Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
33.3% Zou hier weer kopen
Wanneer je ouder wordt gaat dit nu eenmaal met gebreken gepaard. Om toch zo lang mogelijk zelfredzaam te blijven en om anderen hulpmiddelen te kunnen bieden waarmee zij jou kunnen helpen kun je terecht bij Tomzorg. Zij bieden naast wandelstokken, rollators, gipshoezen, postoelen en dergelijke vooral ook veel informatie aan. Zo kun je gemakkelijk het juiste product vinden en eventueel zelfs uitproberen in de showroom die zij hebben in Loosdrecht. Wat de klanten van Tomzorg zeggen over de service van dit bedrijf lees je hier op NederlandReview.
Tom van Oostrum is de eigenaar van Tomzorg, een online webshop in de verkoop van welzijns- en zorgproducten voor senioren. Het bedrijf is ontstaan doordat hij tijdens het ziekbed van zijn vader merkte hoe moeilijk het was om de juiste zorgproducten voor hem te vinden. Ook de informatie over welk producten het meest geschikt waren miste hij. Daarom is hij samen met collega’s een informatieplatform gestart waar alle zorgproducten begrijpelijk worden uitgelegd en gedemonstreerd. Hierna kun je deze meteen bestellen in de bijbehorende webshop, of je kunt de producten eerst komen uitproberen in de showroom in Loosdrecht die enkele dagen per week geopend is. De artikelen die je bij hen kunt vinden zijn allemaal geselecteerd op een hoge kwaliteit, lange levensduur, veiligheid optimale prijs/kwaliteitverhouding. Deze producten zijn o.a. rollators, sta-op stoelen, seniorbedden, douchestoelen, toiletverhogers, wandelstokken, etc. Naast consumenten verkopen zij hun producten ook aan bedrijven en instellingen.
Bij Tomzorg kun je de volgende productcategorieën vinden:
Zoals gezegd, de producten worden uitgebreid uitgelegd, er wordt verteld waar je zoal op moet letten en daarnaast zijn er ook online filmpjes te bekijken zodat je nog meer informatie en een betere indruk krijgt. Mocht je toch nog twijfelen over welk product je moet kiezen, dan kun je ze tijdens werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur bellen voor een persoonlijk advies. Of ga langs in de showroom in Loosdrecht die op donderdag en vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur geopend is en op zaterdag van 10.00 tot 15.00 uur. Natuurlijk kun je ze ook altijd mailen via info@tomzorg.nl.
Alle bestellingen die een totaalbedrag hebben van meer dan € 37,50 worden gratis geleverd. Bestel je voor een lager bedrag, dan betaal je hiervoor € 4,95 extra. Je kunt je bestelling o.a. betalen met iDeal, via een bankoverschrijving, met een creditcard of achteraf via Billink.
Wanneer je een klacht hebt over een product of dienst dan willen zij dit graag voor je oplossen. Je kunt in dat geval via e-mail of telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Meestal kunnen zij dezelfde dag het probleem nog oplossen. Is de klacht na dit contact nog niet verholpen, dan kun je hem ook schriftelijk sturen naar Tomzorg. Deze wordt dan binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst beantwoord.
Had jij artikelen op het gebied van zorg nodig en kon je dankzij alle informatie op deze website eindelijk het juiste product vinden? Of zag jij juist door de overdaad aan informatie door de bomen het bos niet meer? Vertel hier wat jouw mening is, daar steken anderen ook wat van op!
Hoe ervaren klanten de voorlichting en service die zij bij Tomzorg krijgen? Hebben zij dankzij hen eindelijk de juiste hulpmiddelen kunnen vinden?
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
De stokdoppen heb ik gekregen, maar de toiletverhoger kwam te laat en heb ik afbesteld . Via een ander bedrijf , heb ik ,nog net op tijd, een toiletverhoger kunnen aanschaffen. De klantenservice kreeg ik maar niet te pakken. Nog steeds heeft mijn dochter het bedrag vd toiletverhoger niet terug! U begrijpt dat ik nooit meer iets bij Uw bedrijf zal bestellen!
