NederlandReview

    Ervaringen Stella Fietsen

    Wanneer je wel van fietsen houdt maar ook van makkelijk kun je tegenwoordig kiezen voor een elektrisch fiets. Je trapt dan zelf net zo licht of zwaar als je wilt en komt gemakkelijk verder weg. Hoe verder je wilt gaan, hoe groter de actieradius van de fiets moet zijn. Bij Stella Fietsen kun je vele modellen aanschaffen, maar wat is de mening van hun klanten over de service? Dit en meer lees je hier.

    Over Stella Fietsen


    In 2012 is Stella Fietsen gestart met het aan huis verkopen van elektrische fietsen. Zij vonden dat de elektrische fietsen die er op de markt waren teveel kostten en dat de service tekortschoot. Inmiddels verkopen zij de best geteste elektrische fietsen van Nederland, met een landelijke service aan huis of op het werk en een garantie tot 5 jaar.


    Anita Witzier in een reclame voor Stella Fietsen - Waar komen die fietsen vandaan?

    Diensten


    Bij Stella Fietsen kun je een elektrische fiets kopen door een keuze te maken uit een assortiment fietsen, waarbij je een vrijblijvende proefrit bij jou thuis kunt maken op de modellen van jouw voorkeur. Ook kun je een keuze maken bij één van de Stella E-bike Testcenters. Om alvast een indruk te krijgen kun je de gratis brochure met daarin alle modellen en bijbehorende specificaties aanvragen. Daarin staan ook de prijzen vermeld, deze zie je niet op de website, ook omdat er vaak tijdelijke kortingsacties zijn. Er zijn een aantal categorieën fietsen:

    • Stadsfiets
    • Transportfiets
    • Bakfiets
    • Seniorenfiets
    • Mamafietsen
    • Driewieler
    • Schoolbikes

    Wanneer je weet welk soort fiets je zoekt, kun je vervolgens je keuze verder verfijnen op framemaat, kleur, de positie van de motor, de gewenste actieradius, het gewenst aantal versnellingen en een open of gesloten kettingkast. Weet je nog niet precies wat je zoekt, dan kun je ook de keuzehulp invullen, je krijgt dan een aantal modellen voorgesteld die bij je zouden kunnen passen. Verder vind je op de website nog veel informatie over de werking van de fietsen, een blog, achtergrondinformatie over het bedrijf, de adressen van de E-Bike Testcenters, etc.

    Levering en condities


    De Stella Fietsen hebben een levertijd van 5 dagen. De fiets wordt volledig afgesteld bij je thuis of op je werk afgeleverd. Je betaalt geen bezorgkosten en doordat ze rechtstreeks aan de consument leveren zijn de prijzen scherp. De eerste servicebeurt voor je fiets is geheel gratis en op alle fietsen zit 5 jaar garantie. Bovendien kun je bij Stella fietsen meteen een verzekering afsluiten voor je fiets. Je kunt je fiets bij aflevering betalen met je pinpas maar je kunt ook een financiering aanvragen bij Stella Fietsen, dit heet Stella Betaalgemak

    Klachten


    Wanneer je een klacht hebt, kun je terecht op de website onder het kopje ‘Klantenservice’. Je kunt een online formulier invullen met daarin je klacht, maar je kunt ze ook bellen. Bij een tijdig ingediende klacht dien je hen in de gelegenheid te stellen om onderzoek te (laten) doen naar de gegrondheid van de klacht. Bij een terechte klacht behoor je hen een redelijke termijn voor herstel of vervanging van het geleverde product te geven. Voor veel overige vragen kun je het antwoord vinden op de pagina met ‘Veelgestelde Vragen’.

    Heb jij al een Stella Fiets? Vertel erover!


    Heb jij bij Stella Fietsen een fiets aangeschaft, vertel ons dan hoe de aankoop is verlopen, ben je tevreden of niet en waarom? Zo kunnen anderen hier iets van opsteken!

    Zijn de elektrische fietsen van Stella Fietsen wel echt zo goed van kwaliteit en zo vriendelijk geprijsd, of valt dit de klanten in de praktijk tegen?

    Stella Fietsen
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (148)

    5.4
    100% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6.2
    Service
    rating
    4
    Prijs
    rating
    5.8
    Leveren
    rating
    5.2

    Schrijf nieuwe review

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over Stella Fietsen

    Uw beoordeling

    stella vicenza superior

    Niets mis mee tot nu .
    Ondanks alle negatieve reviews hier wil ik toch een positieve noot schrijven mits je de juiste medewerkers hebt van Stella . Ik kocht 2 Vicenzas in Breda . Super vriendelijk zeer goede uitleg en advies . Alle prijzen en afspraken klopten op de cent af , alleen de levertijd was 2 maanden . Absurd lang maar wegens de grootte drukte begrip daarvoor en ik wilde die fietsen graag want ze zijn super mooi. Na een week zomer in augustus vond ik het toch wel jammer dat de levering zo lang ging duren . Ik besloot te bellen met Stella of het heel misschien iets sneller kon . Tot mijn verbazing konden de fietsen dezelfde week nog geleverd worden, dus van 2 maanden levertijd naar 2 weken, helemaal top . De bus van Stella was keurig op tijd en de chauffeur/monteur super vriendelijk en nam zeer zeker de tijd om ze naar onze wens af te stellen , en gaf ook een heel goede uitleg . Nu na ruim 2 weken 750 km gefiets en totaal geen klachten . Mijn eerste service beurt gehad en prima volgens afspraak geholpen . Ik ga er niet van uit dat wij gewoon geluk hebben , maar dat de vestiging in Breda gewoon doet wat het moet doen . Ik wens een ieder veel rij plezier .

    Door: Wilco22-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    een e-bike

    Eerst maar even het pluspunt!!
    En dat is de snelle afhandeling van de aardige medewerker op de Rijksstraatweg in Haarlem. Hij heeft mijn fiets direct mee de werkplaats ingetrokken en het euvel opgelost!
    Zelfs daarna nog geholpen de fiets in de auto te plaatsen. Dikke 10 voor hem.
    Dan de min punten; denk dat veel mensen inmiddels wel alle minpunten hebben geplaatst in de reviews, maar wil toch nog wel even kwijt dat wanneer je geinteresseerd bent in een Stella fiets, de medewerkers je vrij snel telefonisch weten te bereiken. Wanneer jij Stella, en dan bedoel ik een medewerker, een geen chatbot of iets dergelijks, aan de telefoon probeert te krijgen, is dit vrijwel onmogelijk.
    Voor zo'n grote organisatie als Stella is het een must dat iedereen gehoord wordt, en zeker als het om een klacht gaat.
    Je voelt je machteloos wanneer je niet geholpen of gehoord word.
    Volgende fiets koop ik niet meer bij Stella maar bij een fietsenwinkel in de buurt, waar ik zeker weet dat ik wordt geholpen zoals het hoort.

    Door: Pauline van Wijk09-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Stella Livorno

    We schrijven eind 2018, mijn vrouw zwanger, maar we waren dringend toe aan nieuwe fietsen met kinderzitje (voor). De inruilactie van Stella aanlokkelijk. Fast-Forward in tijd, superlieve dochter en het mooie weer eindelijk daar om te gaan fietsen. Wat een teleurstelling: het is simpelweg onmogelijk op te stappen met dat kinderzitje, er is geen ruimte genoeg tenzij je mager bent en een stukje langer dan mijn vrouw is. Stella had toendertijd anders moeten adviseren. Wij hadden toen die inschatting niet kunnen maken. Contact opgenomen met Stella... Er wordt traag gereageerd op onze klacht, afspraken om terug te bellen niet nagekomen. Eenmaal contact een veel te snel geirriteerde medewerker aan de deur. Oplossing: kleinere fiets of damesfiets en oude inruilen tegen een zogenaamd gunstiger tarief. Maar altijd nog meer dan 1000 euro bijbetalen. Wij hadden beter advies toen, en betere service en coulantie nu verwacht. Zodra mogelijk gaan onze beide Stella fietsen alsnog de deur uit, nooit geen Stella meer voor ons.

    Door: Frederik Vos25-05-2020
    van Aalst27-05-2020

    Het zelfde geld hier nooit meer een Stella raad het iedereen af. Klachten reageren ze niet op zijn nu al 3 mails onderweg nog geen oplossing display van 17 maanden oud glaasje laat los. Ze beloven van alles maar ze doen niets tot zeer weinig. Ze zijn druk ja dat zal wel aan de kwaliteit liggen.

    van Aalst27-05-2020

    Het zelfde geld hier nooit meer een Stella raad het iedereen af. Klachten reageren ze niet op zijn nu al 3 mails onderweg nog geen oplossing display van 17 maanden oud glaasje laat los. Ze beloven van alles maar ze doen niets tot zeer weinig. Ze zijn druk ja dat zal wel aan de kwaliteit liggen.

    Ruud S21-06-2020

    Ben ik dus niet de enige met klachten waar niet op gereageerd word . Had zelfs een fiets besteld waarna bleek dat deze niet meer leverbaar is maar nu nog steeds op de site staat. Inderdaad ze regageren , traag of helemaal niet .

    Maessen04-08-2020

    Van het begin dat ik de fiets gebruikte vond ik het zo raar dat als ik plotseling remde of over iets heen reed dat het net was of mijn band lek was en dat ik de velgen voelde. Ik moest mijn band meer oppompen en toen ik begon over de voorvering dat die te slap stond werd er gewoon gezegd daar is niet je e l aan te doen! Mooi dus miskoop gedaan! Valt mij dat even tegen van Stella! Toch weer iedere keer geklaagd ,niks aan te doen nu heb ik de eer s te survice beurt gehad probleem verteld hij z ok er naar kijken nee niets aan de hand want dat had je nu eenmaal met voorvering. Bel ik weer naar Stella zegt een mevr. Nee hoor natuurlijk is daar iets aan te d o en mevr. Stella heeft een mooi filmpje op internet waar staat hoe u dat moet doen. Vertel ik wat de monteur heeft gezegd en ook monteren bij stella wordt ik later door een aardige meneer te woord gestaan en hij legt mij haarfijn uit hoe ik d a t moet do e n Wordt ik vanavond weer gebeld door iemand van Stella dat er maandag een monteur komt om het te verhelpen, prima toch denk je dan. Dan wordt er ook nog verteld dat al s er nieuwe voorveren moeten geplaatst worden dat op rekening van Stella is. Prima zo hoort het! Ja maar.. de uren dat de monteur bezig is moet u betalen. Nee dat doe ik niet want Stella heeft geen goede waar geleverd en dat moeten zij helemaal zelf betalen de fiets is nog geen 7 maanden oud Dat staat in het contract en heeft u getekend als akkoord. Ik denk dat ik dit aanhangig maak op TV Bij ANTOINETTE NIEUWENHUIZEN IN HET PROGRAMMA RADAR! IK KOOP EEN NIEUWE FIETS EN DIE HOORT NIET NA HAAST 7 MAANDEN DIT SOORT KLACHTEN TE HEBBEN DAN ZAT DIE ER AL IN TOEN DEZE FIETS AAN MIJ IS VERKOCHT.

    Altena06-08-2020

    Leuke actie 750 euro voor je oude fiets. Voor alle fietsen met een midden motor. Dus ik bel op. Ja meneer maar dan moet u de eerste prijs nemen. Voorbeeld : fiets was 2200 is nu 1600. Ik denk nou 1600 min die 750 euro. Nee meneer dat gaat NIET. U moet die 750 euro van die 2200 euro afhalen. Nou dat noem ik geen actie maar klanten misleiden.

    Lammers03-03-2021

    Wij hebben nu sinds drie jaar een stella fiets en zijn meer dan tevreden. Uitleg levering en de service beurt waren super. Onze volgende fietsen over heel wat jaren worden zeker weer stella fietsen. TOP bedrijf

    P stevense 06-03-202106-03-2021

    Bastiaan van de poel die normaal in Nunspeet staat ,we wouden eigenlijk alleen om ons te oriënteren maar zijn door deze jonge man met liefde voor zijn vak en op al onze vragen een Duidelijk antwoord overgaan tot het kopen van Vicenza FDST Superior , hopelijk straks veel fiets plezier

    R van der Heijden19-03-2021

    Ik probeer al vanaf 3 maart 2021 , nu de 19e maart mijn stella aan te bieden omdat ik een reparatie nodig is, Vestiging Ridderkerk is onbereikbaar, iedere x keer gebeld, wordt niet opgenomen en 1 x werd er opgenomen en kon de dame nee niet helpen omdat ik geen bon of nummer frame nummer bij de hand had,, 1x verzoek van bandje tele in te spreken dan bellen wij u terig, Ook niet gebeurd, div mails gestuurd via service formulier,, zo wel 2e een replay email van stella om opnieuw weer alles op te geven,,, Helaas het blijft stil,,, Service is een drama en de fietsenmaker in de buurt wil geen Stella repareren. Wat een drama Stella

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Livorno

    Geachte lezer, 5 jaar geleden (6 Juni 2016) 2 Livorno e-bike's gekocht. De fiets van mijn vrouw is perfect. Maar die van mij is duidelijk een maandag ochtend product. Er zat een vervelende tik in de motor. Jullie hebben van alles geprobeerd om het euvel op te lossen. Helemaal gratis, top. Na zo'n 11 keer na gekeken te zijn ( thuis, in service center en zelfs terug naar de fabriek + nieuwe motor en oude verschillende keren uit elkaar gehaald in Waddinxveen, Rijnsburg en Badhoevedorp heb ik geen vertrouwen meer in mijn fiets. Uiteindelijk is de "tik" eruit gehaald maar de kracht van de motor is beduidend minder. Lastig fietsen samen. Nu willen wij onze fietsen in ruilen voor 2 nieuwe Livorno premium model 2021 fietsen. Waar kunnen we proefrijden en oude fietsen inruilen. Nogmaals de service was prima, er is alles aan gedaan om het euvel te verhelpen. Met vriendelijke groet, Gerard van den Burg

    Door: Gerard van den Burg08-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Stella fiets

    Stella is niet bereikbaar, ze zeggen 2 minuten wachttijd maar inmiddels al paar keer half uur aan de lijn. Ik ben ermee gestopt met bellen. WhatsApp reageren ze ook niet op. Chatten is online ook niet mogijk. En maar reclame maken op tv om hun fiets te kopen. Hoe dan, als je niet bereikbaar bent! Slechte service Stella!!

    Door: Marion18-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Stella livorno blue

    Dit bedrijf is vrijwel onbereikbaar. Telefoon: twee keer 45 minuten in de wacht zonder contact. Chatfunctie: ligt er meestal uit. Email: je krijgt “ binnen 5 dagen antwoord” maar je krijgt dus nooit antwoord, ook niet na 10 mails. Is de fiets eenmaal gekocht dan zijn ze bij Stella klaar met je. Koop hier geen fiets dus!

    Door: Cecile17-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Livorno Frost Blue MDS 50

    Wij zijn al een aantal jaren in het bezit van een Stella fiets en wilden overgaan van een voorwiel naar middenmotor. Wij zijn toen naar het filiaal in Hhw gegaan en zijn goed goed voorgelicht en altijd vriendelijk geholpen door
    de verkoper/verkoopster. Niets mis mee. 7 aug. 2021 definitief besteld en omdat ze in voorraad waren konden wij ze de week erna al ophalen in Allmaar. Ook altijd goede service gehad als we terug kwamen in het filiaal mocht dat nodig zijn. Als minpunt ervaren wij ook dat het soms lang duurt voor je een medewerker aan de lijn hebt als het gaat om een klacht/ beschadiging.
    Eerst een menukeuze en dat is soms lastig, want je hangt zo een kwartier aan de lijn voordat je je verhaal kan doen en dan de afspraak van de klant terugbellen niet nakomt. Wij vinden ook dat de service naar de klant veel beter en directer mag.

    Door: Fam.Stoop.11-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Showroom bezoek

    Omdat mijn man en ik ons eerste kindje verwachten zijn wij rond gaan kijken voor een moederfiets. Al snel kwamen wij bij Stella in Leeuwarden uit en zijn daar meer dan prima geholpen. De adviseur was erg vriendelijk en heeft ons ruim de tijd gegeven om de fietsen rustig uit te testen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor de Fiore moederfiets en hebben hier een uiterst nette prijs voor betaald. Na telefonisch contact met het hoofdkantoor hebben we samen een afspraak ingepland om aan huis te leveren ( ook hier waren ze erg vriendelijk en behulpzaam! ). Inmiddels hebben we de fiets ruim 2 weken in ons bezit en hebben er met de eerste zonnestralen al heerlijk van kunnen genieten. Ik/ wij zouden Stella dus voor de volle 100% aanraden!

    Door: Maureen05-03-2019
    G Bouterse24-03-2020

    Ik put een weinig moed uit de positieve reacties waren wij maar zo positief.2 weken geleden kocht ik een stella Vienna. Echter ben ik nog steeds niet tevreden over de fiets.Geen goede ondersteuning hij houdt in . Op dit moment helemaal geen ondersteuning. Ik has me zo verheugd op mijn fiets wat mis ik mijn giant fiets.Donderdag monteur voor de tweede keer hoop dat het goed al is mijn vertrouwen aan het tanen.Ook de verkoop vonden wij beneden peil.Niets werd goed uitgelegd.Ben wel erg teleurgesteld.Zoals het tot op heden ging zal ik Stella zeker niet aanraden.

    van Aalst17-07-2020

    De negatieve reacties op hun site worden voor 90 % verwijderd manipulatie noem ik dat. Wat betreft die ondersteuning is waarde loos. Ik kan het voorwiel gewoon stil houden fiets aan de haak ondersteuning op BV 5 trappers rond voorwiel draait mooi ja maar kan heb gewoon stilhouden. Volgens hun monteurs heel normaal nee tweede keus heb er zelf een los gemaakt twijfel twijfel over de kwaliteit.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    03-09-2021

    Gisteren net twee nieuwe Stella fietsen uit Assen gehaald.
    We werden heel vriendelijk binnen gehaald door een jonge dame.
    De oude stella fietsen goed ingeruild .
    Wij waren zeer tevreden over de afhandeling van alles.
    Ook voor de service willen wij een dikke tien geven.
    Een paar keer een probleempje met een fiets gehad , en ik moet zeggen dat wij zeer goed en snel zijn geholpen , prima service en zeer vriendelijke mensen.
    Ik wil als laatste zeggen dat de mensen dit bedrijf de grond in trappen eerst eens bij zich zelf moeten kijken want bij hun is niets goed want die zeuren ook over merken fietsen.

    Door: Johnny Venema04-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Livorno

    In eerste instantie...Fijne fiets
    Na 1 week kapotte binnenband. Hoezo service? Nee hoor niets vette pech. De plaatselijke fietsenmaker hielp direct Nu na 3 mnd.orobeer ik een servicebeurt aan te vragen Wat een heisa.
    Lang verhaal kort...wil het beloofde overleg met Stella maar is niet mogelijk. Miscommunicatie of geen Ben nu al een dikke week bezig Tel.onmogelijk wordt steeds verwezen naar de website.
    Via app bericht of mail alleen de belofte dat men kontakt opneemt.
    Dikbetaalde fiets met een bagger aftershave. Die bestaat in mijn beleving uit robots
    Jammer Stella...een grote gemiste kans

    Door: M Schothuis01-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Vicencza S MDB

    Wij willen proberen de fiets om te ruilen ivm met te hoge opstap.Eerst naar de winkel in Haarlem gestuurd ,die hebben een mail verzonden waar wij bij waren , die is nooit ontvangen zegt men.klantenservive gebeld en 4 x verkeerd door verbonden..Eindelijk dachten wij de juiste persoon te hebben gevonden. Inderdaad .Voor de zoveelste keer gaan zij ons terug bellen.Inmiddels zijn wij 2 maanden verder nog steeds niet terug gebeld schandalig gewoon.
    Wij zijn in Nunspeet geweest prima service tot dat de fiets gekocht is.Conclusie ,
    moeten het bedrijf reorganiseren werken allemaal langs elkaar heen en de directie doet er niets aan dus ook niet geschikt.
    Een enkeling probeert haar of zijn best te doen natuurlijk maar zijn ook afhankelijk van hun collega’s

    Door: Kitty09-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Morena ordernummer 157404

    Na goede recensies in test aankoop waar ik lid van ben gekozen voor de Stella Morena.

    -Fiets zoals beloofd ontvangen begin september

    -bijna onmiddellijk problemen met afvallende ketting en pikkel die uit zichzelf bij steun inschuift. Vijs proberen aandraaien van pikkel maar vastgesteld dat die reeds kapotgedraakd was ( Is dit een probleemfiets van iemand anders?????)

    -gechat met stella.nl om problemen te melden en geëindigd met belofte dat technische dienst van Belgie contact ging opnemen

    -Enkele dagen tevergeefs gewacht en dan maar zelf naar winkel in Sint-Martens-Latem latem gereden.

    -monteur was wegens cursus niet aanwezig en de wel aanwezige persoon kon geen afspraak inplannen. Winkel verlaten met de belofte dat de monteur me de volgende dag ging bellen

    -wederom niet gebeld en dan zelf maar weer contact opgenomen met 0800 nr.

    -overeengekomen met telefoniste voor een afspraak op maandag 04/10 en in bevestigingsmail vastgesteld dat ze de afspraak had gemaakt voor maandag 11/10

    -terug contact opgenomen met 0800 nr voor afspraak te wijzigen naar 04/10

    -Speciaal vandaag dag verlof genomen om naar winkel in Sint-Martens-Latem-latem te gaan. Na herstelling vertrokken met belofte dat alles in orde was en op weg naar huis wederom de ketting die afgevallen is.

    (op de website word er ook reclame gemaakt voor de service aan huis, wat er niet bij vermeld word is dat een afspraak pas weken in de toekomst kan. Hoe een mens zich ondertussen moet verplaatsen is hun probleem niet)

    -graag een oplossing want ik begin me de aanschaf van de Stella bike al flink te beklagen. Ook een tegemoetkoming voor al mijn kledij die wegens vetplekken van de afvallende ketting niet meer bruikbaar is vind ik opportuun

    -Tevens wacht ik ook nog steeds op de levering van mijn kettingslot.

    Sevens Dirk

    Door: Dirk Sevens04-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    7
    rating

    fiets

    Fiets gekocht altijd staat de fiets binnen na een paar honderd kilometer gefietst te hebben ondersteuning weg. Moet je naar een vestiging toe met de fiets. Best lastig als de ondersteuning weg is dus dan maar iemand langs laten komen thuis en ervoor betalen. Vervolgens is de fiets niet gerepareerd en is de ondersteuning nog steeds weg. Wederom gebeld en natuurlijk komen ze langs maar wel weer betalen. En dan nu het valt niet onder de garantie en of ik even 128 euro wil afrekenen. Het liefst breng ik de fiets terug op een aparte manier. Het gaat niet om het geld maar gewoon de manier waarop je behandeld wordt door Stella. O ja probeer eens iemand te bereiken daar. Vrijwel onmogelijk. Kortom koop nooit maar dan ook nooit een fiets van het merk Stella...

    Door: arie van valderen01-10-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Stella albatros

    TOTALE GEBREK AAN SERVICE!!!!
    Rem versleten na 7 jaar en niet meer leverbaar. Gemeld bij klantenservice dmv 1 telefoontje en DRIE mails gestuurd en van Stella GEEN ENKELE RECTIE GEKREGEN!!!
    Is echt een gotspe! Grrrrrr
    Waardeloze toko!

    Door: Rabouw28-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Slecht

    Super slechte kwaliteit fiets.
    Er is iedere keer wat :(
    Display meerdere keren vervangen.motor defect, breken onderdelen zomaar, achter as vervangen, magneet ring vervangen en ga zo maar door.
    Zegt genoeg over Stella fiets.koop zo een fiets niet

    Door: Marco Van Es22-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2.5
    rating

    Fiets bij stella

    Wat betreft de fiets, geen probleem.
    Maar nu is mijn mooie fijne stella fiets gestolen helaas, alles netjes afgewikkeld en nog snel ook, super zou je zeggen, nou niets is minder waar, na een mail dat wij voor €1550 euro een nieuwe fiets kunnen uitzoeken, gaan wij vrolijk naar stella, daar aangekomen en een mooie fiets te hebben gezien de stella dolce comfort adviesprijs €1549 euro, mooi dachten wij dat word hem, dus niet want wij mogen alleen een fiets kopen van €2500 adviesprijs, dus we moeten ten alle tijden €.1000 euro bij leggen, graag zou ik hier uitleg over willen hebben Jan

