10

10
9
Door: Marieke Neutink

Stradivarius - Superleuke winkel

SUPERleuke winkel en helemaal niet zo duur als ik vooraf dacht.

Ik koop meestal gewoon in de winkel, want dan kun je beter passen en ik ga best vaak winkelen in Amsterdam, daar zit een mooie winkel. Ik vind de meeste kleren erg mooi en ik vind het leuk dat het betaalbaar is.

Ik heb 1x online een shirtje gekocht en die paste ook gelukkig goed.

Over Stradivarius

Zou u nogmaals kopen bij Stradivarius?

Ervaringen Stradivarius

Ervaringen met Stradivarius: via muziek naar kleding. Stradivarius, vroeger alleen bekend van de viool. Nu niet meer weg te denken uit de modewereld. Ervaringen met Stradivarius vind je hier. Want waar de winkels vroeger alleen in Spanje te vinden waren, vind je de winkels tegenwoordig in Londen, Parijs en ook gewoon bij ons in Amsterdam. En ben je niet in de gelegenheid om een fysieke winkel te bezoeken? Dan kun je ook altijd online de mooie kleding en hippe mode-accessoires shoppen - want de webshop is 24/7 voor jou geopend.

Stradivarius: go where the music takes you
Misschien ken je het merk al, misschien ook niet. Had je de muzieksleutel al gezien in het logo? Stradivarius is een van de bekendste viool-merken, maar inmiddels ook een bekende en geliefde kledingshop. In 1994 begint het muziekstuk van deze hippe winkel in Spanje. Daar maken ze kleding en mode-accessoires voor iedereen die de melodie van Stradivarius wil ontdekken. Inmiddels zijn de fijne winkels van dit Spaanse merk niet meer weg te denken uit de meer dan 60 landen over de hele wereld.

The Secrets of the Violin - een documentaire over de Stradivarius-viool

Wat doet Stradivarius voor jou?
Dit merk met een webshop en winkels over de hele wereld, ook in Nederland, viert haar eigen stijl. Hoe? Door alle jongeren, van over de hele wereld, uit te nodigen voor dit feest. Volg de melodie, de emotie en de energie en ontdek zo Stradivarius. Want dit modemerk volgt haar eigen melodie. En net als in de muziek kan deze zomaar veranderen. Muziek die jou de ene dag gelukkig maakt, doet dit een andere dag niet. Muziek verandert, jij verandert. En zo is het ook met de collecties van Stradivarius. Ze analyseren en volgen altijd de laatste trends in modeland en zetten deze om in de perfecte trendy en hippe looks, waarmee jij er altijd op je best uitziet. Is er geen 'echte' winkel bij jou in de buurt? Dan kun je ook online shoppen. Of je nou op zoek bent naar dameskleding of naar herenkleding, hier vind je het allemaal onder één digitaal dak. En ook handig: het wordt gewoon bij je thuisbezorgd.

Bevalt de melodie jou niet?
Een melodie is heel persoonlijk en kan een kwestie van smaak zijn. Maar als een melodie niet goed gespeeld wordt, dan kun je er niet van genieten. Zo is het ook bij Stradivarius. Heb jij een valse noot of een verkeerde uitvoering van het muziekstuk gespot? Oftewel; ben jij niet tevreden over de service, de producten of je ervaring met Stradivarius? Neem dan contact op. Deel je ervaring en kom samen tot een oplossing.

Geniet van het echte Stradivarius
Met meer dan 10.000 werknemers met allemaal een enorme liefde voor de mode van het merk, wordt de passie voor deze mode verspreid in meer dan 60 landen. Heb jij ervaring met één, twee of meer winkels van deze van oorsprong Spaanse winkel? Of heb jij jouw nieuwe outfit al lekker online geshopt in de Stradivarius webshop? Dan heb jij iets om te delen. Anderen zijn namelijk razend benieuwd naar jouw ervaringen met dit vrolijke en kleurrijke merk.