Sissy-Boy

4.7

Bestellen

3.4

Service

4.4

Prijs

4.1

Levering

38.3%

Zou hier weer kopen

Sissy-Boy

Sissy-Boy staat voor basic fashion en lifestyle. Ze willen aan jouw basisbehoeften voldoen met een mooie vormgeving. Maar maken ze dit ook waar? Zijn de prijzen wel 'basic'? Voldoet de klantenservice aan jouw behoeften? Lees hier de meningen van klanten of beter nog: deel je eigen ervaringen ook met ons. 


Ervaringen Sissy-Boy

Wilt jij ook met een vertrouwd en voorbereid gevoel je aankoop doen bij Sissy-Boy? Lees dan op onze site NederlandReview welke ervaringen anderen hebben met de service en kwaliteit van Sissy-Boy en laat zelf ook jouw mening achter.  Je kunt online kleding en woonaccessoires kopen bij Sissy-Boy. En dat wilt je het liefst met een gerust hart doen. Daarom verzamelt NederlandReview betrouwbare en onafhankelijke reviews over bedrijven en webshops. De beoordelingen kunnen je helpen bij het maken van een goede aankoopkeuze. Zijn de prijzen redelijk in verhouding tot de kwaliteit? Helpt de klantenservice je goed als er iets misgaat met verzenden? Wat zijn de addertjes onder het gras en wat zijn de voordelen van het online bestellen bij Sissy-Boy? En wat vind jij van de producten? Laat zelf een mening achter!


 


Over Sissy-Boy

Sissy-Bboy presenteert zich als mode- en lifestylemerk met het motto ‘Life designed with Sissy-Boy’. Met hun basics in dames- en herenmode en hun moderne design van woonaccessoires en meubels willen ze jouw basisbehoeftes helpen vormgeven. Sissy-Boy is een Nederlands bedrijf met meer dan veertig winkels in Nederland en België, waarvan alleen al 7 in Amsterdam. En sinds 2010 hebben ze ook een online store, trouwens niet te verwarren met de Zuid-Afrikaanse webshop ‘Sissy Boy jeans’. Het bedrijf is opgericht door Michael Smit in 1981 in Zaandam. Hij hield van de Sissy-films met actrice Romy Schneider, maar wilde ook voor mannen mode aanbieden en maakte de naam van het bedrijf daarom Sissy-Boy. Het interne bedrijfsmotto is: ‘Leef je leven zoals jij dat wilt. Om jezelf te zijn, heb je niet veel nodig.’ Maar zijn de kledingprijzen dan niet wat aan de hoge kant? Lees onze reviews en beoordeel het zelf. En check natuurlijk de online sale voor women, men en kids. 


Sissy-Boy kleding kenmerkt zich door soepele, lekker zittende stoffen met weinig prints. Ze verkopen tops, jassen, jurken, rokken, broeken, blazers, truien, vesten en T-shirts in basiskleuren die toch heel trendy zijn. Ze zijn bedoeld als basis en je kunt ze nog met allerlei accessoires combineren, die Sissy-Boy dan ook uitgebreid aanbiedt. Het merk Sissy-Boy is eveneens te koop bij Wehkamp en verkoopt zelf ook andere merken als Gsus, Rains en Anecdote. 


Sissy-Boy’s nieuwe collectie ‘Homeland’ biedt meubels en woonaccessoires voor keuken, badkamer en speelgoed van merken als Cavallini en CO, Flow, HK Living, House Doctor en Libbey. De knuffels zijn super cute, maar ook hier zijn de prijzen niet heel basic. Het volkswagen busje als speelgoed is een heel origineel kindercadeau en dan wel weer betaalbaar.


Om online te bestellen heb je niet per se een account nodig. Let op: de online prijzen zijn exclusief verzend- en administratiekosten. Ze beloven binnen 2 werkdagen na bestelling het product af te leveren. Maar de maximale levertijd is 30 dagen.


Klachten

Heb je een klacht over de levering van een besteld product bij Sissy-Boy kijk dan goed naar je pakbon en bestelbevestiging, want daarop staat het e-mailadres voor klachten. Contact opnemen met de klantenservice kan onder ‘contact’ via een webformulier of bel: 085 - 88 88 878 van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 18.00 uur. Als er iets mis is gegaan met je bestelling kun je customersupport@Sissy-Boy.nl mailen of bel 085 - 88 88 878. 


