Soak.nl
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Cijfer6,8

U bent nu bij:

Totaal

6,8

Bestellen

7,2

Service

6

Prijs

7,2

Leveren

6,4
11 rating60 %Zou hier weer kopen!

Alle reviews:

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

18-10-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    10
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Denise

Soak.nl - Nieuwe kranen voor de badkamer

Om onze badkamer voor niet te veel geld toch een beetje op te pimpen, hebben we een set chique kranen gekocht die we vonden bij Soak. Ik was eigenlijk heel tevreden met deze webshop. De kranen waren echt mooi verpakt en ik wist ook hoe ik ze kon installeren. Ze waren ook best snel geleverd en ik vond de prijs best meevallen. Niet supergoedkoop ofzo, maar dat zie je ook wel.

Het is echt een tip, want het is maar een kleine verandering in de badkamer, maar het maakt echt veel verschil! We hadden eerst van die standaard korte zilveren kraantjes, en dat geeft gewoon een veel goedkopere uitstraling. Misschien doen we later meer veranderingen in de badkamer, maar dit scheelt al heel veel en is echt een leuke verandering. Je moet wel weten hoe je ze installeert, maar dat is eigenlijk ook niet zo heel moeilijk.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht


20-09-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    2
  • Prijs

    6
  • Levering

    2
4,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Mei Choi-Man

Soak.nl - Slechte klantenservice en onprofessionele medewerkers

Op 10 maart jl. heb ik een D vormig bad gekocht voor 580 euro. Het bad is binnen enkele dagen bezorgd. Daar de oplevering van ons huis vertraging opliep kon de loodgieter het bad pas begin juni installeren. Binnen 2 weken constateerde ik echter al scheurtjes in het D vormige paneel. Ik heb hier op 14 juni over gebeld met William van Soak en op dezelfde dag een email over gestuurd met foto's van de scheurtjes. Na een week had ik nog steeds geen reactie. Toen ik zelf belde wist William mij te vertellen dat een nieuw paneel zou worden besteld. Maar na enkele maanden was er nog steeds geen status update beschikbaar. Op 1 september heb ik zelf weer gebeld en toen wist William mij te vertellen dat het paneel net binnen was. Met hem afgesproken dat het paneel 5 september zou worden geleverd en dat ik contact met Soak zou opnemen voor het ophalen van het oude paneel waar barstjes in zat. Op 8 september heb ik eerst met Steven gesproken om aan te geven dat onze loodgieter diezelfde ochtend het nieuwe paneel zou installeren en dat ze dus een afspraak konden inplannen om het oude paneel op te halen. Echter, toen de loodgieter het nieuwe paneel wilde uitpakken, zag hij dat deze niet zorgvuldig vervoerd was en het paneel in de hoeken doorgebogen was. Ik heb vervolgens een tweede keer op 8 september met Soak gebeld, ditmaal kreeg ik William aan de lijn. Hij zou het uitzoeken en per email heb ik hem foto's gestuurd van de doorgebogen hoeken. Op 11 september ontving ik een email dat een nieuw paneel besteld zou zijn. Maar ik had geen reactie ontvangen wanneer de kapotte panelen zouden worden opgehaald. Op 15 september heb ik weer naar Soak gebeld, ditmaal kreeg ik Jolijn aan de lijn. Enigszins geagiteerd vroeg ik haar wanneer in hemelsnaam de kapotte panelen zouden worden opgehaald. Haar reactie verbaasde me. Blijkbaar stond het ingepland voor de vorige dag (14 september). Ze kon me niet vertellen waarom ik daar niet over geïnformeerd was en daarnaast waarom de panelen er dan nog steeds stonden. Maar goed, met haar afgesproken dat de oude panelen dinsdag 19 september vóór 15.00 zouden worden opgehaald en dat het nieuwe paneel woensdag (vandaag) zou worden geleverd. Gistermiddag (19 september) om 15.15 belde ik opnieuw met Soak. Het was Wiliam een raadsel waarom het niet is opgehaald. Mijn vriendelijke toon is toen eigenlijk verdwenen en ik eiste gewoon dat ze zouden worden opgehaald. Hij kon telefonisch niets garanderen en per email ontving ik het simpele antwoord dat de eerst volgende mogelijkheid pas aankomende vrijdag (22 september) zou zijn. Vandaag heb ik meerdere keren boos met Soak gebeld. Juist, wederom mijn initiatief. Geen proactieve en klantvriendelijke houding/reactie van Soak. Steven wist mij te vertellen dat de planning reeds de avond vóór de levering wordt gemaakt. Maar dat beide keren onze afspraak er uit is gevallen omdat daar geen plek voor was in de route. Op mijn boze reactie dat ik dat helemaal asociaal vond, blijkbaar wisten ze bij Soak intern op maandagavond al dat ik dinsdag 19 september voor niets thuis zou blijven, zei hij dat zij daar niets aan konden doen omdat savonds niemand werkt. Wat ik vreemd vind is dat voor hen daarmee de kous af is. Niet bedenken ze hoe onprofessioneel het is dat de afspraak die zij maken met klanten niet na wordt gekomen en daar de klant dan ook niet van op de hoogte stellen. Terwijl dit bij Soak (de afdeling planning) al de avond daarvoor bekend is. Puur omdat ze niet savonds werken. Op mijn opmerking dat ze dan de ochtend van de levering mij konden bellen, reageerden ze dat ze dat niet doen. Ik was dus al boos hierover, maar vervolgens wil DHL het nieuwe paneel leveren terwijl deze wederom doorgebogen is. Ik heb meteen boos Soak gebeld, ditmaal kreeg ik Jolijn aan de lijn. Tegen haar heb ik gezegd dat ik er geen vertrouwen meer in heb en dat ik mijn geld terug wil. Ook al zegt Soak dat ze mijn geld zullen retourneren, nog steeds wil ik een klacht indienen. Ik voel me niet serieus genomen als klant omdat ze keer op keer hun afspraken niet nakomen en alleen reageren als ik naar een status vraag.

