NederlandReview

    Ervaringen Trendhopper

    Trendhopper is een bedrijf dat al vele jaren bestaat. Veel mensen hebben hier kortgeleden of al wat langer geleden een bankstel, kast, kleed, bed, lamp etc. gekocht. Wat zij van de winkel en de producten vinden, kun je hier bij NederlandReview lezen. Heb je zelf een mening over Trendhopper? Laat deze dan hier achter, samen helpen we elkaar om de beste winkels te vinden.

    Over Trendhopper
    In 1982 zagen zes alerte detaillisten in de meubelbranche de wat meer trendy instelling van de klanten aankomen. Binnen de bestaande meubelzaken begonnen zij een shop-in-shop met de naam Trendhopper. Ze boden hier een assortiment aan dat specifiek gericht was op klanten die jong en actueel wilden wonen. Tot 1992 was iedere vestiging zelf verantwoordelijk voor de inkoop en reclame, wat veel verschil gaf in aanbod. Sinds die tijd gingen ze centraal inkopen. Trendhopper is nog steeds een franchiseformule, waar voor inkoop, presentatie en reclame duidelijke richtlijnen gelden. De Trendhopper franchisenemer blijft daarbij wel zelfstandig ondernemer. Sinds 2012 is Trendhopper aangesloten bij Interieur Partner Ring / VME Nederland B.V. De nadruk ligt nog steeds op woontrends en nieuwe woonideeën. Het is een eigentijds winkel, met een steeds wisselende collectie van inspirerende en trendy producten. Naast de webshop zijn er op dit moment 17 vestigingen verdeeld over Nederland. Bij aankoop van artikelen in de vestigingen van Trendhopper kun je stempels sparen. Een volle stempelkaart is € 25,00 waard. Dit kun je besteden als gratis shoptegoed voor accessoires.


    100 stoffen concept van Trendhopper

    Diensten
    Naast het aanbod in de winkels waar je rustig rond kunt snuffelen en kiezen, is er ook online genoeg te vinden. Er zijn verschillende categorieën te vinden op de website:

    Wonen – Met o.a. banken, fauteuils, dressoirs, salontafels, boekenkasten etc.
    Eten – Met eetkamertafels, eetkamerstoelen en barkrukken.
    Slapen – Met 1-persoonsbedden, commodes, linnenkasten en slaapbanken.
    Woondeco – Met o.a. kaarsen, porselein, glaswerk, spiegels, wandklokken etc.
    Textiel – Met karpetten, plaids, badtextiel en woonkussens.
    Verlichting – Met o.a. bureaulampen, hanglampen, tafellampen etc.
    Tiener – Met bedden, zitzakken, kasten en kleinmeubelen.
    Opbergen – Met kapstokken en manden.

    Verder kun je nog op een andere manieren in de webshop zoeken zoals op Woonstijl, New, Gezien op tv, In Stock, Custom Made en Design Special. In de verschillende categorieën kun je dan verder zoeken op materiaal, kleur en dergelijke. Er wordt door Trendhopper ook een magazine uitgegeven dat je online door kunt bladeren.

    Klachten
    Alle artikelen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden, behalve artikelen die custom made zijn. Alle vestigingen van Trendhopper zijn CBW erkend. Ze hanteren dus de garantiebepalingen van CBW. Meer hierover vind je op www.cbw-erkend.nl. Bij een bestelling in de webshop kies je een vestiging uit die je aankoop verder afhandelt. Je kunt dan kiezen voor afhalen of thuis laten bezorgen. Bij deze vestiging kun je dus ook terecht wanneer je klachten hebt.

    Heb jij al vaker artikelen bij Trendhopper gekocht en ben je een echte fan?
    Vertel dan hier bij NederlandReview waarom iedereen hier zou moeten kopen. Ben je van mening dat het aanbod of de kwaliteit minder is dan je verwacht had, dan horen wij dat ook graag. Samen maken we hier een platform met échte ervaringen van échte klanten, zodat anderen goed voorbereid hun aankoop kunnen doen. 