Heb jij al een goede of slechte ervaringen met de webshop of de winkels van Sissy-Boy, laat dan jouw mening hier achter!

Ben je tevreden over je aankoop? Is de service betrouwbaar? Geef het bedrijf de sterren die jij het waard vindt en laat zien hoe Nederland denkt over Sissy-Boy.


Wat is jouw ervaring met Sissy-Boy? Lees ook andere reviews en meningen over prijzen, klantenservice en bestellen van Sissy-Boy mode of lifestyle.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (47)

Klant onvriendelijk en SCHANDALIG

Beste Sissy Boy en Riverty klantenservice, Ik schrijf u om mijn teleurstelling en frustratie te uiten over mijn recente ervaring met uw bedrijven. Ik heb onlangs kleding besteld bij Sissy Boy en ervoor gekozen om achteraf te betalen via Riverty. NOOIT MEER! Het totaalbedrag van mijn bestelling was aanzienlijk, en na het passen heb ik enkele artikelen geretourneerd. Helaas heeft deze hele ervaring zich ontwikkeld tot een nachtmerrie vanwege problemen met de facturering en de klantenservice. Na het retourneren van de artikelen, heb ik nooit een juiste factuur ontvangen van Riverty om de overige artikelen te betalen. In plaats daarvan kreeg ik een factuur voor het volledige bedrag en een apart factuur van de geretourneerde artikelen. NIET van de overige artikelen die betaald moeten worden! Ik heb hier opgewacht maar niks ontvangen van zowel sissyboy als Riverty. inplaats daarvan kreeg ik enkele dagen later een aanmaning van Riverty met €13,50 boete. Dit was zeer teleurstellend, maar ik nam direct contact op met Sissy Boy om het probleem aan te kaarten en op te lossen. Echter, in plaats van de hulp te krijgen die ik nodig had, kreeg ik te horen dat het aan Riverty lag en dat zij verantwoordelijk waren voor de facturering. Dit voelde als een gemakkelijke manier om zich van het probleem te ontdoen, zonder echt te proberen om me te helpen. Na meerdere pogingen om contact op te nemen met Riverty, er is namelijk geen telefoon nummer beschikbaar, kreeg ik steeds verschillende medewerkers te spreken via mail en geen bevredigend antwoord op mijn vragen of überhaupt de juiste facturering. Terwijl ik aan het mailen was met Riverty over de juiste factuur ontving ik zelfs een nieuwe aanmaning met een nog hogere boete! Het is onacceptabel dat er zo weinig aandacht is besteed aan het zorgvuldig afhandelen van mijn klantenserviceverzoeken en het juist factureren van mijn bestelling. Wat nog meer teleurstellend is, is dat de boete later nog verder werd verhoogd, en er was totaal geen medewerking van zowel Riverty als Sissy Boy. Ik voel me behandeld als een crimineel alsof ik niet wil betalen, terwijl ik toch een aanzienlijk bedrag bij uw bedrijf heb uitgegeven de afgelopen jaren. Door deze ervaring ben ik zeer teleurgesteld en gefrustreerd. Ik zal niet langer overwegen om bij Sissy Boy te winkelen, en ik kan ook niet aanraden om gebruik te maken van de diensten van Riverty. Ik verzoek u vriendelijk om deze situatie serieus te nemen en actie te ondernemen om dit probleem op te lossen. Ik verwacht een gecorrigeerde factuur en een passende oplossing voor de onterechte boetes. Een positieve reactie op mijn klacht zal helpen om mijn vertrouwen in uw bedrijven te herstellen. Ik kijk uit naar een spoedig antwoord.

