Superdry
Alle reviewsSuperdry
Alle reviews (27)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Ski broek en jas
Vreselijke klantenservice
Dramatisch bedrijf. Ik had een online tegoed van 230 euro. Hiervan heb ik een jas (120 euro) en een broek (150 euro) gekocht, dit was meer dan 230 euro, dus de rest moest ik bijbetalen. Vervolgens bleek de broek veel te kort, dus heb ik die geretourneerd. Wat blijkt, ik krijg mijn resterende tegoed van 110 euro NIET terug, blijkbaar is de regel vergeven = vergeten. Het resterende bedrag had ik via afterpay gedaan, dus vervolgens krijg ik ook nog een rekening van 50 euro, terwijl ik dus eigenlijk nog 110 euro terug zou moeten krijgen van superdry. Dit hele grapje heeft me meer gekost dan opgeleverd. Slechtste klantenservice die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt!Sweater
Sweater top zit lekker warm als het wat koude wordt. Erg blij mee
Began basket ov high
Makkelijk en mooi ogend
Zwembroeken 2 stuks
Zeer slechte kwaliteit van kleding terwijl je qua prijs beter mag verwachten.
Bestelproces en levering ging wel snel maar heb je niets aan als je beide zwembroeken na 4 !! maal gezwommen te hebben (in 1 vakantie) kan weggooien.Superdry jas/vest
De slechtste aankoop tot nu toe 80 euro voor betaald maar de voering pluist zo erg ook na wassen dat het lijkt alsof ik een ijbeer geschoren heb.
Superdrive polo
Superdrive Polo gekocht in Enschede. Halve dag gedragen en in koud water gezet. Daarna allemaal zwarte strepen op het shirt. Terug naar de winkel. Doen ze niks mee. Er hing notabene al een polo in de winkel met dezelfde strepen! Slechte service!
Ruilen
Trui gekocht, bleek een maatje te groot. Terug un Leiden om te ruilen; kon niet us een franchise! Verkopen dezelfde spullen. Vervolgens ben ik in Eindhoven; zelfde verhaal..
Nergens op de site kan je vinden waar je wel of niet kunt ruilen. Slechte service. Superdry=Superslecht in service. Nooit meer wat kopen!Geen reactie op wijzigen berzorgadres van superdry
Ik heb een mailtje gestuurd om mijn bezorgadres te wijzigen en een automatisch bericht gekregen dat ze zouden bellen. Maar er is nooit contact opgenomen met mij en nog steeds niet. En heb ook nog geen levering binnen gekregen
Bad service
I have the most bad experience with this company.They delivered my items to someone else.When I call them,they ask me to prove that is my address!!!!!Guys again...I can order anywhere in the world,not only on my address.But you can’t give my items to someone else.After you take the money from my account!!!!Shame on you.You are really not professional.This never happened to me in UK.After my complaining you don’t leave me to buy nothing online.No problem .Just keep your stuff.Much easy to buy,then to sale ????.
Prijsverschillen in engelse ponden t.o.v. euro
In engeland in winkel shirt gekocht. Vervolgens zelfde dag on line eenzelfde shirt gekocht. Winkel aankoop £ 24.99 pond. Op dagafschrift bank ongeveer € 28.00. Online in eerste instantie £ 24.99, maar na ingeving van Nederlands adres werd er automatisch omgerekend naar € 34,95. Dit aangegeven via mail, maar helaas, geen restitutie. Houding van superdry vond ik zeer arrogant. Na klacht gedeponeerd te hebben bij klachtensite, bleek dat eerdere klachten over superdry door hen niet worden behandeld. Waardeloos dus.
Zeer, zeer slechte service.. Hier koop ik nooit meer iets
Slechte service. Vorige week donderdag bestelling geplaatst. Deze zou die vrijdag of zaterdag afgeleverd worden. Beide dagen gewacht, maar het pakketje kwam niet. Maandag werd de verwachtte levertijd dinsdag. Ook toen ontving ik niets thuis. Inmiddels is het donderdag en heb ik diverse mails gestuurd. De jassen schenen ergens "vast te zitten" en hierdoor niet zijn verstuurd.