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
26-07-2017
  • Bestellen

    10
  • Service

    6
  • Prijs

    8
  • Levering

    10
8,5
Zou hier weer kopen:JA
Door: Lo

Soak.nl - spiegels voor de badkamer

Een setje nieuwe spiegels voor de badkamer besteld, ze waren er met een paar dagen en waren keurig verpakt. Ik vond het een leuke winkel met mooie spulletjes. Verzendtijd kan misschien iets sneller, maar verder ben ik tevreden,

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
25-06-2017
  • Bestellen

    8
  • Service

    10
  • Prijs

    10
  • Levering

    8
9
Zou hier weer kopen:JA
Door: Lena

Soak.nl - wastafel onder de honderd euro

Wij wilden ivm budget geen nieuwe badkamer, maar wel een soort upgrade. Daarom wilden we alleen even de wastafel vervangen en wat accessoires zoals een kleedje en handdoeken enzo. Maar wastafels zijn overal echt heel erg duur, honderden euro's, zelfs bij Ikea enzo. Bij Soak vonden we uiteindelijk hele leuke wastafels die onder de honderd euro zijn, daar hebben we er eentje van besteld.
Mijn man is gelukkig erg handig en kan zo'n ding zelf aansluiten, dat scheelt ook echt weer geld.
Met vragen over de aansluiting konden we makkelijk bellen en ik vind het assortiment vooral erg goed omdat het hier goedkoop kan.
Nu is de tafel geleverd en in het echt is hij net zo als op de foto's. Hij is niet heel groot, maar ik vind dat eigenlijk een voordeel, want onze badkamer is ook niet zo groot.

Met maar iets meer dan honderd euro, inclusief de accessoires die ik ergens anders heb gekocht hebben we nu toch een nieuwe badkamer!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht
19-06-2017
  • Bestellen

    2
  • Service

    2
  • Prijs

    4
  • Levering

    2
2,5
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Spies

Soak.nl - Koop hier niets! Trap er niet in!