M

marco

28-07-2023

0forum

Sissy Boy bank Earl

In december 2021 kocht ik hoekbank Earl bij Sissy Boy. Ik viel voor de mooie, strakke vorm en -naar wat leek- het comfort. Voor de bekleding koos ik de -dure- wollen variant. Helaas, de prijs-kwaliteitverhouding is volkomen onder de maat. Al in week 1 (!) zakte de zittingen in, wat uiteindelijk resulteerde in diepe kuilen wat het zitcomfort niet ten goede komt. Zacht uitgedrukt! Ik zit op de harde ondergrond en de zitting zit vol bobbels en hobbels. Heel oncomfortabel. Sissy Boy noemt dit normale gebruikerssporen. Dit! Na 1 week!!! De eerste keer was men nog welwillend en stuurde een reparatiedienst die de zitting van onderaf opvulde met losse stukjes schuim. Binnen een dag was alles alweer ingezakt. Toen ik dat meldde en om een andere, blijvende, duurzame oplossing vroeg, gaf men niet (meer) thuis. Dit moest ik zelf maar oplossen. En daarmee zelf voor de kosten opdraaien. Na eindeloos veel corresponderen en argumenteren was men, met tegenzin, uiteindelijk bereid nogmaals -dezelfde- reparateur te sturen. Deze stoffeerder legde me ditmaal uit dat er helemaal geen duurzame oplossing is: de kwaliteit van het schuim, van de bank is gewoon laag, zeg maar gerust slecht. Jammer genoeg is dat niet het enige: ook de dure wollen bekleding begon al meteen sporen van slijtage te vertonen. De reparateur adviseerde om hiervoor dan maar een ontpiller te kopen. Helaas heb ik na al dit getouwtrek inmiddels de energie niet meer om verder te trekken aan dit dode paard en moet ik erkennen dat ik een hele dure miskoop heb gedaan…. Deze bank gaat niet lang mee. Slecht voor mijn portemonnee, slecht voor mijn humeur, weinig duurzaam dus ook nog eens heel slecht voor het milieu!

A

Alexandra

11-11-2022

0forum

Spijkerjurkje madeliefjes

Spijkerjurkje gekocht en ging na paar weken een drukknoopje kapot. Deze zat er ook dus niet extra bij. Na 2 keer gebeld te hebben en 2x gemaild was er een knoopje in een filiaal 55 km van mijn woonplaats. Er is dus niks te regelen voor opsturen van dat knoopje, en dus mijn klacht onopgelost de Service is waardeloos op deze manier

B

Brigitte

24-09-2022

0forum

Bank baron

Na ruim een half jaar is een gat in de bank ontstaan, op de achterkant een plek niet aan gebruikersschade onderhevig kan zijn. Toch beoordeelt de service afdeling van Sissy Boy dit als gebruikersschade. Slecht product, waardeloze service

H

Hildegard

21-07-2021

0forum

Pantalon en korte broek

Pantalon na 1x wassen groot verschil krimp in garen en textiel. Broek nu erg lelijk. Korte broek teruggestuurd, na 18 dg. nog geengeld terug. Nooit meer SB!

J

Johan

07-07-2021

0forum

Blouses, jurk, zwembroek

Er is geen communicatie over de levering. Het lijkt alsof je lukraak delen van je bestelling opgestuurd krijgt. Toen ik na 11 dagen nog maar de helft van mijn bestelling had ontvangen (die volgens de website binnen 2-4 dagen geleverd wordt) en ook geen enkele mail met een statusupdate had ontvangen, heb ik contact gezocht met de klantenservice. Toen pas bleek dat de door mij bestelde items niet meer leverbaar waren. Jammer en vooral waardeloos dat je daar zelf achteraan moet gaan ipv dat ze zelf even een update krijgt. Dit zou tenslotte meteen na het bestellen al bekend moeten zijn.

J

Janneke

16-06-2021

0forum

Stoel met Fluweel

Ik heb een velvet stoel gekocht bij Sissyboy. Na twee jaar en normaal gebruik gaat de zitting stuk en is de kleur compleet vervaagd. Ook het pootje zit wiebelig. Hele slechte kwaliteit voor die prijs en opnieuw bekleden kost honderden euros.

R

Romy

10-05-2021

0forum

Kerstcadeau

Ruim op tijd besteld, weer niet geleverd. Schriftelijk annulering toegezegd. Maand later geen geld terug en doodleuk alsnog bezorgd. Schandalige en onbereikbare klantenservice!

