Ervaringen TASCHEN

Boeken kunnen, in ieder geval voor sommige mensen, een grote waarde hebben. Sommige boeken hebben echter nog een extra waarde omdat het limited editions of verzamelobjecten zijn. Die zijn alleen niet altijd even makkelijk te krijgen. Misschien kun je er bij TASCHEN wel aan komen. Maar wat zal de kwaliteit van deze boeken zijn? Zal de website wel handig en overzichtelijk genoeg zijn? Zal het lang duren voor de bezorgservice van TASCHEN je nieuwe filmeditie of antieke boek bij je thuis heeft bezorgd? En hoe zal de klantenservice van TASCHEN reageren als er tijdens je bestelling iets helemaal mis is gegaan en je hulp nodig hebt? Alleen mensen die al eens een boek bij TASCHEN hebben besteld kunnen je hierover informeren. Lees hun reviews om een indruk van deze bijzondere boekenwinkel te krijgen. Hun cijfers, ervaringen, beoordelingen en meningen kunnen je laten zien wat er van TASCHEN verwacht kan worden.

Over TASCHEN
    TASCHEN is een boekenwinkel. Je moet echter niet denken dat je hier de bestverkochte leesboeken en favoriete romans tegenkomt. Ze hebben namelijk alleen speciale boeken. Dit kunnen boeken zijn die speciaal zijn omdat het een limited edition is waarvan maar een beperkte oplage is. Denk hierbij aan filmboeken die achtergrond over een film of reeks films geven. Voorbeelden hiervan zijn The Star Wars Archives, Watl Disney’s Mickey Mouse: The Ultimate History en Rocky: The Complete Films. Maar ook andere limited editions zijn te koop zoals Ferrari, The Ultimate Sneaker Book, The History of Graphic Design en The World’s Most Beautiful Libraries. Je kunt er vele pagina’s lezen over je geliefde series, films of andere onderwerpen. Er zitten behind the scenes foto’s bij en je kunt er achtergrondinformatie krijgen die je niet krijgt van alleen de films kijken. Of je kunt je verder verdiepen in een onderwerp wat je leuk vind met veel illustraties en plaatjes. Verder zijn er nog Print Editions. Daar kun je nog speciale posters en andere prints van een band, artiest of schrijver krijgen. Op die manier heb je iets in huis wat een echte fan wel leuk zal vinden.

Hoe het boek Ferrari wordt gemaakt.

Diensten van TASCHEN
    Je kunt via de website heel gemakkelijk een boek bestellen. Kies een filmboek of hobbyboek uit en plaats je bestelling. Dan zal de bezorgservice van TASCHEN het boek netjes bij je thuis komen afleveren. Ook heeft de boekenwinkel een eigen klantenservice om je te helpen als je ze nodig mocht hebben vanwege een vraag of probleem.

Klachten, Complimenten en Tips voor TASCHEN
    Heb jij al eens een boek besteld via TASCHEN? Dan horen wij graag wat jouw ervaring met deze boekenwinkel is. Waren ze de goedkoopste winkel voor dat bepaalde filmboek of kon je hem toch ergens anders goedkoper krijgen? Was het boek mooi uitgewerkt met illustraties en al? Moest je lang wachten tot het boek bij je thuis werd bezorgd? En wat zei de klantenservice van TASCHEN toen je een paperback kreeg terwijl je een hardcover had besteld? Laat een eigen TASCHEN review achter en vertel ons wat jij van deze boekenwinkel vindt.

TASCHEN

9

8