    Hoe beoordelen klanten van Trendhopper deze woonwinkel? Hoe snel is de levertijd, kun je retourneren? Lees de reviews en wees goed geïnformeerd!

    Trendhopper
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (17)

    4,8
    29% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    5,4

    Service

    3,6

    Prijs

    5,8

    Leveren

    4,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Slechte levering en service

    M. Voogt17-11-2018

    Twee weken moeten wachten op Salontafel, die gewoon op voorraad was, omdat we niet op route lagen. Ik woon op een half uur rijden, dit na meerdere telefoontjes, geen excuus en geen begrip, hier betaal ik wel 35 euro bezorgkosten voor. Slechte afhandeling, nu maar hopen dat de tafel oké is.

    M. Voogt17-11-2018

    Bovenstaande betreft filiaal hoogland/Amersfoort, vergat ik erbij te vermelden????

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Slechte levering nog slechtere service!

    Simons27-10-2018

    We bestelde een grote tafel van het merk Xooon. Levertijd 9 weken. Na levering gebroken tafelpoot en gebroken keramisch blad. We hebben geen tafel we hebben een hele discussie moeten voeren. Star en niet meedenkend in oplossingen is daarbij de ervaring. We krijgen een nieuwe tafel...maar weer lange levertijd. Blijft dat we onze gasten met de feestdagen mogen verassen aan een tafel met een gebroken poot en bovenblad en wordt geen energie gestoken in het klantvriendelijk oplossen. Loop met een grote boog om Trendhopper heen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    TH Amersfoort

    vd elst05-10-2018

    Nog niet zo lang geleden een York happy@home bankstel gekocht. Ruim 1.000 euro. Vanaf het begin waren de zitkussens die nauwelijk waren gebruikt doorgezakt en veel plooien. Na veel gezeur en winkelbezoek na enige tijd nieuwe bank gekregen.
    Echter zelfde probleem. Ondanks extra garantie moeten we fotos opsturen met als reactie ....ja die plooien horen erbij. Maar die zaten niet in de bank die wij in de showroom uitvoering hebben bekeken en "gezeten". TH nooit meer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4
    Het is weer sale bij Trendhopper!

    Doorgezakte troep en waardeloze service TH Amersfoort

    elst05-10-2018

    Nog niet zo lang geleden een York happy@home bankstel gekocht. Ruim 1.000 euro. Vanaf het begin waren de zitkussens die nauwelijk waren gebruikt doorgezakt en veel plooien. Na veel gezeur en winkelbezoek na enige tijd nieuwe bank gekregen.
    Echter zelfde probleem. Ondanks extra garantie moeten we fotos opsturen met als reactie ....ja die plooien horen erbij. Maar die zaten niet in de bank die wij in de showroom uitvoering hebben bekeken en "gezeten". TH nooit meer.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5

    Bank barletta = Zitkuilen en pilling van bekleding

    Elles Dekker25-09-2018

    Na lang te hebben gezocht naar een leuke en comfortabele bank kwamen wij uit bij de barletta bank in Berlin Grey stoffen uitvoering van de Trendhopper. Bij bezorging was de bank helemaal top en waren we erg tevreden. Hij zit namelijk heerlijk! Helaas na een half jaartje begon de stof enorm te pillen (evenals het sierkussen gekocht bij trendhopper in andere stof). Ook de vulling van de bank zakt in waardoor de bank niet mooi in vorm blijft. Erg jammer..

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    3 zitsbank en hocker

    Trudy Bosveld30-08-2018

    Goede verkoopster dacht goed mee levertijd 8 tot tien weken.
    Hocker kwam gedeukt aan bank onderkant bekleding dunne plekken. service stoffeerder heeft hocker met planken op gebroken spaanplaat gerepareerd bank op dunne plekken geniet.. Staat nu 2 weken in huis rugleuning blijkt half gevuld maakt plopgeluid... wordt er een onafhankeklijk bedrijf in geschakeld POS service waar ik in 2016 slechte ervaring mee heb gehad toen ingeschakeld door wehkamp, overigens heeft wehkamp dit toen coulant opgelost! Koop je nu bij fysieke winkel en maak je dit mee dus nooit meer Trendhopper wat een slechte service voor nieuwe meubelen!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Kwaliteit is goed maar verder..

