Tas.nl

10

Bestellen

10

Service

10

Prijs

10

Levering

100%

Zou hier weer kopen

Tas.nl

Heb je behoefte aan een leuke nieuwe tas of portemonnee omdat je huidige van een paar jaar geleden écht niet meer kan? Of wil je gewoon een nieuw pronkstuk voor je collectie? Voor beide opties zit je goed bij Tas.nl. Ook voor een leuk cadeautje zoals een gloednieuwe horloge, een mooie ketting en een elegante sjaal kun je bij deze webshop terecht.


Maar wat vinden de klanten van Tas.nl van de producten? Zijn ze tevreden? Is de klantenservice van goede hulp? Is de prijs-kwaliteitverhouding realistisch? En wat is er dan zo goed aan en wat kan er beter? Lees hier de reviews van de echte klanten van Tas.nl!


 


Over Tas.nl


Tas.nl is een webshop waar je terecht kunt voor tassen, sieraden en accessoires. Hun brede assortiment strekt zich van damestassen, herentassen en kindertassen tot portemonnees, paraplu’s en horloges. Ze bieden goedkope en high-end merken aan, zoals: Kipling, Wimona, Chesterfield, Guess, Furla, Kate Spade en Michael Kors. Bij Tas.nl vind je dus producten voor zowel de stijlicoon als voor de praktische liefhebber. Bij NederlandReview kun je lezen wat consumenten van Tas.nl vinden en of ze de producten van deze webshop aanraden!


 


Diensten Tas.nl


Bij Tas.nl kun je betalen met iDEAL, VISA, Mastercard, American Express, PayPal, Afterpay en Bancontact/MrCash. Als je je bestelling voor 23:59 uur hebt geplaatst, kun je ‘m de volgende werkdag thuis verwachten! Binnen Nederland & België worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.


Krijg je niet genoeg van Tas.nl? Dan kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van alle acties, aanbiedingen en nieuwe producten. Als je dit doet ontvang je gelijk 5% korting op je bestelling!     Ook kun je ze volgen op Pinterest, Twitter, Facebook en Instagram.


 




 


Garantie, vragen en klachten bij Tas.nl


Bij Tas.nl geldt op alle artikelen de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet functioneren naar behoren en dat het moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van kan verwachten. De garantietermijn verschilt per product, maar op alle items zit er sowieso minimaal 1 jaar garantie. Ben je niet tevreden met je product? Als je klacht binnen het termijn valt, voorziet Tas.nl je van de verzendkosten en reparatiekosten.


Heb je een vraag over een product of heb je advies nodig? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Tas.nl. Deze kun je bereiken door een mailtje te sturen naar info@tas.nl of door te bellen naar 085 – 2733567. De klantenservice is van maandag tot vrijdag bereikbaar tussen 08:30 en 21:00 uur. Ook als je een klacht hebt kun je terecht bij de klantenservice van Tas.nl. Stuur je een e-mail? Vergeet dan niet de volgende gegevens te vermelden:


• Naam;


• Adres;


• Telefoonnummer;


• Ordernummer;


• Een duidelijke foto van het defect.


Binnen 5 werkdagen ontvang je een reactie waarin een eventuele oplossing wordt besproken.


 


 


Ben jij nog steeds hartstikke blij met die mooie tas die je hebt gekocht bij Tas.nl en zou je het anderen aanraden om hier ook te bestellen? Of vond je dat de kwaliteit tegenviel en shop jij de volgende keer bij een andere winkel? Laat het ons weten!


Ook als je nog geen ervaring hebt met Tas.nl zit je hier op de goede plek! Oriënteer je op NederlandReview en bekijk of Tas.nl aan jouw behoeften voldoet. Heb je uiteindelijk ook iets besteld bij deze webshop? Laat dan je beoordeling en mening achter!


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (0)