10

10

10

10

100%

SCDKey.com

Is jouw gamecollectie toe aan een upgrade? Of ben je op zoek naar nieuwe games om je collectie compleet te maken? Dan heb je vast al rondgekeken bij SCDKey.com. De webshop voor game keys en game codes heeft genoeg games om uit te kiezen. Ook jouw volgende game zit er misschien wel tussen. Als gamer speel jij het spelletje echter altijd heel slim. Daarom lees je eerst de reviews en beoordelingen van andere gamers op NederlandReview. Jij wil namelijk nooit voor verrassingen komen te staan en bent altijd goed voorbereid voor je volgende missie.

Over SCDKey.com

Sinds 2008 kunnen gamers bij SCDKey.com terecht voor hun game codes en game keys. Ze hebben in de afgelopen 9 jaar veel ervaring en kennis opgedaan en willen dit graag delen met hun klanten. Je vindt in de webshop een breed aanbod met de nieuwste games. Doordat de webshop voornamelijk CD keys verkoopt, kunnen ze hun prijzen laag houden en hebben hun klanten de game meteen binnen. Je krijgt bij SCDKey.com altijd een snelle levering in je mail, hebt altijd keuze uit het ruime assortiment en kunt altijd vertrouwen op de beste service. Wat hun klanten zelf vinden van de webshop, lees je in hun reviews.

Diensten SCDKey.com

Je hebt in de webshop altijd keuze uit een ruim assortiment, maar wat kun je dan allemaal vinden bij SCDKey.com? Koop Keys bij SCDKey.com voor Steam, Origin, Xbox, Uplay, Playstation, PC en Software. Ze hebben altijd de nieuwste games direct in de webshop en beloven altijd scherpe prijzen. Via Facebook en Twitter word je op de hoogte gehouden van de nieuwste aanbiedingen en kortingen en krijg je als eerste te horen welke nieuwe games er in de webshop verkocht worden. Je betaalt bij SCDKey.com ook altijd veilig met onder andere Visa, PayPal, MasterCard en Skrill.

Klachten SCDKey.com

Werkte jouw key niet? Of waren er problemen met de betaling? Neem dan eerst contact op met de klantenservice voordat je een negatief review schrijft. Op de website kun je meteen de LiveChat gebruiken om je klacht te melden. Je kunt ook proberen om via Social Media contact op te nemen. De webshop is ook bereikbaar via Skype of e-mail

Geef jouw mening over SCDKey.com!

Heb jij games gekocht in de webshop? Vertel dan over jouw ervaringen met SCDKey.com en schrijf een review. Geef jouw mening en laat andere gamers weten wat ze kunnen verwachten van het online platform voor games. Wat vind je van de prijzen? Werken de keys altijd? Raad jij andere gamers aan om te bestellen bij SCDKey.com? Geef antwoord op deze vragen in je beoordeling!

Zijn de keys betrouwbaar? Zijn de games duur? Krijg je vaak korting? Lees hier de reviews en beoordelingen over de ervaringen van andere gamers.

10