NederlandReview

    Ervaringen Sanifun

    Staat bij jou thuis iedereen ook altijd zo lang onder de douche? Je hebt ze waarschijnlijk al honderd keer verteld dat ze veel te veel water verspillen. Met de producten van Sanifun sta jij binnenkort ook misschien wel uren onder de douche. Wil je graag meer weten over de ervaringen van andere klanten met de producten van Sanifun? Lees dan hier hun reviews. Is de webshop namelijk betrouwbaar? Zij hebben de luxe douchesystemen al in huis en kunnen je daarom alles vertellen. Ze geven hun beoordeling over de webshop en het sanitair. Neem een kijkje op NederlandReview en misschien lig jij binnenkort wel in een bad uit de webshop.

    Over Sanifun
    We bestellen tegenwoordig alles online. Bij Sanifun vonden ze het daarom een gemis dat je ook je sanitair voor je badkamer niet eenvoudig online kan bestellen. Uit dit idee is Sanifun ontstaan. Je kunt met het ruime assortiment je badkamer renoveren en een nieuwe make-over geven. Maar ook klanten die op zoek zijn naar de perfecte douchekop of kraan, kunnen bij Sanifun terecht. In de webshop wordt kwaliteit en luxe altijd gegarandeerd. Ze verkopen namelijk alleen de echte topmerken op het gebied van sanitair. Ze hebben onder andere producten van Geberit, Sento, Grohe, Schütte, nie wieder bohren, Wisa en het eigen huismerk.

    Categorieën Sanifun
    – Badkamermeubel
    – Baden
    – Douche
    – Wastafels
    – Wellness
    – Toilet
    – Verwarming
    – Kranen


    Met de producten van sanifun hoef je nooit meer te boren!

    Diensten Sanifun
    Je kunt in de webshop altijd kiezen uit het ruime assortiment, maar je krijgt bij Sanifun ook altijd de laagste prijs garantie. Je betaalt in de webshop nooit te veel. Verder is de levering in Nederland en België ook altijd gratis. Ze kunnen je bestellingen ook altijd snel leveren door de grote eigen voorraad. Zodra jij je bestelling plaats, wordt de levering direct in gang gezet. Voor alle klanten die kiezen voor Sanifun, hebben ze bovenop de lage prijzen ook altijd combinatie kortingen.

    Klachten Sanifun
    Is er iets misgegaan met de levering van jouw bestelling? Of had je andere problemen? Blijf dan niet lopen met je klacht en neem contact op met de klantenservice. Je kunt op de website alle contactgegevens van het bedrijf vinden. Je kunt gebruikmaken van het telefoonnummer en e-mailadres. De website heeft echter ook een LiveChat die op werkdagen meestal online is. Via de chat word je altijd het snelst te woord gestaan. Heb jij al contact opgenomen met de klantenservice? Schrijf dan een review en laat andere klanten weten of je vriendelijk geholpen bent.

    Jouw ervaringen met Sanifun
    Heb jij je badkamer opnieuw ingericht met de sanitairproducten uit de webshop? Of was je toilet aan vervanging toe en komt jouw nieuwe toilet van Sanifun? Vertel dan over jouw ervaringen met de webshop en geef jouw beoordeling. Wat vind je van de kwaliteit van de producten? Is de webshop betrouwbaar? En worden bestellingen op tijd geleverd? Andere klanten horen graag van je! Schrijf een review en laat hen weten of je vaker gaat bestellen bij Sanifun.

    Wat vinden klanten van de prijs? Zijn de kortingen betrouwbaar? En verkoopt Sanifun alleen hoge kwaliteit? Ontdek het in de reviews en ervaringen.

    Sanifun
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (56)

    9
    86% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    9,2

    Service

    8,8

    Prijs

    9,2

    Leveren

    9,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Handig

    Overzichtelijke website met veel keuze, de mensen die wij aan de telefoon hebben gehad hebben kennis van zaken en geven handige tips.

    Door: alexis Van Damme04-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Super verrassing

    Vorige maand bestelden wij een douchecabine bij dit bedrijf.
    De cabine was op het moment van de bestelling niet op voorraad en was er een levertermijn van ca 4 weken.
    Een dagje na de bestelling kregen wij een telefoontje van Sanifun met de melding dat ze dezelfde cabine maar met een stomer bij wel op voorraad hadden en ze deze wel meteen konden uitleveren. Toen ze ook melde dat wij de 200 euro die deze cabine duurder was niet hoefde bij te betalen was onze beslissing snel genomen en genieten wij ondertussen reeds van onze prachtige cabine.

    Sandrina

    Door: Sandrina02-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goede kwaliteit

    Aangezien onze bestaande douchecabine stuk was en zeer snel een nieuwe nodig had heb ik mijn cabine hier besteld en mocht deze meteen gaan afhalen.
    Samen met men vader heb ik de oude cabine afgebroken en nog dezelfde dag de nieuwe geïnstalleerd.
    De montage verliep vlekkeloos, alles was inbegrepen en hebben de cabine de dag nadien reeds in gebruik kunnen nemen.
    Ik ben zeer tevreden over de prijs kwaliteitsverhouding en raad dit bedrijf zeker aan.
    Groetjes Joeri.

    Door: Joeri De Belder30-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Slechte kwaliteit van cabine

    Het verhaal over de foute gaten klinkt mij bekend in de oren. De gaten in de profielen zitten gewoon op een verkeerde afstand vanaf fabriek. Eerst worden de gaten op een juiste afstand geboord in het aluminium profiel en erna gebogen. Dit resulteert erin dat de hoek van de gaten en dus ook de steekafstand veranderd. Ikzelf heb dit ook aan de hand met een hoekcabine en heb zelf nieuwe gaten moeten boren om het aan het passen te krijgen. Ikzelf ben een werktuigbouwkundige en weet waarover ik het heb. Met deze klacht, die ik gemeld heb, is niets gedaan. Het antwoord was dat ik maar contact moet opnemen met de servicedienst. Tja waarom stuur ik een klacht. Ik verwacht dan actie vanuit Sanifun zijn kant maar helaas. De gaten in de zeep dispenser heb ik ook nieuwe in moeten boren want deze komen niet overeen met de gaten in het glas en als klap op de vuurpijl werkt het bedien paneel in de cabine voor het licht en zo ook niet naar behoren. Ik heb van Sanifun een 2de bedien paneel ontvangen dat ook niet werkt. Momenteel ben ik bezig om dit opgelost te krijgen en hoop dat dit correct wordt afgehandeld. Al met al ben ik niet te spreken over de kwaliteit van deze Cabine.

    Door: Peter Vroemen28-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    7,5

    Correte mensen

    Ik bestelde een douchecabine die bij de montage te hoog bleek te zijn.
    Zonder extra kosten hebben ze deze cabine voor een wel passende komen omruilen dit terwijl ik foutief had opgemeten.
    Er bestaan dan ook nog bedrijven die met hun hart zaken doen.

    Door: Anthony uit Deerlijk27-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goeie deal

    Ik renoveer mijn volledige badkamer en heb hier een zeer goede deal kunnen afsluiten.

