Sissy-Boy staat voor basic fashion en lifestyle. Ze willen aan jouw basisbehoeften voldoen met een mooie vormgeving. Maar maken ze dit ook waar? Zijn de prijzen wel 'basic'? Voldoet de klantenservice aan jouw behoeften? Lees hier de meningen van klanten of beter nog: deel je eigen ervaringen ook met ons.
Ervaringen Sissy-Boy
Wilt jij ook met een vertrouwd en voorbereid gevoel je aankoop doen bij Sissy-Boy? Lees dan op onze site NederlandReview welke ervaringen anderen hebben met de service en kwaliteit van Sissy-Boy en laat zelf ook jouw mening achter. Je kunt online kleding en woonaccessoires kopen bij Sissy-Boy. En dat wilt je het liefst met een gerust hart doen. Daarom verzamelt NederlandReview betrouwbare en onafhankelijke reviews over bedrijven en webshops. De beoordelingen kunnen je helpen bij het maken van een goede aankoopkeuze. Zijn de prijzen redelijk in verhouding tot de kwaliteit? Helpt de klantenservice je goed als er iets misgaat met verzenden? Wat zijn de addertjes onder het gras en wat zijn de voordelen van het online bestellen bij Sissy-Boy? En wat vind jij van de producten? Laat zelf een mening achter!
Ronald Goedemondt shopt ook bij Sissy-Boy, een stukje uit 'Binnen de Lijntjes'
Over Sissy-Boy
Sissy-Bboy presenteert zich als mode- en lifestylemerk met het motto ‘Life designed with Sissy-Boy’. Met hun basics in dames- en herenmode en hun moderne design van woonaccessoires en meubels willen ze jouw basisbehoeftes helpen vormgeven. Sissy-Boy is een Nederlands bedrijf met meer dan veertig winkels in Nederland en België, waarvan alleen al 7 in Amsterdam. En sinds 2010 hebben ze ook een online store, trouwens niet te verwarren met de Zuid-Afrikaanse webshop ‘Sissy Boy jeans’. Het bedrijf is opgericht door Michael Smit in 1981 in Zaandam. Hij hield van de Sissy-films met actrice Romy Schneider, maar wilde ook voor mannen mode aanbieden en maakte de naam van het bedrijf daarom Sissy-Boy. Het interne bedrijfsmotto is: ‘Leef je leven zoals jij dat wilt. Om jezelf te zijn, heb je niet veel nodig.’ Maar zijn de kledingprijzen dan niet wat aan de hoge kant? Lees onze reviews en beoordeel het zelf. En check natuurlijk de online sale voor women, men en kids.
Sissy-Boy kleding kenmerkt zich door soepele, lekker zittende stoffen met weinig prints. Ze verkopen tops, jassen, jurken, rokken, broeken, blazers, truien, vesten en T-shirts in basiskleuren die toch heel trendy zijn. Ze zijn bedoeld als basis en je kunt ze nog met allerlei accessoires combineren, die Sissy-Boy dan ook uitgebreid aanbiedt. Het merk Sissy-Boy is eveneens te koop bij Wehkamp en verkoopt zelf ook andere merken als Gsus, Rains en Anecdote.
Sissy-Boy’s nieuwe collectie ‘Homeland’ biedt meubels en woonaccessoires voor keuken, badkamer en speelgoed van merken als Cavallini en CO, Flow, HK Living, House Doctor en Libbey. De knuffels zijn super cute, maar ook hier zijn de prijzen niet heel basic. Het volkswagen busje als speelgoed is een heel origineel kindercadeau en dan wel weer betaalbaar.
Om online te bestellen heb je niet per se een account nodig. Let op: de online prijzen zijn exclusief verzend- en administratiekosten. Ze beloven binnen 2 werkdagen na bestelling het product af te leveren. Maar de maximale levertijd is 30 dagen.
Klachten
Heb je een klacht over de levering van een besteld product bij Sissy-Boy kijk dan goed naar je pakbon en bestelbevestiging, want daarop staat het e-mailadres voor klachten. Contact opnemen met de klantenservice kan onder ‘contact’ via een webformulier of bel: 085 - 88 88 878 van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 18.00 uur. Als er iets mis is gegaan met je bestelling kun je customersupport@Sissy-Boy.nl mailen of bel 085 - 88 88 878.
Heb jij al een goede of slechte ervaringen met de webshop of de winkels van Sissy-Boy, laat dan jouw mening hier achter!
Ben je tevreden over je aankoop? Is de service betrouwbaar? Geef het bedrijf de sterren die jij het waard vindt en laat zien hoe Nederland denkt over Sissy-Boy.
