Stella Fietsen

6

Bestellen

3.9

Service

5.5

Prijs

5

Levering

38.4%

Zou hier weer kopen

Stella Fietsen

Wanneer je wel van fietsen houdt maar ook van makkelijk kun je tegenwoordig kiezen voor een elektrisch fiets. Je trapt dan zelf net zo licht of zwaar als je wilt en komt gemakkelijk verder weg. Hoe verder je wilt gaan, hoe groter de actieradius van de fiets moet zijn. Bij Stella Fietsen kun je vele modellen aanschaffen, maar wat is de mening van hun klanten over de service? Dit en meer lees je hier.


Over Stella Fietsen

 
In 2012 is Stella Fietsen gestart met het aan huis verkopen van elektrische fietsen. Zij vonden dat de elektrische fietsen die er op de markt waren teveel kostten en dat de service tekortschoot. Inmiddels verkopen zij de best geteste elektrische fietsen van Nederland, met een landelijke service aan huis of op het werk en een garantie tot 5 jaar.




Diensten

 
Bij Stella Fietsen kun je een elektrische fiets kopen door een keuze te maken uit een assortiment fietsen, waarbij je een vrijblijvende proefrit bij jou thuis kunt maken op de modellen van jouw voorkeur. Ook kun je een keuze maken bij één van de Stella E-bike Testcenters. Om alvast een indruk te krijgen kun je de gratis brochure met daarin alle modellen en bijbehorende specificaties aanvragen. Daarin staan ook de prijzen vermeld, deze zie je niet op de website, ook omdat er vaak tijdelijke kortingsacties zijn. Er zijn een aantal categorieën fietsen:

  • Stadsfiets
  • Transportfiets
  • Bakfiets
  • Seniorenfiets
  • Mamafietsen
  • Driewieler
  • Schoolbikes

Wanneer je weet welk soort fiets je zoekt, kun je vervolgens je keuze verder verfijnen op framemaat, kleur, de positie van de motor, de gewenste actieradius, het gewenst aantal versnellingen en een open of gesloten kettingkast. Weet je nog niet precies wat je zoekt, dan kun je ook de keuzehulp invullen, je krijgt dan een aantal modellen voorgesteld die bij je zouden kunnen passen. Verder vind je op de website nog veel informatie over de werking van de fietsen, een blog, achtergrondinformatie over het bedrijf, de adressen van de E-Bike Testcenters, etc.


Levering en condities

 
De Stella Fietsen hebben een levertijd van 5 dagen. De fiets wordt volledig afgesteld bij je thuis of op je werk afgeleverd. Je betaalt geen bezorgkosten en doordat ze rechtstreeks aan de consument leveren zijn de prijzen scherp. De eerste servicebeurt voor je fiets is geheel gratis en op alle fietsen zit 5 jaar garantie. Bovendien kun je bij Stella fietsen meteen een verzekering afsluiten voor je fiets. Je kunt je fiets bij aflevering betalen met je pinpas maar je kunt ook een financiering aanvragen bij Stella Fietsen, dit heet Stella Betaalgemak


Klachten

 
Wanneer je een klacht hebt, kun je terecht op de website onder het kopje ‘Klantenservice’. Je kunt een online formulier invullen met daarin je klacht, maar je kunt ze ook bellen. Bij een tijdig ingediende klacht dien je hen in de gelegenheid te stellen om onderzoek te (laten) doen naar de gegrondheid van de klacht. Bij een terechte klacht behoor je hen een redelijke termijn voor herstel of vervanging van het geleverde product te geven. Voor veel overige vragen kun je het antwoord vinden op de pagina met ‘Veelgestelde Vragen’.


Heb jij al een Stella Fiets? Vertel erover!

 
Heb jij bij Stella Fietsen een fiets aangeschaft, vertel ons dan hoe de aankoop is verlopen, ben je tevreden of niet en waarom? Zo kunnen anderen hier iets van opsteken!


