8

8

8

8

100%

Spellenrijk

Er is niets gezelliger dan een ouderwetse spellenavond. Vriendschappen kunnen aan het einde van de avond over zijn en nieuwe verbintenissen kunnen ontstaan. Er is niets leuker. Je kunt kiezen voor de echte klassiekers zoals Monopoly, Party en Co, Cluedo en Mens erger je niet, maar je kunt ook gaan voor nieuwe spellen zoals 30 Seconds, Picture Party, Weerwolven en Codenames. Haal je oude bordspellen uit de kast of kijk bij Spellenrijk en maak je collectie bordspellen nog groter. Wil je eerst weten of de webshop betrouwbaar is? Dan lees je hier de reviews van echte klanten. Ze vertellen je alles over hun ervaringen, zodat jij je vrienden kunt uitdagen voor een intens duel.

Over Spellenrijk

De webshop noemt zichzelf de grootste online spellenwinkel van Nederland. Het assortiment bestaat uit meer dan 5.000 verschillende artikelen en blijft groeien. Iedereen die op zoek is naar bordspellen en gezelschapsspellen, kan bij Spellenrijk terecht. Ze hebben echter ook een ruim assortiment met puzzels, buitenspeelgoed en hobby-artikelen. Alle klanten zijn bij Spellenrijk zijn welkom. De webshop is namelijk niet alleen voor particulieren, ook instellingen en scholen zijn altijd welkom.

Categoriën Spellenrijk

Wat kun je allemaal in de webshop vinden? Je ontdekt het in de verschillende categorieën.
– Bordspellen
– Buitenspeelgoed
– Dobbelspellen
– Educatieve spellen
– Erotisch spellen
– Gespreksstarters
– Gezelschapsspellen
– Hobby-artikelen
– Kaartspellen
– Kadobonnen
– Kinderspellen
– Puzzels
– Reisspellen
– Spelonderdelen
– Trading cards

Diensten Spellenrijk

Je hebt in de webshop een uitgebreid assortiment met bordspellen en puzzels, maar alle klanten die besluiten te bestellen bij Spellenrijk, krijgen nog extra voordelen. Als je op werkdagen voor 21:00 hebt besteld, wordt je bestelling de volgende dag nog geleverd. De verzendkosten zijn voor bestellingen vanaf 50,- gratis en je kunt je bordspel altijd binnen 14 dagen nog ruilen. Voor iedereen die zijn bestelling liever zelf ophaalt, is ook een afhaalpunt in Hengelo. Verder betaal je bij Spellenrijk altijd veilig met iDeal, MasterCard, Visa, PayPal en AfterPay. Je vindt in de webshop ook altijd nieuwe aanbiedingen en je kunt kijken bij de best verkochte spellen om te zien wat andere klanten kopen.

Klachten Spellenrijk

Is jouw bordspel niet compleet? Of had je problemen tijdens de betaling? Neem dan direct contact op met de klantenservice van de webshop. Zij kunnen je het beste verderhelpen en eventueel een oplossing vinden. Je kunt het contactformulier op de website invullen, maar het is ook mogelijk om telefonisch of via de post je klacht te melden. Op de contactpagina van Spellenrijk vind je het telefoonnummer en postadres. Houd er wel rekening dat de klantenservice alleen op werkdagen van 09:00 tot 18:00 bereikbaar is. Je kunt ook altijd een kijkje nemen bij de Social Media van Spellenrijk. Je kunt de webshop volgen op Facebook, Twitter of Instagram.

Schrijf een review over Spellenrijk!

Hou jij elk weekend een spellenavond met al je vrienden en heb jij al je spellen besteld bij Spellenrijk? Laat andere klanten dan weten wat jij van de webshop en de bordspellen vindt. Is de webshop betrouwbaar? Kun je makkelijk bestellen? Heb je de bordspellen snel in huis? Geef jouw beoordeling en vertel andere klanten welke spellen zij moeten kopen in de webshop.

Wat vinden klanten van de bordspellen zoals Monopoly, 30 Seconds, Party en Co en Pokémon bij Spellenrijk? Hier vind je de ervaringen en reviews.

10

Fijne klantenservice

Wij zijn thuis waanzinnig verslaafd aan het spelen van spellen. Voor ons is er niets leuker dan een avond voor de kachel zitten, een hapje en een drankje gebruiken en een leuk spel spelen. Daarom zijn wij altijd op zoek naar een website waar je nieuwe spellen kunt vinden, want altijd hetzelfde spel spelen gaat op den duur natuurlijk ook vervelen. Daarom zijn we zo blij met SpellenRjk. Op deze website vinden we precies wat we nodig hebben. Een website die zich helemaal richt op het aanbieden van bordspellen. Zo kunnen we met enige regelmaat een nieuw spel proberen en blijft het altijd leuk om weer een spel te doen. Waar ik vooral tevreden over ben is de klantenservice. Bij een nieuw spel is het altijd even zoeken of een spel wel of niet bij je past. Wij houden vooral van spellen die langer duren en we hebben dus niets aan een kort en simpel spel (hoewel dat ook leuk kan zijn, bijvoorbeeld op vakantie). De deskundige klantenservice geeft altijd een goed antwoord.

V

Van 't zelfde

15-01-2018