8

7.3

8.7

7.3

100%

SwitchBay

Films, games en consoles zijn leuk, maar als je ze eenmaal uitgespeeld hebt doe je ze misschien nooit meer. In dat geval kun je erover nadenken de game te verkopen. De vraag is dan misschien waar dat kan. Één winkel die tweedehands consoles, smartphones en andere apparatuur aanbiedt is SwitchBay. Maar wat kun je van de kwaliteit van hun console games verwachten? Zul je die tweedehands smartphones wel kunnen vertrouwen? Zal het lang duren voor SwitchBay’s bezorgservice om de koptelefoon of speaker naar je op te sturen? En zal de klantenservice van SwitchBay je bijstaan als de game toch beschadigd bleek toen hij aankwam? Dit zijn dingen waar alleen mensen die al klant bij SwitchBay zijn over kunnen uitweiden. Werp een blik op hun reviews om te onderzoeken wat zij nou echt van SwitchBay vinden. Hun beoordelingen, ervaringen en meningen kunnen je iets meer vertrouwen geven in deze website of je juist van een fout behoeden.

Over SwitchBay

SwitchBay is een winkel die tweedehands elektronica aanbiedt. Het is zonde als console games, tablets, action cams en andere spullen gewoon maar stof liggen te happen omdat er niet meer naar omgekeken wordt. Het spel is misschien allang uitgespeeld of de verkoper is gewoon op de console of tablet uitgekeken. SwitchBay kan deze producten een tweede leven geven. Je kunt op twee manieren gebruik maken van SwitchBay. Zo kun je als verkoper jouw oude games en andere elektronica te koop aanbieden. Zo krijg je nog wat geld voor een smartphone of tablet waar je toch niets meer mee doet. Het verschil met sommige andere verkoopsites is dat je hier rechtstreeks aan SwitchBay verkoopt. Zij kopen het product voor je en verkopen het dan weer via hun website. Als koper kun je eens op SwitchBay rondkijken of er iets interessants voor je bij zit. Je betaalt een vaste prijs voor een smartwatch of speaker, dus je hoeft niet uitgebreid te onderhandelen met een verkoper voor jullie het eindelijk eens zijn over een prijs. Dingen die je op SwitchBay kunt vinden zijn speakers, game consoles, tablets, action cams, smartphones, console games, computerspellen, koptelefoons en nog een hoop andere producten.

Diensten van SwitchBay

SwitchBay koopt en verkoopt spullen namens een verkoper. Ze dienen dus eigenlijk als neutraal tussenstation tussen de koper en verkoper van een product. Wel hebben ze een klantenservice die je zowel als klant als verkoper kunt benaderen als er een probleem optreedt. Ze doen dan hun best een oplossing voor beide partijen te vinden.

Klachten, Complimenten en Tips voor SwitchBay

Heb jij al eens iets gekocht of verkocht via SwitchBay? Dan zijn wij op zoek naar jou. We zouden je dankbaar zijn als je ons iets meer over SwitchBay zou willen vertellen. Hoe makkelijk was het nou echt om je game console via SwitchBay te koop te zetten? Heb je al snel een koper voor je smartwatch of smartphone gevonden? Kon je als koper makkelijk de console game vinden waar je naar op zoek was? Filteren die koptelefoons en speakers het geluid nog wel goed? En wat is jouw oordeel over de klantenservice van SwitchBay? Laat een review achter en vertel ons wat jouw mening over SwitchBay is.

10

Tweedehands games

Al jaren koop en verkoop ik hier mijn tweedehands games. Werkt erg goed. Ik heb een keer gehad dat de game die ik gekocht had niet meer in het bezit was van de koper. Toen kreeg ik keurig binnen 48 uur mijn geld terug van SwitchBay. Prima website!

Jorrit

11-06-2019

0

iPhone

Ik heb via SwitchBay een tweedehands iPhone gekocht. De mailtjes die ik ontving waren erg duidelijk en daardoor was ik goed op de hoogte van de status van mijn bestelling. De iPhone was in betere staat dan ik verwacht had. Daarnaast vond ik de aankoop erg veilig ik mijn geld niet moest overmaken naar de verkoper, maar naar SwitchBay. Hierdoor is er geen kans op fraude, iets waar ik op bijvoorbeeld Marktplaats altijd bang voor ben. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!

Denise Waarbeek

06-06-2019

0

Slecht

Ronduit slecht Ik koop een telefoon deze word keurig verzonden maar waar het fout is gegaan geen idee verkeerd huisnummer. Dus DHL neemt zending weer mee. Vervolgens ontvang ik een mail dat mijn pakket is bezorgt. Als je niet binnen 3 dagen reageert is de koop gesloten. Gelukkig heb ik wel gereageerd dus geprobeerd te bellen. De hele week al een bandje dat ze niet bereikbaar zijn via telefoon dus je moet mailen. Dat gedaan geen reactie daarna via Facebook Messenger direct reactie met excuus. Vanaf dat tijdstip word messenger 1 x per 2 a 3 dagen gelezen Mail helemaal geen reactie niks. Nu dus 2 x reactie gehad in totaal en de laatste was dat ze contact gingen zoeken met de verkoper. Hier heb ik niks aan inmiddels wil ik gewoon mijn geld terug

Dieta brandhof

07-09-2018

1