Ervaringen Shop4nl

Op een druilerige, regenachtige dag kun je wel wat entertainment gebruiken. Maar waar kun je nou de beste spellen, films, games en elektronica vinden? Één shop die entertainmentproducten aanbiedt is Shop4nl. Maar wat voor kwaliteit muziek zullen ze aanbieden? Hoe lang zullen hun consoles meegaan? Zal hun kleding nou echt wel zo comfortabel zijn? Zal hun collectie verzamelopjecten het voorwerp bevatten waar je al tijden naar zoekt? Hoe lang zal je moeten wachten tot de bezorgservice van Shop4nl je kaartspel bezorgd? En zal hun klantenservice je wel helpen als er bij ontvangst al iets mis blijkt te zijn met je gadget of elektronica? De enige mensen die hier antwoord op kunnen geven zijn de klanten die al eens bij Shop4nl geshopt hebben. Lees hun onbevooroordeelde reviews om erachter te komen of zij deze winkel aanraden. Hun meningen, ervaringen en beoordelingen kunnen je helpen te beslissen of Shop4nl de juiste winkel is voor jouw vorm van entertainment.

Over Shop4nl
    Shop4nl is een winkel die entertainment aanbiedt. Ze zijn een winkel uit Groot Brittannië en zijn gespecialiseerd in vele soorten entertainment. Dus als je je verveelt heeft Shop4nl vast wel iets om je te vermaken. Zo verkopen ze bijvoorbeeld game consoles zoals de 3DS, Playstation 4, Nintendo Switch, en Xbox One. Ook hebben ze natuurlijk een assortiment games uiteenlopend van bestverkochte games tot nieuwe releases en zelfs pre-orders. Zit je al teveel achter een scherm? Dan heb je misschien meer aan één van hun bord- en kaartspellen. Shop4nl heeft rollenspellen, dobbelspellen, puzzels, ruilkaarten, fantasy spellen, strategische spellen, kinderspellen en nog veel meer. Denk aan Risk, Monopoly, Kolonisten van Catan, Pokémon, Cards Against Humanity en Yu-Gi-Oh. Natuurlijk hebben ze ook guides en boeken zodat je weet hoe een spel werkt. Als je liever passief vermaakt wordt zijn er vele TV series, Blu-rays en DVD’s die voor urenlang binge-watch vermaak kunnen zorgen. Misschien ben je zo’n fan van een serie, personage of franchise dat je meer wilt dan alleen kijken. Shop4nl heeft verschillende verzamelopjecten. Denk aan een speelfiguur van The Walking Dead, een rekwisiet uit Transformers, een replica Star Wars light saber of een vinyl figure van Batman, Green Lantern of The Justice League. Maar deze categorie bevat ook bobbleheads, modelbouwwerken, voertuigen en actiefiguren. Hun muzieksectie bevat muziek uit ieder genre. Dus of je nou houdt van jazz of de voorkeur geeft aan soundtracks of klassieke muziek, Shop4nl heeft vast wel iets waar je van houdt. Daarnaast biedt Shop4nl speelgoed aan zoals legpuzzels, poppen, educatieve spellen, radiografisch speelgoed, verkleedkleding, constructiespeelgoed enzovoort. Hun elektronica sectie bestaat uit PC TV tuners, moederboorden, grafische kaarten, muizen, toetsenborden en andere computerbenodigdheden. Ook is er een sectie met kleding. Er is zelfs kleding voor sporten als cricket, boksen, fitness en voetbal. en dan zijn er nog gadgets zoals zaklampen, reisproducten, mokken, en nog veel meer.

Justice League, één van de franchises waar Shop4nl merchandise van aanbiedt.

Diensten van Shop4nl
    Shop4nl heeft zowel een klantenservice als een bezorgservice die hun best doen jou en andere klanten zo goed mogelijk te helpen.

Klachten, Complimenten en Tips voor Shop4nl
    Hoe goed wordt jij vermaakt door entertainmentproducten van Shop4nl? Schrijf een review en vertel ons wat jij nou echt van Shop4nl en hun speelgoed en gadgets vindt.

Hoe goed wordt jij vermaakt door entertainment van Shop4nl? Lees reviews over hun speelgoed, game consoles, gadgets, spellen, puzzels, DVD & kleding.

Shop4nl

5,4
    33% Zou hier weer kopen!

5,4

4

7,4

4,6

Oplichters

Laura verbeek08-11-2018

Spel zou half okt uitkomen, in aug al besteld en betaald, nog steeds niets gehad . Ook geen track en tracé code. Volgens hun is het verstuurd ik koop hier nooit meer

3,5

Tevreden

TrudySammy25-09-2018

Bestel hier veel spellen voor de Xbox One en altijd netjes thuis gestuurd gekregen in originele verpakking, tot op heden. Ook kun je hier Playerpoints sparen die je dan weer kunt inleveren voor korting. Ook daar heb ik al gebruik van gemaakt. Dus tot op heden ben ik tevreden.

9,5

Niet leveren bestelde artikelen

Johan12-09-2018

Op 26 augusts een spel besteld voor Nintendo switch, bedoeld als cadeau voor onze dochter. Uiterste leverdatum zou 2 september zijn. Nog steeds niets ontvangen. Meermaals contact gehad, en toegezegd dat het onderweg is. Bij deze website gaan wij in ieder geval nooit meer bestellen. Ook geen track & Trace op pakket, dus alleen melding dat het op 28 augustus verzonden is.

3

Schrijf zelf een review over Shop4nl