NederlandReview

    Ervaringen Stella Fietsen

    Wanneer je wel van fietsen houdt maar ook van makkelijk kun je tegenwoordig kiezen voor een elektrisch fiets. Je trapt dan zelf net zo licht of zwaar als je wilt en komt gemakkelijk verder weg. Hoe verder je wilt gaan, hoe groter de actieradius van de fiets moet zijn. Bij Stella Fietsen kun je vele modellen aanschaffen, maar wat is de mening van hun klanten over de service? Dit en meer lees je hier.

    Over Stella Fietsen


    In 2012 is Stella Fietsen gestart met het aan huis verkopen van elektrische fietsen. Zij vonden dat de elektrische fietsen die er op de markt waren teveel kostten en dat de service tekortschoot. Inmiddels verkopen zij de best geteste elektrische fietsen van Nederland, met een landelijke service aan huis of op het werk en een garantie tot 5 jaar.


    Anita Witzier in een reclame voor Stella Fietsen - Waar komen die fietsen vandaan?

    Diensten


    Bij Stella Fietsen kun je een elektrische fiets kopen door een keuze te maken uit een assortiment fietsen, waarbij je een vrijblijvende proefrit bij jou thuis kunt maken op de modellen van jouw voorkeur. Ook kun je een keuze maken bij één van de Stella E-bike Testcenters. Om alvast een indruk te krijgen kun je de gratis brochure met daarin alle modellen en bijbehorende specificaties aanvragen. Daarin staan ook de prijzen vermeld, deze zie je niet op de website, ook omdat er vaak tijdelijke kortingsacties zijn. Er zijn een aantal categorieën fietsen:

    • Stadsfiets
    • Transportfiets
    • Bakfiets
    • Seniorenfiets
    • Mamafietsen
    • Driewieler
    • Schoolbikes

    Wanneer je weet welk soort fiets je zoekt, kun je vervolgens je keuze verder verfijnen op framemaat, kleur, de positie van de motor, de gewenste actieradius, het gewenst aantal versnellingen en een open of gesloten kettingkast. Weet je nog niet precies wat je zoekt, dan kun je ook de keuzehulp invullen, je krijgt dan een aantal modellen voorgesteld die bij je zouden kunnen passen. Verder vind je op de website nog veel informatie over de werking van de fietsen, een blog, achtergrondinformatie over het bedrijf, de adressen van de E-Bike Testcenters, etc.

    Levering en condities


    De Stella Fietsen hebben een levertijd van 5 dagen. De fiets wordt volledig afgesteld bij je thuis of op je werk afgeleverd. Je betaalt geen bezorgkosten en doordat ze rechtstreeks aan de consument leveren zijn de prijzen scherp. De eerste servicebeurt voor je fiets is geheel gratis en op alle fietsen zit 5 jaar garantie. Bovendien kun je bij Stella fietsen meteen een verzekering afsluiten voor je fiets. Je kunt je fiets bij aflevering betalen met je pinpas maar je kunt ook een financiering aanvragen bij Stella Fietsen, dit heet Stella Betaalgemak

    Klachten


    Wanneer je een klacht hebt, kun je terecht op de website onder het kopje ‘Klantenservice’. Je kunt een online formulier invullen met daarin je klacht, maar je kunt ze ook bellen. Bij een tijdig ingediende klacht dien je hen in de gelegenheid te stellen om onderzoek te (laten) doen naar de gegrondheid van de klacht. Bij een terechte klacht behoor je hen een redelijke termijn voor herstel of vervanging van het geleverde product te geven. Voor veel overige vragen kun je het antwoord vinden op de pagina met ‘Veelgestelde Vragen’.

    Heb jij al een Stella Fiets? Vertel erover!


    Heb jij bij Stella Fietsen een fiets aangeschaft, vertel ons dan hoe de aankoop is verlopen, ben je tevreden of niet en waarom? Zo kunnen anderen hier iets van opsteken!

