Scapino
Alle reviewsScapino
Alle reviews (61)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Hush Puppies schoenen gekocht in de winkel
Vandaag in de winkel werd mij verteld dat je niet op schoenen mag lopen om ze terug te kunnen brengen. Ik heb verteld dat ik er na het eroplopen (binnen) er achter kwam dat ik geen steun had aan de schoenen. Maar je mag alleen passen in de winkel, anders kom je niet in aanmerking om ze terug te brengen. Heel vervelend, jammer van mijn geld.
Sneakers van Hush Puppies
Niet tevreden Deze bevielen mij niet naar er thuis wat op gelopen te hebben pijnlijke voeten en druk tegen de enkel . Ging ze retourneren maar mevr zei dat ik er buiten op gelopen had wat dus beslist niet waar kreeg mijn geld niet terug maar een kadobon . Ik was het daar niet mee eens maar ze bleef bij haar stand punt . Nu zit ik met een kadobon van 69 euro die ik weer verplicht bij hun uit moet geven
Blenzo leren herenpantoffel
Februari 2023 heb ik de blenzo leren herenpantoffels besteld. Deze bevielen de eerste weken goed. Daarna kwam de zool los. Hiervoor de klantenservice van Scapino gebeld. Moest maar langs een winkel gaan. Dit is door persoonlijke omstandigheden geen mogelijkheid voor mij. Dan moest ik een mailtje met foto's sturen. Dit gedaan. Na een week nog een mail waarom ik geen reactie kreeg. Weer een week (vandaag)later gebeld. Nu kreeg ik te horen dat ik 75% van het aankoopbedrag terug krijg. Want het is goed zat te lijmen, zo zei de dame. Gezegd dat ik het er niet mee eens bent aangezien het gewoon om een kapot artikel gaat en dat ik een nieuw paar wilde. Dit was geen optie.
Dus koop niet bij Scapino want als er iets binnen een redelijke termijn kapot gaat krijg je geen nieuw artikel!!T-shirts
Bestelling geplaatst op 3 februari, op 15 februari pakket nog steeds niet ontvangen ... bij contact met klantenservice krijg ik steeds dezelfde boodschap .... wachten ... dus nooit iets concreets en niet de minste communicatie vanwege Scapino. Nooit eerder zo'n slechte service gehad.
laarzen
Schoenen werden zonder deksel op de doos opgestuurd in een zak, volledig beschadigd uiteraard. Dit was al de tweede levering want de eerste was ook al beschadigd (zijkant laars gescheurd). Klacht gestuurd naar klantenservice, 3 weken later nog geen reactie. Alles is retour gestuurd en ik krijg nu een rekening of ik nog even schoenen wil betalen, ik heb niks gehouden! Wat een rotzooi in hun magazijn, hoe kan je zo met je eigen producten omgaan en denken dat een klant dit oke vind..
Leren beige dames laarzen
10 januari besteld volgende dag in huis zijn hele leuke laarzen en zitten heel goed
Ben er erg blij meeIk had suede laarzen besteld maar leren ontvangen
Scapino verstuurd verkeerd artikel en ik moet de verzendkosten betalen!!
Ik had suede laarsjes besteld en leren laarsjes ontvangen. Deze dus met de bijgesloten retourbon geretourneerd. Nu heb ik de afrekening ontvangen en kan ik 2x verzendkosten betalen terwijl Scapino een verkeerd artikel heeft geleverd! Contact gehad met de klantenservice maar ik krijg de volledige verzendkosten niet vergoed, ik moet retourneren betalen omdat ik dan maar niet de retourbon had moeten gebruiken maar een ander antwoordnummer van Scapino!Schoenen
Herhaaldelijk gedoe met retouren die niet / extreem laat verwerkt worden en dus problemen opleveren met afterpay / riverty. Heel vervelend!!!