    Natascha03-07-2018

    Wij hebben op 10 januari een bank, tv meubel, bijzet tafels, eettafel en 6 stoelen besteld. Wij zijn hartstikke goed geadviseerd door de winkelmedewerkster, echt dikke pluim voor haar. Wij waren helemaal tevreden! Er werd ons gezegd een levertijd van 6-8 weken. Prima we hadden nog oude meubels dus dat wachten was geen probleem.
    Tien weken verder nog niks gehoord dus ik dacht weetje ik bel even om te vragen hoe het ervoor staat.
    De vrouw die mij te woord stond gaf aan dat dit nooit gezegd kon zijn dat de lever tijd 8-10 weken is en dat de spullen onderweg waren per boot.
    Dus wij netjes afwachten en werden gebeld in week 12 dat de helft toch niet bij de vracht zat en dat we weer 3 weken moesten wachten want dan kwam de volgende vracht.. na veel wachten weer bellen niet alles compleet te zijn etc etc waren we aangekomen in half mei en werden de spullen eindelijk geleverd op 2 stoelen na.. want deze waten in de verkeerde kleur geleverd. Deze werden opnieuw besteld en geleverd half juni... het is nu begin juli 2 telefoontjes verder en zijn ze eindelijk compleet krijgen we te horen dat op onze enige vrije dag (maandag) er niet geleverd wordt.. en wij maar een oplossing hiervoor moeten zoeken want na al deze fouten kunnen ze ons niet een klein beetje tegemoet komen en even op maandag de spullen leveren. De reden dat dit niet kan namelijk is omdat het magazijn pas om 13:00 opengaat en dit logistiek niet haalbaar is... nou geloof mij als een klant bij mij meubels zou bestellen op 10 januari en wij deze pas leveren begin juli dan zou ik toch zorgen dat ik ze op elk moment voor ze kon leveren.. Al is het midden in de nacht!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Niet uitgeslapen medewerker

    Alexander Röpke01-07-2018

    Bij het ophalen van de door ons bestelde fauteuils ging het niet geheel vriendelijk aangekomen op het afhaal adres in hoofddorp was de deur op slot ( 08.15 ) maar de grote overheaddeur stond wagenwijd open dus daar naar binnen gelopen maar niemand te zien of te horen na enige tijd komt er een medewerker aan en verteld dat hij even naar het toilet moest ( kan gebeuren ) en zegt gelijk daarbij dat hij het niet normaal vond dat wij zomaar binnen waren gelopen op een toon van " hoe haal je het in je hoofd " het is een magazijn en er kan zomaar wat omvallen daar heeft hij een punt maar zorg dan dat er niemand naar binnen kan en val niet de client aan ( die ook voor zijn brood zorgt) na dat de fauteuils uit het magazijn waren gehaald en betaald werden ze bij de auto gezet met de opmerking zo lukt het wel al met al niet zo een vriendelijk ervaring dit in tegen stelling tot de winkels daar wel vriendelijk personeel ook het product ziet er voorals nog prima uit ( misschien was zaterdag 08.15 te vroeg)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5

    Goede producten, zeer slecht service en levering

    Stefan Starke31-05-2018

    Erg tevreden met geleverde tv meubel, echter lang moeten wachten op de levering. Daarnaast zeer slechte ervaring met de leveringservice die beloofde een bepaalde dag te leveren, vervolgens niet leveren en na contact hebben beweren bij hoog en laag dat het de volgende dag is. Zelf neem ik al mijn gesprekken op en blijkt dus 100% niet waar te zijn. Bij de uiteindelijke levering werd het tv meubel zomaar in de hoek gegooid.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    6,5