S

Sandra

23-01-2021

0forum

Sjaal en twee shirts

Ik ben zo onder de indruk van de achteruitgang in kwaliteit sinds sissy-boy is overgenomen, dat ik hoop op deze manier wat mensen voor een miskoop te behoeden. De sjaal die ik kocht, is onafgewerkt maar gemaakt van een stof die daar niet geschikt voor is. Dagelijks vallen er hele lengtes garen vanaf. Een t-shirt van €40,00 is gemaakt van het goedkoopste katoen en krimpt een maat in de was, naast dat de naden direct scheeftrekken en de stof tijdens het dragen lubbert. Een ander shirt is gemaakt van modal. Ik heb eerder deze shirts van sissy gehad, en ze helemaal afgedragen. Bij dit shirt voel je meteen dat de kwaliteit van de stof niet in de buurt komt bij die van de ‘oorspronkelijke’ sissy boy. Na lang wachten op de heropening, ben ik echt ontzettend teleurgesteld. Dit was mijn laatste aankoop daar.

F

Floor

19-01-2021

0forum

Wollen kleed

Prachtig wollen kleed gekocht. Na aankoop enorm geschrokken van de hoeveelheid pluis die eraf kwam. Gebeld met klantenservice. Deze verzekerde mij dat dit binnen 3 maanden voorbij zou zijn. Toen vroeg ik nog, wat nu als dit níét het geval is, want als dit zo blijft wil ik hem retour doen nu het nog kan, dat ik niet straks ineens over drie maanden met dit kleed zit wat nog steeds zo vreselijk pluist en niet meer retour kan. Ze gaf aan dat als het met drie maanden niet over was, het retour kon want dan zou het als klacht afgehandeld worden omdat het niet de bedoeling zou zijn dat het kleed nog zou blijven pluizen. U raadt het al.. de maanden zijn voorbij, ik stofzuig het kleed om de dag na het buiten uit te kloppen en na iedere stofzuigbeurt zit de hele bak vol pluis. Sissy boy weet mij nu te vertellen dat de klantenservice medewerker toen twee verkeerde dingen heeft verteld. Ten eerste blíjft het kleed pluizen en zou dit ‘normaal’ zijn (ik denk hier anders over, een beetje pluis ok, maar een nieuw kleed kunnen weven van de pluis na elke stofzuigbeurt kán niet de bedoeling zijn!) ten tweede kan het kleed dus blijkbaar helemaal niet retour als klacht worden afgehandeld. Tevens is er ‘geen notitie van’ en is het gesprek niet opgenomen. Nu is het dus mijn probleem dat mij verkeerde dingen zijn verteld. Ook érg chique om het feit dat niemand daar notities maakt en men verkeerde informatie doorgeeft uit te leggen als ‘er is geen bewijs’. Tot overmaat van ramp is er nergens in de hele productomschrijving een woord gerept over dat wol blijkbaar voor eeuwig in bizarre hoeveelheden blijft pluizen. Neem uw verantwoordelijkheid, verkoop een fatsoenlijk product, vermeld eerlijk waar de klant aantoe is (een huis vol pluis), zorg dat personeel de juiste informatie doorgeeft en handel klachten met fatsoen af! Één van mijn favoriete winkels, maar mijn vertrouwen is nu volledig verdwenen. Niet oké! Niet passend bij het segment en stijl! Niet netjes!

R

Robin

18-01-2021

0forum

6 glazen

Op 27.11.20 heb ik 6 glazen besteld die de dag er na zouden geleverd worden , tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen (10.01.20) terwijl het geld wel van mijn rekening is , de order op hun website is ook reeds verwijderd ... reeds 3x gemaild nooit antwoord gekregen . Ook eens gebeld met als antwoord ze zijn momenteel niet voorradig van zodra ze voorradig zijn versturen we ze ... BESTEL NOOIT bij deze website ! of je bent je geld kwijt !

J

Jeffrey De Landtsheer

10-01-2021

0forum

Wel betalen, geen levering!

Tijdig besteld, direct betaald, de helft niet geleverd. Geen bericht. Winkels dicht, telefoon wordt niet meer beantwoord, mails ook niet. En nu?! Geld kwijt? Oplichting?

