Twinlife

4

Bestellen

2

Service

4

Prijs

3.3

Levering

0%

Zou hier weer kopen

Twinlife

De moderne man wil tegenwoordig net als de vrouw altijd goed gekleed zijn. Mode is niet meer alleen voor vrouwen. Twinlife is er daarom voor alle mannen die graag goed gekleed over straat gaan. Het merk heeft hoge kwaliteit mannenmode voor de moderne man. Wat de mannen zelf van de kleding vinden, lees je hier op NederlandReview. Ze vertellen je alles over hun ervaringen met het merk. Dan weet je echt zeker dat je met de kleding van Twinlife er altijd goed uitziet. Lees in de reviews van de moderne mannen alles over de kwaliteit van de kleding en de betrouwbaarheid van de webshop.


Over Twinlife

In 1996 werd het merk voor mannenmode opgericht. Het begon allemaal in een winkel in Amsterdam, maar sinds 2011 is Twinlife in een villa in Baarn te vinden. Hier wordt door het team elke dag gewerkt aan de nieuwe kledingcollecties voor de zelfbewuste actieve man. Bij Twinlife geloven ze dat de kleine dingen in het leven het allerbelangrijkste zijn. Hun kleding staat daarom voor comfort en kwaliteit, zodat je kleding je nooit in de weg staat om van het leven te genieten. De slogan van Twinlife zegt genoeg: You only have one life – make it worth your while!




Diensten Twinlife

Het kledingmerk heeft een uitgebreid assortiment met mannenmode. Ze hebben broeken, jassen, longsleeves, polo’s, pullovers, shirts en sweaters. Het zijn niet alleen de mannen die bij Twinlife terecht kunnen, ze hebben ook voor de jongens kleding. Je hebt in de webshop altijd toegang tot het hele assortiment van het merk en je weet altijd zeker dat de kleding direct van de maker komt. Verder wordt je bestelling altijd gratis verzonden en kun je alle kleding die niet past ook weer gratis retourneren. Alle bestellingen voor 15:00 worden overigens de volgende dag nog geleverd. Je kunt ook altijd langsgaan bij één van de fysieke winkels. Op de website vind je eenvoudig de dichtstbijzijnde winkel.


Klachten Twinlife

Voor alle klanten met vragen, opmerkingen en klachten heeft Twinlife een klantenservice. Ze willen altijd bereikbaar zijn voor klanten en je kunt daarom op verschillende manieren contact opnemen. Je kunt op werkdagen van 08:30 tot 17:00 bellen op het telefoonnummer. Buiten deze tijden kun je het contactformulier invullen of een brief sturen naar het postadres. Je kunt uiteraard ook altijd langsgaan in de winkel. Schrijf nadat je contact opgenomen hebt met de klantenservice een review en vertel alles over jouw ervaringen met de klantenservice. 


Schrijf een review over Twinlife!

Ben jij een zelfbewuste actieve man die al zijn kleding bestelt bij Twinlife? Of is jouw zoontje gek op de kleding in de webshop? Geef dan jouw beoordeling over de kleding en de webshop en schrijf een review. Wat vind je van de kwaliteit van de kleding? Is de levering betrouwbaar? Kun je makkelijk bestellen? Vertel alles over jouw ervaringen met Twinlife. Raad jij andere moderne mannen aan te bestellen in de webshop?


Krijg je de beste kwaliteit herenkleding? Wat vinden klanten van de prijzen? Is de levering betrouwbaar? Lees de reviews en ervaringen over Twinlife.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (3)

Nooit weer

Vest gekocht bij een winkel. Na enkele keren dragen verkleuringen. Winkelier mocht zelf opdraaien voor vervanging. Twinlife gaf niet thuis.

M

Marten Akker

20-11-2018

0

Service TWINLIFE (SHOP 106 TE EGMOND AAN ZEE )K*tkwaliteit

Shirt gekocht eind mei 2018. Aantal keer gedragen en een gaatje geconstateerd. Zowel verkoper (Shop 106 te Egmond aan Zee) als Twinlife weigeren mee te werken aan reparatie/vervanging van het shirt. Voor zover ik begrepen heb is het zo wanneer je na aanschaf binnen 6 maanden problemen krijgt je er vanuit mag gaan dat het gekochte bij aanschaf al niet in orde zou zijn geweest. Derhalve dient de verkoper/merk mee te werken aan reparatie/vervanging van het gekochte. NIET DUS IN DIT GEVAL. NOOIT MEER TWINLIFE EN NOOIT MEERSHOP 106 TE EGMOND AAN ZEE

E

Eelco Bekhof

12-10-2018

0

service twinlife

Had klacht(korte broek) over product van Twinlife. Broek 3 of 4 maal gedragen en toen al helemaal verkleurd.Enkele mails verstuurd maar klacht word terugverwezen naar winkel waar product gekocht was. Deze kunnen natuurlijk niets veranderen aan de kwaliteit van het product .Klacht werd ook niet serieus genomen , kreeg enkel korte antwoorden. Vind dat Twinlife toch wat betere service kon leveren. Dit is wel een rede om geen Twinlife meer te kopen

H

hans schroeten

30-07-2018

0