    Door: Markos15-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Super service

    Bij Sanifun werken mensen die weten waarover ze praten.
    We zijn naar de showroom geweest waar we een meer dan degelijke uitleg hebben gekregen. en dan ook een bestelling geplaatst.
    Al de goederen dat we besteld hadden werden twee dagen nadien reeds netjes bij ons thuis geleverd.
    Nu alles geïnstalleerd en ziet een zeer goed uit.
    Wij zijn een zeer tevreden Sanifun klant.

    Door: George Van Grembergen14-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Service 0.0

    Kort en bondig NOOIT MEER bij sanifun ( is niet FUN )
    Douchecabine met productie fout in glas.
    Antwoord van sanixxx ( Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U De douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG )
    Lag al een maand veilig in garage wegens het uitblijven van de levering vinyltegels.
    In de communicatie komen zij steeds terug op het feit dat ze niet weten wat ik daar in die maand meegedaan heb.
    Meermaals verteld dat het geen beschadiging is maar een productiefout in het glas,
    en ja ik had het bij de levering onmiddellijk kunnen uitpakken , maar dit wil niet zeggen dat ik het op dat moment had ontdekt.
    Nu ze ontdekt hebben dat ik deze toch heb geplaats en gekit had willen ze contact opnemen met de leverancier maar dan moeten ze wel het andere glas terug hebben.
    Uiteindelijk krijg ik een aankoop/kortingsbon
    Een korting op volgende aankoop maar ze willen niet vertellen hoeveel dit is.
    ( Beste Marc, Als u een nieuwe bestelling plaatst, dan dient U een vermelding te maken van dit ticket nummer. Dan zullen wij U een korting bon passend aan de nieuwe bestelling maken. MVG )
    Dit is zoals ze noemen een kat in een zak kopen - service ???
    Dan nog niets gezegd van lekkende sifon - lekkende aansluitingen regendouche, wateraansluitingen.
    Dit was wel snel opgelost met nieuwe dichtingsringen.
    Keuzeplaat keuze knop die verkeerd stond ( deze was gelukkig niet vastgezet en heb ik kunnen aandraaien tot in de juiste stand.
    En neen ik geef niet alleen reviews als ik klachten heb, als alles fijn verloopt meld ik dat ook.

    Door: cuypers Marc30-03-2019
    marc30-03-2019

    Zou hier weer kopen moet NEE zijn

    van Mourik10-04-2019

    Dit flikken ze bij iedereen, echt een waardeloos bedrijf!!!

    marc cuypers10-04-2019

    en als de klant problemen heeft, laten ze niets meer horen. Bericht gestuurd naar Test aankoop eens kijken dat zij er een advocaat gaan opzetten. ik heb alle berichten nog van sanixxx vraag van test aankoop wat ik wenste - geld terug en cabine buiten.

    Sanifun14-04-2019

    Beste Marc, Dat u van onze diensten en of producten ontevreden bent, dan mag u dit uiteraard uiten via het plaatsten van een review, echter wanneer de inhoud niet klopt voelen wij ons verplicht de belangrijke zaken die u vergeet te vermelden effe te verduidelijken: Allereerst heeft u pas na meer dan een maand na de levering ons gecontacteerd dat er enkele krassen op een glasplaat zichtbaar zouden zijn. Na wat over en weer schrijven hebben wij u gevraagd welke glasplaat de schade heeft zodat wij deze alsnog kosteloos zullen omruilen kregen wij als antwoord dat u de glasplaat reeds gemonteerd had en deze niet meer wenste. Wat betreft de kortingsbon hebben wij u gevraagd welk extra artikel u wenst te kopen zodat wij u daar een voorstel op kunnen maken en u alsnog beslist of u daarop wenst in te gaan of niet. Dus kopen zoals een kat in een zak is dit zeker niet.

