Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar een nieuwe scooter, bromfiets of onderdelen? Wellicht kun jij je slag slaan bij Speedline. Bekijk via deze pagina van NederlandReview welke klantervaringen er bij Speedline bekend zijn.
Bij Speedline kun je scooters, bromfietsen en onderdelen kopen. Je kunt deze artikelen in de webshop van Speedline kopen. Het bedrijf is in 1998 in Skanderborg (Denemarken) opgericht. De ambitie van Speedline was in eerste instantie om redelijke vervoermiddelen te verkopen aan de mensen van Skanderborg. Tegelijkertijd was er een duidelijke visie met betrekking tot het leveren van kwalitatief goede bromfietsen en scooters en kwaliteit te leveren. Daarnaast werd het idee in het leven geroepen om scooter- en bromfiets onderdelen te verkopen.
In het begin bestond Speedline uit één man. Dit was de oprichter John B. Pedersen. Maar, er gingen niet veel jaren voorbij voordat een monteur en een winkelbediende het team kwamen aanvullen. In 2003 zag de webshop van Speedline.dk het levenslicht en werd de droom om een landelijk bedrijf te zijn de werkelijkheid. Vanaf dat moment was het mogelijk om scooters, bromfietsen, reserveonderdelen en accessoires voor je bromfiets en scooters te kopen. Je kon je aankopen de volgende dag laten bezorgen.
Voordat je jouw goederen aan Speedline retourneert, moet je eerst beslissen welk van de volgende drie scenario's het beste bij jouw situatie aansluiten. Mocht je een of meerdere artikelen willen retourneren dien je de gids op de pagina te volgen. Heeft Speedline de verkeerde artikelen naar je verzonden? Neem dan telefonisch contact met de klantenservice op. De medewerkers laten op de website weten het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Als er een of meer van de artikelen kapot zijn en je wilt je garantie gebruiken, dan word je ook geacht om telefonisch contact op te nemen.
Mocht je jouw aankoop willen retourneren dien je een procedure te volgen. Er zijn in totaal drie manieren om je artikel te retourneren. Let er even op dat de levering van het pakket kan worden geweigerd indien het wordt bezorgd door GLS of andere expediteurs. Houd er rekening mee dat je Speedline vooraf moet informeren. Het is niet voldoende om de levering simpelweg te weigeren.
Als de levering wordt geweigerd, neem dan contact op met GLS of PostNord om het pakket zo snel mogelijk naar Speedline in Denemarken te retourneren. Als de bestelling is betaald met een creditcard, wordt het volledige bedrag teruggestort op de bijbehorende rekening.
Het artikel kan bij levering worden geaccepteerd en vanaf die dag heb je 14 dagen de tijd om Speedline te laten weten dat je de aankoop wilt retourneren. Daarna dien je het pakket terug te sturen naar Speedline. Dit dient uiterlijk 14 dagen na melding van de retour te gebeuren. Als je jouw aankoop binnen de 14 dagen retourneert, moet een herroepingsformulier worden ingevuld en bij het pakket worden gevoegd. Je kunt dit speciale formulier downloaden op de website van Speedline. Mocht je in Denemarken op vakantie zijn kun je jouw retour ook fysiek bij de winkel afleveren.
Heb je weleens een bestelling gedaan bij Speedline? Ben je tevreden over de scooter, bromfiets of onderdelen die je bij Speedline hebt gekocht? Zijn de artikelen op tijd en in goede staat bij je afgeleverd? Wat vind je van de kwaliteit van de producten? Heb je contact gehad met medewerkers van Speedline? Hoe zijn deze gesprekken verlopen? Deel je mening op deze pagina van NederlandReview.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!