10

10

10

10

100%

SerieAstore

Ben jij ook zo’n grote voetballiefhebber? Of je nou zelf voetbalt of alleen een groot fan bent van Ajax, Bayern München of Juventus, SerieAstore heeft vast wel wat voor je. Maar wat voor een kwaliteit voetbalshirts zal SerieAstore verkopen? Zullen die trainingspakken wel op tijd aankomen voor de volgende training? Hoe comfortabel zullen die voetbalschoenen zijn en hoeveel grip zullen ze geven? Zal de bezorgservice van SerieAstore jouw nieuwe jack of kousen wel op tijd bezorgen voor de volgende wedstrijd? En hoe zal de klantenservice van SerieAstore reageren als er iets helemaal mis blijkt te zijn met de trainingsjas die je had besteld? Alleen voetballiefhebbers die SerieAstore al hebben bezocht kunnen je hierover meer vertellen. Lees hun reviews om een indruk van deze voetbalwinkel en hun producten te krijgen. Hun ervaringen, beoordelingen, meningen en cijfers kunnen je laten zien wat je nou echt van SerieAstore zult kunnen verwachten.

Over SerieAstore

SerieAstore is een sportwinkel die voetbalspullen verkoopt. De winkel is in 2008 opgericht. Hun doel is om klanten blij te maken. Dat doen ze via hun geloof in specialisme en door net dat beetje extra voor je te kunnen en willen doen. Ze geloven dan ook dat je als voetballiefhebber bij hen aan het juiste adres bent. Hun hoofdkantoor is gevestigd in Woerden. Dit is een nieuwe vestiging en daarom zijn ze alleen nog online te vinden. Hun selectie bestaat onder andere uit kleding voor trainingen. Zo is er trainingskleding zoals tops, kousen, jassen, shorts, jacks, shorts en broeken. Er zijn zelfs hele trainingspakken te koop van merken zoals Puma, Adidas, Under Armour, Nike, enzovoort. Er is kleding voor senioren en junioren, dus je hebt keuze genoeg. Naast kleding hebben ze ook wat lifestyle producten zoals sneakers, polo’s, sweaters enzovoort. Deze kun je dragen op een normale dag waarop niet getraind hoeft te worden. Verder hebben ze nog accessoires zoals scheenbeschermers, mutsen, keepershandschoenen, tassen, ballen en gewone handschoenen. En natuurlijk heeft SerieAstore als laatste dan nog een selectie voetbalschoenen. Er zijn speciale schoenen voor zaalvoetbal, drassige velden, turfvelden, natuurgras, straatvoetbal en kunstgras. Mocht je zelf niet voetballen maar wel een voetbalclub een warm hard toedragen dan kun je eens hun fanshop bekijken. Daarin vind je clubshirts en andere clubkleding van Atletico Madrid, Liverpool, Manchester City, Arsenal, AC Milan, Inter Milan, Manchester United en natuurlijk ons eigen Hollandse Ajax.

Diensten van SerieAstore

Alle trainerskleding en clubkleding van SerieAstore kan worden thuisbezorgd door SerieAstore’s klantenservice. Ook heeft SerieAstore een klantenservice om je te helpen als je wat advies nodig hebt.

Klachten, Complimenten en Tips voor SerieAstore

Train jij al met kleding van SerieAstore of heb je op de tribune van je favoriete club gezeten met hun clubkleding? Dan ben jij de juiste persoon om ons meer over jouw ervaring met SerieAstore te vertellen. Hoe prettig zitten die shirts en polo’s nou echt? Kun je het de hele wedstrijd volhouden op hun voetbalschoenen? Moest je lang wachten op de bezorging van je trainingspak? En wat voor een klantenservice biedt SerieAstore aan als je hulp nodig hebt? Schrijf je eigen SerieAstore review en laat ons weten wat jouw mening over deze voetbalwinkel is.

10