    marc cuypers20-04-2019

    Beste sanixxx. Even verduidelijken. ( 1 )Regel 5 van review : Lag al een maand veilig in garage wegens het uitblijven van de levering vinyltegels. Heb u ook de kans gegeven om de camera beelden te komen bekijken van in de garage zodat u kon zien dat dit veilig opgeborgen was ( GEEN REACTIE op gekregen van U ) dus deze info heb ik gemeld in de review. (2) U spreekt steeds over een beschadiging en dat u niet kan weten wat er in die maand mee gebeurd is ? Is GEEN beschadiging maar een productie fout in het glas, en neen ik ben geen specialist maar als u een klantenservice had had u mij kunnen zeggen dat u als u in de buurt was eens kon langs komen en om de fout te bekijken . foto's had ik ook door gestuurd maar daar wilde u niet op reageren enkel het antwoord op de geopende ticket OCK 93461 uw reactie zelfs 2 maal na elkaar ( Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG ) ik heb daarna nog met u gebeld om uitleg weer hetzelfde antwoord, heb daarna de cabine met de productie fout toch geplaatst, om dat ik tegen een muur stond te praten. na dat ik wat opgezocht had over het wettelijkkader van aan gekochte goederen. Worden jullie wakker en stellen jullie voor om toch iets te doen. 28maa2019 - Dat jullie de glasplaat gratis vervangen kan ik uit dit ticket niet opmaken ( Customer Support & Service | 28-03-19 10:29 Wij geven het door en wachten hun antwoord af. ) (3) dat ik de glasplaat al geplaatst had wist u al, dat ik deze Niet meer wenste heb ik NOOIT gezegd. Ik heb enkel aangegeven dat ik deze niet zelf ga plaatsen en de andere glasplaat met PRODUCTIE FOUT verwijderen. (4) wat betreft de KORTINGSBON U weet wel hoe het gaat ik moest eerst iets bestellen en dan ook betalen via de site, en daarna gaan jullie de korting aanpassen ? Dus ik had het raden naar wat en hoeveel ? Hieronder vindt u te comunicatie van het Ticket van onder naar boven lezen Ticket OCK93461 Ticket Informatie Status Afgehandeld Bestelling #000000443 Customer Support & Service | 12-04-19 12:39 | Status: Afgehandeld Customer Support & Service | 30-03-19 09:25 | Status: Wacht op reactie klant Goeiemorgen Mrac, Laat effe weten wat u wenst te bestellen en passen wij de korting voor u aan. Mvg, Marc | 29-03-19 16:23 Kortingscode “OCK-93461” is niet geldig. Marc | 29-03-19 15:55 | Status: Open ticket nummer word niet herkent ? Customer Support & Service | 29-03-19 13:51 | Status: Wacht op reactie klant Beste Marc, Als u een nieuwe bestelling plaatst, dan dient U een vermelding te maken van dit ticket nummer. Dan zullen wij U een korting bon passend aan de nieuwe bestelling maken. MVG Marc | 29-03-19 13:32 | Status: Open Dit is een welles - nietes spel aan het worden en geeft geen oplossing. ik heb enkel na 1 maand de cabine kunnen plaatsen en heb toen deze fout ontdekt. bij mijn eerste bericht kreeg ik de info dat ik geen garantie meer kreeg omdat deze cabine al 1 maand bij mij stond ( fijn is het niet maar begrijpelijk staat zo in de voorwaarden ) maar ik dacht als ik het niet vraag kom ik het nooit te weten; heb deze plaat volgende dag geplaatst en toen kwam u met het voorstel om deze te laten vervangen ( zeer fijn maar een beetje laat ) ik ga het laten voor wat het is, en verheug mij op de aankoopbon groetjes marc weer wat geleerd en je bent nooit te oud om te leren, volgen keer lees ik alle voorwaarden en de bezorgers zullen indien nodig wachten tot de controle gedaan is. Customer Support & Service | 29-03-19 07:46 | Status: Wacht op reactie klant Beste Marc, Allereerst wensen we te zeggen dat wanneer men een probleem heeft wij altijd ons uiterste best doen om die op te lossen. Zoals eerder vermeld kunnen wij geen schades na een maand van de levering niet meer aanvaarden, dit staat duidelijk vermeld in de wetgevingen die we u hebben bezorgd en wensen wij ook verder niet meer op in te gaan. Desondanks wil dit niet zeggen dat wij u niet verder willen helpen. Vooraleer u ons gemeld had dat u de cabine reeds gemonteerd heeft ( niet nadien) hebben wij alsnog als coulance gemeld dat wij u kosteloos een nieuwe plaat zouden bezorgen, echter is het wel de bedoeling dat deze plaat gebruikt wordt en de oude plaat retour komt, dit zijn nu eenmaal de eisen van de fabriek zodat wij deze plaat van hun kosteloos krijgen. Wij zijn ervan overtuigd u met deze voldoende te hebben geïnformeerd en blijft ons aanbod een korting aan te bieden op een bijkomende bestelling van toepassing. Mvg Marc | 28-03-19 17:09 | Status: Open hello 1 - als je dit als eerste respons krijgt , ( Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG ) dan ga ik er vanuit dat u mij niet wil verder helpen . 2 - nu u weet heeft dat het reeds gekit en bevestigd is gaat u actie ondernemen? zoals eerder vermeld is het GEEn beschadiging maar een productie fout . als uw eerste reactie was geweest dat u contakt gaat opnemen met de leverancier dan had ik natuurlijk gewacht. het had zo eenvoudig kunnen zijn als u onmiddellijk hat gezegd dat er iemand eens kwam kijken als deze in de buurt was om daarna contakt op te nemen met de leverancier. ja deze lag al een maand in mijn garage veilig op geborgen , nu laten uitschijnen ( reactie sanifun echter heeft u de goederen meer dan een maand in uw bezit en weten wij niet wat u daar ondertussen reeds mee heeft gedaan.) vind ik een beetje cru. in mijn garage hangt een camera deze beelden kunnen tot 1 maand terug bekeken worden, u bent uitgenodigd om deze te bekijken zodat u zal zien dat er gedurende deze maand niets mee gebeurd is. groeten marc Customer Support & Service | 28-03-19 12:50 | Status: Wacht op reactie klant Beste Marc, Alvast hartelijk dank voor uw respons. Zoals eerder vermeld gaat het hier niet om een een garantieprobleem maar om een schade. Wij zijn volledig op de hoogte desbetreffende de wetgevingen en worden dagelijks geinformeerd wanneer er eventuele wijzigingen gedaan worden waardoor wij ten allen tijde up to date zijn en verzoeken u hieronder de wetgeving betreffende schademeldingen te lezen die duidelijk maken dat wij wettelijk met alles in orde zijn en wij wettelijk niets hoeven te ondernemen. De glasplaat die wij u voorstellen is enkel een coulance van onentwege. Nu meldt u ons dat u alsnog de plaat heeft gemonteerd alsook heeft gekit en begrijpen eigenlijk niet wat de bedoeling is enof het vervaardigen van een nieuwe glasplaat nog noodzakelijk is. Het is natuurlijk wel de vereiste wanneer wij een nieuwe glasplaat zouden leveren, wij de oude retour moeten hebben. Eventueel een andere tegemoetkoming ( die niet noodzakelijk is) is wel mogelijk doormiddel van een waardebon ( korting) op een ander te bestellen artikel. Graag vernemen wij of de glasplaat alsnog geproduceerd dient te worden: Met deze de wetgeving desbetreffende schade die u op de website ECC België terug kan vinden: """De inhoud van mijn pakje is beschadigd De verkoper is verantwoordelijk voor alle schade aan uw bestelling tijdens de levering van uw online aankoop. Zelfs wanneer de transporteur die veroorzaakte. Maar let op: neemt u de levering in ontvangst? Dan is de verkoper níét langer aansprakelijk voor de stukken. Met andere woorden: aanvaardt u (of iemand die u aanduidde) het pakje? Dan stemt u in met de huidige staat ervan. Voor schade die u later vaststelt, zoals krassen, scheuren of vlekken, zult u moeilijk een terugbetaling van de verkoper verkrijgen. """ Marc | 28-03-19 10:43 | Status: Open hello, ik vind het tof dat u nu nog probeert iets te ondernemen, maar naar aanleiding van uw eerste respons gisteren. heb ik de wand er gisteren 27maa2019 nog in gekit en vast gezet. ik had nog weinig hoop dat er iets uit de bus ging komen. daarna heb ik wat opgezocht en iemand die bij de FOD financien werkt heeft mij deze link van de ECCBELGIE gegeven, en mij verteld wat de wetgeving binnen en buiten de euro zone is. dus de wand met de fout zit er nu reeds in dus mijn vraag een andere tegemoetkoming of een ander glas maar deze plaats ik niet . nu heb ik ook gekribbel ontdekt aan de achterkant van het kraanpaneel , dit stoort mij niet maar vind het toch raar. Customer Support & Service | 28-03-19 10:29 Wij geven het door en wachten hun antwoord af. Customer Support & Service | 28-03-19 10:29 | Status: Wacht op reactie klant Marc | 28-03-19 09:23 | Status: Open deze van de handdouche Customer Support & Service | 28-03-19 08:21 Beste Marc, Kan U ons alvast doorgeven over welke achterwand dit gaat. De achterwand van de handdouche of de achterwand van de rekjes. MVG Customer Support & Service | 28-03-19 07:59 Beste Marc, Alvast hartelijk dank voor uw bericht. u opzoekingen gaan over de wettelijke garantie die wij nooit zullen tegenspreken, echter gaat u klacht niet over een defect, maar om een schade, dit zijn twee totaal verschillende zaken. De wettelijke garantie van twee jaar is er en zal indien nodig toegepast worden echter schades dienen meteen bij de levering te worden gemeld. Dat het niet altijd mogelijk is schades meteen te melden begrijpen wij, echter heeft u de goederen meer dan een maand in uw bezit en weten wij niet wat u daar ondertussen reeds mee heeft gedaan. Het is niet zo dat wij u proberen af te schepen, en zullen ons in verbinding stellen met de fabriek om na te gaan of deze bereid zijn een ander glas te bezorgen. Bij hun akkoord zullen wij dit naleveren. U dient wel rekening te houden dat dit wat tijd in beslag zal nemen. In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd verblijven wij, Customer Support & Service | 28-03-19 07:59 | Status: Wacht op reactie klant Marc | 28-03-19 07:04 Geachte, volgens de gegevens die ik heb op gevraagd is deze wetgeving geldig ondanks wat in de verkoops voorwaarden staat. Voor welke problemen? De wettelijke garantie van 2 jaar is van toepassing bij elke conformiteitsgebrek aan uw goed. Dat is volgens artikel 1640 van het Burgerlijk Wetboek zo als: de eigenschappen van uw aankoop niet gelijk zijn aan die van het toonmodel (bijvoorbeeld: u kocht een blauwe broek, maar kreeg een rode) de kwaliteit en prestaties niet de verwachtingen inlossen die u had én die de verkoper/fabrikant creëerde (bijvoorbeeld: de stille dampkamp blijkt zeer rumoerig te zijn) u het product niet kunt gebruiken waarvoor het normaal dient of voor de bijzondere eisen die u stelde én die de verkoper aanvaardde. (bijvoorbeeld: de aangekochte stofzuiger zuigt geen stof) Installeerde de verkoper uw goed verkeerd? Of deed u dat, door een fout in de montagehandleiding? Ook dan hebt u recht op de wettelijke garantie. Opgelet: de wettelijke garantie van 2 jaar is niet van toepassing als u het gebrek kende op het moment van aankoop of door u veroorzaakt werd (door verkeerde behandeling, niet respecteren van de instructies ...) Wie moet het defect bewijzen? Dit hangt af van het ogenblik waarop het gebrek verschijnt: tijdens de eerste 6 maanden na aankoop: de verkoper is automatisch verantwoordelijk. Hij moet de wettelijke garantie van 2 jaar toepassen, tenzij hij kan bewijzen dat u het gebrek veroorzaakt heeft. na de eerste 6 maanden na aankoop: de verkoper kan u vragen om te bewijzen dat het effectief om een fabricagefout gaat. U moet op dat moment beroep doen op een expert, maar dit is duur. Soms loont het helaas niet de moeite. Welke termijnen dienen gerespecteerd te worden? U ontdekt het gebrek? Reageer onmiddellijk door contact op te nemen met de verkoper en dit binnen een termijn van 2 maanden. U bent van plan om naar de rechtbank te stappen? U hebt slechts één jaar vanaf het opduiken van het defect. Deze termijn van 1 jaar kan niet eindigen binnen de periode van 2 jaar. Komt het mankement pas na twee jaar boven water? Dan is het stelsel ‘Verborgen Gebreken’ van toepassing (zie Burgerlijk Wetboek: artikel 1641 en verder). U moet bewijzen dat het gebrek er al was bij uw aankoop. En mag dan een terugbetaling of korting eisen bij de verkoper. Marc | 27-03-19 18:38 net de verkoopsvoorwaarden gelezen en je hebt gelijk er staat in dat ( Nadien worden klachten op zichtbare schade niet meer aanvaard. ) maar ik hoop dat u toch nog iets kunt - wilt forceren groeten Marc Marc | 27-03-19 18:28 deze is zolang blijven liggen omdat de renovatie van de badkamer is uitgelopen tot meer dan 8 weken ik had deze cabine al die tijd netjes opgeborgen tot vandaag. vindt een een zeer spijtige zaak om zo te reageren. dit is GEEN beschadiging maar een duidelijke productie fout.. zwarte vegen zit in het melkglas groetjes Marc Customer Support & Service | 27-03-19 18:28 | Status: Open Customer Support & Service | 27-03-19 15:41 Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG Customer Support & Service | 27-03-19 15:41 Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG Customer Support & Service | 27-03-19 15:41 | Status: Wacht op reactie klant Marc | 27-03-19 14:23 Voornaam: Marc Achternaam: cuypers Bestelnummer: 000000443 Artikelnummer: geofredo douchecabine deze fout zit in de achter wand volgens mij zit het in het glas

