeubelshop

Voor je tuin zijn toch best wat dingen nodig. Zelfs als alle planten in orde zijn, je terrasje of veranda aan je verwachtingen voldoet en je bloemen bloeien zul je op zijn minst een paar tuinmeubelen moeten hebben om van je tuin te kunnen genieten. Tuinmeubelshop kan je van deze tuinmeubels voorzien. Dan zal je je nu misschien afvragen wat voor een kwaliteit ligstoelen ze hebben. Ook ben je benieuwd naar of die tuintafel nou wel stevig genoeg is en lang blijft staan. Zal de bezorgservice van Tuinmeubelshop die stoelen nou wel tegelijk met de tafel bezorgen? En wat voor een klantenservice zul je kunnen verwachten als je tuinkussen zo kapot is? Alleen tuinliefhebbers die al een vuurkorf of tuinset van Tuinmeubelshop hebben weten hier meer over. Lees hun reviews om erachter te komen wat deze mensen van Tuinmeubelshop vinden. Hun meningen, cijfers, beoordelingen en ervaringen kunnen je laten zien of Tuinmeubelshop de juiste tuinwinkel voor jou is.


Over Van vde Garde Tuinmeubelshop

Van de Garde Tuinmeubelshop is een woonwinkel en tuinwinkel. Ze richten zich voornamelijk op tuinmeubels waarmee je lekker in de zon kunt zitten en van je tuin kunt genieten. Zo zijn er hele loungesets verkrijgbaar in verschillende vormen en maten. Een dining set, platform set of juist een chaisse, alles is mogelijk. Aparte sets zijn sets voor picknicks of bars. De meubels zijn gemaakt van wicker, hout, aluminium, textiel of RVS. Je kunt natuurlijk ook wat losse tuinmeubelen aanschaffen. Tuinmeubelshop heeft een assortiment tuinstoelen inclusief barstoelen, verstelbare stoelen en schommelstoelen. Hun selectie tuinbanken bestaat uit loveseats, picknickbanken en loungebanken. Vaak hoort er ook een tuintafel bij. Hiervoor kun je kiezen uit bartafels, dining tafels, sidetables en nog veel meer. Voor een gezellige avond kun je een vuurkorf of vuurtafel aanschaffen. Hiermee kun je een klein kampvuurtje maken. Op warme dagen heb je dan juist weer een parasol nodig om de zon wat op afstand te houden. Op een ligbed kun je dan genieten van de schaduw. En je kunt nog zulke fijne tuinmeubelen hebben, maar iedere tuinstoel zit hard zonder een kussen. Voor iedere ligstoel, bank of tuinstoel is er wel een model te vinden. En als laatste is er nog een assortiment andere tuinaccessoires. Die bestaat uit voetenbanken, opbergboxen, dienbladen en beschermhoezen.



Een tuintafel van Van der Garde Tuinmeubelshop.


Diensten van Tuinmeubelshop

Alle tuinmeubelen van Tuinmeubelshop kunnen gemakkelijk online worden besteld. De Tuinmeubelshop bezorgservice brengt ze dan rechtstreeks naar jouw tuin. Ook is er een Tuinmeubelshop klantenservice die je kan helpen als je een vraag over hun parasols of ligbedden hebt.


Klachten, Complimenten en Tips voor Tuinmeubelshop

Heb je zelf al tuinmeubelen van Tuinmeubelshop in je tuin? Dan horen wij graag alles over jouw ervaring met deze tuinwinkel. Hoe prettig zitten die hoekbanken en tuinstoelen nou echt? Zijn die tuintafels wel stevig en robuust genoeg? Hoe goed beschermen die tuinhoezen jouw ligbed tegen het winterse weer? Moest je lang wachten tot de Tuinmeubelshop bezorgservice jouw parasol kwam afleveren? En hoe ging de klantenservice van Tuinmeubelshop om met jouw klacht over de vuurkorf? Laat je eigen Tuinmeubelshop review achter en vertel ons wat jouw mening over deze tuinwinkel is.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (19)

Loungeset portland

Ik heb een garantieclaim ingediend, hopende op coulance. Zeker omdat het hier overduidijk een fabricagefout (samenstelling van het materiaal) betreft bij ca. de helft van het materiaal dat bij de set is gebruikt. Een dag later kreeg ik een reactie van Rob dat er slechts twee jaar garantie op zit en dat ze niks kunnen kunnen, hooguit wat extra korting geven op een nieuwe set. Lekker makkelijk! Alsof ik daar op zit te wachten, dan betaal ik weer het dubbele voor dezelfde inferieure kwaliteit.

T

Thijs

10-04-2024

0

2 tuintafels opklapbaar

Bij Van der Garde Opheusden 2 opklapbare tuintafels gekocht à 499 euro per stuk. Dacht voor dit bedrag degelijke tafels te hebben. Bij ingebruikname bleken de tafelbladen op het onderstel te draaien. We hebben hierover met Van der Garde gemaild en zij vroegen ons een filmpje te sturen. Hebben wij gedaan, hierop was duidelijk te zien hoe erg het tafelblad draaide op de kolom. De heer Rob Nannenberg, medewerker van Van der Garde, mailde ons terug met de medelingen dat hij contact had opgenomen met de service monteur. Deze zou er goede kijk op hebben en die zei dat hier niets aan te doen was. Dit antwoord bevredigden ons niet. Toen hebben wij zelf twee klussers laten komen. Die zagen meteen wat er aan de hand was. De schroeven onder de voet van de kolom van beide tafels zaten los en de pal van de tafelbladen zaten niet in de daarvoor bedoelde uitsparingen van de kolom. Onze klussers hebben een en ander in orde gemaakt en nu zitten de tafelbladen vast. Dit heeft ons extra geld gekost. Wij hebben bovenstaande doorgegeven aan de heer Nannenberg. Zijn antwoord was dat hij blij was dat het probleem opgelost was. Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat hier sprake is van een hele slechte service. Daarom zal ik bij niemand meer Van der Garde tuinmeubelen aanbevelen

R

Ria Graumans

11-08-2023

0

Tuinmeubel

Waardeloze klantenservice. Allemaal mooie praatjes in de winkel over waterafstotende kussens en afdek hoes. Heel vriendelijk personeel daar. Maar dan.. Na 3 maanden normaal gebruik zien de kussens er niet uit en blijkt de hoes en de kussenhoes helemaal niet zo vuil afstotend te zijn. Kussens zien er niet uit en beginnen ook nog eens te vilten. Ontevreden klant dus en ik stuur een mail in oktober om tot een oplossing te komen. Word ik vervolgens 5 maanden van het kastje naar de muur gestuurd, eerst reactie vanuit het hoofdkantoor afwachten, dan na nog een aantal ontevreden mailtjes omdat reactie vanuit het hoofdkantoor nooit is gekomen, wordt er intern overlegd en komen ze met allerlei smoesjes (valt niet onder de garantie etc.) en komt er geen oplossing, alleen een lullige opmerking die ik in oktober ook kreeg, je kunt de kussens wassen.. de andere aangeboden oplossing was nieuwe kussens laten maken die je dan zelf kunt bijlappen. Het hoofdkantoor heeft het druk met andere zaken want die moeten nog reageren maar voor mij hoeft dat niet meer. Eens en nooit meer bij dit bedrijf!

