Siebel Juweliers

4

Bestellen

3.3

Service

3.9

Prijs

3.6

Levering

38.7%

Zou hier weer kopen

Siebel Juweliers

Cadeautje kopen een ander of jezelf? Is Siebel Juweliers een goede optie? Laat je adviseren door de consumenten die jou voor gingen. Lees hier de reviews van hun ervaringen en hun beoordelingen. Zelf een recensie schrijven kan natuurlijk ook. Jouw mening telt, dus deel hem vandaag nog.

Een sieraad voor elke gelegenheid

Traditiegetrouw zijn er een aantal momenten, waarop er sieraden aan te pas komen. Waarschijnlijk zijn de verlovingsring bij het aanzoek en de trouwring bij het huwelijk wel de bekendste voorbeelden. Vaak wordt een jubileum ook bezegeld met een pronkstukje. Maar er zijn natuurlijk nog legio andere redenen te bedenken om iemand een sieraad cadeau te doen. Een jong kind, dat net haar zwemdiploma heeft gehaald, vindt gaatjes en oorbellen helemaal het einde. Dan zijn oorbelletjes tijdens verjaardagen ook een leuk cadeau. Ga je dan voor oorknoppen, oorbedels, oorhangers of oorclips? Maar ook voor de feestdagen, zoals kerst en Sinterklaas, kan een mooie ketting met hanger of armband zeer gewaardeerd worden. Maar of een Fossil horloge die notoire laatkomer op tijd laat komen, valt alleen nog te bezien.

Van zirkonia tot diamant

Je kunt het met al die sieraden en juwelen zo gek en duur maken als je zelf wilt. Bij titanium hangt dit heel erg af van het ontwerp, maar zilver is in de regel goedkoper dan goud. Al kan zilver wel verguld worden met geelgoud of rhodium. In dat laatste geval, komt de kleur overeen met dat van witgoud en het vertraagt de oxidatie van het edelmetaal. Deze kunstmatige laagjes slijten er overigens met de tijd wel af, net als het bewust oxideren van zilver om een antieke uitstraling te krijgen. Voor eventuele stenen geldt hetzelfde. Een zirkonia is een van de oudste mineralen die er op de wereld bestaan, maar gelukkig heel betaalbaar. De prijs van diamanten en briljanten ligt hoger, maar die van saffier, robijn, parel, topaaz en granaat zweeft daar ergens tussenin. Allemaal afhankelijk van de kwaliteit. Daarbij maakt het voor de prijs niet uit of het natuurlijke of gekweekte exemplaren zijn.




Maar wellicht houd je wel helemaal niet van al dat geglitter en ga je liever voor een meer natuurlijke boho look zoals bij Close to Zen. Denk dan aan edelstenen zoals turquoise, agaat, opaline (enkel man made), chalcedoon, rozenkwarts, amethist, labradoriet, serafiniet, amazoniet of onyx. Er zijn mooie colliers te verkrijgen, waarvan de hanger een soort locket is, creolen met druppels of armbanden met kralen. In het laatste geval kun je de gaan voor eenvoudig rond, of iets fonkelender gefacetteerd.

Siebel Juweliers

Dit is een juweliersketen die naast 45 fysieke winkels verspreid door heel Nederland, ook een webwinkel heeft. Daar staat tevens de folder gepubliceerd met de laatste deals, waardoor je die sale niet misloopt als je niks in de brievenbus hebt gehad. Je kunt hier terecht voor de collecties van onder andere Frank, Casio, Diesel, Diamonde, Ti Sento, Sparkling Jewels, Buddha to Buddha en Cluse. Ook hebben ze eigen lijnen, zoals Silver by Siebel, Gold by Siebel en allerlei poetsmiddelen voor het onderhoud. Naast de verkoop, kun je bij hun winkels ook terecht voor inspiratie, de metafysische betekenis van een aantal stenen, en om oud goud in te leveren.

Reviews van gouden ervaringen?