Zijn de elektrische fietsen van Stella Fietsen wel echt zo goed van kwaliteit en zo vriendelijk geprijsd, of valt dit de klanten in de praktijk tegen?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (271)

nieuwe Stella E- bike

gekocht in Assen , is de 4 de Stella , volgende week ophalen

J

Jan Eggens

24-10-2023

0forum

Vanmorgen gebeld met de service afdeling van Stella Helmond omdat de standaard van mijn fiets was los gegaan. Kon vanmiddag al terecht. Probleem opgelost en daarbij hebben de heren van de service de fiets meteen een kleine beurt gegeven. Allemaal kosteloos met een glimlach!! Top bedrijf noem ik dat,

J

Julian van der Heijden

04-10-2023

0forum

Twee fietsen

B

Brongers

11-09-2023

0forum

Service Stella

In mei 2023 brak de bagagedrager af. Ik plande hiervoor een reparatieafspraak in. Ik moest aangeven wat er kapot was. Na 6 weken kon ik terecht. Wat bleek; de spullen waren niet aanwezig. Na 2 weken zat de bagagedrager erop maar: het wiel zat los, de bagagedrager was niet goed aangedraaid en bij elke versnelling trapte de fiets door. Dit kon ik laten repareren er was over 7 weken plek...Dit was in onze vakantie. Mail en chat met afzegging kwamen niet door. Stella reageert überhaupt niet op mail of chat. Je moet bellen en staat minimaal 10-15 minuten in de wacht. Ondertussen ging ik voor een leenfiets naar de zaak in Schiedam. De verkoopmedewerker was uiterst ongeduldig en niet behulpzaam. Toch maar gebeld voor een nieuwe reparatie. De medewerker was niet gevoelig voor de klacht en als ik een monteur aan huis wilde laten komen, moest ik 30,- voorrijkosten betalen...Zo zo zó schandalig hoe Stella omgaat met klachten! Wij kopen nooit meer een Stellafiets!

H

Henriette

06-09-2023

0forum

Service

Alles leuk en aardig hoor, maar van de service ben ik niet onder de indruk.. van jullie "whatsapp service" om vragen te stellen na 3 dagen nog steeds geen antwoord.. hoeft ook niet meer. Zelf de oplossing inmiddels uitgevogeld. Was toch wel leuk geweest, om wat goede raad te krijgen als je in het buitenland pech krijgt. Volgende keer toch maar weer een wat duurder merk met wel een serieuze / goede service...???

K

Klaas Jan

23-08-2023

0forum

Stellafiets gekocht (E-bike)

Stellafietsen zegt dat 5 jaar garantie op fiets. Ik heb een ebike gekocht en bleek dat men een bout heeft niet goed vastgezet en na een paar maanden rare geluiden tijdens fietsen. Ik heb afspraak gemaakt en duidelijk aangegeven dat dit wel onder garantie valt, maar moest mijn vrouw helaas pinnen voor de reparatie. Terwijl de fout was tijdens montage van het fiets.

M

Mustafa

06-08-2023

0forum

stella livorno

fiets gekocht in 2022 na de eerste beurt is het begonnen steeds dezelfde problemen piepende voorrem ketting die steeds in de kettingkast los ligt display die niet goed werkt of iets inde motor deze dingen zijn nooit opgelost, bij de laatste keer is alles weer terug in orde gebracht reed ik weg na 1km over een slechter stukje weg weer rammelt alles nu begint ook de voorrem weer . Dit weer maar eens doorgegeven aan Stella na 2 weken wordt ik gebeld met de vraag of ik de fiets op wil sturen naar Nunspeet dan kijken ze daar er eens naar, hier heb ik voor bedankt ze nemen niet eens de moeite om te zeggen breng hem naar de winkel en dan halen wij hem daar op en kijken hem na.