Wat is jouw ervaring met Sissy-Boy? Lees ook andere reviews en meningen over prijzen, klantenservice en bestellen van Sissy-Boy mode of lifestyle.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!
Toen Sissyboy nog wat kleiner was hadden ze hele leuke kleding die kwalitatief ook heel goed was. Ik heb nog jurkjes gekocht in 2010 die ondanks dat ze al vaak gedragen zijn, nog steeds mooi zijn. Helaas is er nog maar weinig over van die kwaliteit. Kleding die je nu bij sissyboy koopt wordt snel vaal, is slecht gemaakt waardoor het scheef uit de was komt. Echt jammer, want ze maken leuke kleding. Maar door de beroerde kwaliteit koop ik er niet meer. Hetzelfde zie ik trouwens bij Vanilia. Is ook erg achteruit gegaan in kwaliteit. In beide winkels kun je het beste kleding kopen die je nauwelijks hoeft te wassen.
Door: Marièlle 25-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
7.5
Shoppen is ok
Supper irritant telkens die popup in je mik bij sissyboy waarbij ze vragen om je in te schrijven voor de nieuwsbrief. Ik wil gewoon shoppen!! geen nieuwsbrief!! Maar goed, cadeaubon gekregen van mijn verjaardag (omdat ik toch al fan van ze ben) dus maar gelijk verzilverd. Had alleen nog in de winkels gekocht en niet online. Dus dan is het afwachten wat je thuiskrijgt kwa maten enzo. Maar ging gelukkig goed. 1 jurkje teruggestuurd want die zat niet lekker en dat werkte prima.Ze zijn trouwens niet de allergoedkoopste dus daar een ster minder gegeven, maar wel leuke spullen!!
Door: Tessa30-04-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
9
Uitstekende online shop ervaring
Ik werd door mijn vriendin geattendeerd op de nieuwe website van Sissy-Boy. Ik ben wel eens langs de winkels gelopen, maar nooit de moeite genomen om binnen te kijken bij de mannencollectie. Ik was positief verrast door het aanbod! Met de zogenoemde Men Essentials collectie wordt het samenstellen van een outfit opeens een stuk makkelijker. Ik heb meteen twee truien en een blouse besteld, waarvan een zelfs met 60% korting. Voordat ik het wist had in mijn order al in huis. Ik zou Sissy-Boy zeker aanraden!
Door: Jerry18-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
8
3-zits bank ecoleer + kussens
Wij hadden de bank 12 weken geleden besteld. En kregen hem deze week netjes afgeleverd en alles ziet er goed uit. Kussens deze week besteld, deze ook binnen 3 werkdagen binnengekomen. Dus wij zijn zeer tevreden.
Door: Alida11-01-2019
Roely Mud15-11-2020
Na bijna een jaar veder nog steeds tevreden over de bank?
Julie21-01-2021
Daar ben ik ook heel benieuwd naar!
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
10
Kerstcadeau
Ruim op tijd besteld, weer niet geleverd. Schriftelijk annulering toegezegd. Maand later geen geld terug en doodleuk alsnog bezorgd. Schandalige en onbereikbare klantenservice!
Door: Sandra 23-01-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
4
Sjaal en twee shirts
Ik ben zo onder de indruk van de achteruitgang in kwaliteit sinds sissy-boy is overgenomen, dat ik hoop op deze manier wat mensen voor een miskoop te behoeden. De sjaal die ik kocht, is onafgewerkt maar gemaakt van een stof die daar niet geschikt voor is. Dagelijks vallen er hele lengtes garen vanaf. Een t-shirt van €40,00 is gemaakt van het goedkoopste katoen en krimpt een maat in de was, naast dat de naden direct scheeftrekken en de stof tijdens het dragen lubbert. Een ander shirt is gemaakt van modal. Ik heb eerder deze shirts van sissy gehad, en ze helemaal afgedragen. Bij dit shirt voel je meteen dat de kwaliteit van de stof niet in de buurt komt bij die van de ‘oorspronkelijke’ sissy boy. Na lang wachten op de heropening, ben ik echt ontzettend teleurgesteld. Dit was mijn laatste aankoop daar.
Door: Floor18-01-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
3.5
Mooie cadeaus
Vooral voor mooie cadeaus is Sissy Boy heel geschikt. Ik vind hier altijd wel iets moois voor vriendinnen als ze jarig zijn.
Minpunt is de prijs, het is geen goedkope winkel.
Door: Leonie van Boven01-06-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
7.5
Bank
Ik ben super blij dat Sissy-Boy is overgenomen. Ik heb een prachtige bank besteld en daar ben ik reuze blij mee!
Door: M11-10-2019
Hiske26-10-2019
Heeft u lang moeten wachten voor die geleverd is?