    marc cuypers20-04-2019

    Beste sanixxx. Even verduidelijken. ( 1 )Regel 5 van review : Lag al een maand veilig in garage wegens het uitblijven van de levering vinyltegels. Heb u ook de kans gegeven om de camera beelden te komen bekijken van in de garage zodat u kon zien dat dit veilig opgeborgen was ( GEEN REACTIE op gekregen van U ) dus deze info heb ik gemeld in de review. (2) U spreekt steeds over een beschadiging en dat u niet kan weten wat er in die maand mee gebeurd is ? Is GEEN beschadiging maar een productie fout in het glas, en neen ik ben geen specialist maar als u een klantenservice had had u mij kunnen zeggen dat u als u in de buurt was eens kon langs komen en om de fout te bekijken . foto's had ik ook door gestuurd maar daar wilde u niet op reageren enkel het antwoord op de geopende ticket OCK 93461 uw reactie zelfs 2 maal na elkaar ( Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG ) ik heb daarna nog met u gebeld om uitleg weer hetzelfde antwoord, heb daarna de cabine met de productie fout toch geplaatst, om dat ik tegen een muur stond te praten. na dat ik wat opgezocht had over het wettelijkkader van aan gekochte goederen. Worden jullie wakker en stellen jullie voor om toch iets te doen. 28maa2019 - Dat jullie de glasplaat gratis vervangen kan ik uit dit ticket niet opmaken ( Customer Support & Service | 28-03-19 10:29 Wij geven het door en wachten hun antwoord af. ) (3) dat ik de glasplaat al geplaatst had wist u al, dat ik deze Niet meer wenste heb ik NOOIT gezegd. Ik heb enkel aangegeven dat ik deze niet zelf ga plaatsen en de andere glasplaat met PRODUCTIE FOUT verwijderen. (4) wat betreft de KORTINGSBON U weet wel hoe het gaat ik moest eerst iets bestellen en dan ook betalen via de site, en daarna gaan jullie de korting aanpassen ? Dus ik had het raden naar wat en hoeveel ?

    marc cuypers20-04-2019

    Nog even ter info de thermostatische kraan heeft het een paar dagen geleden begeven, ( KAPOT à aangezien de douche al een zeker 2 maand hier staat en ik deze een 4 tal weken in gebruik had ga ik er vanuit dat de garantie hier ook VERLOPEN is. Dus ik heb het zekere voor het onzekere genomen en deze naar het containerpark gedaan kostprijs 124 Euro ik heb daarna een andere gekocht ( niet bij saniXXX ) maar ergens anders. snel geplaatst en geen problemen met aansluitingen , en geen lekages enz. Je kan me 1 keer xxxxxx maar geen 2 maal Wel snel verdient van Sanixxx.