J

jack

03-08-2023

0forum

Geen

Vandaag in Breda gaan kijken voor een nieuwe elektrische fiets, mijn vrouw heeft nu een jaar een Stella en was er best tevreden over. Bij binnenkomst zaten twee medewerkers in de koffiehoek te kletsen. Ze vroegen of ze ons konden helpen maar wij wilden eerst rondkijken. Ik zag een aantrekkelijke fiets staan en wilde de prijs en info hiervan. Ik ga naar de twee heren die nog steeds zaten te kletsen met de vraag of iemand me kon helpen met de prijs van een fiets. Terwijl ze helemaal geen aanstalten maakten om op te staan gaf één van hen aan dat de prijs tussen de 1500-2500 zat… euh? Sorry? Ik wil DE prijs weten toch? Ja welke fiets dan? Kreeg ik terug als antwoord? Ik zei dat ze dat van hun zitje niet zouden kunnen zeggen! Lichtelijk geïrriteerd stond de gladde verkoper dan recht. Ik gaf aan dat als het teveel gevraagd was het niet hoefde hoor. Kreeg ik één of andere verwijtende opmerking op. Heb hen bedankt en gezegd dat het niet meer hoefde. Ik ben niet een persoon die de instelling “klant is koning” hanteert, maar een minimum aan interesse in een potentiële koper mag je toch verwachten denk ik? En dat voor een bedrijf dat met overstocks zit, waar aandeelhouders geld moeten bijstorten om de keet overeind te houden. NOOIT meer!!

J

Joeri

03-08-2023

0forum

Vicenza Black MDS Premium U N8D DI2 28" M

Nooit meer Stella! Slechte kwaliteit – geen service. April 2020 Stella Vicenza met Shimano motor gekocht voor € 2209,00. Service beurt bij Stella gehad. Oktober 2022, tijdens vakantie in het buitenland gaf het display foutmelding E20. Fiets functioneerde niet meer. Ter reparatie aangeboden bij Stella. Monteur heeft een software update gegeven. Maar kon niet zeggen hoelang de foutmelding weg zou blijven. Een paar keer korte ritjes in de buurt gemaakt. Mei 2023, tijdens vakantie in het buitenland, weer problemen. Display gaat kort aan, maar valt meteen weer uit. Fiets doet niks. Bij Stella ter reparatie aangeboden. Accu is kapot, 3 maanden uit de garantie. Nieuwe accu van € 795,00 is op korte termijn niet leverbaar. Aanbod is een demo accu voor € 450,00 met 1 jaar garantie. Dezelfde nieuwe en originele Shimano accu is o.a. bij de ANWB te koop en direct leverbaar voor € 599,00 ledenprijs met 2 jaar garantie. Of bij fietsaccuwinkel.nl voor € 529,00 met 3 jaar garantie. Stella bood tevens aan de fiets, bij aankoop van een nieuwe Stella fiets, in te ruilen voor € 375,00. Reactie van Stella op prijs en de garantieperiode op de aangeboden accu’s was dat het ons vrij is ergens anders een accu te kopen. En als wij niet tevreden waren met de geboden INRUILPRIJS konden we de kapotte niet werkende fiets beter aan een particulier verkopen. Stella heeft blijkbaar geen probleem om willens en wetens NIET werkende fietsen te verkopen. Tekenend hoe Stella met zijn klanten omgaat.

A

arie

23-07-2023

0forum

Stella livorno premium mdb fi

Op maandag morgen de Stella livorno premium mdb fi gekocht bij verkoper Arjan. Zeer vakkundig geholpen bij mijn keuze mbt tot de inruil / verkoop eigen fiets. We zijn samen tot een goede en vooral eerlijke deal gekomen. Arjan bedankt ...

J

Jack

20-07-2023

0forum

Stella fiets

Bij het ophalen ging het al fout mijn factuur was al uit de computer gehaald dan met moeite kon ik betalen, neem ik de fiets mee zit er een verkeerde oplader bij, na paar maanden fietsen krijg ik de accu er niet uit, moest iemand voor komen, dan een paar maanden later accu kapot,Stella nieuwe brengen kwam te vroeg volgens afspraak en kon de accu bij de voordeur vinden. En nu zit ik maanden te wachten op een slot van de accu want die doet het niet meer. Ik wil de fiets snel inruilen voor een ander merk.