En nog steeds blij met de bank?15-11-2020
En nog steeds blij met de bank?
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
10
Wollen kleed
Prachtig wollen kleed gekocht. Na aankoop enorm geschrokken van de hoeveelheid pluis die eraf kwam. Gebeld met klantenservice. Deze verzekerde mij dat dit binnen 3 maanden voorbij zou zijn. Toen vroeg ik nog, wat nu als dit níét het geval is, want als dit zo blijft wil ik hem retour doen nu het nog kan, dat ik niet straks ineens over drie maanden met dit kleed zit wat nog steeds zo vreselijk pluist en niet meer retour kan. Ze gaf aan dat als het met drie maanden niet over was, het retour kon want dan zou het als klacht afgehandeld worden omdat het niet de bedoeling zou zijn dat het kleed nog zou blijven pluizen. U raadt het al.. de maanden zijn voorbij, ik stofzuig het kleed om de dag na het buiten uit te kloppen en na iedere stofzuigbeurt zit de hele bak vol pluis. Sissy boy weet mij nu te vertellen dat de klantenservice medewerker toen twee verkeerde dingen heeft verteld. Ten eerste blíjft het kleed pluizen en zou dit ‘normaal’ zijn (ik denk hier anders over, een beetje pluis ok, maar een nieuw kleed kunnen weven van de pluis na elke stofzuigbeurt kán niet de bedoeling zijn!) ten tweede kan het kleed dus blijkbaar helemaal niet retour als klacht worden afgehandeld. Tevens is er ‘geen notitie van’ en is het gesprek niet opgenomen. Nu is het dus mijn probleem dat mij verkeerde dingen zijn verteld. Ook érg chique om het feit dat niemand daar notities maakt en men verkeerde informatie doorgeeft uit te leggen als ‘er is geen bewijs’. Tot overmaat van ramp is er nergens in de hele productomschrijving een woord gerept over dat wol blijkbaar voor eeuwig in bizarre hoeveelheden blijft pluizen. Neem uw verantwoordelijkheid, verkoop een fatsoenlijk product, vermeld eerlijk waar de klant aantoe is (een huis vol pluis), zorg dat personeel de juiste informatie doorgeeft en handel klachten met fatsoen af! Één van mijn favoriete winkels, maar mijn vertrouwen is nu volledig verdwenen. Niet oké! Niet passend bij het segment en stijl! Niet netjes!
Door: Robin18-01-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
2.5
6 glazen
Op 27.11.20 heb ik 6 glazen besteld die de dag er na zouden geleverd worden , tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen (10.01.20) terwijl het geld wel van mijn rekening is , de order op hun website is ook reeds verwijderd ... reeds 3x gemaild nooit antwoord gekregen . Ook eens gebeld met als antwoord ze zijn momenteel niet voorradig van zodra ze voorradig zijn versturen we ze ...
BESTEL NOOIT bij deze website ! of je bent je geld kwijt !
Door: Jeffrey De Landtsheer10-01-2021
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
2
Wel betalen, geen levering!
Tijdig besteld, direct betaald, de helft niet geleverd. Geen bericht. Winkels dicht, telefoon wordt niet meer beantwoord, mails ook niet. En nu?! Geld kwijt? Oplichting?
Door: Sandra Kuiper 28-12-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
3
"Duke" sofa
We ordered the "Duke" sofa from Sissy Boy at the Antwerp shop. We were told the delivery time would be 8-12 weeks, not ideal but we decided it was worth the wait. After around 8 weeks, they had us pay the remaining amount (you pay only a portion up front) and indicated the sofa would be ready in a few weeks for delivery. After the day comes and goes, we call. They tell us it will be 2 more weeks. After that day comes and goes, we call, and they tell us it will be an additional 8 weeks to wait -- 20 weeks total instead of the 12 weeks max to which both parties committed. They have lied to us twice regarding it "being nearly ready," so it appears they are a dishonest company. All of this they have done without initiating communication to resolve the issue. They just wait for us to call them when it does not show--incredibly unprofessional. And this is after spending around 1,700 euro up front... They have not offered us a refund or a way out, only a 50 euro discount for this situation. Still no sofa, and I worry it simply won't show at all. A real mess of a company. I will not be shopping there again.
Door: Janae Futrell23-12-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
2
Meerdere artikelen
Inderdaad al jaren klant en heel wat punten opgebouwd. Deze zijn geheel verdwenen na 'overname', Nu aantal keer meegemaakt dat kleding (bloesjes) van slechte kwaliteit zijn. Verder wilde ik heel graag informatie hebben over een hoekbank maar op de on-line formulieren wordt niet gereageerd en telefonisch niet bereikbaar. Maar gezien de reviews is het misschien ook niet verstandig om nu überhaupt een bank te bestellen bij Sissy-Boy, hoe leuk ik 'm ook vind. Jammer, behoorde altijd tot mijn favoriete winkel.