Toilet kind
Vandaag was ik in de Scapino en moest mijn zoontje van 3 jaar naar het toilet. Gevraagd aan het personeel en zij gaven aan dat zij geen klanten wc hebben. Het ging hier niet om mijzelf maar om mijn kind die dat lastig kan ophouden.
Vind het echt geen service en belachelijk dat een kind niet even naar het toilet kan.Voetbal kleding
Vanmiddag contact gehad met de klantenservice. Wat een onbeschofte telefoniste, ongelooflijk gewoon. Er ging in de webshop iets fout, waardoor mijn bestelling 2x betaald en geplaatst is. In plaats van dat het opgelost werd, kwam het erop neer dat ik het zelf moest oplossen (annuleren kon ze niet, dus moest ik het naar de winkel brengen; terwijl ik juist verzendkosten had betaald (zelfs 2x door de fout in de shop) om NIET helemaal naar een winkel te hoeven). Ik bleef bij mijn punt wilde een oplossing, ik voelde mij ook totaal niet gehoord. Ik gaf dan ook aan dat ik een oplossing verwachtte, anders zou ik zeker niet weer van deze webshop gebruik maken en hier een klacht over plaatsen. “Tot ziens mevrouw” klonk het, en ze drukte me weg. En omdat het juist 17.00u geweest was kon ik ook niet terugbellen. Het moet toch niet zo moeilijk zijn (1 van beide annuleren, crediteren van de totale verzendkosten als ik dan toch naar de winkel zou moeten op zijn minst) om in ieder geval een redelijke oplossing. EN om je klanten SERVICE te verlenen in plaats van je onbeschoft te gedragen?
2 paar sneakers online
2 paar Sneakers besteld online, bij ontvangst vielen deze erg tegen.
Retour gestuurd 09 april had de sneakers vooruit betaald maar nog steeds heb ik mijn geld niet retour.
Inmiddels al 6 mails hiervoor verstuurd maar 1x reactie mogen ontvangen.
Ga nooit meer iets bestellen bij Scapino.
Ronduit schandalig hoe je mensen zo kunt behandelen.geen
Vanmiddag bij Scapino geweest. Leuke sneakers op de folder, ook in damesmaat 43. Lang gezocht in de winkel, maar geen maat 43 schoenen voor dames te vinden! Gevraagd bij de kassa naar de Hush Puppies op de voorpagina van de folder. De meneer achter de kassa wist te vertellen dat de damesmaten in deze winkel tot en met 42 gingen. Meneer kon wel kijken of ze op internet verkrijgbaar waren. Heb aangegeven dit zelf wel te kunnen. Thuisgekomen op internet gezocht en letterlijk 1 paar Hush Puppie sneakers gevonden in maat 43! Een mooie folder, maar wanneer de schoenen niet beschikbaar zijn heeft dit weinig zin.
1 01 2021
Zwarte enkellaarsjes gekocht maar het (leer)liet erg snel los waardoor het ging bladeren het valt me vaker op dat als je een (merk schoen/laars)koopt bij scapino dat er vaak iets mis mee is
trainingsbroek
Voor mij NOOIT meer online een bestelling bij Scapino
In de lockdown bij de Scapino wat kleding besteld, waaronder wat trainingsbroeken voor mij man. Deze levering kwam in 2 delen (heb ik niet om gevraagd)
Wij hebben 1 broek gehouden en de pakketten retour gestuurd.
Nu moet ik voor een broek van 29,95 via Afterpay opeens 42,75 betalen, ik moet onder andere 2x verzendkosten a 3,95 betalen omdat ik 2 pakketten retour heb gestuurd en nog wat kosten voor Afterpay (maar dit wist ik)
Gemaild met Scapino en tja... je hebt 2 pakketten geretourneerd dus ook 2x verzendkosten betalen.
Laten we daarnaast ook nog niet bespreken over de fout in de adressering, kon mijn pakketten ook nog eens ophalen bij de buren aan het begin van de straat en ik woon aan het einde van de straat.