    Zijn de elektrische fietsen van Stella Fietsen wel echt zo goed van kwaliteit en zo vriendelijk geprijsd, of valt dit de klanten in de praktijk tegen?

    Stella Fietsen
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (118)

    5.4
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.2
    Service
    rating
    4.2
    Prijs
    rating
    5.8
    Leveren
    rating
    5.2

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Stella Fietsen

    Uw beoordeling

    stella vicenza superior

    Niets mis mee tot nu .
    Ondanks alle negatieve reviews hier wil ik toch een positieve noot schrijven mits je de juiste medewerkers hebt van Stella . Ik kocht 2 Vicenzas in Breda . Super vriendelijk zeer goede uitleg en advies . Alle prijzen en afspraken klopten op de cent af , alleen de levertijd was 2 maanden . Absurd lang maar wegens de grootte drukte begrip daarvoor en ik wilde die fietsen graag want ze zijn super mooi. Na een week zomer in augustus vond ik het toch wel jammer dat de levering zo lang ging duren . Ik besloot te bellen met Stella of het heel misschien iets sneller kon . Tot mijn verbazing konden de fietsen dezelfde week nog geleverd worden, dus van 2 maanden levertijd naar 2 weken, helemaal top . De bus van Stella was keurig op tijd en de chauffeur/monteur super vriendelijk en nam zeer zeker de tijd om ze naar onze wens af te stellen , en gaf ook een heel goede uitleg . Nu na ruim 2 weken 750 km gefiets en totaal geen klachten . Mijn eerste service beurt gehad en prima volgens afspraak geholpen . Ik ga er niet van uit dat wij gewoon geluk hebben , maar dat de vestiging in Breda gewoon doet wat het moet doen . Ik wens een ieder veel rij plezier .

    Door: Wilco22-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Stella Livorno

    We schrijven eind 2018, mijn vrouw zwanger, maar we waren dringend toe aan nieuwe fietsen met kinderzitje (voor). De inruilactie van Stella aanlokkelijk. Fast-Forward in tijd, superlieve dochter en het mooie weer eindelijk daar om te gaan fietsen. Wat een teleurstelling: het is simpelweg onmogelijk op te stappen met dat kinderzitje, er is geen ruimte genoeg tenzij je mager bent en een stukje langer dan mijn vrouw is. Stella had toendertijd anders moeten adviseren. Wij hadden toen die inschatting niet kunnen maken. Contact opgenomen met Stella... Er wordt traag gereageerd op onze klacht, afspraken om terug te bellen niet nagekomen. Eenmaal contact een veel te snel geirriteerde medewerker aan de deur. Oplossing: kleinere fiets of damesfiets en oude inruilen tegen een zogenaamd gunstiger tarief. Maar altijd nog meer dan 1000 euro bijbetalen. Wij hadden beter advies toen, en betere service en coulantie nu verwacht. Zodra mogelijk gaan onze beide Stella fietsen alsnog de deur uit, nooit geen Stella meer voor ons.

    Door: Frederik Vos25-05-2020
    van Aalst27-05-2020

    Het zelfde geld hier nooit meer een Stella raad het iedereen af. Klachten reageren ze niet op zijn nu al 3 mails onderweg nog geen oplossing display van 17 maanden oud glaasje laat los. Ze beloven van alles maar ze doen niets tot zeer weinig. Ze zijn druk ja dat zal wel aan de kwaliteit liggen.

    van Aalst27-05-2020

    Het zelfde geld hier nooit meer een Stella raad het iedereen af. Klachten reageren ze niet op zijn nu al 3 mails onderweg nog geen oplossing display van 17 maanden oud glaasje laat los. Ze beloven van alles maar ze doen niets tot zeer weinig. Ze zijn druk ja dat zal wel aan de kwaliteit liggen.

    Ruud S21-06-2020

    Ben ik dus niet de enige met klachten waar niet op gereageerd word . Had zelfs een fiets besteld waarna bleek dat deze niet meer leverbaar is maar nu nog steeds op de site staat. Inderdaad ze regageren , traag of helemaal niet .