Wat zijn de ervaringen van de consumenten met deze online juwelier? En hoe verging het de klanten in de fysieke winkel? Hoe fine is hun fine jewelry? Wat is eigenlijk een solitair ring? Wat is de mening over de klantenservice, de kwaliteit van de producten en de professionaliteit van het advies? Lees hier de recensies van de mensen die jou voor gingen. Maar je kunt hier ook jouw mening delen door een beoordeling te schrijven van jou bevindingen. Daarmee help je de mensen na jou en dat is weer goed van je karma. Alvast bedankt!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (62)

Seiko horloge

Wat een kansloos bedrijf is dit als het om service gaat. Je koop een horloge die vanaf dag een niet goed is. Je wil het horloge ruilen volgens hun eigen retourbeleid maar je krijg je gewoon te horen nee dat kan niet. Klantenservice van hun doet ook niets voor je die laten je ook gewoon barsten als het geld binnen is. Ze maken ook het merk van hun leveranciers kapot. Door hun houding koop ik nooit meer een seiko horloge en nooit meer iets bij Siebel. Vieze oplichters zijn het

R

Raymond

21-02-2024

0

Ring

Retour Betaling duurt al ruim 5 weken. Belofte om binnen 3-5 werkdagen te betalen wordt niet nagekomen.

M

Marco

05-10-2023

0

Verlovingsring

In 2019 heb ik een verlovingsring van bijna 400 euro gekregen die is vervolgens in 4 jaar tijd 3 keer op precies hetzelfde punt kapot is gegaan. Hij is twee keer gerepareerd (de tweede keer op mijn kosten) maar telkens na ongeveer een jaar ging hij opnieuw kapot. Er viel met Siebel niet te overleggen over een mogelijke versteviging van de ring. Volgens Siebel veroorzaak ik de schade zelf en valt de schade niet onder de garantie van 1 jaar. Afgezien van de garantie die Siebel geeft, mag ik als consument wel meer verwachten van een ring van dat bedrag. Mijn enige optie is kennelijk om hem elk jaar op mijn kosten te laten repareren en te wachten tot hij weer kapot gaat. Op mijn klacht per mail van vorig jaar heb ik nooit een reactie gekregen en nadat ik telefonisch contact kreeg met de klantenservice, kreeg ik een klantonvriendelijke mail met een sneer er in terug. Onze trouwringen gaan we ergens anders kopen!

J

Judith

04-10-2023

1

Budha to budha ring gekocht bij Siebel Nijmegen

Budha to budha ring gekocht als cadeau met als afspraak als hij niet goed is geld terug. Past niet en gaan terug voor grotere ( op site gezien dat hij nog twee maten groter te krijg is) en kan Siebel niet bestellen???? Wat schets onze verbazing; geen geld terug maar tegoedbon die ook nog eens maar twee jaar geldig is! Zeer slecht geholpen en nog slechtere service!

C

Chèrie

21-09-2023

1

Zegelring gekocht met graveren

Zegelring gekocht bij Siebel na een week wachten kon ik hem eindelijk ophalen ik haal hem op bij de winkel is de ring beschadigd moet nu weer 2 weken totaal 3 weken wachten en heb hier dan 825 euro voor betaald schandalig

D

Donny

15-09-2023

0

Ringen

Toen we trouwringen bestelden waren we super geholpen maar toen we ze gingen ophalen (door een anderen medewerker) werd er gewoon gezegd de ring is wel 1000 euro he met anderen worden kan je die wel betalen echt een schande !

B

Bekka

12-09-2023

0

Gaatjes in de oren prikken.

Gisteren en vandaag met mijn kleindochter bij Siebel Enschede bijzonder ongeïnteresseerd en klantonvriendelijk behandelt. De arrogante houding van het personeel is voor mij en mijn kleindochter de reden om nooit meer bij Siebel Enschede te komen.

