8

3.5

7.5

5

50%

Tirendo

Je zult bij de onderhoud van je auto niet vaak denken aan de banden. Meestal gaan we ervan uit dat het met de banden wel goed zit. Toch moet je de banden van je auto regelmatig laten controleren. Bij Tirendo weten ze hoe belangrijk de kwaliteit van je banden is voor jouw veiligheid tijdens het rijden. Ze verkopen dan ook alleen de beste kwaliteit banden voor je auto en motor. Wil je liever horen wat hun klanten over de banden te vertellen hebben? Lees dan hier hun reviews en beoordelingen. Op NederlandReview vind je alles over de ervaringen van andere klanten, zodat jij altijd de beste keuze kunt maken.

Over Tirendo

De webshop is onderdeel van Delticom AG, een expert op het gebied van e-commerce. Delticom is gespecialiseerd in de online verkoop van producten en heeft meerdere webshop in hun beheer. Ze richten zich op de Europese markt, maar willen ook steeds meer buiten de Europese grenzen verkopen. Tirendo maakt gebruikt van de ervaring van Delticom en combineert dit met hun eigen kennis op het gebied van banden en auto-onderdelen. Het team bestaat uit experts die altijd zoeken naar de nieuwste innovaties. Ze willen klanten een uitgebreid assortiment bieden met alleen producten van topmerken, zoals Michelin, Dunlop, Hankook en Continental.

Diensten Tirendo

Je vindt in de webshop natuurlijk autobanden en motorbanden, maar Tirendo heeft nog meer automaterialen. Ze hebben namelijk ook complete wielen, velgen, vrachtwagenbanden, bestelwagenbanden, motorolie, sneeuwkettingen en remmen. Dus of je nu op zoek bent naar winterbanden of een nieuw remblok, je kunt het bij Tirendo vinden. Je kunt eenvoudig de banden zoeken voor jouw auto. Je kunt op de website je merk invullen of zoeken op maat. Je vindt zo altijd een band die past. Al je bestellingen worden overigens gratis verzonden en je hebt 14 dagen bedenktijd. Je betaalt bij Tirendo ook altijd veilig met Visa, MasterCard of PayPal.

Klachten Tirendo

Heb jij alle maten ingevuld en alsnog de verkeerde band ontvangen? Of waren er problemen tijdens de betaling. Neem dan altijd contact op met de klantenservice van Tirendo. Je kunt op de website bij de FAQ alle contactgegevens vinden. Je kunt bellen op het telefoonnummer of naar de webshop mailen. Tirendo beantwoordt echter ook vragen via Social Media. Je kunt de webshop dus ook bereiken via Facebook of Twitter. Schrijf nadat je contact heb opgenomen met de webshop een review over de klantenervice.

Geef jouw mening over Tirendo!

Heb jij je winterbanden voor de koude maand besteld in de webshop? Of heb jij nieuwe velgen op je auto die alle andere mannen jaloers maken? Schrijf dan een review en vertel over jouw ervaringen met Tirendo. Kun je makkelijk bestellen? Zijn de banden altijd op maat? Is de levering betrouwbaar? En wat vind je van de kwaliteit? Geef jouw beoordeling en wees altijd eerlijk. Vertel wat er misging of geef een compliment. Raad jij Tirendo aan?

Wat zijn de ervaringen van klanten met de banden van Tirendo? Zijn de autobanden en motorbanden veilig? Lees hier de reviews en beoordelingen.

10

Alle reviews (4)

Maxxis Ceros

Bestelling gedaan voor 2 quad banden (Maxxis Ceros), na 3 dagen een mail dat de levering was vertraagd. Na 5 dagen een mail dat de levering was geannuleerd en het geld werd terug gestort. Echter worden de banden nog gewoon op de site aangeboden, als op voorraad, alleen is de prijs verhoogd van €133 naar €170/stuk. Ik vind dit een schandalige manier van zaken doen!!

F

Frank

14-04-2021

0

scooterbanden

ik heb scooterbanden van Continental gekocht en ik heb ze nu 8 weken en er zitten al droogte scheuren in terwijl de dot code 4519 is er jammer nu moet ik ze er weer af laten halen wat toch veel werk is bij mijn motorscooter NOOIT geen conti banden meer

Dirk

29-05-2020

0

Slechte service

Na het verkeerd leveren van een autoband begon de ellende, Problemen met DPD en tirendo ze komen hun afspraken niet na en zijn niet klantvriendelijk. Eindstand is dat ik nu moet betalen voor een band die ik niet eens heb. Ik zou dan ook iedereen afraden om bij tirendo banden te kopen. Betaal liever iets meer dan weet je dat het goed komt.

Jeroen

07-01-2019

0

winterbanden

Na veel problemen te hebben geleden afgelopen maandag op de weg met mijn oude auto ben ik op advies van de wegenwacht snel winterbanden gaan bestellen. Ik kwam uit bij Tirendo, groot aanbod, ook voor mijn oude autootje. Jammer dat ze niet met een dag leveren, maar gelukkig is de ergste sneeuw nu voorbij. Voor de volgende sneeuwval ben ik dan in ieder geval beter voorbereid. Prijzen vielen me mee, ik had het veel duurder verwacht.

Remco

14-12-2017

0