3.3

2

3.3

3.3

0%

Ubisoft

Als je graag leuke nieuwe games speelt dan ben je vast wel al bekend met Ubisoft, een Franse computerspelletjesontwikkelaar. Wat klanten vinden van het aanbod en de kwaliteit van Ubisoft lees je hier op deze pagina!
Heb je zelf al ervaring met Ubisoft? Laat dan zeker een reactie achter, zo help je anderen bij het nemen van een beslissing.

Over Ubisoft

Ubisoft Entertainment, vroeger bekend onder Ubi Soft) is een Franse ontwikkelaar en uitgever van computerspellen. Het bedrijf is actief in 16 landen met 20 vestegingen waarvan de hoofdvesteging zich bevindt in Montreuil, Frankrijk. Ubisoft is het op twee na grootste onafhankelijke bedrijf dat computerspellen uitgeeft in Europa en de op drie na grootste in de Verenigde Staten. Ubisoft werd in 1986 opgericht door vijf broers die al snel afspraken maakten met andere bedrijven om hun computerspellen in Frankrijk te verspreiden. Enkele jaren later gingen ze ook aan de slag in Groot-Brittannië, de Verenigde Staten en Duitsland. Enkele bekende spellen van Ubisoft zijn Assassin's Creed, Rayman, Call of Juarez, Prince of Persia en Ghost Recon.

De finale van het wereldkampioenschap Just Dance!

Diensten van Ubisoft

Ubisoft verspreid en produceert computerspellen. Op de website van Ubisoft vind je hun hele aanbod games zoals Far Cry, Assassin's Creed Origins, Just Danse, Watch Dogs en nog heel wat meer. Je vindt er ook alle platformen zoals PC, Playstation 4, Xbox One, Nintendo Switch, VR (Virtual reality), … Je kan er ook DLC kopen en collectibles zoals figurines van de games en films. Bij een bestelling vanaf 30 euro wordt die gratis bij je thuis bezorgd.

Vragen of klachten voor Ubisoft

Heb je vragen of een klacht over Ubisoft? Neem dan zeker contact op met de klantendienst, ze zullen je vast en zeker verder helpen! Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt om ze te bereiken. Om de klantendienst te bereiken moet je eerste een Ubisoft account aanmaken. Ubisoft heeft ook een FAQ waar alle vaak gestelde vragen vermeld worden, misschien vind je hier wel het antwoord dat je zoekt!

Schrijf je eigen review!

Wiml je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met Ubisoft? Verloopt de service vlot en heb je geen problemen? Wat vind je van hun games? Laat het weten in de reviews! Potentiële klanten zullen geïnteresseerd zijn in wat ze mogen verwachten van de kwaliteit en de service van Ubisoft. Zo help je anderen bij het maken van een beslissing!

Ben je van plan om één van de producten van Ubisoft aan te kopen? Lees dan zeker enkele van de reviews op NederlandReview! Je vindt er honderden betrouwbare reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op NederlandReview.

10

Alle reviews (6)

Helpdesk service

Assassin's Creed Valhalla Wat vragen over de zogenaamde vrije items die je elke week kunt krijgen. Je krijgt ze niet en als je een vraag stelt krijg je een antwoord waar je niet op kan reageren. Ticket wordt dan afgesloten. Nog nooit een site meegemaakt die zo slecht bereikbaar is. Heb veel spellen van Ubisoft gehad, maar dit zal waarschijnlijk het laatste spel zijn. Ga zo door Ubisoft en je raakt je klanten kwijt!

R Schell

31-10-2023

0

Far Cry 6

Bijna elke avond is het inloggen niet mogelijk (synchronisatie trofeeën mislukt). ** ongelooflijk slecht **

Jans

11-03-2023

0

helpdesk service

Het slechtst bereikbare helpdesk ever. ben nu 3 dagen aan het proberen mijn account te herstellen en nog niets. Niet bereikbaar, je krijgt niemand te pakken. heb zelfs de Duitse en Engelse helpdesk geprobeerd. Duitsland heeft een telefoonnummer waar je een bandje hoort. verder niks contact. Waardeloze zooi waar ik ook nog aardig wat spellen heb gekocht en maandelijks ook nog moet betalen Ik ga het nog eens proberen maar probeer wel mijn geld voor de hele shit terug te krijgen. Wat een kutservice.

Will

31-08-2022

0