The North Face

6.4

Bestellen

3.6

Service

4.4

Prijs

6.8

Levering

40%

Zou hier weer kopen

The North Face

Ben je zoekende naar een bedrijf dat onder meer rugzakken, kleding en schoenen verkoopt? Wellicht is The North Face voor jou wel een geschikt merk. Lees eerst wat de reviews over dit bedrijf zijn. Dit doe je natuurlijk op de pagina van NederlandReview.  


Wat is The North Face?

 


The North Face is een bekend merk dat onder andere outdoor kleding, rugzakken en schoenen verkoopt. Je kunt online spullen van dit bedrijf kopen. Daarnaast zijn er wereldwijd ook een heleboel winkels en officiële verkooppunten. Het bedrijf geniet een enorme bekendheid in de wereld van outdoor sporten. Mocht je online gaan shoppen kun je kiezen uit de volgende categorieën: heren, dames, kinderen, schoenen, tassen en tenten.  


Bestellingen

 


Klanten kunnen online volgen waar hun bestelling zich op dat moment bevindt. Je dient dan je bestelnummer en e-mailadres in te geven. Daarna kun je een zoekactie starten. Het bedrijf geeft op haar website aan dat producten die via de website zijn besteld, alleen maar in Nederland zullen worden bezorgd. Verzendingen naar de diverse afhaalpunten vinden van maandag tot en met zaterdag plaats. De tijden zijn tussen 08:30 uur en 06:00 uur. Dit is met uitzondering van feestdagen. Artikelen die via de standaardverzending optie zijn besteld en op werkdagen voor 12:00 uur in de middag zijn geplaatst, zullen op dezelfde dag worden verzonden. Het duurt volgens dit bedrijf rond de 2 à 3 dagen voordat het artikel bij je is afgeleverd.  


Retourbeleid en ruilen

 


Er is door het bedrijf een retourprocedure opgesteld. Je kunt online aankopen bij The Nort Face retour sturen. Mocht het voorkomen dat jij als klant niet voor honderd procent tevreden bent, heb je dertig dagen de tijd om artikelen terug te sturen. Het kan natuurlijk voorkomen dat je een andere maat of kleur wilt bestellen. In dit soort situaties zul je het product / producten terug moeten sturen. Daarna moet je een nieuwe bestelling plaatsen.


Op het moment dat de artikelen in het magazijn zijn verwerkt en ontvangen, zul je je geld terug gestort krijgen. Je moet er wel voor zorgen dat de artikelen ongedragen zijn. De artikelen moeten ook in originele verpakking terug gestuurd worden. Als je een bestelling gaat retourneren dien je er ook voor te zorgen dat je een retourlabel aan het pakket hebt hangen. Je kunt dit helemaal zelf via de website van The North Face laten inregelen. Deze procedure staat tot in detail beschreven op de site van het kledingmerk. Mocht je artikelen als standaardvergoeding laten bezorgen dan gebeurt dit kosteloos. Als je jouw pakket gaat ophalen bij een afhaalpunt zijn er ook geen kosten aan verbonden. Voor een expresverzending zijn de kosten € 7,95.  


Er zijn bij The North Face ook regels opgesteld met betrekking tot garantie. Zo is het zo dat op artikelen van The North Face de oorspronkelijke eigenaar een volledige garantie van twee jaar heeft in het geval van materiaal- en fabrikagefouten. Mocht het artikel wegen een fabricagefout niet goed functioneren dan wordt het product kosteloos vervangen of er wordt door het bedrijf restitutie aangeboden.  


Welke klantervaringen zijn er bij The North Face?

 


Ben je al klant bij The North Face? Dan zouden we graag willen weten wat jouw ervaringen bij dit bedrijf zijn. Welke kleding, rugzak of schoenen heb je bij The North Face gekocht. Ga je in de toekomst vaker iets kopen bij The North Face? Wat vind je van de kwaliteit? Zijn de prijzen die je bij The North Face moet betalen in jouw ogen schappelijk? Je mening telt. Mede door jouw inbreng blijft NederlandReview het bedrijf op het gebied van de objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.      