W

W. Reimerink

06-07-2023

0

gouden kettinh

Voor kerst een armband cadeau gekregen, armband was niet mijn smaak dus terug naar de winkel om het retour te doen. Te horen gekregen dat ze geen geld teruggeven en ik alleen iets anders uitzoeken of een voucher waar een houdbaarheidsdatum op zat. Aangezien ze geen armbanden naar mijn zin hadden binnen het budget van de armband, heb ik maar een ketting uitgezocht omdat ik anders niks had. Ik heb de ketting midden januari uitgezocht en begin maart was deze al kapot, iets wat je niet verwacht van een ketting van 425,-. Dus de volgende dag meteen teruggegaan naar Siebel met de kapotte ketting, het zou worden opgestuurd naar het hoofdkantoor. Krijg ik 5 weken later een telefoontje dat de reparatie 70,- gaat kosten. Hier ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan aangezien ik de ketting minder dan 2 maanden heb gedragen en het belachelijk is dat een ketting maar zo kort mee gaat. Als de ketting na minder dan 2 maanden al uit elkaar valt hoe moet het dan wel niet zijn na een jaar? Van Siebel kreeg ik de reactie dat het draagschade is en dus niet onder hun garantie valt, erg makkelijk...Vervolgens sturen ze de ketting terug en moet je bij het ophalen van de ketting ook nog eens 20,- betalen voor de verzendkosten. Ik ben zuinig en netjes geweest op de ketting dus kan ik alleen maar concluderen dat het super slechte kwaliteit is. Ik voel me ontzettend opgelicht door deze winkel en ik raad ook niemand aan om hier ook maar iets te kopen.

R

Robin Hout

25-05-2023

0

Oorbellen via site

Oorbellen gekocht van Salvatore Plata. Kosten 79 euro. De slotjes sloten niet goed aan op de steker waardoor de oorbellen gelijk uit vielen. Ik ben naar de winkel in Hoorn gegaan. Daar niet goed geholpen en niet serieus genomen. Kreeg mijn geld niet terug ook niet een aanbod voor omruilen. Uiteindelijk een aanbod ze door hen terug te laten sturen maar door de bejegening voelde dat niet goed. Bij LUCARDI andere achterkantjes gehaald. Dit had Siebel ook kunnen aanbieden. Waardeloze service. Ik koop mijn sieraden in ieder geval nooit meer bij Siebel!

L

Linda Woldhuis

13-04-2023

0

Gouden ring

We kochten een gouden ring voor onze 18 jarige dochter in Amersfoort maar troffen een onsympathieke verkoopster waar geen lachje afkon. Ook nog €22,50 voor 2 cijfers (18) graveren. Ik ben benieuwd of de kwaliteit ring blijft en de diamantjes erin blijven zitten…. Al met al veel geld voor een lichtgewicht gouden ring. Het is dat mijn dochter de ring heel mooi vond maar voor mij geen keten als Siebel meer maar gewoon de echte juwelier met hart voor zijn werk en klanten!

T

T.B.

25-03-2023

0

Oorringen

Oorringen gekocht, na 1 uur dragen al een steentje eruit. Waardeloze klantenservice. Oorbellen moeten terug gebracht worden naar een winkel terwijl het gekocht is tijdens een dagje uit. Nu moet ik een uur rijden naar een vestiging. Daar worden de oorbellen opgestuurd en dan wordt pas een cadeaubon uitgeschreven, niet in de winkel zelf. Dus in die tijd heb ik geen oorbellen, geen geld en geen cadeaubon. Helemaal niks. Ik hoef niet eens een cadeaubon want als het zo'n rommel is, koop ik er toch niks. Maar geld terug geven kan niet. Terwijl als je het via een webshop besteld kan het wel maar valt weer onder een afdeling. Hele slechte ervaring. Voor mij geen siebel weer.

I

Iris

03-03-2023

0

Raymond Weil Tango dames € 895,-

Horloge iets over de garantie en loopt niet op tijd. Offerte € 174,- voor nieuw uurwerk. Wat is dit voor kwaliteit? Niet wat zij op hun site beweren. Nooit meer Siebel maar volgende keer naar een echte juwelier!