    Maessen04-08-2020

    Van het begin dat ik de fiets gebruikte vond ik het zo raar dat als ik plotseling remde of over iets heen reed dat het net was of mijn band lek was en dat ik de velgen voelde. Ik moest mijn band meer oppompen en toen ik begon over de voorvering dat die te slap stond werd er gewoon gezegd daar is niet je e l aan te doen! Mooi dus miskoop gedaan! Valt mij dat even tegen van Stella! Toch weer iedere keer geklaagd ,niks aan te doen nu heb ik de eer s te survice beurt gehad probleem verteld hij z ok er naar kijken nee niets aan de hand want dat had je nu eenmaal met voorvering. Bel ik weer naar Stella zegt een mevr. Nee hoor natuurlijk is daar iets aan te d o en mevr. Stella heeft een mooi filmpje op internet waar staat hoe u dat moet doen. Vertel ik wat de monteur heeft gezegd en ook monteren bij stella wordt ik later door een aardige meneer te woord gestaan en hij legt mij haarfijn uit hoe ik d a t moet do e n Wordt ik vanavond weer gebeld door iemand van Stella dat er maandag een monteur komt om het te verhelpen, prima toch denk je dan. Dan wordt er ook nog verteld dat al s er nieuwe voorveren moeten geplaatst worden dat op rekening van Stella is. Prima zo hoort het! Ja maar.. de uren dat de monteur bezig is moet u betalen. Nee dat doe ik niet want Stella heeft geen goede waar geleverd en dat moeten zij helemaal zelf betalen de fiets is nog geen 7 maanden oud Dat staat in het contract en heeft u getekend als akkoord. Ik denk dat ik dit aanhangig maak op TV Bij ANTOINETTE NIEUWENHUIZEN IN HET PROGRAMMA RADAR! IK KOOP EEN NIEUWE FIETS EN DIE HOORT NIET NA HAAST 7 MAANDEN DIT SOORT KLACHTEN TE HEBBEN DAN ZAT DIE ER AL IN TOEN DEZE FIETS AAN MIJ IS VERKOCHT.

    Altena06-08-2020

    Leuke actie 750 euro voor je oude fiets. Voor alle fietsen met een midden motor. Dus ik bel op. Ja meneer maar dan moet u de eerste prijs nemen. Voorbeeld : fiets was 2200 is nu 1600. Ik denk nou 1600 min die 750 euro. Nee meneer dat gaat NIET. U moet die 750 euro van die 2200 euro afhalen. Nou dat noem ik geen actie maar klanten misleiden.

    Lammers03-03-2021

    Wij hebben nu sinds drie jaar een stella fiets en zijn meer dan tevreden. Uitleg levering en de service beurt waren super. Onze volgende fietsen over heel wat jaren worden zeker weer stella fietsen. TOP bedrijf

    P stevense 06-03-202106-03-2021

    Bastiaan van de poel die normaal in Nunspeet staat ,we wouden eigenlijk alleen om ons te oriënteren maar zijn door deze jonge man met liefde voor zijn vak en op al onze vragen een Duidelijk antwoord overgaan tot het kopen van Vicenza FDST Superior , hopelijk straks veel fiets plezier

    R van der Heijden19-03-2021

    Ik probeer al vanaf 3 maart 2021 , nu de 19e maart mijn stella aan te bieden omdat ik een reparatie nodig is, Vestiging Ridderkerk is onbereikbaar, iedere x keer gebeld, wordt niet opgenomen en 1 x werd er opgenomen en kon de dame nee niet helpen omdat ik geen bon of nummer frame nummer bij de hand had,, 1x verzoek van bandje tele in te spreken dan bellen wij u terig, Ook niet gebeurd, div mails gestuurd via service formulier,, zo wel 2e een replay email van stella om opnieuw weer alles op te geven,,, Helaas het blijft stil,,, Service is een drama en de fietsenmaker in de buurt wil geen Stella repareren. Wat een drama Stella

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Showroom bezoek

    Omdat mijn man en ik ons eerste kindje verwachten zijn wij rond gaan kijken voor een moederfiets. Al snel kwamen wij bij Stella in Leeuwarden uit en zijn daar meer dan prima geholpen. De adviseur was erg vriendelijk en heeft ons ruim de tijd gegeven om de fietsen rustig uit te testen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor de Fiore moederfiets en hebben hier een uiterst nette prijs voor betaald. Na telefonisch contact met het hoofdkantoor hebben we samen een afspraak ingepland om aan huis te leveren ( ook hier waren ze erg vriendelijk en behulpzaam! ). Inmiddels hebben we de fiets ruim 2 weken in ons bezit en hebben er met de eerste zonnestralen al heerlijk van kunnen genieten. Ik/ wij zouden Stella dus voor de volle 100% aanraden!

    Door: Maureen05-03-2019
    G Bouterse24-03-2020

    Ik put een weinig moed uit de positieve reacties waren wij maar zo positief.2 weken geleden kocht ik een stella Vienna. Echter ben ik nog steeds niet tevreden over de fiets.Geen goede ondersteuning hij houdt in . Op dit moment helemaal geen ondersteuning. Ik has me zo verheugd op mijn fiets wat mis ik mijn giant fiets.Donderdag monteur voor de tweede keer hoop dat het goed al is mijn vertrouwen aan het tanen.Ook de verkoop vonden wij beneden peil.Niets werd goed uitgelegd.Ben wel erg teleurgesteld.Zoals het tot op heden ging zal ik Stella zeker niet aanraden.

    van Aalst17-07-2020

    De negatieve reacties op hun site worden voor 90 % verwijderd manipulatie noem ik dat. Wat betreft die ondersteuning is waarde loos. Ik kan het voorwiel gewoon stil houden fiets aan de haak ondersteuning op BV 5 trappers rond voorwiel draait mooi ja maar kan heb gewoon stilhouden. Volgens hun monteurs heel normaal nee tweede keus heb er zelf een los gemaakt twijfel twijfel over de kwaliteit.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Zeer tevreden over Stella

    Ik heb in de herfst een Livorno Steps gekocht. Deze fiets bevalt me heel goed. Had me in eerste instantie georienteerd op een Trek e-bike voorzien van een Bosch middenmotor. Vanwege de kosten ben ik afgehaakt, deze was me veel te hoog. Bij Stella langs geweest en daar hebben ze ook Bosch e-bikes. Ik heb proefgereden in Den Bosch en na de uitleg een scherpe offerte gekregen en tot koop overgegaan. Stella is inmiddels langs geweest voor de onderhoudsbeurt aan huis. Ik heb bijna 700 km gefietst en de Livorno houd zich goed.

    Groeten van een tevreden Stella klant.
    J. Smits, Holwierde

    Door: J. Smits12-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Stella Liverno

    Zeer slechte service. Zijn heel vaak onbereikbaar. Dit is al jaren zo. Al je belt wordt je vaak na 25 minuten terug geschakeld naar de receptie. Stuurpen was stuk. Voor ik geholpen kan worden waren we ruim 12 dagen verder. Ik ben toen maar naar een echte fietsenmaker gegaan. Ook de servicebeurt is op niets uitgelopen. Na veel bellen is mij verteld dat het verstandiger was om hier nog mee te wachten. Toen ik na een half jaar een servicebeurt aanvroeg op lokatie was volgens Stella de garantie/servicebeurt verlopen. Kortom zeer slecht.