J

Jordie

08-02-2023

0

Loungeset

Werkelijk waar dramatische klantenservice. Wij hebben in Mei 2021 onze loungeset aangeschaft bij Tuinmeubelshop.nl en hoe goed de afhandeling van de verkoop was, is de klantenservice het compleet tegenovergestelde. Begin dit jaar ontdekte wij een scheurtje in het kussen van 10cm groot bij de stiksel naad. Ik nam contact op met de klantenservice en mij werd verteld dat dit gerepareerd zou worden voor ons door de stoffeerder. Ik moest wel even het kussen zelf brengen (eerste rode vlag), na uitleggen dat het voor mij een uur rijden was en dat niet helemaal is zoals het moet besloten ze toch maar iemand te sturen die het kussen zou ophalen. Na 3 weken zou het kussen weer terug zijn, vond ik al lang voor een naadje van 10cm maar goed wij zijn natuurlijk niet de enige met problemen. Na 5 weken niks gehoord te hebben nam ik voor het eerst contact op met de klantenservice via telefoon en mij werd verteld dat contact met de stoffeerder op gingen nemen waar het kussen bleef en ze er alles aan gingen doen om het kussen z.s.m. onze kant op te sturen. Een week later (6 weken) heb ik gemaild en toen zou er weer contact opgenomen worden met de stoffeerder, zodra ze iets wisten lieten ze het weten. Na 2 dagen niks gehoord te hebben heb ik gebeld en toen kreeg ik een ontzettende botte en niet klantvriendelijke vrouw aan de lijn, na onze situatie uitgelegd te hebben zou er weer contact opgenomen worden met de klantenservice. Weer een week later heeft mijn vriendin contact opgenomen via de mail en nu wordt de vraag gesteld of het om een zit of rug kussen gaat. Het is ongelofelijk! Ik begin te vermoeden dat Tuinmeubelshop ons kussen kwijt is en ons aan het lijntje houdt! Hoe erg hebben zij hun klantenservice NIET op orde!! We zijn nu 8 weken verder en de loungeset waar wij deze zomer van hoopte te genieten is nu de hele zomer incompleet geweest. TUINMEUBELSHOP BEDANKT!

J

Jort Klein

16-08-2022

0

Wicker tuinset

Na 4 jaar barst het wicker van de tuintafel kapot, de gaten vallen erin. Antwoord na melding is dat de garantie van twee jaar is verlopen. Dit is een produkt waarvan je mag verwachten dat dit veel langer meegaat, en dat mag je de leverancier aanrekenen. Er wordt korting op een nieuw tafelblad aangeboden, welke niet eens los leverbaar blijkt te zijn. Uiteindelijk kan ik 10% korting op een nieuwe tafel krijgen. Hier niet mee akkoord gegaan: 10% is een schijntje. Jammer, Overigens wel aardig personeel in de winkel, maar die lossen je probleem niet op.

