Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
0% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar horlogebandjes en toebehoren voor je smartwatch? Dan is het wellicht een idee om een kijkje te nemen op Smartwatchbanden.nl. Bekijk via NederlandReview welke ervaringen er over deze online winkel bekend zijn.
Bij Smartwatchbanden.nl kun je terecht voor alle soorten horlogebandjes en accessoires voor je smartwatch. Er worden bandjes verkocht van materiaal zoals leer, siliconen, metaal en meer. In de webshop heb je keuze uit een ruim assortiment modellen. Enkele voorbeelden van producten die ze verkopen zijn Apple Watch, Fitbit en Garmin bandjes. Voor het volledige aanbod neem je een kijkje in de webwinkel.
Er wordt aangegeven dat een bestelling snel en veilig betaald kan worden. Tijdens het bestelproces kan er zelf een betaalmethode geselecteerd worden. Een van de manieren om te betalen is via iDEAL. Dit is volgens het bedrijf gemakkelijk, vertrouwd en gaat op een beveiligde manier. iDEAL-betalingen kunnen louter verricht worden door mensen die een Nederlandse bankrekening hebben. PayPal, Afterpay en creditcardbetalingen zijn andere betaaldiensten die ingezet kunnen worden. Belgische klanten kunnen vanuit dat land geld overmaken via Mister Cash.
Volgens Smartwatchbanden.nl kunnen klanten een snelle bezorging verwachten. Orders die op werkdagen voor 20:00 uur zijn geplaatst, zullen dezelfde werkdag nog verstuurd worden. Voor het bezorgen wordt samenwerkt met transportbedrijf PostNL. Gemiddeld genomen arriveren de goederen de volgende dag al bij het afleveradres. Zendingen naar België nemen in de regel 2 à 3 werkdagen in beslag. Op zondag en maandag wordt er door de koeriers niet gereden. Op die dagen hoef je dus geen spullen te verwachten. Er wordt om begrip gevraagd als het gaat om eventuele onvoorziene vertragingen. De pakketjes worden geleverd als brievenbuspost. Jij hoeft dus niet speciaal thuis te blijven. Tijdens de bestelprocedure kan er gekozen worden voor Track & Trace. Consumenten ontvangen dan een code waarmee de bestelling van deur tot deur in de gaten gehouden kan worden.
Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Dan biedt deze webwinkel op voorhand hun excuses aan je aan. Het is dan mogelijk om een retournering in gang te zetten. Een retour kan worden aangegeven via het retourformulier. Het bedrijf stelt de juiste bestelling direct voor je in orde te maken. Klanten kunnen zich beroepen op het herroepingsrecht. De herroepingtermijn is vastgesteld op 30 dagen. Binnen die periode kan je iets terugsturen zonder dat je er een reden voor hoeft door te geven. Na het doorgeven van een herroeping moet het product binnen twee weken teruggestuurd worden. Het volledige aankoopbedrag zal dan worden overgemaakt. Het is wel de bedoeling dat een item in goede staat wordt geretourneerd.
Het kan voorkomen dat je een klacht wilt indienen. Deze dien je allereerst kenbaar te maken bij het bedrijf. Je kunt klachten telefonisch of via e-mail doorgeven. De klantenservice is op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur bereikbaar. Het bedrijf stelt alles in het werk te stellen een klacht goed op te lossen. Soms zijn er situaties waarbij er geen oplossing wordt gevonden. In een dergelijke situatie kan een geschil aangemeld worden bij Stichting WebwinkelKeur. Sinds een aantal jaar kunnen Europese klanten hun ongenoegen eveneens uiten via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is benaderbaar via de volgende link.
Heb jij al ervaringen bij Smartwatchbanden.nl? Dan horen we graag wat jouw ervaringen zijn. Wat vind je van de kwaliteit en prijs van de producten? Hoe heb je de service en het bestelproces ervaren? We stellen het op prijs als jij je bevindingen deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Verdient een ‘nul’! Niet kopen! Bandjes waren rommel, veel te groot. Tooltje die ik reeds had om bandjes te verstellen is er op stuk gegaan! Bandjes geretourneerd en €2 betaald. Ondertussen van 13/10 opgestuurd en zeker al 3x gebeld. Ze hebben niks ontvangen en het is zogezegd mijn verantwoordelijkheid terwijl zij deze methode om te retourneren gebruiken! Ik voel de bui al hangen.. niet kopen dus! Oneerlijke praktijken!
Silke
30-10-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal
Ik had een Milanese bandje besteld voor de Garmin Venu 2. Het bandje opzicht is prima, maar de pinnetjes waarmee het aan de smartwatch bevestigd wordt zijn fragiel, en veel dunner dan de originele pinnetjes. 1 van die pinnetjes is dan ook stuk gesprongen terwijl ik gewoon over straat aan het wandelen was, mijn smartwatch is op de grond gevallen (gelukkig niet stuk). Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice zeiden ze: "Wat vervelend om te horen dat het bandje niet naar behoren werkt, soms kan het voorkomen dat er een productiefout in het bandje zit." En boden ze me aan twee nieuwe pinnetjes op te sturen, wat opzicht vriendelijk is, maar ik gaf aan dat niet te willen omdat de pinnetjes te dun zijn en ik het niet meer vertrouw. Ik wil niet dat mijn smartwatch nog een keer op de grond valt. Dus ik vroeg om een terug betaling met eventueel terug sturen van het defect bandje. Waarop ik de reactie krijg "Je kan jouw bestelling binnen 100 dagen altijd bij ons retourneren. Natuurlijk wel als die onbeschadigd en niet gebruikt is". Ze weten dat het bandje defect is, en ze geven zelf toe dat het een productie fout is, maar omdat het dus defect is kan het niet retour en krijg ik mijn geld niet terug. Ik heb ze nog een keer terug gemaild maar krijg verder geen reactie meer. Oplichters, verspil je geld hier niet! Ik heb ook een review geschreven op de website zelf maar die wordt niet gepubliceerd... zegt genoeg..
Jonas
24-05-2023
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
Totaal