    Door: Frans Mulch29-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Stella

    Service slecht
    Bellen duurt lang
    Gaan niet in op klacht ondanks second opinion.
    Lag niet aan fiets maar aan mij.
    Fiets stuurt stroef gaat eigen weg

    Door: R.J.Vos23-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Ontzettend blij

    Vorige week m’n fiets geleverd gekregen, echt ontzettend blij mee. Ik was opzoek naar een fiets voor mijn woon-werk verkeer. Na veel reclames te hebben gezien toch maar is langs Stella gegaan. Gelukkig daar een fiets gevonden die aan mijn wensen voldoet, goede accu etc. De levering was ook zoals beloofd binnen 5 dagen. De fiets werd bij de bezorging netjes afgesteld en mocht ik nog een proefritje maken. Ook hebben ze goede uitleg gegeven over de fiets en het behoud van de accu. Ik fiets er nu elke dag met veel plezier op rond. Ben erg blij met m’n Stella en zal dit bedrijf zeker aanbevelen!

    Door: Fleur 17-12-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Blij met mijn Stella Fiets

    Na een lange zoektocht naar mijn eerste elektrische fiets, ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij Stella Fietsen. Vanaf het begin ben ik uitstekend geholpen en heb ik de keuze gemaakt voor de Livorno Gold FDST. Gisteren is de fiets bij mij geleverd. Met het geluk van het mooie weer ben ik gelijk gaan fietsen, in één woord geweldig. Ik denk dat ik dankzij deze ervaring zeker veel vaker de fiets ga pakken zowel naar mijn werk als lange fietstochten. Ik raad Stella Fietsen zeker aan bij vrienden en familie ( eigenlijk aan iedereen)

    Groeten, R. de Weerd

    Door: R. de Weerd26-02-2019
    A.Tientjes20-05-2020

    Stella fietszadel na 4 jaar stuk

    Heb je geluk,ik al 3 x in bijna 5 jaar maar wat zadel betreft alle 3 keren snel en netjes geholpen door Stella maar andere keren alles ver onvoldoende19-10-2020

    Héb je geluk

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Uitstekende service met PASEN in Rijswijk

    Ik wil graag mijn complimenten geven aan de verkoper van de vestiging Rijswijk. Ik heb sinds 2 weken een nieuwe fiets, echter werkte mijn ondersteuning niet goed. Mijn man heeft ook dit jaar een nieuwe Stella fiets en zijn rem was kapot. Op 2e Paasdag zijn wij langsgegaan bij de vestiging in Rijswijk. De werkplaats was helaas gesloten wat natuurlijk wel logisch is met Pasen. Zij hebben ons een vervangende E-bike meegegeven zodat wij toch met het mooie weer konden fietsen. Ik wil de verkoper bedanken voor de goede en snelle service. Echt top!!

    Door: Monique Parijs23-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    2x vicenza

    In maart 2018 2x nieuwe viicenza gekocht, na +/- 1 jaar was de computer van een van de fietsen stuk maar dit werd snel verholpen door een nieuwe.
    Na 2 jaar was de tweede computer stuk maar door corona was er niemand beschikbaar wat heel begrijpelijk is, na zelf goed ziek te zijn geweest en dus ook geen gebruik van de fiets te hebben gemaakt in juni gebeld met stella maar daar werd me verteld dat de garantie op de computer maar 2 jaar is dus de kosten zijn voor eigen rekening en wel 120 euro.

    Door: Piet Van loon17-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    acculader

    wat een ontzettend walchelijk kut bedrijf is dat stella , ze houden zich nooit aan hun afspraken . eerst ben ik een half jaar bezig om een afspraak te maken , dan krijg ik te horen dat ze geen afspraken willen maken voor gebruikte fietsen die niet bij hun zijn gekocht .mijn oplader doet het namelijk niet , en toen ik daar over mailde kreeg ik na een tijdje een antwoordt en toen werd er gezegd dat de zekering waarschijnlijk kapot was , toen ik bij de afspraak kwam kreeg ik te horen dat ze niets aan opladers deden , maar ze maken wel een afspraak , ik heb er spijt van dat ik voor een stella gekozen heb . nu heb ik nog steeds een fiets waar ik niet mee kan rijden omdat ik de accu niet kan opladen , dus ze hebben me voor niets 2 uur laten rijden voor iets wat ik zelf al lang wist : uw lader is kapot