S

Sandra Kuiper

29-12-2020

0forum

"Duke" sofa

We ordered the "Duke" sofa from Sissy Boy at the Antwerp shop. We were told the delivery time would be 8-12 weeks, not ideal but we decided it was worth the wait. After around 8 weeks, they had us pay the remaining amount (you pay only a portion up front) and indicated the sofa would be ready in a few weeks for delivery. After the day comes and goes, we call. They tell us it will be 2 more weeks. After that day comes and goes, we call, and they tell us it will be an additional 8 weeks to wait -- 20 weeks total instead of the 12 weeks max to which both parties committed. They have lied to us twice regarding it "being nearly ready," so it appears they are a dishonest company. All of this they have done without initiating communication to resolve the issue. They just wait for us to call them when it does not show--incredibly unprofessional. And this is after spending around 1,700 euro up front... They have not offered us a refund or a way out, only a 50 euro discount for this situation. Still no sofa, and I worry it simply won't show at all. A real mess of a company. I will not be shopping there again.

J

Janae Futrell

23-12-2020

0forum

Meerdere artikelen

Inderdaad al jaren klant en heel wat punten opgebouwd. Deze zijn geheel verdwenen na 'overname', Nu aantal keer meegemaakt dat kleding (bloesjes) van slechte kwaliteit zijn. Verder wilde ik heel graag informatie hebben over een hoekbank maar op de on-line formulieren wordt niet gereageerd en telefonisch niet bereikbaar. Maar gezien de reviews is het misschien ook niet verstandig om nu überhaupt een bank te bestellen bij Sissy-Boy, hoe leuk ik 'm ook vind. Jammer, behoorde altijd tot mijn favoriete winkel.

L

Lonneke Greup

28-07-2020

0forum

Bank

Ik ben super blij dat Sissy-Boy is overgenomen. Ik heb een prachtige bank besteld en daar ben ik reuze blij mee!

M

M

11-10-2019

2forum

Cadeaubon

Wat een gemiste kans om geen compensatie aan te bieden voor alle klanten die een cadeau kaart hebben....ik was een hele grote fan maar heb besloten door deze teleurstelling er nooit meer van mijn leven 1 euro aan uit te geven!

R

RMV

20-09-2019

0forum

cadeaubon

Een cadeaubon krijg je altijd als een cadeautje. Nu met de nieuwe overgang zijn deze niet meer geldig. (leuk cadeau helemaal verpest. wat een teleurstelling. Ik had helemaal zin om lekker iets uit te zoeken..) Zo verlies je klanten. Ik kom er igv nooit meer. Daarnaast is het algemeen bekend dat er onwijs slechte arbeidsvoorwaarden zijn. Dit is ook in andere reviews terug te lezen. Ik was fan van Sissyboy maar ik kom er nu echt nooit meer.

M

mulder

01-09-2019

0forum

Bank gekocht, nu failliet

Mijn zoon heeft een bank gekocht, begreep zelfs 2 Wat nu?

C

Christa

12-04-2019

0forum

Slecht bedrijf

Ontzettend slecht behandeld als personeel. Heb hier 2 jaar gewerkten het personeel wordt letterlijk uitgewrongen.. Hele rare machtsverhoudingen vanuit het hoofdkantoor waardoor de druk en sfeer op de werkvloer er niet beter op werd... en maar lachen naar de klanten... elke dag een uur voor niks werken werd van ons verwacht , vreselijk bedrijf hun eventuele ondergang hebben ze te denken aan de heksen die op het hoofdkantoor werken... ronduit walgelijk

B

Bregje

04-04-2019

1forum

Ik wacht 5 maanden om mijn bank.

Ik heb op 28 oktober 2018 een hoekbank uit de Berlijn-serie besteld in de winkel in Bergen (N-H). Ik heb aantoonbaar 30 % aanbetaald Op 1-4-2019 is de bank nog niet geleverd (5 maanden!!!) De klantenservice kan in het computersysteem geen bestelling op mijn naam traceren en zoekt nu uit wat er is gebeurd met mijn bestelling. Wat er met mijn aanbetaling is gebeurd weet ik wel, die is 5 maanden geleden al van mijn rekening afgeschreven. Een na 14 weken gestuurde mail met een verzoek om mij te informeren is niet beantwoord, hoewel mijn telefoon-nummer bekend is ben ik niet teruggebeld. De klantennservice heeft me vandaag keurig te woord gestaan maar het is al met al geen bedrijf dat ik u zou aanbevelen en ik ga er ook niet weer meubels bestellen. Ik ben blij dat ik niet de hele koopsom betaald heb.

R

r.helvrich

01-04-2019

3forum