    marc cuypers20-04-2019

    gehele ticket niet overzichtelijk dus doe ik het in stukjes Marc | 27-03-19 14:23 Voornaam: Marc Achternaam: cuypers Bestelnummer: 000000443 Artikelnummer: geofredo douchecabine deze fout zit in de achter wand volgens mij zit het in het glas Attachments: P3270737.JPG

    marc cuypers21-04-2019

    Customer Support & Service | 27-03-19 15:41 Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG

    marc cuypers21-04-2019

    Marc | 27-03-19 18:28 deze is zolang blijven liggen omdat de renovatie van de badkamer is uitgelopen tot meer dan 8 weken ik had deze cabine al die tijd netjes opgeborgen tot vandaag. vindt een een zeer spijtige zaak om zo te reageren. dit is GEEN beschadiging maar een duidelijke productie fout.. zwarte vegen zit in het melkglas groetjes Marc

    marc cuypers21-04-2019

    Marc | 27-03-19 18:38 net de verkoopsvoorwaarden gelezen en je hebt gelijk er staat in dat ( Nadien worden klachten op zichtbare schade niet meer aanvaard. ) maar ik hoop dat u toch nog iets kunt - wilt forceren groeten Marc

    marc cuypers21-04-2019

    Customer Support & Service | 28-03-19 07:59 | Status: Wacht op reactie klant Marc | 28-03-19 07:04 Geachte, volgens de gegevens die ik heb op gevraagd is deze wetgeving geldig ondanks wat in de verkoops voorwaarden staat. Voor welke problemen? De wettelijke garantie van 2 jaar is van toepassing bij elke conformiteitsgebrek aan uw goed. Dat is volgens artikel 1640 van het Burgerlijk Wetboek zo als: de eigenschappen van uw aankoop niet gelijk zijn aan die van het toonmodel (bijvoorbeeld: u kocht een blauwe broek, maar kreeg een rode) de kwaliteit en prestaties niet de verwachtingen inlossen die u had én die de verkoper/fabrikant creëerde (bijvoorbeeld: de stille dampkamp blijkt zeer rumoerig te zijn) u het product niet kunt gebruiken waarvoor het normaal dient of voor de bijzondere eisen die u stelde én die de verkoper aanvaardde. (bijvoorbeeld: de aangekochte stofzuiger zuigt geen stof) Installeerde de verkoper uw goed verkeerd? Of deed u dat, door een fout in de montagehandleiding? Ook dan hebt u recht op de wettelijke garantie. Opgelet: de wettelijke garantie van 2 jaar is niet van toepassing als u het gebrek kende op het moment van aankoop of door u veroorzaakt werd (door verkeerde behandeling, niet respecteren van de instructies ...) Wie moet het defect bewijzen? Dit hangt af van het ogenblik waarop het gebrek verschijnt: tijdens de eerste 6 maanden na aankoop: de verkoper is automatisch verantwoordelijk. Hij moet de wettelijke garantie van 2 jaar toepassen, tenzij hij kan bewijzen dat u het gebrek veroorzaakt heeft. na de eerste 6 maanden na aankoop: de verkoper kan u vragen om te bewijzen dat het effectief om een fabricagefout gaat. U moet op dat moment beroep doen op een expert, maar dit is duur. Soms loont het helaas niet de moeite. Welke termijnen dienen gerespecteerd te worden? U ontdekt het gebrek? Reageer onmiddellijk door contact op te nemen met de verkoper en dit binnen een termijn van 2 maanden. U bent van plan om naar de rechtbank te stappen? U hebt slechts één jaar vanaf het opduiken van het defect. Deze termijn van 1 jaar kan niet eindigen binnen de periode van 2 jaar. Komt het mankement pas na twee jaar boven water? Dan is het stelsel ‘Verborgen Gebreken’ van toepassing (zie Burgerlijk Wetboek: artikel 1641 en verder). U moet bewijzen dat het gebrek er al was bij uw aankoop. En mag dan een terugbetaling of korting eisen bij de verkoper

    marc cuypers21-04-2019

    Customer Support & Service | 28-03-19 07:59 Beste Marc, Alvast hartelijk dank voor uw bericht. u opzoekingen gaan over de wettelijke garantie die wij nooit zullen tegenspreken, echter gaat u klacht niet over een defect, maar om een schade, dit zijn twee totaal verschillende zaken. De wettelijke garantie van twee jaar is er en zal indien nodig toegepast worden echter schades dienen meteen bij de levering te worden gemeld. Dat het niet altijd mogelijk is schades meteen te melden begrijpen wij, echter heeft u de goederen meer dan een maand in uw bezit en weten wij niet wat u daar ondertussen reeds mee heeft gedaan. Het is niet zo dat wij u proberen af te schepen, en zullen ons in verbinding stellen met de fabriek om na te gaan of deze bereid zijn een ander glas te bezorgen. Bij hun akkoord zullen wij dit naleveren. U dient wel rekening te houden dat dit wat tijd in beslag zal nemen. In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd verblijven wij,

    marc cuypers21-04-2019

    Customer Support & Service | 28-03-19 08:21 Beste Marc, Kan U ons alvast doorgeven over welke achterwand dit gaat. De achterwand van de handdouche of de achterwand van de rekjes. MVG

    marc cuypers21-04-2019

    Customer Support & Service | 28-03-19 10:29 | Status: Wacht op reactie klant Marc | 28-03-19 09:23 | Status: Open deze van de handdouche

    marc cuypers21-04-2019

    Customer Support & Service | 28-03-19 10:29 Wij geven het door en wachten hun antwoord af.

    marc cuypers21-04-2019

    hello, ik vind het tof dat u nu nog probeert iets te ondernemen, maar naar aanleiding van uw eerste respons gisteren. heb ik de wand er gisteren 27maa2019 nog in gekit en vast gezet. ik had nog weinig hoop dat er iets uit de bus ging komen. daarna heb ik wat opgezocht en iemand die bij de FOD financien werkt heeft mij deze link van de ECCBELGIE gegeven, en mij verteld wat de wetgeving binnen en buiten de euro zone is. dus de wand met de fout zit er nu reeds in dus mijn vraag een andere tegemoetkoming of een ander glas maar deze plaats ik niet . nu heb ik ook gekribbel ontdekt aan de achterkant van het kraanpaneel , dit stoort mij niet maar vind het toch raar.

    marc cuypers21-04-2019

    Customer Support & Service | 28-03-19 12:50 | Status: Wacht op reactie klant Beste Marc, Alvast hartelijk dank voor uw respons. Zoals eerder vermeld gaat het hier niet om een een garantieprobleem maar om een schade. Wij zijn volledig op de hoogte desbetreffende de wetgevingen en worden dagelijks geinformeerd wanneer er eventuele wijzigingen gedaan worden waardoor wij ten allen tijde up to date zijn en verzoeken u hieronder de wetgeving betreffende schademeldingen te lezen die duidelijk maken dat wij wettelijk met alles in orde zijn en wij wettelijk niets hoeven te ondernemen. De glasplaat die wij u voorstellen is enkel een coulance van onentwege. Nu meldt u ons dat u alsnog de plaat heeft gemonteerd alsook heeft gekit en begrijpen eigenlijk niet wat de bedoeling is enof het vervaardigen van een nieuwe glasplaat nog noodzakelijk is. Het is natuurlijk wel de vereiste wanneer wij een nieuwe glasplaat zouden leveren, wij de oude retour moeten hebben. Eventueel een andere tegemoetkoming ( die niet noodzakelijk is) is wel mogelijk doormiddel van een waardebon ( korting) op een ander te bestellen artikel. Graag vernemen wij of de glasplaat alsnog geproduceerd dient te worden: Met deze de wetgeving desbetreffende schade die u op de website ECC België terug kan vinden: """De inhoud van mijn pakje is beschadigd De verkoper is verantwoordelijk voor alle schade aan uw bestelling tijdens de levering van uw online aankoop. Zelfs wanneer de transporteur die veroorzaakte. Maar let op: neemt u de levering in ontvangst? Dan is de verkoper níét langer aansprakelijk voor de stukken. Met andere woorden: aanvaardt u (of iemand die u aanduidde) het pakje? Dan stemt u in met de huidige staat ervan. Voor schade die u later vaststelt, zoals krassen, scheuren of vlekken, zult u moeilijk een terugbetaling van de verkoper verkrijgen. """