B

Brenda

31-07-2022

0

Tuinset

Aankoop 27-04-2021 prima en vriendelijk geholpen. Voelde goed, zo eerlijk zal ik ook beginnen Levering vertraagd en met schade. Na veel gedoe mocht ik tuinset retour en tegoedbon. Zelfde dag tegoedbon ingeleverd. Ander set uitgekozen en €500 bijbetaald. Wederom met schade geleverd , wilde ze plamuren en met lak stift oplossen. Daar ga ik niet mee akkoord. Nieuw hoort schadevrij geleverd te worden. Zei dan maar alles ophalen en gewoon geld terug ik was denk al heel coulant om een tuinset van €500 duurder te kopen omdat de andere beschadigingen had. Zo is dat een paar keer gegaan want bij die levering ook schade. Uiteindelijk nog schade aan schilderwerk ( dit hebben ze wel vergoed maar de chauffeur zei niet eens sorry terwijl we nog waarschuwden. Zo haal je de doorgang niet. Bam tegen net geschilderde deur) Uiteindelijk ruim een jaar... Ja u leest het goed !!! Een jaar bezig geweest wat 17 mei 2022 is het laatste beschadigde deel eindelijk na vele telefoontjes / mails / app's omgeruild. Had in die tijd contact met notabene de directeur die steeds zei bel mij maar als er wat is. Maar was er wat dan zei hij doodleuk ... Moet u toch even bij de service afdeling zijn. Te triest voor woorden en dan een bloemstuk beloven voor op tafel voor het ongemak maar nooit kreeg. Die hoef ik nu ook niet meer daar heeft het veel te lang voor geduurd en mogen ze op hun eigen tafel zetten als aandenken aan hoe ze omgingen met oplossen. Overal kan eens wat fout gaan maar los het dan correct in redelijke termijn op ipv ruim een jaar later. Dan zei de heer van de Garde eens u bent niet reëel want ik wil het voor u oplossen ? kom op ik niet reëel omdat ik mopperde over de oplos termijn terwijl hij zelf niet echt ACTIEF actie onderneemt om het op te lossen. Loze woorden van beloftes hebben klanten niks aan. Kortom ik zou er nooit maar dan ook echt nooit meer iets kopen en raad mensen aan die echt schadevrije leveringen wensen ook niet hier te kopen want tig keer was er iets met stoelen en tafel. En einde als je dan meld dat je het schandalig vind dat er ruim een jaar mee bezig bent krijg je reactie : DAG mevrouw wij hebben heel veel voor u gedaan.Alleen die hoofdletters DAG al ... En dan doen of het de klant haar schuld is. Als ze gewoon schadevrij hadden geleverd had het ze heel veel tijd gescheeld en mij heel erg veel frustratie : Dat er na een review plots wel binnen een aantal uur contact opgenomen kan worden heeft mij verbaast na een jaar tig keer zelf contact opnemen en daarbij ook tig keer de belofte dat een service medewerker / manager z.s.m. contact met me zou opnemen maar nooit iets hoorde dus zelf kon blijven bellen tot vervelens toe. En dan met bloemen dezelfde dag voor de deur staan als goedmakertje na ruim een jaar ? ....Ik heb ze niet geaccepteerd. Het voelt als hoop op review verwijdering en daar heeft dit veel te lang voor door gelopen anders had ik al een jaar schik van het tuinset

P

Ploeg

23-05-2022

0

Launchset

Slechte zitkussens na 1 seizoen zitten voel je de ijzers van het frame. Slecht behandeld door tuinmeubel shop Afgeschoven van dat valt niet onder de garantie. Daar moet je het maar mee doen. Voor mij geen tuinmeubelshop meer

H

H de Bar

13-05-2022

0

Loungeset en Leco schommelstoelen.

Stiknaad van Leco schommelstoel die in 2018 is geleverd laat los. Reactie: Helaas moet ik u teleurstellen, wij hebben geen nieuw doek meer liggen. En omdat we ook al jaren geen zaken meer doen met Leco is dit ook niet meer te bestellen. Dus m.a.w. los het zelf maar op. Hetzelfde heb ik met de loungeset meegemaakt. Deze is in hetzelfde jaar geleverd. Vlechtwerk barst helaas van der Garde doet geen zaken meer met deze leverancier. Set van 1200 euro kan ik in 5 jaar afschrijven.

G

Gery Gerrits

31-03-2022

0

Santika tuinmeubelset

We zijn ontzettend goed geholpen met het uitzoeken van onze tuinmeubelen. Niets was teveel voor de medewerkers van Veenendaal. Na eerst rondgekeken te hebben zijn we met de verkoper gaan zitten en hebben we geschoven met stoelen rondom de tafel. Echt heel fijn! Nogmaals dank voor alle goede zorgen, ook de chauffeurs! Top! We wachten op de zon!

L

Lianne Verhagen

26-02-2022

0

Loungeset Santika

Tuinmeubelshop is een geweldig bedrijf met zeer prettige en deskundige mensen. Wij hebben eerst online de site bekeken om vervolgens een winkel te bezoeken. Ideaal trouwens dat zij overal zitten. Ook de mensen in de winkel waren zeer vriendelijk en gastvrij. Nadat wij een loungeset hadden uitgezocht is deze thuisgebracht en hebben wij gekozen om dit binnen 3 dagen te laten doen wat erg snel was. Keurige levering en alles was goed in orde. Echt een voorbeeld! Een sterke aanrader, zelfs in deze tijd!!

I

Irene Versluis

03-02-2022

0

loungeset met ligbed

Fijn geholpen bij Tuinmeubelshop. Voordat we definitief online hebben besteld, hebben we de winkel in Sliedrecht bezocht. Goed geholpen en aankoop is snel geleverd. Nu nog wachten op het mooie weer!

P

Peter Verstappen

29-01-2022

0

Presto producten

Slecht, aftersales/service is een ramp Na bezoek winkel Den Bosch div artikelen merk Presto besteld. Tot zover alles OK. Na aflevering (25-08) en uitpakken bleek slechte afwerking en vele beschadigingen. Dan begint het!! Ik met 1 stoel en hocker naar de winkel om het te laten zien, reactie wij zijn alleen verkooppunt en je wordt verwezen naar mail-adres. Dan maar mailen , na 3 dagen nog steeds geen reaktie, dan maar bellen. Zelf retourneren kan maar dan alleen in originele verpakking, dat wordt lastig als het al is uitgepakt. Om een lang verhaal kort te maken, 3 september bus gehuurd (kosten 87 euro) en de spullen teruggebracht naar Kesteren. Aankoopsom zou binnen 2 weken worden gerestitueerd, gisteren na opnieuw div. contacten bedrag ontvangen. Ook hier de nodige fouten, retourformulier/afgiftebewijs Kesteren zoek geraakt, administratie met vakantie, ja, ja. Misschien moeten ze eens in de leer gaan qua service bij van der Garde te Opheusden!! Wel wil ik Tom van Tuinmeubelshop complimenteren, was altijd vriendelijk en behulpzaam. Waarschijnlijk ook voor hem vechten tegen de interne bierkaai.

P

Peter Lemmens

29-09-2021

0

Tuintafel + 6 stoelen

Op 17 april hebben wij bij tuinmeubelshop in den bosch 1 tafel en 6 stoelen besteld. De tafel was op voorraad, de stoelen niet dus deze moesten besteld worden. We wilden de meubels graag in  1 levering en er werd ons verteld dat alles in mei geleverd zou worden. Half mei nog niks ontvangen waarop ik de klantenservice heb gebeld. Ze vertelden mij dat de levering eind mei zou plaatsvinden. 31 mei opnieuw gebeld, ze gaven aan dat de stoelen in de haven waren aangekomen en het nog 2 weken zou duren voor we ze in huis hadden. Op 14 juni stond ik smorgens op het punt om naar mijn werk te gaan, staat er ineens (onaangekondigd) een chauffeur voor de deur met een levering van tuinmeubelshop. Wat denk je, 6 stoelen worden uit de vrachtwagen gehaald maar geen tafel te bekennen. Ik de klantenservice weer geprobeerd te bellen waarop ik na een half uur in de wacht gestaan te hebben heb opgehangen. Toen via de chat geprobeerd in contact te komen waarna ik na lang wachten eindelijk mijn verhaal kwijt kon bij iemand. Ze ging het nakijken waarop ze vertelde dat de vervoerder aangaf dat het niet door hen was geladen en dat de levering opnieuw ingepland moest worden. Ze boden ons sierkussens omdat we zoveel pech hadden met de levering. Ik zei dat we graag korting wilden ter compensatie, uiteindelijk 50 euro korting gekregen op de tafel maar de sierkussens heb ik nooit gezien. Afijn, de levering werd ingepland voor dinsdag 22 juni. Een dag van tevoren zou ik worden ingelicht hoelaat de tafel ongeveer zou komen. Je raad het al, ik kreeg geen bericht waarop ik maar weer ging chatten met Marlize. We zouden te maken hebben met de wet van Murphy, de levering was verzet naar donderdag i.p.v. Dinsdag. Waarop ik heb gezegd dat ik graag de baas wilde spreken als het niet lukte om dinsdag te leveren. Ze zou gaan bellen waarna ze vertelde de levering toch wel de volgende dag zou komen. Ik vroeg hoelaat maar hier zouden we nog bericht van krijgen. De dag van de levering om half 9 's morgens pas bericht gekregen hoelaat de tafel zou komen wat ik ook een beetje laat vond. Al met al, wil je binnen 2 maanden en zonder gezeik je bestelling binnen hebben zou ik hier niet bestellen. Ons zullen ze hier nooit meer zien.