    Verkeerde levering eettafel

    Gertie Fijten30-04-2018

    Eerlijk gezegd heb ik geen pluspunten. December 2017 hebben wij een eettafel besteld bij Trendhopper Heerlen. Levertijd was 13 weken. Al met al te accepteren. Na 13 weken heb ik zelf contact opgenomen met Trendhopper met de vraag wanneer onze tafel wordt geleverd. Deze levering zou plaatsvinden in week 17. Het trieste van het hele verhaal is nu dat in week 17 ook nog de verkeerde tafel geleverd wordt.
    Wij hebben hier geen woorden voor. We hebben uiteindelijk de bestelling geannuleerd omdat we geen zin meer hadden in een nog langere levertijd van de goede tafel. Wij zijn zeer teleurgesteld in deze! Trendhopper nooit meer!!!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Nooit meer Trendhopper

    Andrea28-03-2018

    We hebben bijTrendhopper in Den Bosch een bank besteld november vorig jaar. Op de afgesproken leverdatum was er geen bank, ik mailde ze en kreeg het antwoord dat het door de Carnaval (!) een vertraging opliep.
    Toen was er een nieuw datum afgesproken, weer een paar weken verder. Een week van te voren naam ik zelf mailcontact met ze op: het was iets mis gegaan en de bank wordt nu op week 16 (mid april, 4 maanden later) geleverd worden.
    Als ik de Trendhopper Den Bosch even mail om te weten of ze kunnen bij de fabriek informeren of het zeker klopt krijg ik dan een standard antwoord dat de planning contact met me zou nemen als het zover is…..TRENDHOPPER- BESTEL NOOIT IETS IN DEZE WINKEL!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Doorgezakte troep.

    Jackie29-09-2017

    Net als meerdere andere mensen deel ik de mening dat de zitmeubelen van Trendhopper niet bestemd zijn om op te zitten maar om mooi naar te kijken. Ziet er inderdaad allemaal toppie uit maar zodra je er enkele weken op hebt gezeten dan krijg je een jaren 70 zitkuil. Klagen helpt niet (komt ook telkens terug in verhalen van mensen) terwijl de foto's voor zich spreken en de bank amper twee maanden jong is. Ik kreeg te horen dat dit "nu eenmaal een stoere leefbank is" ..... ja???? Die hoort schijnbaar "gezellig en fijn" in te zakken. De dame van Trendhopper noemde het zelfs een "plofbank". Tja.
    Conclusie; laat u bij Trendhopper niet van de wijs brengen als er een bordje "zitmeubel" staat want men bedoelt "kijk meubel. Of u moet van een zitkuil houden, ieder tenslotte zijn smaak.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    snelle levering

    Vandries29-06-2017

    Er zat een levertijd op onze bank van 5 weken. Na 3 weken al in huis wat een totale verrassing was, vandaar hier even een goede review voor trendhopper!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Eindeloos wachten

    Leonard Hordijk26-06-2017

    Wij hadden een bank en hocker besteld in JANUARI 2017 bij Trendhopper Groningen. Het is nu bijna juli en nog hebben we niet de producten die zijn afgesproken. Het gaat wrs nog maanden duren...

    De bank werd geleverd in een verkeerd kleur en met een verkeerde kleur bies. De hocker werd geleverd met een verkeerde kleur bies.
    Er zou een spoedlevering worden aangevraagd voor vervangen. Dit bleek helemaal geen spoedlevering, want we moesten wederom 12 weken wachten. Vorige week werden de vervangingen geleverd. Ook dit keer was het mis: de hocker werd met een verkeerde kleur bies geleverd...we beginnen weer opnieuw.

    Ook de constructie op gebied van klantenservice is bedroevend bij Trendhopper. Je koopt een product bij Trendhopper, maar de 'klantenservice' hebben ze uitbesteed aan Vesta. Maar Vesta geeft de schuld weer aan de leverancier.
    Als je met de klacht toch weer bij Trendhopper aanklopt (met hen hebben we immers het koopcontract) zeggen ze letterlijk: wij gaan hier helemaal niets mee doen hoor, u moet bij Vesta wezen. Vesta zegt: oh wat vervelend, maar het is de schuld van de leverancier hoor.