    marc cuypers21-04-2019

    Marc | 28-03-19 17:09 | Status: Open hello 1 - als je dit als eerste respons krijgt , ( Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG ) dan ga ik er vanuit dat u mij niet wil verder helpen . 2 - nu u weet heeft dat het reeds gekit en bevestigd is gaat u actie ondernemen? zoals eerder vermeld is het GEEn beschadiging maar een productie fout . als uw eerste reactie was geweest dat u contakt gaat opnemen met de leverancier dan had ik natuurlijk gewacht. het had zo eenvoudig kunnen zijn als u onmiddellijk hat gezegd dat er iemand eens kwam kijken als deze in de buurt was om daarna contakt op te nemen met de leverancier. ja deze lag al een maand in mijn garage veilig op geborgen , nu laten uitschijnen ( reactie sanifun echter heeft u de goederen meer dan een maand in uw bezit en weten wij niet wat u daar ondertussen reeds mee heeft gedaan.) vind ik een beetje cru. in mijn garage hangt een camera deze beelden kunnen tot 1 maand terug bekeken worden, u bent uitgenodigd om deze te bekijken zodat u zal zien dat er gedurende deze maand niets mee gebeurd is. groeten marc

    marc cuypers21-04-2019

    Customer Support & Service | 29-03-19 07:46 | Status: Wacht op reactie klant Beste Marc, Allereerst wensen we te zeggen dat wanneer men een probleem heeft wij altijd ons uiterste best doen om die op te lossen. Zoals eerder vermeld kunnen wij geen schades na een maand van de levering niet meer aanvaarden, dit staat duidelijk vermeld in de wetgevingen die we u hebben bezorgd en wensen wij ook verder niet meer op in te gaan. Desondanks wil dit niet zeggen dat wij u niet verder willen helpen. Vooraleer u ons gemeld had dat u de cabine reeds gemonteerd heeft ( niet nadien) hebben wij alsnog als coulance gemeld dat wij u kosteloos een nieuwe plaat zouden bezorgen, echter is het wel de bedoeling dat deze plaat gebruikt wordt en de oude plaat retour komt, dit zijn nu eenmaal de eisen van de fabriek zodat wij deze plaat van hun kosteloos krijgen. Wij zijn ervan overtuigd u met deze voldoende te hebben geïnformeerd en blijft ons aanbod een korting aan te bieden op een bijkomende bestelling van toepassing. Mvg

    marc cuypers21-04-2019

    Marc | 29-03-19 13:32 | Status: Open Dit is een welles - nietes spel aan het worden en geeft geen oplossing. ik heb enkel na 1 maand de cabine kunnen plaatsen en heb toen deze fout ontdekt. bij mijn eerste bericht kreeg ik de info dat ik geen garantie meer kreeg omdat deze cabine al 1 maand bij mij stond ( fijn is het niet maar begrijpelijk staat zo in de voorwaarden ) maar ik dacht als ik het niet vraag kom ik het nooit te weten; heb deze plaat volgende dag geplaatst en toen kwam u met het voorstel om deze te laten vervangen ( zeer fijn maar een beetje laat ) ik ga het laten voor wat het is, en verheug mij op de aankoopbon groetjes marc weer wat geleerd en je bent nooit te oud om te leren, volgen keer lees ik alle voorwaarden en de bezorgers zullen indien nodig wachten tot de controle gedaan is.

    marc cuypers21-04-2019

    Customer Support & Service | 29-03-19 13:51 | Status: Wacht op reactie klant Beste Marc, Als u een nieuwe bestelling plaatst, dan dient U een vermelding te maken van dit ticket nummer. Dan zullen wij U een korting bon passend aan de nieuwe bestelling maken. MVG

    marc cuypers21-04-2019

    Marc | 29-03-19 16:23 Kortingscode “OCK-93461” is niet geldig. Marc | 29-03-19 15:55 | Status: Open ticket nummer word niet herkent ?

    marc cuypers21-04-2019

    Marc | 29-03-19 16:23 Kortingscode “OCK-93461” is niet geldig. Marc | 29-03-19 15:55 | Status: Open ticket nummer word niet herkent ?

    marc cuypers21-04-2019

    Marc | 29-03-19 16:23 Kortingscode “OCK-93461” is niet geldig. Marc | 29-03-19 15:55 | Status: Open ticket nummer word niet herkent ?

    marc cuypers21-04-2019

    Customer Support & Service | 12-04-19 12:39 | Status: Afgehandeld Customer Support & Service | 30-03-19 09:25 | Status: Wacht op reactie klant Goeiemorgen Mrac, Laat effe weten wat u wenst te bestellen en passen wij de korting voor u aan. Mvg;

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3

    Meedenkend bedrijf

    Deze jongens denken met je mee waardoor je honderden euro's kan uitsparen.
    Top jongens, doe zeker zo voort.
    Ria

    Door: Ria uit Den Haag21-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goede service

    Een bedrijf dat zijn afspraken nakomt.
    Top.

    Door: Arie uit Amsterdam17-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Meteen afgehaald

    De bestelling geplaatst en meteen kunnen afhalen. Ideaal wanneer er een noodgeval is.

    Door: Jonas,10-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goede service

    Regendouce van mijn Lobo douchecabine brak heeft het na iets meer dan 2 jaar af, gemeld bij Sanifun en een dag nadien werd ons gratis een nieuwe bezorgd.
    Dat noem ik nog een goede service!!

    Door: Emile Jannsens09-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    garantieafhandeling Sanifun

    Pluspunten kan ik niet aangeven gezien ik (helaas) een product heb gekocht via BOL.COM.
    Minpunt, Zeer slechte onprofessionele klantenservice en garantieafhandeling, mijn thermostatische kraan is/was defect en ik ging er van uit dat deze firma dit als een professionele ondernemen zou oppakken, maar na enig mailverkeer bleek dit verre van te zijn. Ik moest de kraan maar opsturen voor controle zonder een nieuwe exemplaar te ontvangen, sanifun bepaalde dan of deze kraan defect was zo niet moest ik de controle betalen, ook gaven zij als alternatief aan om een cartridge op te sturen die de klant dan maar zelf moest monteren, al met al zijn dit eenzijdige oplossingen dit in het nadeel zijn van de consument, mijn voorstellen voor een oplossing werden niet gehonoreerd, koop ontbinden, kraan omwisselen. U als potentiele klant kan ik het volgende meegeven bezint eer ge begint.