H

Harrie Winter

11-07-2023

0forum

Stella e-bike

NOOIT MEER EEN STELLA FIETS! in 2015 hebben wij 2 Stella fietsen gekocht, toen was de service en alles nog goed, maar nu alles behalve dat! Ik zelf heb in het voorjaar 2021 al elders een nieuwe e-bike gekocht en eind 2021 was ook de fiets van mijn man aan vervanging toe. Hij wou weer een Stella hebben, want dat was ja goed. Wij een afspraak maken, toen begon het al. Wij hadden op een vrijdag eind van de dag de afspraak in de middag werd ik door de verkoper gebeld dat hij nu onze kant op kwam. Maar het was wel 1,5 uur rijden voor hem, of het dan ook wel door ging dat wij een fiets kochten want anders kwam hij niet, hij had nog een bruiloft. Heb ik gezegd, nou dan laat maar ga lekker naar de bruiloft. Oh nee, hij kwam wel. Wat een arrogante persoon! Mijn man wist eigenlijk wat hij wou, die fiets had hij ook mee alleen in de kleur beige mijn man wou hem in blauw. Maar blauw was volgens de beste man niet meer alleen nog maar in beige. Goed het ging snel om tafel, de fiets was destijds rond €2700,-- maar volgens de verkoper alleen als mijn man zijn oude fiets inruilt en als hij dat niet deed dan moest hij maar €350,-- meer betalen! Mijn man ging op dat moment akkoord, wat ik niet snap maar goed ik heb op dit moment maar niks gezegd. Hij moest wel meten betalen, vond ik ook heel vreemd. Ik heb de volgende ochtend bij Stella gebeld en gevraagd wat de fiets Livorno kost zonder inruil en wat werd gezegd het bedrag wat mijn man met inruil betaald heeft. Toen was ik er klaar mee en heb het geannuleerd. Naar het weekend werd ik door een vriendelijke dame gebeld, die probeerde alles netjes op te lossen, ik ging niet mee akkoord, iets later belde ze weer met een betere voorstel, ik zei mijn man wil eigenlijk niet want hij wil de fiets in het blauw maar dat is er ja niet meer. Hoezo zei ze, natuurlijk is de fiets ook in het blauw! Ok oké. Ze bod nog een accu update aan, de 2 servicebeurt gratis en de fiets kon binnen een paar dagen geleverd worden. Toen zei man man, oké prima. Hij had in het begin al gezegd dat hij graag een ander zadel wou, oh dat was geen probleem dit kan kosteloos omgeruild worden. De fiets werd geleverd, de bagagedrager was al stuk, dat moest dan maar met service beurt gedaan worden, nooit gebeurt en de zadel nee die moest betaald worden en de zadel die van de fiets af kwam ook nog meenemen maar dat feest ging niet door! De fiets is in december geleverd en in januari moest die al voor de beurt, nog niet eens 50 km gefietst, mijn man is een mooi weer fietser. Wel netjes de fiets naar toe gebracht , een rit 23 km. In april 2022 kreeg ik al weer een mail voor de 2der beurt dat ik een afspraak moest maken. Dat heb ik niet gedaan, omdat in al die tijd de fiets netjes warm binnen gestaan heeft en nog geen 10km mee gefietst is. Nu (juni 2023) heeft de fiets rond 600 km op de teller. Even ter vergelijking, ik heb een Gazelle en die hoefde pas voor de eerste beurt met 1000km en bij Stella om de 3 maanden. Ik heb een week geleden een mail gestuurd en vanochtend achteraan gebeld, ja het was heel druk. Maar de 2 beurt moest ik maar gewoon betalen want voor de gratis beurt was ik veel te laat, ondanks de km stand. Nou tel uit je winst, mijn fiets breng ik naar de fietsenmaker om de hoek en betaal €40,-- voor een beurt naar de eerste 1000km 1x keer per jaar en de Stella moet om de 3 maanden voor de beurt moet in totaal 46 km voor rijden en bijna €70,-- voor de beurt betalen. Dan is mijn Gazelle toch vele male goedkoper!