Door: Lonneke Greup28-07-2020
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
5
Cadeaubon
Wat een gemiste kans om geen compensatie aan te bieden voor alle klanten die een cadeau kaart hebben....ik was een hele grote fan maar heb besloten door deze teleurstelling er nooit meer van mijn leven 1 euro aan uit te geven!
Door: RMV20-09-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
2
cadeaubon
Een cadeaubon krijg je altijd als een cadeautje. Nu met de nieuwe overgang zijn deze niet meer geldig. (leuk cadeau helemaal verpest. wat een teleurstelling. Ik had helemaal zin om lekker iets uit te zoeken..) Zo verlies je klanten. Ik kom er igv nooit meer. Daarnaast is het algemeen bekend dat er onwijs slechte arbeidsvoorwaarden zijn. Dit is ook in andere reviews terug te lezen. Ik was fan van Sissyboy maar ik kom er nu echt nooit meer.
Door: mulder01-09-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
2
Bank gekocht, nu failliet
Mijn zoon heeft een bank gekocht, begreep zelfs 2 Wat nu?
Door: Christa 12-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Ja
2
Slecht bedrijf
Ontzettend slecht behandeld als personeel. Heb hier 2 jaar gewerkten het personeel wordt letterlijk uitgewrongen.. Hele rare machtsverhoudingen vanuit het hoofdkantoor waardoor de druk en sfeer op de werkvloer er niet beter op werd... en maar lachen naar de klanten... elke dag een uur voor niks werken werd van ons verwacht , vreselijk bedrijf hun eventuele ondergang hebben ze te denken aan de heksen die op het hoofdkantoor werken... ronduit walgelijk
Door: Bregje04-04-2019
alexander 15-10-2019
hoi bregje ! Wat vervelend om dit te horen maar voor mij ook interessant. Ik ben momenteel namelijk bezig met het schrijven van een paper over het faillissement van sissy boy en dit trekt mijn aandacht. zou je het erg vinden om misschien een specifiek (of meerdere) voorbeeld(en) naar mij te mailen over deze arbeidsvoorwaarden? alvast bedankt voor je tijd !
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Nee
2
Ik wacht 5 maanden om mijn bank.
Ik heb op 28 oktober 2018 een hoekbank uit de Berlijn-serie besteld in de winkel in Bergen (N-H). Ik heb aantoonbaar 30 % aanbetaald Op 1-4-2019 is de bank nog niet geleverd (5 maanden!!!) De klantenservice kan in het computersysteem geen bestelling op mijn naam traceren en zoekt nu uit wat er is gebeurd met mijn bestelling. Wat er met mijn aanbetaling is gebeurd weet ik wel, die is 5 maanden geleden al van mijn rekening afgeschreven. Een na 14 weken gestuurde mail met een verzoek om mij te informeren is niet beantwoord, hoewel mijn telefoon-nummer bekend is ben ik niet teruggebeld. De klantennservice heeft me vandaag keurig te woord gestaan maar het is al met al geen bedrijf dat ik u zou aanbevelen en ik ga er ook niet weer meubels bestellen. Ik ben blij dat ik niet de hele koopsom betaald heb.
Door: r.helvrich01-04-2019
LE02-04-2019
Hey, wat zeiden ze dan? Die van ons moest er 4 weken geleden zijn, maar met die faling nu...? We krijgen niemand van Sissy Boy te pakken :(
s.helvrich02-04-2019
Radar of kassa inschakelen.
r.helvrich13-05-2019
update: 6 weken later nog steeds geen bank. ze zeggen dat ze de bank opnieuw besteld hebben, kan ik dus opnieuw 12 tot 16 weken wachten. in totaal dan 10 maanden op een bank wachten. echt belachelijk. geld terug willen ze niet doen want is voor faillissement betaald. Ze chanteren me gewoon. Ik ga aangifte doen wegens oplichting: geld accepteren maar niet leveren is oplichting. Kantenservice reageert niet of nauwelijks en verschuilt zich achter een emailadres.
Er zijn 40 ervaringen geplaatst over Sissy-Boy. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4 gekregen, waarbij 35% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Sissy-Boy actief?
Sissy-Boy is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Mode, Kinderen & baby, Sport & Outdoor, Wonen, Kantoor, hobby, feest & merch
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Sissy-Boy gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.
Na bijna een jaar veder nog steeds tevreden over de bank?