Mensen koop hier niets! Onbetrouwbaar, smoesje na smoesje, aantal keren half uur in de wacht gestaan en niemand aan de telefoon te krijgen. Volgens mij verdienen ze geld met mensen laten wachten. Té bizar, nog nooit meegemaakt dit! 1 MAAND verder geen product ontvangen en met moeite, onder druk van Paypal, na een maand eindelijk mijn geld terug. Geen normale communicatie mogelijk. Trap er alstublieft niet in! Te mooi om waar te zijn!

Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

  • Lampentotaal

    Lampentotaal

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 8,6Lees ervaringen
  • Witgoedhuis.nl

    Witgoedhuis.nl

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 8Lees ervaringen
  • Urban Outfitters

    Urban Outfitters

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 8,2Lees ervaringen

Schrijf zelf een Review

Over Soak.nl

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Soak.nl?

  • De velden met * zijn verplicht

schrijf zelf een review

Ervaringen Soak.nl

Als je een eigen huis hebt gekocht, is het sanitair soms aan vervanging toe. Of je woont al langer in je eigen huis, en je badkamer zit er bijvoorbeeld al meer dan twintig jaar in. Ook dan is het verstandig om alles eens goed aan te pakken en alles te vernieuwen. Dit kun je doen met de producten van sanitair webshop Soak.nl. Hoe de kwaliteit van hun producten door anderen wordt ervaren lees je hier. 

Over Soak.nl
Soak is de sanitair webshop met het olifantje in het logo. Hun motto is: ‘Geweldige producten aanbieden voor een lage prijs met een super-service’. Zij houden van een persoonlijke aanpak bij het bedienen van hun klanten. De webshop is jong, maar ze werken samen met Wolseley, een miljardenbedrijf dat is gevestigd in Engeland. De producten die Soak.nl verkoopt worden gemaakt in dezelfde fabrieken als waar de A-kwaliteit merken worden gemaakt. Alleen biedt Soak.nl deze voor veel lagere prijzen aan. Heb je advies nodig, dan kun je ze ook bellen om met je mee te denken over de inrichting van je badkamer bijvoorbeeld. Het assortiment dat zij aanbieden breidt zich steeds verder uit.


Baby olifantje in het Kruger Park

Diensten
In de webshop van Soak.nl vind je de volgende producten en dingen die daaraan verwant zijn:

  • Kranen
  • Toiletten
  • Wastafels
  • Baden
  • Douche
  • Spiegels
  • Verwarming
  • Meubels
  • Sets

De verzending van een bestelling is gratis, en je kunt betalen met iDeal, Creditcard, Paypal en Mister Cash.

De kleine Soaky
Naast de webshop heeft Soak.nl ook iets met olifanten. Zij hebben een eigen olifant in Malawi geadopteerd genaamd Soaky. Hij wordt in Malawi goed in de gaten gehouden door de Kasungu Elephants Foundation in het nationale Kasungu Park. Hier zijn stropers actief die door de stichting worden aangepakt. Je kunt in de weblog van Soak.nl meelezen over de avonturen van Soaky. Als je iets bestelt draag je ook een beetje bij aan zijn ontwikkeling en die van zijn familie. Bij aanmelding voor de nieuwsbrief krijg je naast de aanbiedingen ook updates over de olifanten in het Kasungue reservaat toegestuurd. Voor meer informatie, kijk op http://www.kasunguelephants.org/nl.

Klachten
Heb je een klacht over een product of de dienstverlening, probeer dit dan eerst telefonisch op te lossen. Dan kan Soak.nl samen met jou kijken naar een oplossing voor het probleem. Via e-mail contact leggen kan ook: klantenservice@soak.nl. Zij garanderen je dat je binnen 72 uur een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Ben je niet tevreden over de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan dit bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Jouw review hier!
Heb jij ervaring met deze webshop? Deel dan ook jouw mening hier op NederlandReview!

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!