    Bert Nillesen

    Door: bert nillesen09-03-2019
    Sanifun09-03-2019

    Beste Mevrouw Nillesen, Wanneer u over onze diensten of producten niet tevreden bent, dan mag u dit uiteraard uiten via dit kanaal, echter vragen wij als enige dat u de dan ook het correcte verhaal verteld. Het klopt dat u in januari een thermostaatkraan met de verzendkosten inbegrepen twv 89 euro heeft aangeschaft. U melde ons dat de kraan bij aanvang prima heeft gewerkt, echter de laatste dagen minder en minder warm water zou afgeven. Aangezien u ons melde dat de waterbevoorrading alsook de waterdruk prima zijn bleef er slechts een mogelijkheid over en dat zou de cartridge van de kraan die of defect is of vast zit van kalkophoping. Om u snel verder te helpen hebben wij u voorgesteld u een nieuwe cartridge op te sturen die zeer eenvoudig te vervangen is. Aangezien u deze cartridge niet zelf wil verwisselen hebben wij u voorgesteld u op onze kosten een retourbon te bezorgen zodat de kraan naar ons kon gebracht worden zodat wij de cartridge kunnen verwisselen en u de herstelde kraan terug kunnen bezorgen. Eveneens gaat u hiermee ook niet akkoord en eiste u van ons dat wij een technieker 350 km moesten laten rijden om ter plekke de cartridge te komen vervangen hetgeen volkomen onrealistisch is.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Tevreden klant

    Vriendelijke en behulpzame service bij vragen en aanpassen van bestelling. Er werd zelfs een deel persoonlijk gebracht nadat bleek dat bestelling niet volledig was. Prima uitleg, lage prijzen en vriendelijk. Wij blijven klant en raden deze firma zeker aan.

    Door: Eric Marianne08-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Ok

    Mooie producten aan voordelige prijzen.

    Door: Gerard02-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Supersnel

    Supersnel geleverd.

    Door: andre01-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Geweldig

    8 jaar geleden bij Sanifun een Batista douchecabine gekocht. Dit weekend brak een wieltje van de schuifdeur en heb deze wieltjes gewoon kunnen bestellen. Wieltjes vervangen en kunnen wederom jaren van onze douche genieten.

    Door: Jonathan21-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Service tot aan de deur

    Zeer slechte ervaring met dit bedrijf.douchecabine gekocht en vanaf het begin ellende.
    Douchecabine geeft slecht water ,ondanks steeds ontkalken probeert de firma het steeds op dit af te schuiven.
    Veel geld voor waardeloze troep.
    Veel onzin mail van deze firma gekregen ,maar compensatie voor nieuwe te kopen helaas.
    Jammer gemiste kans

    Door: Van mourik21-02-2019
    van Mourik22-02-2019

    Nee, Sanifun, wij laten ons niet intimideren om in ruil van een korting van €100,- op een nieuwe aankoop de review te verwijderen!! Neem jullie verantwoordelijkheid, en betaal mensen gewoon hun geld terug voor ondeugdelijk spul uit China!!

    Sanifun01-03-2019

    Beste Heer Van Mourik, als u bij ons een artikel aanschaft, en daar doet zich een probleem voor, dan nemen wij altijd onze verantwoordelijkheid, maar helaas kunnen wij niet ingaan op u eis een artikel te vergoeden dat u niet bij ons heeft aangeschaft.

    Bert Nillesen09-03-2019

    Ik weet nu uit ervaring dat zij op geen enkele wijze verantwoordelijkheid nemen gezoen mijn klacht welke ik vandaag heb ingelegd aangaande een defecte thermostatische douchekraan.

    van Mourik10-04-2019

    Daar gaat het niet om, er was niets dan ook niets goed aan deze cabine welke nu op de afvalberg ergens in Nederland ligt. Nogmaals dank voor de troep die verkocht is door Sanifun

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Goed ondersteuning

    Douchecabine Evarista aangeschaft.
    Mooie strakke degelijke douchecabine en goed verpakt.
    Zat geen duidelijke handleiding bij, maar na kontakt met Sanifun kregen we vlot op de mail de verbeterde versie toegestuurd.
    Snel en vlot opgebouwd en alles werkt incl. de verlichting, ventilator en radio.
    Zeer tevreden

    Door: Sonja21-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Uniek

    Onze badkamer gerenoveerd met de spa panelen die ze hier aanbieden.
    Deze spa panelen zijn een super oplossing als het zeer snel moet gebeuren,
    Zaterdag in de vroege ochtend al het oud sanitair verwijderd, enkele leidingen aangepast en tegen de avond waren de muren reeds met de panelen bekleed. De volgende dag al het nieuw sanitair geplaatst en aangesloten en konden we terug douchen.
    Onze nieuwe badkamer ziet en nu fantastisch uit en we zijn super tevreden.

    Door: Jonathan & Silvie10-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Ok

    Goed materiaal aan goede prijzen.
    Nergens goedkoper gevonden.

    Door: Joris Van Houtem03-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Mensen van hun woord

    Er werd ons beloofd de bestelling die wij hebben gedaan nog op dezelfde dag te leveren, en ja ze komen hun beloftes na.
    Doe zo voort.

    Door: Jan Dekkers01-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Super firma

    Super firma. Onze bestelling was niet in voorraad en we werden persoonlijk via mail gecontacteerd om alsnog een oplossing te zoeken. 1 antwoord op deze mail van ons volstond om de bestelling te bekomen. Hartelijk dank hiervoor!!!

    Door: dirk01-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Kunnen vog velen van leren

    Een bedrijf met kennis van zaken.

    Door: Jordy31-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Tevreden

    Prachtige douche gekocht, was makkelijk te monteren en werkt zoals het hoort.
    Wij zijn tevreden met onze aankoop.

    William

    Door: William30-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Totale miskoop bad-/douchecombinatie JAVA bij Sanifun!

    We kochten bij Sanifun de bad-/douchecombinatie JAVA voor de in juli 2016 compleet vernieuwde badkamer. Op de foto's lijkt het een heel mooi bad, maar in werkelijkheid is het een regelrechte ramp. Ik vind het product van echt slecht, want de onderdelen zijn niet goed geplaatst en de kwaliteit laat flink te wensen over. De afvoer en sifon lekten en we moesten een nieuwe afvoer met sifon kopen, de "darmen" aan de achterzijde van de douchewand zijn verkeerd geplaatst en komen niet overeen met de keuzeknop; de baduitloop lekte omdat het plastic blijkt te zijn; de slangkoppelingen konden niet waterdicht worden aangesloten, zodat we nieuwe koppelstukken moesten kopen; de "massagesproeiers" zijn gedeeltelijk afgebroken en bovendien werd de hele badkamer nat bij gebruik van deze sproeikoppen, evenals het voetmassagedeel. Sinds de installatie van deze bad-/douchecombinatie (die overigens door een erkend installateur die onze complete badkamer renoveerde, werd uitgevoerd) hebben we alleen maar problemen. Zo triest!
    We maakten onmiddellijk onze klachten bekend bij Sanifun en we stuurden vele E-Mailberichten, maar we werden hier gewoon afgescheept.
    Inmiddels zijn we ruim 2,5 jaar verder en het wordt alleen maar erger. We denken er sterk over na om bij een andere firma een nieuw bad te kopen, omdat we vanaf de eerste dag van plaatsing totaal geen plezier beleven aan deze bad-/douchecombinatie. Jammer, want voor dit bedrag mag men een deugdelijk product verwachten. Het was voor ons een hele dure leerschool en ik wil andere mensen hiervoor waarschuwen.
    Wij hadden alleen maar ergernis, terwijl we eigenlijk super blij moesten zijn met onze compleet vernieuwde badkamer.

