Sneakersnstuff | SNS

7.5

Bestellen

4.5

Service

5.5

Prijs

4

Levering

50%

Zou hier weer kopen

Sneakersnstuff | SNS

Zoek je een bedrijf waar je sneakers kunt kopen? Wellicht is Sneakersnstuff een ideaal bedrijf voor jou. Bekijk op deze pagina wat de klantervaringen bij Sneakersnstuff zijn. Je leest hier louter objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews. 


Wat is Sneakersnstuff?


Sneakersnstuff is een bedrijf waar je sneakers kunt kopen. Je kunt er sneakers voor dames en heren kopen. Het bedrijf is in 1999 opgericht door Erik Fagerlind en Peter Jansson. Zij hebben van een sneakercollectie een wereldwijd Retail bedrijf gemaakt. Erik Fagerlind en Peter Jansson waren twee enthousiaste verzamelaars van sneakers. Zij waren beide werkzaam in de sport en lifestyle branch van Stockholm. Ze zagen een gat in de markt als het aankomt op de Zweedse retailmarkt. 


Geschiedenis 


Eind jaren '90 was er geen alternatief voor de grote winkelketens die Stockholm domineerden. Na een reis naar New York City die zowel inspiratie opleverde,als de aankoop van enkele exclusieve producten die Zweden nog niet had gezien, was Sneakersnstuff geboren. Sneakersnstuff opende voor het eerst zijn deuren op 26 maart 1999 in Stockholm met de lancering van de website www.sneakersnstuff.com mei 1999.


Meerdere winkels 


Twee decennia later viert Sneakersnstuff haar 20-jarige bestaan. Sindsdien heeft Sneakerstuff winkels geopend in Berlijn, Londen, Parijs, New York City (inclusief de SNS Bar) Los Angeles en Tokio. Wat begon als een tweemansbedrijf, is sindsdien uitgegroeid tot een wereldwijde sneakerervaring met meer dan 200 werknemers. Elke winkel is ontworpen door de Zweedse architect Jenny Askenfors van Bofink Design Studio en neemt de identiteit van de stad en SNS op.


Verzendingen 


Het bedrijf zal proberen jouw bestelling binnen 1 tot 5 werkdagen te verzenden. Dit termijn gaat in vanaf het moment van bestellen. Mocht je jouw bestelling voor 09:00 uur 's ochtends plaatsen, wordt deze dezelfde dag verzonden. Bestellingen die in het weekend en op feestdagen worden geplaatst, worden normaal gesproken de volgende werkdag verzonden.


Betaalmethodes 


Er worden verschillende betaalmethoden geaccepteerd. Het bedrijf werkt samen met Adyen waarmee ze je een overgrote meerderheid van de momenteel beschikbare betalingsmethoden kunnen aanbieden. De betalingsmethoden die in jouw land beschikbaar zijn, worden vermeld bij het afrekenen. Op het moment van schrijven staan er op de website meerdere betaalmethoden vermeld. Dit zijn onder andere VISA, MasterCard, Maestro en PayPal


Retourneringen 


Het bedrijf heeft een 'geld terug binnen 30 dagen' beleid. Inhoudelijk wil dat zeggen dat je 30 dagen de tijd hebt om je artikel terug te sturen om een volledige terugbetaling te ontvangen. Bij mensen die buiten Zweden wonen worden de producten geleverd met een retourformulier. Bij een retour zul je deze met de benodigde informatie moeten invullen. Mocht er geen retourformulier bijzitten dan kun je jouw ordernummer noteren. Je dient de goederen goed te verpakken zodat ze beschermd zijn. Het retouradres is Sneakersnstuff, Vak 147, 123 23 Farsta in Zweden. 


Wat zijn de klantervaringen?