    Door: matthijs 22-07-2021
    W.B. Fokker25-07-2021

    Gewoon een lader bestellen bij van beijck.nl in Neede. Binnen 2 dagen in huis.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    2 moreno fietsen

    Plus ,goede informatie en onyvangst bij Stella Leek
    Min, met houdt zich niet aan de afspraken ,eerst moet er een duurdere accu op om dat de 400w zgn niet leverbaar is.
    Dan na die tijd moet er ineens meer verwijdering bijdrage betaald worden. En na protest ook weer niet. Beloofd werd net als in de advertising dat de fiets op voorraad was maar wegens drukte alleen afgehaald kon worden in Assen. Na later blijkt ook dat niet mogelijk. Is er opeens vertraging in de levering. Ik houdt mijn hart vast.

    Door: Zuidersma09-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    30618 Vicenza rood ( koop datutum 25-05-2017 )

    Omschrijving klacht Leverdatum wordt niet nagekomen.
    Had moeten gebeuren op 09-07-2021. Ik vond het al vreemd dat ik niets van Stella hoorde.
    Dan maar bellen. Geschatte "spoed " leverdatum is nu op 27-07-2021.
    Als compensatie voor het ongemak kan ik kiezen uit een kabelslot of een fietstas.
    Aangezien de helft van de rekening al is betaald, ga ik hier niet mee akkoord, want Stella houdt zich niet aan de verkoop overeenkomst. Stella is dan ook behoorlijk gekelderd in mijn achting. Het komt een overeenkomst gewoon niet na..

    Door: Bouke Luxen09-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5.5
    rating

    2 vicenza Black E-bikes

    9 april 2021 deze fietsen besteld, verwachtte leverdatum 25 mei 2021.
    Voor deze datum kreeg ik telefoon dat leverdatum gewijzigd was naar 28 juni 2021. En ja, kreeg weer bericht! Fietsen worden geleverd op 12 juli 2021.......Helaas deze datum kan ook weer niet doorgaan wordt nu 19 juli 2021. Maaaaaar ik zie er naar uit dat ik weer wordt gebeld voor een andere datum. Nog even en stella mag regebpakken meeleveren, fietsseizoen is dan voorbij
    Reden is omdat er een onderdeel niet aanwezig is?
    Reden van

    Door: Eelco Meindertsma 02-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    2 e-bike fietsen