Vandaag kreeg ik de mail dat de producten op een goede manier waren geretouneerd.. en dat terwijl ik geen 1 item heb ontvangen. De service is wat mij betreft slecht. Daarnaast baal ik ervan dat er gezegd wordt dat er een uitstekende service wordt geboden. Dit is namenlijk niet waar. Wat mij betreft nooit meer een jas van SuperDry.
Vandaag kreeg ik een reactie. Helaas was de jas ineens niet meer in voorraad. Dit terwijl het een fout van hun was. Ik heb het geld teruggestort gekregen, maar heb nu niets. Het enigste wat het gekost heeft is veel tijd. Superdry bied geen compensatie of wat dan ook aan.Mooie kleding, snelle levering
Ik heb hier al veel besteld.
Ik ben fan van dit merk. Alles werd altijd snel geleverd.
Retourzendingen ( als iets niet paste) werden snel afgehandeld.
Zeer tevreden.Slechte service
Wij hebben in november 2017 een zwarte wollen jas gekocht van 160 euro. In gebruikt begint hij te pillen en alles blijft op het stof hangen. Het begint ren grijze jas te worden. We hebben het helpcentrum gebeld en gemaild. Foto opgestuurd en wat krijg je als antwoord: het ligt aan de stof! En e doen er niets mee. Enige service hadden we wel verwacht dmv een andere jas of tegoedbon.
Knullig, maar goed opgelost
Jas besteld op de site. Op diezelfde dag was er in de winkel een actie van 20%, op de site echter niet. Hierover gebeld, toen bleek de bestelling ondanks betaald helemaal niet in hun systeem te staan. De korting kreeg ik niet in eerste instantie. Na een aantal mailtjes is de jas toch nog netjes geleverd en ook de korting is netjes teruggestort. Het ging allemaal nogal knullig voor een webshop, maar wel netjes opgelost!
Super service
Afgelopen zomer in Frankrijk in een Superdry-store een paar schoenen gekocht. Binnen twee maanden liet van beide schoenen de zool los. Na een mailtje aan de klantenservice in Nederland is alles perfect geregeld. Hoewel ik (natuurlijk) de bon niet meer had, heb ik toch de totale aanschafwaarde van de schoenen binnen een paar dagen vergoed gekregen!!
Supertevreden dus over de service van Superdry NederlandSuperDry = Super Slechte service
Vorige week bij de onlinewinkel van SuperDry een winterjas gekocht. Vreemd genoeg bleek toen ik de jas uit de plastic verpakking haalde, dat een middelkoordje door midden is geknipt, en vervolgens gerepareerd is met een wit laken stukje ertussen. Ik heb er foto's van gemaakt en direct naar de klantenservice van SuperDry gebeld.
De klantenservice gaf aan dat dit niet kan en dat ik de jas moet terug sturen en dat ik mogelijk na 10 dagen of een nieuwe jas krijg of het geld terug krijg. Ik zeg ik wil dit niet, want het is koud en ik heb een winterjas nodig. Ik stelde daarom voor om de winterjas om te ruilen in de SuperDry winkel.
De klantenservice geeft aan dat dit niet kan, maar dat ik het kan proberen via de online klantenservice. Dus ik stuur een mail en ik voeg foto's toe als bewijs. Helaas ook bij de online klantenservice kon het niet anders en daarbij leken ze ook nog te suggereren dat ikzelf het middenkoordje heb doorgeknipt.
Waarom zou ik een middenkoordje doorknippen om vervolgens precies dezelfde jas terug te willen? Waarom kan een SuperDry artikel niet omgeruild worden in een SuperDry winkel?
Kortom SuperDry mooie kleren, maar buitengewoon belabberde service!niet terug gebeld
Sweater gekocht bij Superdry, deze laat kleine grijze haartjes of vezeltjes los en die blijven plakken op de rest van het zwarte gedeelte van het shirt, lijkt wel of je kat er op heeft gelegen....
Zo kwam die dus ook uit de verpakking, ik dacht met wassen is het wel weg maar mooi niet dus!!
Had het al gemaild maar krijg je een vaag antwoord dat je alleen in het Engels kan mailen en foto's moet opsturen.....
Dan maar het nummer van de site geveld en dan krijg je weer in het Engels antwoord, gevraagd of ik in het Nederlands te woord gestaan kan worden, dat kon maar moest dan na 10 minuten terugbellen....
Teruggebeld maar geen Nederlands antwoord opnieuw, mij is voorgesteld om dan terug te laten bellen door iemand die wel Nederlands spreekt.....