Heb je weleens een bestelling gedaan bij Sneakersnstuff? Ben je tevreden over de producten/diensten van Sneakersnstuff? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Sneakersnstuff? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt. Het is mede aan jou te danken dat NederlandReview het grootste objectieve en onafhankelijke bedrijf op het gebied van bedrijfsreviews kan blijven.
 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (4)

Nike air max

Geen bericht gekregen dat mijn pakket is gearriveerd. Vervolgens haal ik het af en blijken de schoenen niet eens in een doos te zitten maar los in de verpakking, zonder doos. Zonder te kijken maar wel te voelen en op advies van het dhl service point medewerkster, terug gestuurd. Zo kun je nooit nagaan of de schoenen wel legit zijn!

J

Jeremia

28-03-2022

0forum

Nike Air Max BW gelimiteerde heruitgave

Wat een bedrijf. Voordat de vervoerder mijn bestelling afhaalde kreeg ik een overzicht van de verzendgegevens waarin mijn huisnummer miste. Ik schrijf gelijk binnen een minuut terug dat het huisnummer mist en dat het dan natuurlijk fout gaat met afleveren. Daar konden ze al niks meer aan doen, twee dagen voor daadwerkelijk versturen. Geen idee wie de vervoerder is. Ik zou pas informatie krijgen na daadwerkelijk versturen. Dat gebeurt dan blijkbaar wel, maar ik krijg er geen bericht van. Dus er is een vervoerder met een pakket onderweg die waarschijnlijk niet afgeleverd kan worden en ik weet niet welke. Op vragen en suggesties daaromtrent krijg ik geen antwoord. Een paar dagen later zie ik toevallig in mijn DHL app dat er problemen zijn met een zending voor mij. En inderdaad, missend huisnummer is het probleem. Blijkbaar is DHL dus de vervoerder, Dan vraagt DHL SNS om de missende informatie, die ze vervolgens niet geven. Ik kan zelf niks met DHL ondanks dat het mailadres van de zending hetzelfde mailadres van mijn account bij DHL is en waar wél een huisnummer in staat. Nee, dat moet van SNS komen krijg ik te horen, maar die zwijgt in alle toonaarden. In mijn klantomgeving van SNS kan ik ook niet mijn huisnummer aanpassen. Niet dat het dan nog op de doos komt, maar dan staat het iig goed in het systeem, zodat ze op de vraag van DHL kunnen antwoorden of bij retour het juiste adres hebben om het opnieuw te versturen. Kan allemaal niet. Pas na bijna twee weken komt er nog een reactie dat ze er niks aan kunnen doen en als het pakket terugkomt, dat ze het niet opnieuw kunnen verzenden en dus annuleren. Dan bestel je een gelimiteerde heruitgave van mijn allereerste paar sneakers van 30 jaar geleden voor de normale verkoopprijs, dan ben je blij dat het op tijd gelukt is en dan krijg je dit. In plaats van dan na retourneren het gewoon weer opnieuw opsturen met mijn huisnummer? Welnee, dan moet je er iets voor doen. Kortom, ik kan fluiten naar mijn schoenen die inmiddels via marktplaatsen voor 3-4 keer de prijs verkocht worden. Wil ik deze schoenen dus nog hebben, moet ik er 400+ euro voor betalen omdat SNS gewoon geen klantenservice heeft. Terwijl ze nu op het moment van schrijven nog steeds ergens bij DHL in een loods liggen... onwijs frustrerend.

A

Alex

17-03-2022

0forum

raffle

Vuile Dieven Oplichters!!!! Schoenen gewonnen met een raffle, en betaald met PayPal. Maar nooit de schoenen gekregen. Ze zeggen dat UPS ze heeft afgeleverd. Bij navraag de UPS heeft het pakket nooit gehad. Het zijn vuile dieven die schoenen van hun klanten stelen!!!

J

JW

21-04-2021

0forum

New Balance

Ik had mijn sneakers heel snel in huis - sneller dan ik had verwacht. Heel blij want ik vond bij SNS een speciale schoen die ik in de winkels op straat niet heb gezien! Ze passen gelukkig helemaal perfect!!

N

Nicolien

23-07-2020

0forum