A

Anja

02-06-2023

0forum

Elektrische fiets

Fiets gekocht bij Stella in Bemmel. Na 3 maanden krijg je een gratis onderhoudsbeurt. Bij levering van de fiets op de afgesproken datum en tijd ging het al mis. Een dag van te voren nog een mail met de bevestiging dat de fiets de volgende dag geleverd zou worden. Je blijft er extra voor thuis maar in de ochtend kwam de volgende mail…..de fiets werd door een storing later geleverd. Dat was dus nr 1 wat mis ging. Er moest een nieuwe datum ingepland worden voor de volgende/nieuwe levering. Pas enkele weken later zou hij pas geleverd worden dus dat was ergernis nr 2! Na weken wachten kwam dan toch uiteindelijk de fiets. Nu zou je denken fijn maar bij nadere inspectie bleek de fiets op vele plekken beschadigd. Nr 3 dus al….. Bellen met Stella, ze hadden waarschijnlijk een fiets geleverd die door een andere klant ook al was terug gestuurd vanwege de beschadigingen. Er moest dus een nieuwe besteld worden waar dus, u raad het al, weer weken op gewacht moest worden. Nr 4 aan ergernis was dus geboren! Na uiteindelijk weken wachten kwam dus de nieuwe onbeschadigde fiets….. zonder batterij! Nr 5…. Weer bellen met Stella. In verband met grondstoffen levering gingen hier uiteraard weer weken overheen. Nr 6….. Terug te komen op die gratis onderhoudsbeurt, die ging niet meer door omdat dat binnen die 3 maanden had moeten plaatsvinden….HOE DAN STELLA?? Een incomplete fiets leveren waar maanden overheen gaan voordat je de fiets hebt die je gekocht had. Boren ze je ook nog eens die gratis onderhoudsbeurt door je neus! Regels zijn regels was hun antwoord. Ik heb 3 Stella fietsen in de garage staan maar er komt er nooit meer een in zweer ik ze bij deze.

S

Sjack van Appeldoorn

24-05-2023

0forum

Stella Fiore

Ik heb nog nooit eerder een review geschreven over een product maar deze keer voel ik me verplicht om dit te doen en andere mensen te informeren over de slechte kwaliteit en service van Stella. Ik heb een gloednieuwe moederfiets gekocht bij Stella, de Stella Fiore. Al na enkele keren fietsen valt de fiets van ellende uit elkaar. Meerdere onderdelen breken zomaar en vallen eraf waaronder het ventiel van mijn achterband die dus gelijk is leeggelopen. Als ik Stella bel voor een reparatieafspraak moet ik ten eerste 2 weken wachten voordat er een monteur langs kan komen en willen ze in eerste instantie zowel de onderhoudskosten als de voorrij kosten in brengen. Als ik aangeef dat ik niet naar een servicepunt kan komen omdat mijn band dus leeg is en het gaat om een gloednieuwe fiets wordt er telefonisch toegezegd hier geen kosten voor in rekening te brengen. Vervolgens is de monteur geweest, fietst gemaakt en geeft hij ook aan dat ik niks hiervoor hoef te betalen. Ik dacht dus van ok netjes opgelost door Stella. Maar helaas heb ik nu alsnog een factuur gekregen van bijna 70 euro. Hier heb ik met de klantenservice over gebeld en dit was een heel vervelend gesprek met een hele onvriendelijke medewerker die heeft aangegeven dat ik gewoon moet betalen en dat hij met eerdere toezeggingen niks kan etc etc. en dat er sprake was van een pinstoring waardoor ik niet bij de monteur hoefde te betalen (dus hij beschuldigd mij gewoon van liegen) en als ik geen voorrijkosten wil betalen dat ik dan zelf naar het servicepunt had moeten komen en als dat dan niet lukt met een lekke band dat ik dan maar een busje of een fietsendrager moet regelen?? Nou lang verhaal kort, ik ben zwaar teleurgesteld in de slechte kwaliteit van Stella. Ik heb er maar 97km mee gefietst en heel weinig aan mijn fiets gehad en ik ben nog meer teleurgesteld in de slechte klantenservice en de onvriendelijke medewerkers van Stella. Kortom, niet hier kopen. Wij hebben zelf ook nog een Urban Arrow en daar hebben we nog nooit problemen mee gehad en anders wordt het altijd netjes opgelost. Zo'n negatieve ervaring als met Stella heb ik nog nooit eerder met een product of bedrijf gehad dus vandaar ook deze review.

N

Nienke

17-05-2023

0forum

Fiets

Ongelofelijk slechte organisatie. 2 fietsen gekocht. 1 fiets is ok, de andere al 3 jaar kapot, gemaakt weer kapot. Klachten blijven. Monteurs staan voor verkeerd adres en bellen verschillende telefoon nummers. Ook al 3 jaar bezig met adres en telefoonnummer te wijzigen in klantenbestand. Werkelijk het interesseert helemaal niks. Status: fiets nog steeds kapot en reparaties hebben geen gewenste resultaten. H

R

Rik

14-05-2023

0forum

E-bike 3 stuks

Waar zal ik beginnen … Laat ik eerst beginnen met het feit dat er zo ontzettend veel negatieve reviews te vinden zijn over Stella. Als ik dit van tevoren had geweten had ik hier NOOIT een fiets gekocht. Of 3.. Hieronder volgt de volgende negatieve review op rij. Zo’n 1.5 week gelden hebben wij bij Stella in het filiaal in Nunspeet 3 (!) fietsen aangeschaft. Een van deze fietsen, zo werd verteld, was een ‘showroommodel’. Dit vond ik geen enkel probleem. Op deze fiets zouden hooguit een paar kilometers gemaakt kunnen zijn door potentiële kopers voor een proefritje. Toen ik op het display zag dat er bij ‘totale afstand’ een kilometerstand stond geregistreerd van ruim 1350 kilometer (!) zag verkoper Daan (tevens chef van deze winkel) mijn verbazing en vertelde dat het display waarop deze km stand stond waarschijnlijk van een andere fiets vandaan kwam en dat daardoor deze hoge km stand stond vermeld. Het zou volgens hem in geen geval het werkelijk aantal gereden kilometers betreffen… Helaas wist ik op dat moment nog niet dat het niet uitmaakt welke display op de fiets wordt gebruikt, de km-stand wordt namelijk opgeslagen in de motor. M.a.w. er is wel degelijk ruim 1350 kilometer op mijn ‘nieuwe’ fiets gereden voordat ik hiermee de winkel uitreed.. Op mijn eerste rit op deze ‘nieuwe’ fiets, die helemaal zou zijn nagekeken en nog een servicebeurt had gekregen volgens Daan, ging het al mis. De fiets trapte door en liep voor geen meter. Na aandringen kon ik hier de volgende dag voor terugkomen. Helaas, tot overmaat van ramp, liep onderweg naar Stella ook nog de ketting eraf. Toen ik uiteindelijk bij Stella aankwam werd het tandwiel voor vervangen. Na enkele meters proefrijden vond de monteur het wel goed. Helaas, onderweg naar huis bleek de fiets nog steeds slecht te rijden en trapte weer/nog door. De volgende dag kwam een monteur van Stella langs. Hij heeft op mijn ‘nieuwe’ fiets de ketting vervangen, het gehele achtertandwiel vervangen, de binnenkabel v.d derailleur vervangen en nog een ander tandwiel vervangen volgens de factuur. En nog steeds rijdt de fiets niet 100%. De monteur is ruim 2 uur bezig geweest! Helaas was hierdoor geen tijd om een niet werkende lock-out van mijn andere nieuwe Stella fiets te repareren. Dat willen ze over een week komen doen maar dan moeten we wel voorrijkosten worden betaald (!!) Toen ik gister mijn verhaal/beklag wilde doen bij Stella, na ruim 25 minuten in de wachtrij te hebben gestaan, werd op mijn vraag over de mysterieuze 1350 km geantwoord: ‘maar meneer, u heeft een TWEEDEHANDS fiets gekocht’ (!) En vervolgens: ‘dit gaat buiten ons om en moet u zelf maar zien te regelen met Daan’….. Met andere woorden: ik heb zonder het te weten een tweedehands fiets, waarschijnlijk teruggebracht door de vorige eigenaar i.v.m. klachten, gekocht ! Dit is pure misleiding en dan druk ik mij nog zacht uit… Achteraf viel het mij ook op (maar ja, wie let daarop als je denkt een NIEUWE fiets aan te schaffen) dat er al behoorlijk wat profiel van de banden was verdwenen. Je zou toch verwachten, helemaal als je 3 fietsen tegelijk koopt, dat je iets van service mag krijgen. Helaas niet bij Stella! Oja, als goedmakertje heb ik van Daan een mailtje ontvangen waarin letterlijk is getypt: Hierbij bevestig ik dat uw eerstvolgende 2 servicebeurten gratis zijn bij het tonen van deze mail. Excuses voor het ongemak. Een ding is zeker: hier laat ik het niet bij zitten en dit hele verhaal gaat nog een staartje krijgen. -wordt vervolgd-

R

Roderik

11-05-2023

0forum

2 Stella fietsen

Twee fietsen gekocht bij Stella Assen. Het plan was één fiets, maar verkoper kon scherpe korting geven op een tweede fiets, liep ook daadwerkelijk 'naar achteren' om te overleggen. Bleek later gewoon de cataloguswaarde te zijn. Oké, gefopt. Had ik beter moeten opletten. Bij het ophalen probeerde verkoper hetzelfde trucje nog een keer met fietstassen. Vervolgens blijkt het filiaal totaal onbereikbaar. Als je wel contact krijgt is de wachttijd langer dan 20 minuten. En zo zijn er nog wel wat dingetjes die mij totaal niet aanstaan. De fietsen zelf kan ik nog niet beoordelen. Er is bij aankoop (ruim een week geleden) een fietsverzekering via ANWB afgesloten, maar sindsdien geen bericht over gehad, ook geen incasso geweest. ANWB weet van niets en zegt dat we met Stella moeten bellen. De telefoonlijn naar Stella is momenteel gewoon dood. Volgende keer naar een andere fietsenwinkel en iets meer betalen voor eerlijkheid, bereikbaarheid en een goede service.

R

Richard

14-04-2023

0forum

Vicenza

Een advies. Geen stella fiets kopen als je niet gefrustreerd wilt raken. Steeds display stuk. Wacht nog steeds op een onderdeel zodat mijn accu eruit kan. Alles gaat via het hoofdkantoor dat automatische antwoorden geeft. Niet kopen dus.

R

Ria

01-04-2023

0forum

Stella allegra

Slechte service, met kapotte remblokken moet ik twee maanden wachten. Afgelopen jaar heeft men beloofd wat aan de wachttijden te doen, maar ja dus niet! De dame aan de telefoon was niet heel meegaand, volgens haar is Stella Veenendaal gesloten en is het in Amersfoort drukker. Dus ik ben genoodzaakt mijn fiets elders onder te brengen betreffende de remblokken/ reparatie. Het is gewoonweg gevaarlijk zo te rijden, maar Stella heeft daar blijkbaar niets mee te maken. Dus ik koop hier geen fiets meer. Peter van Agten

P

P.M.V. van Agten

22-03-2023

0forum

Geen verkoop van 2 fietsen

Samen met mijn vrouw wilde ik, ondanks de mindere ervaring met de huidige Stella fiets, nieuwe fietsen kopen. Onze voorkeur ging uit naar middenmotor. We hadden de keus gemaakt en wilden kopen. Oude inruilen, dat was niet zo mooi, 150,-- euro voor een Stella fiets van bijna 4 jaar oud en niets voor een Batavus van 6 jaar. Na een belletje kon ik 200 euro meer korting krijgen ivm coulance voor de problemen die ik met de huidige Stella heb gehad en 50 euro per fiets als ik deze zelf zou komen halen. Dit alles was voor mij de druppel om weg te gaan. In een week tijd de fietsen particulier verkocht leverde 700 op + de extra korting en zelf ophalen was 1000 euro. Toch maar weer naar Stelle, de verkoper herkende ons nog. De fietsen weer uitgezocht en aan tafel om het rond te maken. Oeh een probleem van een van de fietsen was de accu niet leverbaar, stond niet op het prijskaartje naast de fiets, en moest een zwaardere worden en die kostte 200 euro meer. De extra korting van 200 euro bleek een extra inruil te zijn geworden, dus nu niet in beeld. Kortom weer zeer teleurgesteld en wederom vertrokken. Naar een "gewone" fietsenzaak gegaan en daar 2 Sparta fietsen aangeschaft met voor ons de juiste prijs en zonder te vragen nog accessoires erbij. Dus al met al een vervelende ervaring bij Stella die ruim 5000 euro laat lopen.

G

Gerrit Stijweg

01-03-2023

0forum