R

Renske

31-07-2021

0

Loungeset Houston

Nadat we de bestelling thuisbezorgd kregen, miste er het voetenbankje ! Chauffeur nam contact op met de tuinmeubelshop, deze boden 100 euro korting aan omdat het bankje er niet bij was! Dit wil je natuurlijk niet! Daarna werd er gezegd dat het bankje dezelfde week nog opgestuurd werd en op voorraad was, Nu bijna 2 weken later en talloze telefoontjes, nog geen voetenbankje!! Word van alles beloofd maar we krijgen nog steeds niets ! Ga echt nooit iets hier meer bestellen, geen aanrader!!!

A

A.wiersma

21-06-2021

0

Tuinset

Ik wacht al na ruim 3 weken al anderhalve week op een definitieve oplossing ?. Vorige week maandag werd er gezegt dat er direct overleg zou worden gepleegd maar deze moet nog steeds plaats vinden geloof ik !. Via de chat zijn de medewerkers prima, maar zo over de mail is het drama ! Zr hebben de tijd gehad kheb er daarna nog 4 mails uitgegooid! en mogen nou de rommel komen ophalen ? ik ben klaar met deze winkel en hun slechte service ! Veel geld uitgegeven voor een tuintafel die je niet eens buiten kan zetten

D

De Ruiter

16-06-2021

0

tuinset

21 april werd onze tuinset geleverd. hier keken wij enorm naar uit. De stoelen en de tafel zagen er prima uit. Maar de kussens waren om te janken. Wat een troep , de draden hingen er los aan, verkeerd gestikt, vulling was magertjes dubbel gestikte naden. Welk naaiatelier hier mee bezig is geweest??? Klacht ingediend, kussens werden opgehaald en ze hadden geen reserve kussens. ruim een maand zonder kussen, jammer dan was het antwoord. Gisteren de kussens retour gekregen. Ik word hier moedeloos van. De vulling was erbij "gepropt" draden even snel afknipt. Voor de verandering was er nog maar eens scheef overheen gestikt. Maar het allerergste is dat deze kussen niet meer in de stoelen te krijgen zijn, scheef en een enkele staat rechtop! Wederom contact gezocht met de service afdeling, krijg je antwoord....."we kunnen niks voor u dit is de normale afwering van de kussens". Wat een enorme ballentent!! 1300 euro uitgegeven voor een tuinset(4pers) en dan krijg je dit. Spijt, spijt,spijt dat ik hier klant ben geweest!

