Studystore

3.4

Bestellen

2.3

Service

3.5

Prijs

2.5

Levering

23.3%

Zou hier weer kopen

Studystore

Als je student bent heb je deze website vast wel eens voorbij zien komen: Studystore. Deze website wordt elk jaar door enorm veel studenten bezocht en is één van de bekendere studieboekenwinkels. Jaarlijks leveren ze boeken aan meer dan 200.000 studenten in het Hoger Onderwijs.


Hoe terecht is de bekendheid van deze winkel? Hoe tevreden zijn studenten met Studystore? Zijn de boeken van goede kwaliteit? En verkeren de tweedehands boeken ook in een goede staat? Hoe zit het met de klantenservice? Helpen ze je goed? Lees het allemaal hier bij NederlandReview!


 


Over Studystore


Studystore is een website die studieboeken, educatieve eBooks en studiemateriaal aanbiedt. Samen met hogeschool, universiteiten en studieverenigingen proberen ze ervoor te zorgen dat jij gemakkelijk aan de juiste spullen voor je opleiding komt. Niet alleen vind je hier dus een groot aanbod aan studiemateriaal, maar bieden ze ook allerlei kortingen, studydeals, tips en acties aan. Ook is er de mogelijkheid om tweedehands boeken aan te schaffen.


Als je student bent (geweest) en van je boeken af wilt, kun je deze proberen te verkopen aan Studystore. Deze boeken worden afhankelijk van de vraag, aanbod en onderwijsperiode overgekocht door de winkel. Als je boek niet wordt gekocht, kun je het later dus nog een keer proberen. Ook is het belangrijk dat je boek in goede staat is, dus dat het bijvoorbeeld geen missende of volgeschreven pagina’s bevat. Je kunt je boek gratis opsturen naar Studystore. Als je boek is aangekomen wordt het geld binnen 7 dagen op je rekening gestort.


 




 


Diensten Studystore


Als je al je studieboeken bij elkaar hebt verzameld in je winkelmandje, is het tijd om ze te gaan bestellen. Bij Studystore kan je betalen via iDEAL, Creditcard, PayPal, op rekening van je school/werkgever, in 3 termijnen of via Pay per mail. Bij sommige van deze mogelijkheden worden er administratiekosten in rekening gebracht. Op het moment dat je pakket wordt verzonden ontvang je een Track & Trace code waarmee je je bestelling kunt volgen. Meestal wordt de bestelling binnen 48 uur verzonden.


Ben je niet tevreden met je product? Dan kun je ‘m retourneren. De kosten hiervan zijn echter wel voor je eigen rekening. Wanneer je artikelen door Studystore zijn ontvangen, wordt je geld binnen 7 werkdagen gestort op je rekening. Je kunt overigens ook digitaal lesmateriaal ‘retourneren’. Voorwaarde hiervoor is dat het nog niet geactiveerd is.


 


Vragen en klachten bij Studystore


Heb je vragen of opmerkingen over de producten van Studystore? Dan kun je eerst een kijkje nemen bij de FAQ-pagina. Staat je vraag hier niet tussen? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice door het contactformulier in te vullen, door te bellen naar 088 – 20 30 300 of door een WhatsAppje te sturen naar +31 6 305 076 20. Ook kun je met ze chatten op Twitter of Facebook. De klantenservice is van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur beschikbaar.


 


 


Heb jij al ervaring met Studystore? Zo ja, wat vind je er zo goed aan en wat kan er beter? Laat het ons weten!


Ook als je nog niet bekend bent met Studystore zit je hier goed! Oriënteer je op verschillende winkels binnen deze branche en bekijk welke het beste aansluit op jouw wensen en behoeften. Toch besloten je boeken bij Studystore aan te schaffen? Laat zelf ook een review achter!