JE VOELT HET AL AANKOMEN, NIET TERUGGEBELD!!!!!
Superdry blijft volledig in gebreke als het gaat om klantenservice!!Cadeaubon van de superdrystore
Onlangs van mijn moeder een cadeaubon gekregen voor mijn verjaardag.
Deze had zij gekocht bij de superdrystore in Almere-stad, superleuk natuurlijk!
Omdat mijn man en ik vaker in Utrecht zijn zijn wij daar de superdrystore binnen gelopen om iets leuks uit te kiezen voor deze cadeaubon.
Een maal aangekomen bij de kassa werden de artikelen gescand....het meisje achter de kassa pakte de cadeaubon aan en ging er even iemand bij roepen omdat zij deze cadeaubon nog nooit had gezien.(dat is opzich al vreemd natuurlijk)
De bedrijfsleider werd erbij geroepen en er werd ons (vrij chagrijnig) verteld dat hun die cadeaubon niet accepteren omdat het filiaal waar hij gekocht was (Almere) franchise was en deze dus onder een andere "eigenaar" valt!
De "vriendelijke bedrijfsleider in Utrecht was ook niet van plan om dit verder aan ons uit te leggen!
Dus......wij in de auto en naar Almere.
Aangekomen bij de superdrystore (want op elk pand staat exact dezelfde tekst met dezelfde letters) hebben wij ditzelfde verhaal verteld bij een jongen achter de kassa.
Vrijwel direct werden wij aangesproken door de bedrijfsleider in die winkel en deze meneer was wel bereid om het hele verhaal netjes aan ons uit te leggen, zelf vond hij het ook belachelijk dat het niet gewoon allemaal 1 is en vertelde ons dat hij hier al 4 jaar mee bezig is maar helaas zonder resultaat!
Ook bood hij zijn excuses aan omdat bij de aankoop van deze bon niet is vermeld waar hij in te leveren was.
Als je dus een cadeaubon haalt in Almere kun je deze alleen inleveren in Almere, Arnhem, Breda, Eindhoven, hillegersberg, Maastricht en Tilburg.
Deze winkels hebben overigens ook een andere collectie dus wat wij in 1e instantie wilde kopen voor onze bon lag niet in de winkel in Almere.
Ook online kun je deze cadeaubon niet inwisselen!
Kortom.......
Als je een leuk cadeautje zoekt voor iemand koop dan geen cadeaubon van de superdrystore!In Leuven, heel goed geholpen, door een toffe madam, we komen zeker terug
Verschrikkelijk personeel, vooral dat meisje met haar tattoos, net na de corona opening met een chagrijnig commentaar of ik even een kledinghangertje wilde pakken, op zich prima, maar de toon ..dan sta ik ergens te kijken ''Kan ik je helpen'' op de dezelfde toon. Blijk ik (wat voor mij volstrekt niet duidelijk was en terwijl ik tot twee maal toe bij dezelfde tafel stond te kijken) Superdry Breda. Bah wat een rotwinkel. ij dames t-shirts te kijken. ik ben daarna de winkel uitgelopen. Verschrikkelijke griet zeg. Su
Stoer merk
Leuke kleren en ik vind het echt een stoer merk. Bij mij op school is het een van de meest gedragen kledingmerken denk ik wel.
Wel jammer dat het niet heel goedkoop is, maar volgens mij is het wel goed ook en dan kun je er lang mee doen.
Ik heb nu zelf 1 truitje van Superdry en die is heel mooi!Zeer slechte service
Mijn zoon had een trui die na een aantal keer dragen, flinke slijtage liet zien. Onacceptabel voor een trui van 80 euro, wat mij betreft.
Geen gehoor bij de klantenservice, want de trui was langer dan 6 maanden geleden gekocht (in dit geval 7 maanden). Vreemd, je zou verwachten dat een merk als Superdry gaat voor kwaliteit en als deze niet goed is daar een acceptabele oplossing voor zoekt!
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...
Ik heb onlangs twee zwembroeken van superdry gekocht . De eerste had geen elastiek in de pijpen en lubberde om je benen . De tweede een maat kleiner was ook niet heel erg afsluitend . Daarnaast is de slijtage van deze zwembroeken buitenproportioneel.
Kortom Chinese rotzooi!