P

patricia klomp

05-06-2021

0

loungeset + dining

wat een slechte zaak. Vanaf de aankoop, wat nog gemoedelijk ging, drama..... je koopt iets en krijgt vervolgens in een tijdbestek van 3 weken, 3 verschillende bevestigingen, uiteindelijk gereedmelding van de order, annulering, nieuwe gereedmelding etc etc. Uiteindelijk de bezorgafspraak gemaakt met de vraag om vooruit te kunnen betalen zodat ik zelf niet thuis hoeft te blijven maar iemand willekeurig de ontvangst kan doen. 2 weken bellen en mailen en op de dag van levering krijg je eindelijk antwoord, dat het wel had mogelijk geweest maar dat had voor levering gemoeten. JA! omdat jullie zo lekker snel zijn. Op de dag van levering dus vrij genomen omdat ik zelf moest pinnen, +/- half uurtje kan de planning wel wijzigen en zo niet worden we op de hoogte gebracht. Na 2 uur zelf bellen, 3 kwartier in de wacht gezeten, geen resultaat dus toch maar gaan werken. Nadien half uur moeilijk moeten doen omdat er betaald moest worden. Overmaken ging niet dus neem de hele rotzooi maar weer mee. Na 30 telefoontjes verder mocht ik het overmaken, waarna er gelost werd en uiteindelijk net zo veel karton en plastic binnen ligt als tuinmeubelen. Voor mij 1e en laatste keer.

S

Stephan

01-06-2021

0

Santika

Eind augustus een lounge set gekocht (hoekbank, hocker, stoel en dienblad). Hierbij gekozen voor full service zodat alles netjes werd bezorgd en gemonteerd. Een paar dagen later was het zover, 2 jongen knapen kwamen de bank en tafel brengen en in elkaar zetten (stoel en dienblad waren nog niet leverbaar). Na amper 20min waren de jongens weg en gingen wij onze nieuwe aanwinst bekijken! Tot onze verbazing een kromme poot bij de hoekbank en de tafel dus uiteraard direct gemaild. We hebben ook direct telefonische contact opgenomen omdat we flink baalde van de kromme poten, je betaald er naar verhouding toch best veel geld voor. Na veel gedoe en overal zelf meermaals achteraan bellen kwam er een nieuwe tafel en een nieuw bank deel. Tot onze verbazing was ook deze zo krom als een hoepel. Inmiddels waren we er behoorlijk klaar mee omdat iedereen zegt contact op te nemen maar geen gehoor! Weer een hoop mailtjes en telefoontjes (mailtjes slaan nergens op ; zeer kort! Geen empathie). De complete set zou worden omgeruild en van te voren in elkaar gezet worden zodat ze zeker wisten dat deze recht was. Leek ons een prima idee! De bezorgen kwam met een “nieuwe set” TE ERG VOOR WOORDEN!! Van top tot teen beschadigd en absoluut niet nieuw! Zelfs de kussens waren bevlekt! We hebben toen de beste delen uitgekozen en hier een samenstelling van gemaakt zodat we toch iets hadden wat recht was. De bezorger zei dat dit 100% zeker een nieuwe set was en dat hij er voor zou zorgen dat er iemand langs kwam om de beschadiging te herstellen. We zijn er inmiddels zo klaar mee en hebben een deel van het geld terug gevraagd zodat we een extern bedrijf de boel kunnen laten maken (eentje die wel zijn afspraken nakomt) of ze mochten de tuin set komen ophalen en wij krijgen ons geld terug. Je snapt dat hier geen gehoor aan werd gegeven hoogstens 50,- terug en als klap op de vuurpijl komen ze de schade ook niet meer maken..... we krijgen een lakstift per post. Echt schandalig. Nooit meer iets vernomen van de stoel of het dienblad.

D

D

13-09-2020

0

Hartman Tuinset

Een Hartman tuinset gekocht bij Van der Garde. Zes Hartman stoelen en een aluminium tafel. Na twee keer van de tafel gegeten te hebben, zat deze onder de krasjes. Foto's gemaakt en ingestuurd naar Van der Garde. Volgens de manager klantenservice waren de krasjes niet afkomstig van normaal gebruik, maar hadden wij de tafel bijvoorbeeld schoongemaakt met een doekje met bijvoorbeeld een scherp steentje. Dit viel niet onder de garantie en omdat wij de tafel hadden gebruikt konden wij de koop (via internet) niet ongedaan maken. GARANTIE BIJ VAN DER GARDE WORDT VERLEEND TOT DE VOORDEUR!!!! U bent gewaarschuwd.

R

rene

08-09-2020

0