NederlandReview

    Ervaringen Toolspecial

    Winkelen bij Toolspecial? Kijk dan eerst wat de ervaringen van andere kopers bij deze aanbieder van gereedschap zijn. Dat gaat heel gemakkelijk op NederlandReview. Op onze website kan iedereen die ervaringen heeft opgedaan met een bedrijf een beoordeling, oftewel een review, schrijven. Zo komt u dus eenvoudig te weten wat mensen die u voorgingen van dit bedrijf vonden. En dat is natuurlijk heel behulpzaam om te bepalen met wat voor bedrijf u te maken heeft. Want waarom zou u alles zelf uit moeten vinden? Dus bent u benieuwd of Toolspecial de juiste plek is om gereedschap aan te schaffen waarmee u uw werkplaats wilt uitrusten, bekijk dan hier de reviews over deze winkel.

    Over Toolspecial
    Toolspecial is, zo schrijven ze zelf, gek op gereedschap. Automotive gereedschap, wel te verstaan – alles voor autoreparatie en -onderhoud dus, en werkplaatsinrichting. Naast de webwinkel vindt u op de website van Toolspecial een klantenservice-sectie, een blog met nieuws, en een maandelijks magazine met nieuwe producten tegen actieprijzen. Artikelen in de webshop kunt u vinden met een zoekfunctie, op categorie of op merknaam. Er is een contactformulier voor vragen en het bedrijf is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 en 18:00. 


    Welk gereedschap moet je echt in huis hebben? Hoe maak je een crisis gereedschap emmer? Ed Baars legt het uit!

    Diensten
    Betalen kan bij Toolspecial met creditcard, iDEAL, PayPal, AfterPay en vanuit België met Bancontact (voorheen ook bekend onder de naam Mister Cash). Toolspecial verzendt hun producten met DHL4U of Selectvracht, in ieder geval in Nederland en België. Voor bezorging in andere landen is het nodig contact op te nemen met de klantenservice. De aflevering van de bestelde artikelen gebeurt in principe op de werkdag na plaatsing van de order, wanneer er voor 16:00 besteld is. Verzendkosten worden voor grotere aankopen niet berekend. Toolspecial heeft een eigen YouTube-kanaal met demonstratiefilmpjes over de producten die ze leveren en is actief op Twitter en Facebook.

    Klachten
    Toolspecial zelf zegt dat bij hen alles draait om tevreden klanten. De klantenservice-pagina is goed te vinden via een link rechtsboven op de site, altijd in beeld waar je je ook op de website bevindt. Op deze pagina vindt de klant ook een verwijzing naar de klachtenafhandeling. Klachten worden in behandeling genomen door de klantenservice, die telefonisch, schriftelijk en per e-mail bereikbaar is. Het oogt wat merkwaardig dat klachten over de service per e-mail gemeld dienen te worden aan het e-mailadres van de klantenservice. 

    Toolspecial belooft binnen een week contact op te nemen met degene die een klacht meldt. Ook in de algemene voorwaarden staat een artikel over de klachtenregeling. Hierin wordt een termijn van veertien dagen aangehouden voor beantwoording van een klacht. Een klacht kan volgens de algemene voorwaarden ook worden ingediend bij de Stichting Webshop Keurmerk. Wordt een klacht niet opgelost, dan kan de consument de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken inschakelen blijkens de algemene voorwaarden. Dit moet wel binnen drie maanden plaatsvinden. Op het moment van schrijven was Toolspecial echter niet als aangesloten winkel te vinden op de website van dit keurmerk en op de eigen site van Toolspecial zijn ook geen logo's van deze organisatie of andere keurmerken of certificeringen te vinden. 

    NederlandReview is benieuwd naar uw ervaringen met Toolspecial.
    Heeft u bestellingen bij de webwinkel geplaatst, laat dan horen hoe uw ervaring was. Was de levering probleemloos of had u een klacht en zo ja, hoe is die door Toolspecial behandeld? Wij horen graag van u; vooral in het geval dat u een klacht hebt ingediend, vanwege de verwarrende of ontbrekende informatie over de klachten- en geschillenprocedure op de website. Waar kon u terecht met uw klacht en is deze naar tevredenheid behandeld door Toolspecial zelf, of door een externe instantie? Laat uw ervaringen horen en help daarmee een volgende consument.

    Lees hier de reviews van echte klanten van Toolspecial! Draait hier echt alles om de klant? Hoe is de kwaliteit van het gereedschap hier? Kun je retourneren?

    Toolspecial
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (2)

    8,2
    100% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    7

    Service

    7

    Prijs

    9

    Leveren

    10

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    specifiek gereedschap

    Joachim30-01-2017

    Op zoek naar een specifiek gereedschap, gevonden op Toolspecial.

    Levering ging gelukkig erg snel en ik vond het zeker niet duur.

    Volgende keer kijk ik het eerst hier!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Goeie verhouding prijs en kwaliteit

    Harrie Klemert05-01-2017

    In mijn zoektocht naar nieuw gereedschap kwam ik bij Toolspecial terecht. Voorheen kocht ik alles altijd bij de bouwmarkt bij ons in de buurt, maar dat was altijd aan de wat prijzige kant. Door omstandigheden wat minder te besteden nu en dus op zoek gegaan naar alternatieven. Bij Toolspecial kun je echt allerlei soorten gereedschap kopen. Er was zoveel keus, dat ik van alles wilde hebben. In eerste instantie toch maar wat kleine spulletjes besteld, om te kijken hoe het zat met de kwaliteit. Nou, ik kan je zeggen dat het gereedschap van goede kwaliteit is. Heb inmiddels al meerdere spullen besteld en ben zeer te spreken over de verhouding tussen prijs en kwaliteit!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Schrijf zelf een review over Toolspecial

    Uw beoordeling