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (5)

MEN'S DRYZZLE FUTURELIGHT™ INSULATED JACKET, RECYCLED ETIP™ GLOVES FOR KIDS TNF Black,MEN'S ETIP™ GLOVES,PATROL BALACLAVA FOR KIDS

I have purchased a MEN'S DRYZZLE FUTURELIGHT™ INSULATED JACKET for myself(price 277.50 after discount), MEN'S ETIP™ GLOVES( price 33.75 after discount), RECYCLED ETIP™ GLOVES FOR KIDS(price 30.00 after discout) and PATROL BALACLAVA FOR KIDS(price 30.00). First ordered I have ordered Jacket, gloves for myself and one for my Son. But unfortunately, I received 2 pairs of gloves for my son. I didn't get the gloves for myself. Also the L size golves are small for my 10 years old boy. So I initiated the return and ordered another pair gloves for myself and 1 XL size gloves for my Son.Yesterday for the first time myself and my son tried these gloves, the gloves are really bad quality as not able to handle this cold. Earlier I was using golves from India and it was 4/5 years old and my son was using gloves from Hema, if we compare the gloves from the North Face with our old gloves, the old gloves are far better than with LESS PRICE. And the MOST IMPORTANT thing is if you want to retun, you have to return through UPS Courier Services. I tried to reurn the first wrong delivery, I was not drop in the UPS point as the UPS Point near to my house(4-5km) ONLY open Mon-Fri till 3:00pm which is not possible for me to drop in the working day. Then we thought there is no other way, let's travell to The North Face Store, Wolvenstraat 8, 1016 EP Amsterdam. Once we meet the store manager and request to retun these gloves which we have used only once yesterday, he refused to collect it as we have removed the Tags from the Gloves. I think the store manager was expecting us that when we received the Gloves, we should keep the Tags and wear it and I should go out and my son should go to school with the Tags. Also, thanks to the store manager that he accept the first wrong delivey and accept the return packet. 1. So first of all you guys sent me the wrong items. 2. Your return Courier Service UPS which is really bad service. 3. In the product you are NOT mentioning the Size in CM/INCH. It's really confusing. 4. You are not mentioning for the Goves/Jackets that till at what temperature the items can sustain like other Company are mentioning the details honestly. You are are mentioning in the that warm/warmer/warmest which is really nonsense and confusing pcustomers. 5. Please teach/educate your Store Manager how to behave/talk with the customer who travelled from Arnhem to Amsterdam with kids in this cold weather. This was my FIRST purchase from The North Face and I trust myself that it is my LAST puchase.Sorry for my honest feedback.

N

Nihar

10-12-2022

0

Futurelight jas

Een jas van 230 euro gekocht. Na anderhalf jaar ging de rits kapot. Net na de garantie periode gemeld en ze bieden geen enkele oplossing of reparatie aan. Van een jas van dat bedrag mag je toch verwachten dat hij langer dan 2 jaar meegaat.

I

Ilse

10-12-2022

0

Vele North face producten

TNF is niet meer wat het geweest is. Kwaliteit is hard achteruit gegaan en garantie wordt liever niet afgehandelt.

K

Kasper

26-04-2022

0

Worst customer service

I sent back my winter jacket cost about 300e to the company for repairing it. Since then I have sent emails and call them for an update...I get the answer that the person responsible for my case is the only one who could updated me... The worst customer service ever!!! I really hope I get back my expensive winter jacket ?

T

Thalainas

07-01-2021

0

jas

Heel fijn merk, ik heb nu al een aantal keer een jas van North Face gehad en telkens zijn ze heerlijk warm en gaan ze lang mee, ook als je er wild mee omgaat zoals ik Wel altijd een beetje duur dus ik wacht meestal tot ik ergens een aanbieding tegenkom, maar ze gaan dus ook lang mee gelukkig.

B

Bas

04-03-2020

0