R

Ron

10-01-2023

1

Ring

Steentje uit ring meteen na aankoop in november. Meteen geretourneerd en zou naar hoofdkantoor worden opgestuurd. Tot op heden nog niks gehoord. Ik heb mn geld niet maar ook geen ring. Slechte kwaliteit. Heb er veel geld voor betaald en schandalig dat meteen na aankoop steen niet in ring zit. Ik koop nooit meer bij dit bedrijf. Aan de telefoon zijn ze ook niet behulpzaam. Ik zou hun telefoontje moeten afwachten en ik wacht al langer als een maand. Zou 2 weken duren

D

Daisy

30-12-2022

0

Armband

Koop een armband als cadeau. Mijn zoon geeft aan om redenen dat hij deze liever niet heeft. Geen probleem, dacht ik. Blijkbaar krijg je geen geld terug... Wel een waardebon. Wat moet ik daarmee. Zo wordt een cadeau van Siebel nooit meer een verrassing.

19-12-2022

0

Horloge

Horloge online besteld omdat het in de winkel niet op voorraad was. Lang op pakket moeten wachten. Er moest voor het pakket getekend worden maar het lag gewoon in de algemene hal, ik had er niet voor getekend dus. Geen apparaat bijgeleverd om het horlogebandje te verkleinen. Niemand had de moeite genomen om de tijd en datum vast gelijk te zetten. Geen beschermplastic op wijzerplaat enz. Slechte service hoor. Deze aankoop voelde echt armmoedig aan. Volgende keer weer naar Strego of Bijenkorf!

S

Saskia

30-11-2022

0

Een horloge

Ik ben erg vriendelijk en fijn geholpen door Ellen die werkzaam is in Den Bosch.

D

Danielle

19-11-2022

0

Horloge van Hugo Boss bij Siebel

Januari 2021 een horloge gekocht van Hugo Boss bij Siebel. Sindsdien is het horloge 3 keer! stuk gegaan. Mei dit jaar voor de vierde keer stuk. Opnieuw een klacht ingediend, gevraagd om teruggebeld te worden en met een oplossing te komen. Niets gehoord! Het horloge wel maar weer opgewonden en jawel hoor: hij liep weer. Bewust afgewacht. Niets gedaan. Zou ik wat horen van Siebel? Tot gisteren liep het horloge, weer ermee opgehouden. En niets gehoord van Siebel. Vandaag maar weer een mail gestuurd, dubbele klacht ingediend en gevraagd om mijn aankoopbedrag terug te storten. Ik ben benieuwd.

A

Arjan

02-10-2022

0

Terug gegaan met ring

Vandaag een bezoek aan Siebel in Zoetermeer gebracht. Siebel, waar wij al jaren goede ervaringen hebben, het is echt een belevenis. Ik moet zeggen;was. Enorm teleurgesteld. Aantal jaren geleden ring met diamanten gekocht, er een verloren. Optie:we kunnen m opsturen en laten repareren, geen idee wat de kosten zijn. Dus geen offerte! De ring is zwaar beschadigd! Hoe dan als ik m nauwelijks gedragen heb. U had jaarlijks de zetting moeten laten checken in de winkel. Dat is ons nooi verteld Het witgoud wordt wat geel, de laag gaat eraf. Huh? Dat dat kan is ons nooit verteld. Doen jullie aan inwisselen zodat ik ander model kan kiezen? Nee alleen oud goud. Totaal geen opties, keuze, meedenken,..... Totaal geen beleving!!!! Hier eindigt onze klandizie aan Siebel. Siebel is van zijn voetstuk gevallen.

M

Marjan

24-09-2022

0

Seiko Horloge

Ik heb een horloge gekocht als student zijnde. Dit was een dure aankoop en was hier dus ook erg trots en blij mee. Echter bleek het achteraf een slechte aankoop te zijn. Horloge meer kapot en ingeleverd dan dat ik er blij mee ben. Er wordt niet meegedacht of geholpen met een vergoeding of vervangend product. Het gaat niet om een horloge van 100,- en er is bij verkoop verteld dat deze lang mee zou gaan. Klokwerk is 2x kapot gegaan en de seconde wijzer viel er uit het niets af. Al met al een slechte service van uit siebel.

M

Mees

16-04-2022

1

Gaatjes prikken

Op zaterdagmiddag langs gegaan met de vraag om afspraak te plannen voor prikken van gaatjes. Kon direct geholpen worden, vlotte verkoopster, prettig en kundig, nauwkeurig gezet.

P

Petra

13-03-2022

0