2

2

2

2

0%

Scribd

Houd je ook zo van lezen? Dan heb je vast constant opzoek naar nieuw leesmateriaal om jezelf mee te vermaken. En misschien wil je zelf wel eens iets publiceren. Scribd wil die mogelijkheden graag voor je bieden. Maar wat voor een kwaliteit boeken zal deze boekenwinkel hebben? Zullen de nieuwste bestsellers wel in het assortiment zitten? Hoe makkelijk zal het zijn om een account aan te maken en thrillers of romans te zoeken? Zal het lang duren voor je op de website kunt en magazines kunt lezen? En zal de klantenservice van Scribd je helpen als je de juiste bladmuziek niet kunt vinden ondanks dat het erop zou moeten staan? Alleen boekliefhebbers die Scribd al eens hebben bezocht kunnen je hierover informeren. Lees hun reviews om te zien of zij tevreden over deze boekwinkel zijn of niet. Hun meningen, cijfers, ervaringn en beoordelingen kunnen je laten zien wat er van Scribd en hun leesvoer verwacht kan worden.

Over Scribd

Scribd is een online boekenwinkel. Het bedrijf is opgericht in 2007 door Trip Adler. Het is een Engelse boekwinkel en je vind er dus voornamelijk Engelse boeken. Als dat oké voor je is dan kun je bij Scribd toch best aan een hoop boeken komen. Ze hebben romans, thrillers, detectives en nog veel meer andere genres waarin je misschien het boek vindt dat je al tijden zoekt. Ze willen namelijk graag dat je kunt leren, vermaakt wordt en ook even kunt ontsnappen aan de harde realiteit. Als je niet zo makkelijk kunt lezen of het gewoon prettig vind om voorgelezen te worden dan kunnen hun audioboeken en luisterboeken een goede optie zijn. Het kan ook fijn zijn om gewoon even door een mazgine, tijdschrift of ander blad te bladeren. Daarom heeft Scribd die ook hun assortiment. Sinds 2017 kun je zelfs The New York Times, Wall Street Journal of Financial Times via hun website lezen. En sinds december 2015 hebben ze bladmuziek op de website staan zodat ook muziekliefhebbers iets aan Scribd zullen hebben. Dus wat je leesvoorkeur ook is, Scribd heeft vast wel wat leesvoer voor je.

Diensten van Scribd

Bij Scribd koop je niet 1 boek. Je neemt een abonnement en daarmee heb je dan vervolgens ongelimiteerd toegang tot hun hele assortiment. Je hoeft alleen maar een account aan te maken en de betaling in orde te maken al kun je ook kiezen voor een gratis eerste maand. Verder is er nog een Scribd klantenservice die er voor je is als je jouw lievelingsboek er niet tussen ziet staan.

Klachten, Complimenten en Tips voor Scribd

Heb jij zelf al eens een boek via Scribd gelezen? Dan kun je ons vast wel iets meer over deze boekenwinkel vertellen. Heb je wat van je favoriete fantasy boeken op hun website kunnen vinden of waren er alleen genres waar je niets aan vind? Hoe prettig zijn de stemmen die de luisterboeken inspreken? Duurde het lang voor je met je pas aangemaakte account op de website kon? En wat voor een klantenservice biedt Scribd aan als je de site te onoverzichtelijk vindt? Laat het ons weten door een Scribd review achter te laten.

10

bladmuziek

SCRIBD zijn oplichters. Aanmelden (eerste maand gratis) is gemakkelijk, Afmelden is onmogelijk. Ze blijven maandelijks afschrijven. Ik heb een nieuwe creditkaart aan moeten vragen en hoop dat dat helpt. Dat ene boek wat ik digitaal gekregen heb, is een illegaal kopie, wat op sommige plaatsen onleesbaar is. NIET DOEN DUS !!!

Baptist Clauwens

15-04-2021