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (30)

Studieboek

Op 28 augustus mijn studieboek besteld. Daar de levering pas eind oktober zou plaats vinden, heb ik de bestelling begin september geannuleerd. Ondanks vele e-mails en telefoontjes mijn geld op 27 december nog niet ontvangen. Ik ga nu onderzoeken of het inschakelen van een deurwaarder tot de mogelijkheden behoort. Gezien de vele negatieve reacties adviseer ik anderen om nooit met Studystore in zee te gaan. Heb 1 ster moeten geven, maar dit is al te veel. Ik begrijp overigens niet waarom Avans Hogeschool dit bedrijf aanbeveelt.

D

Daan Treffers

27-12-2022

0forum

Studieboeken

Studieboeken zijn door Studystore geannuleerd. Volgens de site storten ze het bedrag binnen 7 (werk)dagen terug. Zijn nu 2+ maanden verder - en ondanks herhaaldelijk bellen en mailen - nog steeds mijn geld niet terug.

K

K.

26-12-2022

0forum

Wetboeken

Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf. Wetboeken worden niet geleverd en het geld krijgen we ook niet terug. Contact opnemen is ook niet mogelijk. Mails worden niet beantwoord, kortom je wordt belazerd door dit bedrijf. Niet kopen!!!

15-11-2022

0forum

Boek geannuleerd, nu al meerdere weken wachten op terugbetaling

Laat me eens beginnen met de super lange levertijd, ja ik begrijp dat er technische problemen zijn, maar we zijn nu al zeker 2 maanden verder... Is dat nog steeds niet verholpen?!! Dan als tweede, hoe lang moet ik wel niet in de wacht staan als ik jullie bel. Meerdere keren geprobeerd, letterlijk nu weer aan het bellen terwijl ik dit schrijf, om 08:30 getelefoneerd omdat ik van bronnen hoorde dat jullie wel in de ochtenden opnemen, maar ZELFDE LIEDJE. En als laatst wat de titel al zegt, WAAR BLIJFT MIJN GELD?! Ik wacht al zoveel weken op mijn geld, dat teruggestort MOET worden. Ben zo pissig om dit bedrijf. Dus lieve studenten, ga alsjeblieft je boeken bij bol.com of amazon halen. Ik kreeg de boeken waar ik zo ontiegelijk lang bij studystore moest wachten, de volgende dag van Bol.com in mijn brievenbus. Ik verwacht binnenkort een BOOS aflevering over dit bedrijf!!

R

R

03-10-2022

0forum

Meerder studieboeken geannuleerd, geen reactie!

Order na een dag geannuleerd, toch werden er twee van de vijf boeken verstuurd na meerdere malen contact te hebben gehad, en toezegging dat deze niet zouden worden verstuurd!! Ik zit al meer als een maand te wachten op mijn geld wat terug gestort zou worden. Inmiddels al vele malen gebeld, iedere keer een uur in de wacht gestaan en iedere keer wordt er van alles beloofd!!! Op mail reageert men 2 weken later pas!!

D

Denny

01-10-2022

0forum

boek

Helaas dezelfde ervaring: boek besteld dat dringend nodig was. Late leverdatum, maar zelfs die werd niet gehaald, en na annulering geld niet terug en geen respons op mails. Bedrijf is waarschijnlijk failliet aan het gaan, maar zou dan geen nieuwe bestellingen moeten accepteren. Dit zou verboden moeten worden!

C

Cassandra

01-10-2022

0forum

Boek

Ik had een boek besteld op 12-09-22 die uiterlijk 16-09-22 ingeleverd moesten zijn. Ik had het gekocht omdat ik het uiterlijk op 21-09-22 nodig had. Door de technische problemen was mijn bestelling niet eens op het systeem tot 15-09-2022. Hiervoor stuurde ik een mail en na de mail kon ik kijken dat mijn bestelling voor 21e stond. Dat was niet een probleem want ik had het voor die dag nodig, maar toen ik op 18-09-2022 weer mijn bestelling keek, stond dat het “ingepland” is zonder een vaste datum. Ik heb dan hun weer een mail gestuurd om te benadrukken dat als mijn bestelling niet tot 21-09-22 wordt verzonden, wil ik niet. Ik heb ook handmatig mijn bestelling gecanceld wanneer ik geen reactie en geen post kreeg op de 21e. Ik was zeer teleurgesteld en ik had spijt gekregen dat ik iets van hun heb besteld. Ondanks de twee emaillen en de annulering kreeg ik hem toch de volgende dag. Ik had het helemaal nieuw gekocht, maar het leek niet op eentje. De seal was er niet, het boek leek mankeert te zijn en de buitenkanten zijn beschadigd. Ik weet niet waar ik klacht dan indienen behalve hier want de klantenservice helpt toch niet. Ik ben bereid om het te retourneren, maar dat gaat ook langzaam. Ik wil gewoon compensatie hiervoor krijgen en klaar mee zijn. Nooit ga ik van hier iets bestellen.