A Blokzijl
26-09-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
Rollator besteld en er werd aangegeven dat er 14 werkdagen levertijd op zat. Nu had ik er geen haast mee dus dat was geen probleem. Ik had ook gekozen voor achteraf betalen dus ook daar geen probleem als het wat langer duurde. Netjes gewacht en ondertussen nog eens op de site gekeken. Daar stond nu dat de rollator momenteel niet leverbaar was en je kon wel op een mailinglijst komen dan zou je bericht krijgen als hij weer leverbaar was. Dus ik was blij dat ik blijkbaar net op tijd had besteld. Op een gegeven moment kreeg ik een bericht van afterpay dat de betalingstermijn was afgelopen en ik binnen zoveel dagen betalen moest. Vreemd dacht ik , nog niks geleverd en toch al een herinnering. Ik heb toen contact opgenomen met Tomzorg. Het duurde een paar dagen eer ik antwoord kreeg . Daarin melde Tomzorg dat ze de bestelling gingen annuleren omdat deze niet geleverd kon worden. Nu kan dat natuurlijk gebeuren hoewel het een beetje vreemd is dat men mij daar niet eerder van op de hoogte stelde . Ik heb ook nog een mail terug gestuurd waarin ik dit heb aangegeven en dat ik dan wel verwachtte boven aan de mailinglijst te komen. Ook heb ik aangegeven waar ik naar op zoek was . Maar op deze mail heb ik helemaal geen antwoord meer ontvangen. Het blijft jammer dat een bedrijf wat werkzaam is in de zorgsector niet zo zorgvuldig omgaat met de klanten en de dingen maar een beetje op zij beloop laat. Na zo'n 4 week krijg ik een 2e herinnering van Afterpay , nu verhoogd met administratiekosten. Blijkt dus dat Tomzorg niet de moeite heeft genomen om de rekening te annuleren bij Afterpay. Te zot voor woorden hoe de service van dit bedrijf werkt. Als je wat besteld en het wordt geleverd en is goed dan zal dit zoals sommige klanten beweren een prima bedrijf zijn. Maar o wee als je aangewezen wordt op hun service. Ze zijn slecht bereikbaar , beloven actie te ondernemen maar doen niks en dus kun je er zelf weer achteraan. Als mocht het de laatste zaak in zorgproducten zijn , nooit zal ik er ook maar iets weer bestellen.
H. B. Huiting
20-09-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Op 17 augustus douchestoel besteld en betaald. Nooit geleverd. Telefonisch niet te bereiken, 2 keer half uur aan de lijn gehangen, steeds "nog 2 wachtenden voor u". 2 maal mail gestuurd, nooit antwoord op ontvangen.
A Blaak
04-09-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Op 12 augustus gebracht voor reparatie en sindsdien kan ik geen contact meer krijgen. Meerdere mails geen reactie, 3 x uur aan telefoon gewacht op verbinding. Die wordt na een uur zonder iets verbroken! Ik heb hem nu in de tijdelijke woning dagelijks nodig er was geen alternatief voorradig! Ben nu echt wanhopig! Een fijn gesprek bij aaankoop en vol van zorg bieden! Nu zit ik al zolang in mijn appartement zonder naar buiten te kunnen! Geen zorg bedoelde meneer na aankoop wellicht! Hoop dat ik nu reactie krijg. Moet anders weer vragen of iemand de grote afstand wil/kan rijden voor mij om scootmobiel op te halen en waar moet ik dan heen? Als er nu nog goede oplossing komt zal ik dat ook melden! Voor nu geen positieve ervaring te delen!
Tymeke Bakker
31-08-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
Totaal
1 week geleden een drempel verhoger besteld voor mijn ouders. Nog steeds niets ontvangen. Je ontvangt geen track & tracé, hoort niets en moet zelf de status van je bestelling opvragen. Voor mij geen vervolg bestelling bij Tomzorg.
Teunissen Kooistra
13-05-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal