5.3

4.7

4.7

6

33.3%

TV Krant

Als je graag tv kijkt is het natuurlijk wel handig om te weten wat er allemaal op tv is. daar kun je achter komen via een gids die je dit precies laat zien. TV Krant is zo’n televisiegids. Maar wat zal er allemaal in die televisiegids staan? Zullen ze de programmering wel helemaal goed hebben? Welke leuke artikelen zullen hier nog meer instaan? Zullen ze nog leuke winacties hebben? Zal de bezorgservice van TV Krant de gids wel iedere week trouw in je brievenbus komen gooien? En zal de klantenservice van TV Krant je wel helpen als er iets verkeerd is gedrukt? Alleen mensen die al een abonnement op TV Krant hebben kunnen hierover iets zinnigs zeggen. Lees hun reviews in een aardige indruk van TV Krant te krijgen. Hun cijfers, meningen, beoordelingen en ervaringen kunnen je laten zien of TV Krant de juiste televisiegids voor jou zou kunnen zijn.

Over TV Krant

TV Krant is een televisiegids. Iedere week opnieuw geven ze een blad of tijdschrift uit waarin je alles over televisie kunt lezen. Natuurlijk laten ze je zien welke series, films, documentaires en andere programma’s er wanneer op televisie zijn. Met hun overzicht hoef je nooit meer een aflevering van je favoriete spelshow of talkshow te missen en weet je precies of er vanavond nog iets leuks op de buis is. Soms wijden ze ook een artikel aan een bijzondere uitzending van een spelshow of praatprogramma omdat ze vinden dat je die niet mag missen. Maar ze doen meer dan alleen programmering weergeven. Ze laten je ook nieuws omtrent films, series en beroemdheden zien. Zo is er een pagina die laat zien welke films er allemaal in de bioscoop zijn of komen. Ze kondigen daar nieuwe bioscoopfilms aan en zetten soms ook een recensie neer. En ze laten je dus zien wat beroemdheden allemaal uitspoken. Met wie gaan ze trouwen, bij wie is een kind op komst en wie gaat er in welke film of serie spelen? Het gaat hierbij dan niet alleen om BN’ers maar ook om internationale filmsterren en televisiesterren. En als laatste hebben ze dan nog wat columns en artikelen allemaal over entertainment.

Diensten van TV Krant

Natuurlijk kun je in een tijdschriftenwinkel of boekhandel een losse TV Krant kopen. Maar het is ook mogelijk om een abonnement af te sluiten. De bezorgservice van TV Krant stuurt dan netjes iedere week de krant naar je op zodat je geen week hoeft te missen. Ook is er een TV Krant klantenservice die je kan helpen als er iets mis blijkt te zijn gegaan.

Klachten, Complimenten en Tips voor TV Krant

Ben jij al abonnee van TV Krant? Ook als je een enkele keer wel eens een losse uitgave koopt dan kun je ons vast wel iets over jouw ervaring met TV Krant vertellen. Hoe goed zit die televisiekrant volgens jou in elkaar? Klopt het overzicht in de televisiegids nou wel altijd helemaal of zitten ze er vaak naast? Krijg je met een abonnement iedere week netjes een krantje op de mat? En wat zei de klantenservice van TV Krant toen je ze ergens voor nodig had? Laat jouw eigen TV Krant review achter en vertel ons wat jouw mening over dit tijdschrift nou eigenlijk is.

10

TV krant abonnement

Slechte klantenservice. En eigenlijk heb ik niks aan het abonnement. Heel vaak klopt het programma gewoon niet. Ik moet nu een ander abonnement aanschaffen . Dat betekend dubbele kosten. Daar de TV krant weigert de abonnement stop te zetten/geld terug te storten.

E. Pierre

25-11-2020

0

Programmering klopt meer niet dan wel!! SLECHT SLECHT SLECHT

Ik laat hier net weten dat de TVFILM krant mij slecht behandeld. Abonnementskosten in neemt maar niet levert wat de gids beloofd. Vervolgens wordt mijn melding van deze site verwijderd. U manipuleert deze review site.

Elena66

18-11-2020

0

Handige gids

Jarenlang lid van geweest, handige gids met meer overzicht dan andere gidsen. Goed formaat ook. Pas recentelijk opgezegd omdat ik helaas moest besparen op maandelijkse uitgaven, maar liefst neem ik deze gids gauw weer!

T

Tilda

21-12-2018