F

Faryal Sadiqi

23-09-2022

0forum

Fysieke Studieboeken

Ik had 12 Juli boeken besteld bij studystore zoals geadviseerd was door mijn opleiding. Tot nu toe heb ik de helft van mijn boeken maar mogen ontvangen. Studystore melde dat zij vertraging haddeen. Eind augustus weer contact met ze gehad. Ze vertelde dat ze voor de start van de opleiding verwachte mijn boeken te hebben bezorgt maar heb ze nog steeds niet ontvangen. Nu ik ze zojuist probeerde telefonisch te bereiken bestaat het telefoon nummer niet meer. Zelden schrijf ik een negatieve review maar spendeer je geld niet bij hij hen.

F

Fee

08-09-2022

0forum

I ordered and book and canceled my order

unfortunately, i cannot recommend this bookstore. The order was quite uncomplicated, but I had to cancel the order. Unfortunately, the refund takes a long time and I'm waiting for over a week for a response from customer service. Unfortunately not recommendable. As a student its not easy to wait so long for the money back.

M

Moritz Richter

07-09-2022

0forum

Studieboeken Pabo

ECHT SCHANDALIG Studystore !!!! 1 juli boeken besteld. Meer malen contact gehad. Gefrustreerde medewerkers die zich voor het bedrijf waarvoor ze werken schamen. Tot op heden geen levering gehad conform afspraken! Krijg ik te horen mevrouw ik zou de bestelling annuleren en via Bol.com bestellen..... ja dat is leuk, maar jullie hebben mijn geld al. En dat groeit bij een student niet op de rug! Ja dan moet u nog maar even wachten ??? nee de leidinggevende wil niet aan de lijn komen ??? Krijg je een open doos zonder pakbon met slechts een paar boeken.....????? Wil je melding maken, dat zou moeten kunnen via de site..... NIET DUS!!!!! ???? Werkelijk frustrerend! Ga even in de schoenen van de klant staan!!!!!! Uit pure frustratie nu maar op alle plekken die ik kan vinden klagen..... wellicht helpt het bij het vinden van mijn pakket! Ik hoop dat ik nu eindelijk dat de uitblijvende levering, waar u al geld voor gekregen heeft, binnen gaat komen. Beste hogescholen stop met dit bedrijf aupporten. Mensen bestel hier niet

M

Merel v Dijk

31-08-2022

0forum

Wiscat PABO & PABO kennisbasis rekenen

STUDENTEN BESTEL HIER NIET! Vreselijk bedrijf! In april boeken besteld voor de Wiscat toets pabo, ze zijn de enige leverancier voor de boeken van Erasmus Education op het moment. Klantenservice helpt je niet verder, weet niet waar m'n bestelling was en stuurde het door naar een andere afdeling, weer vertraging volgens hen. Vervolgens bleek een week later dat ze dus een deel van mijn bestelling hadden verstuurd met PostNL maar geen mail hadden verstuurd hierover naar mij, dus is m'n bestelling vanuit het afhaalpunt teruggestuurd naar hun. Tweede deel van die bestelling was nog niet binnen en konden ze de geretourneerde boek niet nogmaals op sturen, door de retournering advies om te annuleren en opnieuw te bestellen. 2 maanden verder 1 deel van m'n bestelling ontvangen en is de klantenservice helemaal onbereikbaar, al 2 weken geen reactie op de mail en de chat lijn en telefoonnummer staan niet meer op de website. De bestelling heb ik maar geannuleerd gezien ik gelukkig alternatief materiaal hebben gevonden. Hopelijk krijg ik m'n geld terug!