    Ga nooit kopen bij Trendhopper, of bij Vesta. Het is het voordeel van een wat goedkopere bank NIET waard

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    waardeloze service

    Bart24-04-2017

    Ik heb in februari een bank twv 1300 euro gekocht bij Trendhopper Den Bosch. Deze bank heb ik eind februari zelf opgehaald bij Trendhopper. Vrijwel meteen kwam ik erachter dat een zitplek van de bank doorgezakt was. Ik heb daarop meteen de klantenservice gebeld. Zij vroegen mij om een mail te sturen met een klachtomschrijving en een foto. Ik zou dan vanzelf iets horen. Prima, ik heb meteen een mail opgesteld.

    Ruim een maand later had ik nog steeds niets gehoord. Ik heb daarom een herinneringsmail gestuurd. Daarop kreeg ik een vage reactie waaruit op geen enkele manier duidelijk werd waarom ik nog niets gehoord had. (Ik had sterk het gevoel dat ze vergeten zijn om de klacht in behandeling te nemen). Ik zou binnen twee weken iets horen.

    Ruim twee weken later had ik nog niets gehoord. Ik heb daarop met de klantenservice gebeld. In plaats van excuses kwam er een verhaal dat ze afhankelijk zijn van de leverancier en dat ze daar op dat moment geen contact mee op konden nemen. Ik heb de winkel uitgelegd dat niet de leverancier, maar zij verantwoordelijk zijn voor de garantiegevallen en dat ze toch snel met een oplossing moeten komen. Ik zou snel teruggebeld worden.

    Ik werd op het afgesproken moment teruggebeld. De leverancier had de klacht afgewezen, want ik zou veel op die ene plek gezeten hebben. Toch knap dat een bank van 1300 euro na een paar dagen zitten al volledig doorgezakt is. En dat ze dat vanaf een foto kunnen zien. De beste man aan de telefoon wilde de bank wel op laten vullen, maar dan zou ik daarna geen garantie meer krijgen op die plek. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. (wel raar dat ze dat zelf niet snappen) Uiteindelijk na flink boos worden werd voorgesteld om een "onafhankelijke" partij binnen twee weken naar de bank te laten kijken. Als die gaat zeggen dat de bank goed is dan is de kous daarmee af volgens de Trendhopper. Ik heb aangegeven het hier niet mee eens te zijn. Ze mogen best iemand sturen, maar niet om de klacht af te wijzen. Ik ben benieuwd of de termijn van twee weken nu wel gehaald gaat worden. Ik heb in elk geval geen enkel vertrouwen in een goede afloop en heb sterk het gevoel dat ik opgelicht ben...

    In de winkel zijn allemaal best vriendelijk zolang ze kunnen verkopen. Zodra ze hun centen in hun zak hebben dan doen ze niks meer voor je. Ik koop nooit meer wat bij Trendhopper...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Gezien op televisie

    Jantien Roest28-03-2017

    Op zondagmiddag kijk ik vaak woonprogramma's en ik zat op RTL een programma te kijken toen ik de naam Trendhopper hoorde. Direct mijn tablet erbij gepakt en een kijkje genomen op de website. Wij zijn zelf aan het verbouwen en ons nog aan het oriënteren op een nieuwe inrichting. Bij Trendhopper zag ik zulke leuke spullen dat ik gelijk verkocht was. Uiteindelijk mijn man over kunnen halen om hier wat te kopen. De producten zijn echt prachtig en ook nog eens van een hele goede kwaliteit. De prijs was ook redelijk, al hangt het er wel vanaf wat voor een soort product je bestelt. Levering en bestellen waren ook op orde.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5

    Kast gaat jaren mee

    A. Lepelaar16-03-2017

    Jaren geleden een kast gekocht bij Trendhopper. Deze is nog steeds in perfecte staat. Af en toe draai ik de schroeven een beetje aan, dat is alles.

    Het is goede kwaliteit en daarom koop ik vaker bij deze winkel wanneer ik iets nodig heb.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Schrijf zelf een review over Trendhopper

    Uw beoordeling