    Door: Jan van Poppel09-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6.5
    rating

    2 ebike’s

    Op 10 augustus 2 fietsen gekregen, nog dezelfde dag gebeld dat er 1 niet in orde was. Inmiddels 3x monteur geweest. Als de monteurs weg gingen was de fiets nog steeds niet in orde, kan met de monteur geen afspraak maken moet per telefoon of chat. Beide onbereikbaar en minstens 30 minuten wachttijd. Laatste monteur heeft zelf gebeld naar kantoor om fiets op te halen, terug na fabriek zou binnen enkele dagen gebeuren, is inmiddels 10 dagen geleden. 13 september wordt hij opgehaald. Heb vanmorgen om schriftelijke bevestigen gevraagd van de afspraken, maar heb weer geen reactie, chat is onbereikbaar. Zal dit bedrijf niet aanraden, bij problemen geven zij niet thuis. Ook krijg je na aankoop direct een verzekering in je mailbox van King, wil je hier geen gebruik van maken dan moet je binnen een paar dagen dit zelf annuleren. Schandalig om aan het werk te moeten voor iets waar je niet om hebt gevraagd. In onze vriendenkring was veel animo voor onze fietsen, inmiddels hebben wij het iedereen afgeraden. Wie wil er nu betalen om vervolgens alleen maar achter je rechten aan te lopen? Wij wachten dit af, en geven ze voor de laatste keer de kans om de fiets te repareren. Maar eerlijk, zijn we eigenlijk klaar met STELLA.

    Door: C van Schaik09-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4.5
    rating

    Ebike livorno ordernr. 85055

    Nieuwe fiets gekocht op week 13/ 2021. Na een klein aantal km. Was de motor stuk ook de achterrem werkte onvoldoende. We namen Kontakt op met de hersteldienst die ons helaas niet kon helpen (de motor kapot) de fiets werd naar de fabriek gestuurd. Na 7 weken geen
    Nieuws . We belden naar de fabriek ze zouden ons dezelfde dag nieuws melden maar neen dat kregen we niet!. We vragen een nieuwe fiets met eventuele opleg maar geen reactie ! Wat is er gaande moeten wij het zo verder doen? We verstaan er nu helemaal niets meer van. Hopelijk nu wel een positieve reactie

    Door: Desmet greta09-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    Livorno stella fiets

    Sinds vorig jaar in bezig van een livorno stella fiets. Helaas terugkomend probleem dat mijn accu er ineens mee stopte. Na 3x ongeveer bepaalde onderdelen te hebben vervangen heb ik meerdere klachten moeten sturen voor actie. Nu wille ze hem uitgebreid onderzoeken in Nunspeet waar het magazijn / bedrijf staat. Mijn fiets is 26 juli daarheen gegaan en tot de dag van vandaag nog steeds niks gehoord. Ik heb ondertussen al meerdere mails / whatsapp berichten gestuurd. Telefonisch krijg je stella niet aan de telefoon je wordt op alle manieren verwezen naar de website.

    Echt belachelijk hoe de communicatie gaat bij stella. Als ik een ding hier mag zeggen. KOOP JE FIETS NIET BIJ STELLA.

    Door: Sandy Schutte07-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Stella Morena

    Ruim jaar geleden Stella Morena groen gekocht vrijwel niet op kunnen fietsen i.v.m mankement aan ketting/voortandwiel is fabriekcage fout door Stella bevestigt heb er er 400 km op kunnen fietsen daarna fiets door Stella opgehaald ik zou in juli nieuwe fiets krijgen dat werd 1september echter op 1 september geen fiets geen mailtje of telefoon geen enkele reactie van Stella
    Ben hier nu jaar mee bezig mailen of bellen werkt niet
    Alleen minpunten
    Geen nieuwe fiets
    Geen geld terug
    Geen reactie

    Door: Reina Velzen07-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    FAQ

    Is Stella Fietsen een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 148 ervaringen geplaatst over Stella Fietsen. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.4 gekregen, waarbij 100% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Stella Fietsen actief?

    Stella Fietsen is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Sport & Outdoor

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Stella Fietsen gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.