E

Eleasha

31-08-2022

0forum

School boeken

Gewoon erg slecht. Ik wacht inmiddels al 2 weken op mijn boeken. Ik heb gemaild en gebeld maar ik krijg voor geen mogelijkheid contact met deze labiele organisatie. Ik heb daarom uiteindelijk mijn order maar moeten anuleren om de boeken ergens anders te kunnen bestellen.

T

31-08-2022

0forum

studieboeken

15 Boeken besteld begin juli. 2 Boeken ontvangen. Bijna dagelijks gemaild en gebeld waar de boeken blijven. Track en trace code die ik gekregen heb geeft aan bij Postnl : pakket is nog niet fysiek aangeboden aan Postnl. Pakket staat volgens Studystore nog in het magazijn. Wanneer ze het gaan versturen is onbekend. Volgens weer iemand anders is het pakket allang geleden verstuurd. Weer iemand anders zou er een actiepunt van hebben gemaakt en de afdeling zou direct met verzenden overgaan zodra het onderzoek klaar is. Zeer ontbetrouwbare firma. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Één keer maar nooit meer. Naar aanleiding van de slechte levering en communicatie heb ik de school gecontacteerd. Zij hebben contact gehad met Studystore. En ja hoor, ik krijg bericht! Ze hebben de boeken nogmaals voor me in bestelling gezet. (Levering 31 augustus volgens het systeem) Later die dag krijg ik een mail dat de verwachte levertijd 8 september zal zijn. Dit terwijl de boeken 11 juli besteld zijn. Het eerste pakket is niet aangeboden aan postnl en staat dus nogsteed ergens in hun magazijn. Nu hoor je een bandje wanneer je belt. Download de postnl app en dan kan je je pakket volgen. Dan moet je wel een code hebben! Weer gebeld..... Nee track and tracecode is niet bekend aangezien ik de boeken gisteren pas besteld heb. Duidelijk gemaakt dat het om een bestelling van 11 juli ging. Helaas kon de (wederom) vriendelijke telefoniste verder niks voor me doen. En zo gaat het maar door...... Wel betalen, maar leveren ho maar. Klantgericht en oplossingsgericht zijn ze zeker niet. BESTEL HIER GEEN BOEKEN!!!!!!GEEN BOEKEN HIER BESTELLEN!

I

Ingrid

31-08-2022

0forum

pakket studieboeken

Ontzettend slechte levering en service. 15 Boeken besteld en 2 ontvangen. Andere boeken zouden verstuurd zijn, echter bij het controleren van hettrack en tracenummer blijkt dat de boeken nog niet fysiek aangeboden waren. Diverse keren telefonisch en mailcontact gehad en ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Eens maar nooit meer! Helaas heb ik deze site nu pas gevonden anders had ik de boeken natuurlijk niet daar besteld

I

Ingrid

23-08-2022

0forum

Studieboeken

Zou er een slechter bedrijf bestaan dan dit? 3 maanden lang beloven ze dat ze de volgende week gaan leveren. Na 3 maanden komen ze toch met het verhaal dat ze het eigenlijk niet weten en het advies om de bestelling te annuleren..