    Enorm teleurgesteld! Stella voldoet niet aan de kwaliteit en service waar ze mee adverteren. Begin mei heb ik 2 e-bike fietsen gekocht.
    -De levertijd was niet 5 dagen maar ruim 2 weken.
    -De fietsen waren bij de levering aan alle kanten beschadigd. Toen de bezorger de deur van zijn bus open deed, lagen de fietsen op de grond. De bezorger was vergeten de fietsen vast te zetten! We hadden 2 opties: Of de fietsen niet aannemen en maanden wachten op 2 nieuwe fietsen of de fietsen houden. Het zou dan allemaal verholpen worden bij de eerste servicebeurt. De bezorger heeft van alle beschadigen keurig foto's gemaakt en gaf aan dat het allemaal in orde zou komen. Omdat alles opgelost zou worden en we graag op fietsvakantie wilde gaan, hebben we de fietsen beschadigd aangenomen. Stella geeft NIETS meer laten horen.
    -Een kleine anderhalve maand later was het zover. We hadden in een weekendje Valkenburg geboekt in het prachtige heuvellandschap om van onze heerlijk rijdende fietsen te genieten. Eenmaal aangekomen bij het hotel besluiten we gelijk op de fiets te stappen. Wat blijkt? De trapondersteuning van een van onze gloednieuwe fietsen hapert of stopt er zelfs meerdere keren mee. Omdat het vrijdagavond is, besluiten we de volgende morgen om 9u te bellen. We vertelde ons verhaal en vroegen of er een monteur kon komen of dat we eventueel bij een stella filiaal in de buurt terecht konden zodat de fiets gemaakt kon worden. Ik had op z'n minst verwacht dat ze zou zeggen dat ze het het heel vervelend vond voor ons weekendje. Maar de vrouw klonk gelijk geïrriteerd en zij dat ze niks kon betekenen want in het weekend zijn er geen monteurs aanwezig?! Uit eindelijk had ze een stella filiaal in de buurt gebeld en een monteur gesproken. Daar konden we naar toe. Eenmaal aangekomen bij de stella winkel blijkt dat de monteur helemaal niemand gesproken heeft! Hij had het zichtbaar druk en stond er al weken alleen voor. De beste man gaf aan geen tijd te hebben maar wilde de fiets wel even aan de computer hangen om te kijken was er mis was. Gelijk werd duidelijk dat de sensor van mijn gloednieuwe fiets kapot was. Ondanks dat de winkel pas net open was had hij geen tijd om mijn fiets te maken en ze hadden ook geen vervangende fiets. Omdat hij toch wilde helpen gaf hij aan dat we de fiets mochten laten staan. Mocht hij een gaatje hebben dan wilde hij de fiets alsnog maken. We besloten om voor mij een fiets te huren bij een e-bike verhuurder zodat we alsnog konden fietsen. Einde van de middag kregen we een telefoontje van de stella winkel. Hij had echt geen tijd meer gehad om mijn fiets te maken. (Nogmaals hij had het zichtbaar te druk en wil je je service waarmaken, dan moeten er gewoon monteurs bij) Daar ging ons mini-fietsvakantie van 4 dagen! Uiteindelijk hebben we met de stella winkel afgesproken dat mijn fiets opgehaald zou worden bij de stella winkel en naar Nunspeet zou worden gebracht voor reparatie. Eenmaal gerepareerd zou mijn fiets thuis worden gebracht. Klein nadeel: We moeten rekening houden met minimaal 4 weken!
    Ondanks alle telefoontjes, Whatsapp contact en het contact met de Stella winkel, heeft er niet 1 medewerker gebeld of het probleem opgelost! Vandaag voor het eerst een vriendelijke medewerker aan de telefoon gekregen die het spijtig vond en begrip toonde voor mijn enorme teleurstelling die ik vanaf dag 1 heb gehad. De klacht wordt doorgezet en ik word (hopelijk snel) teruggebeld door de klachtencommissie. Wellicht is dit enorme bedrijf uit hun jasje gegroeid en kunnen ze niet meer waarmaken waar ze voor staan. Kortom: Heel veel geld voor 2 beschadigde en kapotte fietsen betaald, vakantie verpest, en heb geen idee waar mijn fiets nu is of wanneer dat ik hem überhaupt terug krijg! Ik koop nooit meer bij Stella!

    Door: Hanneke Van herwijnen01-07-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Stella Livorno

    Goede uitleg. Geen opdringerige verkooppraatjes. Fiets is nog niet geleverd,maar klopt ook volgens de planning. Geholpen door Nils

    Door: Brigitta Schimmel26-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5.5
    rating

    E bike

    Sorry dat ik het zeg Stella medewerkers zijn brutaal en heeel lui

    Moest 3 maanden wachten voor iets geregeld was en maar beloven we gaan het regelen ik ga e-mail sturen etc komt goed

    Moest 5 x naar WINKEL GAAN IN ZOETERMEER
    50x niks uit eindelijk niet uitgekomen heb het zo gelaten