Ik ben KLAAR met de Scapino en de benadering per mail van hun.Laarsjes
Schandalig laarsjes gekocht op internet ik stuur ze terug heb ik bezorgkosten betaald en houden ze ook retour kosten af dus ik heb geen laarsjes maar wel bezorgkosten en retourkosten betaald 8 euro echt niet normaal
Schoenen
Eerst naar Scapino Hilversum 14 aug 2021, viel al op dat medewerker achter de balie heel druk was met zijn mobiel . Wij naar de herenschoenen en kijken naar slippers voor de vakantie en ook nog een paar schoenen. Schoen gevonden maar helaas niet zijn vriendje, naar de balie om te informeren...medewerker nog steeds bezig met mobiel. Ik vraag of ze kunnen helpen met de andere schoen..krijg ik te horen nadat hij zijn mobiel onder de balie legt "het zal wel een een of andere rek of bak liggen". Mijn mond staat open en mijn volgende reactie slippers en schoen terug leggen en snel de winkel uit. En dan staat de andere collega heerlijk te lachen en zegt de medewerker met sarcasme "ik wens u nog een hele fijne middag" en hun met zn 2tjes heerlijk na lachen. Omdat de slippers goed zijn besloten we om dan Bussum te proberen. Nadat wij de slippers hadden vonden we andere schoenen die niet op voorraad was, ik ging informeren of er nog voorraad was de medewerkster had het systeem geraadpleegd en zei dat Hilversum ze nog had en anders moest ze ze bestellen. Ik zei nee bestel ze maar want naar Hilversum ga ik niet meer en vertelde het verhaal. Ze bestelden de schoenen en het zou binnen 3 werkdagen binnen zijn dan kreeg ik of een mailtje of telefoontje. De bedrijfsleider had het verhaal gehoord en kwam ons met een korting tegemoet, heel attent. Ik zag in mijn mail dat de schoenen al maandag was bezorgd in Bussum en was zaterdag nog niet gebeld dus zelf gebeld en er was een foutje dat er niet gebeld was...kan gebeuren. Ik was om 16:45 in de winkel, mijn man en kleindochter kwamen een minuut later de winkel in en mochten eigenlijk niet meer de winkel in want ze gingen sluiten om 5 uur. Dat werd opgedragen aan een jonge medewerker door de op dat moment persoon die de leiding had. Zoals het er nu voorstaat heb ik echt geen behoefte meer om bij Scapino naar binnen te gaan.
Schoenen
Slechte levering. 2 weken wachten en nog niets geleverd in de winkel.
Schoenen
Waardeloos. 2de paar halve prijs. Nou niet via online bestellen. Volle prijs betalen. Geen reactie op e-mails. Klacht geplaatst bij trustpilot. Nou, toen wel ineens een reactie van Scapino. Maar nadat ik had uitgelegd wat er niet goed was, wederom stilte van Scapino's kant. Nooit meer Scapino voor mij. Raad iedereen aan om sowieso niet online te bestellen. Scapino is waardeloos naar zijn klanten toe. Geen pluspunten
Kinder schoenen
Slechte zaak !!! Telefonisch niet bereikbaar. Mails worden niet beantwoord. Heb een pakketje retour gezonden. Is door scapino ontvangen. Heb een Track and trace code van post.nl. Maar de betaling blijft door lopen en geen reactie van scapino. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier besteld heb. Maar NOOIT MEER SCAPINO. SLECHTE SERVICE !!!!!!!
Bush puppies slippers
De dag dat ik mijn slippers ontving 21/03,en al betaald had,stonden ze €10 goedkoper.Dus €10 te veel betaald.Geen fijn gevoel.
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Er zijn verschillende ondergoedmerken te koop en ook verschillende soorten ondergoed. Webwinkels staan er vol mee. Bij webshops als MUCHACHOMALO vi...
Daarbij stonden er veel schoenen in de schappen met echt vuile zolen . Maar volgens Mevr kwam dat van het passen .