S

stefan

20-07-2022

0forum

Leerboek Oracle PLSQL

Hieronder een kort relaas van mijn (eerste) ervaring met Studystore: 10/02/2022 : Uitgaande mail - Ik vraag Studystore om mijn klassiek boek mogelijks te vervangen met een digitale versie 23/02/2022 : Inkomende mail - Ursula zegt dat ik simpelweg kan inzoomen op mijn tablet (?!?!) 14/03/2022 : Uitgaande mail - Ik vraag Studystore om de ontbrekende CD-rom met de 'oefen scripts' en kaart de niet werkende download link aan in het boek 18/03/2022 : Inkomende mail - Mirte meldt dat ze een vervangend exemplaar zal opsturen 18/03/2022 : Uitgaande mail - Ik mail dat een boek sturen onnodig is, tenzij het een CD-rom of een werkende link bevat 18/03/2022 : Inkomende mail - Mirte meldt dat ik een factuur ontvang en het originele boek kosteloos mag terugsturen 25/03/2022 : Postpakket ontvangen, identiek boek ontvangen, geen CD-rom, geen werkende link + factuur STS1895497 25/03/2022 : Begeleidende brief in postpakket bevat als bijlage dat er een krasbon in het boek zit om digitale versie te kunnen downloaden, er zit niks in! 25/03/2022 : Uitgaande mail - Ik meld aan Studystore dat ik nu 2 onbruikbare en identieke boeken heb! 28/03/2022 : Inkomende mail - Mirte bevestigd dat er geen CD-rom in zit en zegt dat ik het nieuwe boek kosteloos mag terugsturen 04/04/2022 : Postpakket terugsturen, de bediende stelt dat ik het nieuwe boek niet gratis kan terugsturen 04/04/2022 : UItgaande mail - Ik meld aan Studystore dat ik het boek niet kosteloos kan terugsturen 04/04/2022 : Inkomende mail - Mail van Gerdien die stelt dat gratis terugsturen vanuit ander land dan Nederland niet mogelijk is en er kosten aan verbonden zijn

D

Daevy Espeel

07-04-2022

0forum

GEEF GELD TERUG

Ik word door Studystore van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb mijn bestelling retour gestuurd, hiervan heb ik ook een bevestiging en credit nota ontvangen. Echter heb ik geen geld terug gekregen. In de 1e mail wordt beweerd dat ik op een datum die uberhaupt voor de retourzending was zou zijn terugbetaald, dat klopt NIET. In de tweede mail wordt gezegd dat er een systeemfout was waardoor alles vertraging had opgelopen en ik deze week een credit factuur zou ontvangen. Ook dit klopt NIET, omdat ik de credit nota al ruim 1,5 week geleden ontvangen heb. In de laatste mail wordt het ineens doorgezet naar de afdeling zonder dat ik enige duidelijkheid krijg. Het is niet heel moeilijk, ik heb namelijk gewoon recht op geld en dat had ik binnen 7 werkdagen terug moeten krijgen. Maak het gewoon in orde!!!

H

Hanneke

24-01-2022

0forum

De docent als regisseur

Ik had de indruk dat ik een papieren boek aanschafte. Na een paar dagen zonder bericht bleek het om een online boek te gaan. Gebeld en gevraagd of deze aankoop kan worden geretourneerd. Dat bleek niet te kunnen. Onbegrijpelijk. Eerste en laatste keer dat ik hier iets heb gekocht.

I

Iwan

12-01-2022

0forum

Digitale licentie Engels MBO

Een licentiecode voor Engelse les besteld bij Studers of Studystore. Schijnt hetzelfde te zijn. De link/code kregen we maar niet aan de praat. Na 10-tallen keren bellen, chatten en mailen werd het maar niet opgelost. Ook kon het niet meer terug want 'de code was reeds geopend'. Totaal geen begrip voor de klant. Uit nood het product via school besteld, wat wel werkte. Diverse mails vd klantenservice dat ik het 'ongeopende product kon retourneren via PostNL'. Tuurlijk, een digitale licentie... Na 4 maanden uiteindelijk de toezegging dat het zou worden gecrediteerd. Na bijna 4 weken staat het geld nog niet op de rekening. Waardeloos bedrijf en klantenservice, ik ga hier nooooit meer bestellen.!

I

I. Kuilboer

15-11-2021

0forum

Boek

KOOP HIER NIET ze willen over de rug van studenten geld verdienen. Het boek was kapot geleverd en ben nu al een maand aan het bellen, mailen en chatten. Iedere keer zeggen ze dat het geregeld is en opgelost is maar dit is een groot theaterstuk. Heb nog geen boek gezien of een fatsoenlijke mail teruggekregen. Ze doen helemaal niks en vraag me af of de klantenservice überhaupt wel bestaat. Vieze gore oplichters KOOP HIER NOOIT IETS

A

Anoniem

02-10-2021

0forum