    Slechte service

    Door: Sander25-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Fietsen

    Afspraak voor verkoop via bus opdringerig en heel snel.
    Verkoper redelijk vriendelijk, maar geeft aan dat de spullen compleet zijn en de fietsen op de aangegeven datum geleverd kunnen worden. Dat blijkt uiteindelijk niet zo te zijn.
    Dan is de accu niet leverbaar en moet de klant maar bijbetalen om een grotere accu te krijgen. Zodat er optijd geleverd kan worden.
    Daarna volgende fiets toch niet leverbaar.
    Er wordt beloofd dat je alle zadels mag zien en proberen bij levering. Daar heeft degene die afleverde geen tijd voor anders is hij heel erg laat thuis. En heeft ze dus ook niet mee….. die geeft aan dat mag je op het service punt doen. Mijn vermoeden is dat hun ze ook niet hebben, maar dat gaan we mee maken.
    De beloofde nieuwe aflever datum komen ze ook niet na … in 1 woord jammer

    U maar hopen dat ze heel blijven👍🏻

    Kon geen 1 ster geven 2 is te veel

    Door: Erik16-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    elektrische fiets

    Nooit meer een Stella fiets. De fiets is vaker stuk dan dat hij werkt. Ik zou vandaag de 5e accu krijgen deze wordt net als 3 weken geleden weer niet geleverd, zojuist weer afgebeld. De beloftes worden niet na gekomen. Ik heb de fiets 1 jaar en 4 maanden. Daarvan heb ik heb deze drie periodes van minimaal 4 weken niet kunnen gebruiken en de de andere keren voor reparatie duurt het meestal langer dan een week. Terwijl ik de fiets door corona, erg weinig heb gebruikt sinds ik hem heb. Een nieuwe accu is binnen kortste keren weer stuk, steeds wordt beloofd dat er verder onderzoek gedaan wordt, ook dat gebeurt niet. Net zomin als de beloofde keren dat ik terug gebeld zou worden.

    Door: Franco van Gastel15-06-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Mamafiets fiore

    Pluspunten? Geen idee.
    De verkoper bij de proefrit was wel aardig, maar ook opdringerig. We moesten meteen beslissen of we de fiets kochten of niet. Anders zou de korting vervallen. Dit hebben we niet gedaan, we hebben nog een week de tijd gekregen. Oké.
    Later die week hebben we akkoord gegeven.
    Levertijd zou 3 maanden zijn... wel lang, maar gelukkig hadden we in de winter besteld.
    Maanden gewacht. Tussendoor zelf nog een paar keer gebeld of de fiets echt de afgesproken datum geleverd zou worden, ja hoor, dat zou echt het geval zijn.
    Paar dagen van tevoren krijgen we een sms bericht dat ze langs komen die dag. We hadden nog een vraag over de betaalmethode, bellen op en krijgen dan heel laconiek te horen: uw fiets komt 6 weken later!! Dit wist u toch al?! Nou nee, richting ons was gecommuniceerd dat alles in kannen en kruiken was.
    Gene vertrouwen meer in dit bedrijf.
    Ook terugbel verzoeken komen ze niet na.
    Als je onderdelen nog niet eens in huis hebt, waarom dan al wel zo stellig dat de fiets echt geleverd gaat worden? Dit kan helemaal niet nagekomen worden.
    Beter geven ze aan dat het nog wel even kan duren en ze niets kunnen garanderen.
    Maar nee hoor, ze stellen de zaken veel mooier voor dan dat ze zijn.
    Wij hebben vandaag besloten om de aankoop te annuleren. We gaan niet zitten wachten (en het mooie weer ondertussen voorbij laten gaan) op een fiets waarvan we niet weten of die echt nog deze zomer gaat komen.
    Ook vervolgafspraken m.b.t. Onderhoud en dergelijke zien wij dan somber in. Wij willen een bedrijf dat eerlijk is en afspraken nakomt.
    Mijns inziens zijn ze uit hun jasje gegroeid, hebben ze meer klanten dan dat ze aankunnen.

    Door: Spel9629-05-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    FAQ

    Is Stella Fietsen een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 118 ervaringen geplaatst over Stella Fietsen. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.4 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Stella Fietsen actief?

    Stella Fietsen is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Sport & Outdoor

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Stella Fietsen gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.