    Ik had al eerder een review geschreven op de site van Sanifun, maar deze werd niet op de site geplaatst. Ben benieuwd of deze wel wordt geplaatst.

    Door: Marion29-01-2019
    Anoniem02-02-2019

    Het is niet mijn gewoonte te reageren op reviews van anderen, echter wanneer ik deze review lees voel ik me verplicht dit wel te doen. Als installateur heb ik de Java bij Sanifun reeds tientallen malen gekocht en geplaatst bij diverse klanten van ons en dit zonder noemenswaardige problemen. De eerste die wij hebben aangeschaft dateert reeds van 2008 en is tot op vandaag nog steeds in gebruik. Als men als installateur zijn werk correct uitvoert door alles goed te controleren en vast te zetten, de te kitten naden eerst te ontvetten en dat pas kitten, dan heeft men deze problemen niet. Ik vindt het gewoon niet kunnen dat men hier een mooi en degelijk product de grond in boort terwijl de oorzaak enkel en uitsluitend aan een slechte montage te wijten is.

    van Mourik21-02-2019

    ik sluit mij aan bij de ervaring van koper,bezint eer gij begint

    Marc30-03-2019

    Kort en bondig NOOIT MEER bij sanifun ( is niet FUN ) Douchecabine met productie fout in glas. Antwoord van sanixxx ( Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U De douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG ) Lag al een maand veilig in garage wegens het uitblijven van de levering vinyltegels. In de communicatie komen zij steeds terug op het feit dat ze niet weten wat ik daar in die maand meegedaan heb. Meermaals verteld dat het geen beschadiging is maar een productiefout in het glas, en ja ik had het bij de levering onmiddellijk kunnen uitpakken , maar dit wil niet zeggen dat ik het op dat moment had ontdekt. Nu ze ontdekt hebben dat ik deze toch heb geplaats en gekit had willen ze contact opnemen met de leverancier maar dan moeten ze wel het andere glas terug hebben. Uiteindelijk krijg ik een aankoop/kortingsbon Een korting op volgende aankoop maar ze willen niet vertellen hoeveel dit is. ( Beste Marc, Als u een nieuwe bestelling plaatst, dan dient U een vermelding te maken van dit ticket nummer. Dan zullen wij U een korting bon passend aan de nieuwe bestelling maken. MVG ) Dit is zoals ze noemen een kat in een zak kopen - service ??? Dan nog niets gezegd van lekkende sifon - lekkende aansluitingen regendouche, wateraansluitingen. Dit was wel snel opgelost met nieuwe dichtingsringen. Keuzeplaat keuze knop die verkeerd stond ( deze was gelukkig niet vastgezet en heb ik kunnen aandraaien tot in de juiste stand.) En neen ik geef niet alleen reviews als ik klachten heb, als alles fijn verloopt meld ik dat ook.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Topservice

    Super service van dit bedrijf. Ik had een douchecabine aangeschaft die bij de installatie iets te groot bleek te zijn.
    Sanifun heeft de cabine zonder extra kosten de volgende dag reeds komen omruilen.

    Door: Nadine Joossens20-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Super tevreden

    Op zoek naar een badkamerradiator met de juiste afmetingen en de juiste prijs-kwaliteitverhouding kwamen wij bij Sanifun terecht. Na de plaatsing van de bestelling werd de radiator reeds de volgende dag door ons ontvangen. En inderdaad, met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Op een aanvullende vraag van ons werden wij op deskundige wijze door de klantenservice van Sanifun te woord gestaan. Kortom, top!

    Door: Irene Terpstra16-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Mooi materiaal

    Een complete douchecabine Francisca besteld en werd dezelfde week nog geleverd.
    Duidelijke handleiding was inbegrepen en op een zaterdagnamiddag hebben wij de cabine geplaatst.
    Montage was vrij eenvoudig en de kwaliteit is zeer goed.
    Zeker een aanrader.

    Door: Dana De winter10-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Service kan wel wat beter. Levertijd veel langer dan op website staat.

    De levering van mijn bestelling zou 1 week duren. Achteraf werd dit uiteindelijk 3 weken. Hierover wordt je geheel niet geïnformeerd en moet je zelf steeds opnieuw contact opnemen met de vraag wanneer je eens iets mag verwachten.

    Door: Jaco Maase04-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Prima service

    Kraanproblemen gehad, met ticket systeem contact gehad met sanifun en prima geholpen geweest,zowel met installatie als onderdelen, prima werk !!!!

    Door: Bruno22-11-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Top jongens

    Super efficiënt en super snelle service.
    Heel de badkamer besteld en alles op 3 dagen geleverd.
    Bij het plaatsen van de douchecabine enkele technische vragen gesteld en meteen aan de telefoon opgelost.

    Groeten,
    A.

    Door: Almagi A.15-11-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goed spul

    Goed spul, goed verpakt en binnen de 24 uur geleverd

    Door: Walter Voght28-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goed bedrijf

    Lage prijzen

    Door: T. Volkaerts21-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Meer dan Ok

    Snel geleverd goed verpakt en goed materiaal.

    Door: Nico Brouwers17-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Personeel met kennis van zaken

    De mensen aan de telefoon hebben een uitgebreide kennis van zaken en doen echt moeite om problemen op te lossen.
    Ik had namelijk een inbouwkraan aangeschaft ( niet bij Sanifun) echter konden ze me bij dat bedrijf niet vertellen hoe ik deze best kon aansluiten.
    Ik heb contact opgenomen met Sanifun en deze hebben me zonder enig probleem uitgelegd wat ik moest doen.
    Nogmaals hartelijk dank aan Sanifun, de volgende bestelling komt jullie richting uit.

    Door: Xavi 11-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    10 op 10

    Zeer tevreden van de kwaliteit van de service en het materiaal.

    Door: Louis08-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Heel goed geholpen

    Bij het monteren van mijn hangtoilet enkele technische vragen gesteld die op een zeer correcte en professionele manier werden beantwoord.
    Top jongens.

    Door: Anthony De Baerdemaeker06-10-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Supervriendelijk personeel

    Super geholpen door supervriendelijk personeel.

    Door: Olga27-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    top

    Handoekradiator bestel, de goedkoopste op het internet, goede kwaliteit en binnen de 24 uur geleverd.

    Door: B. Van raamdonck27-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goede ervaring

    Eerste aankoop bij Sanifun, meteen een zeer aangename ervaring, personeel met kennis van zaken degelijk materiaal en uit voorraad leverbaar.

    Zeker een aanrader

    Door: Roland de Meulemeester23-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Top bedrijf

    Goede kwaliteit voor spotprijzen.

    Groeten,
    Jonas

    Door: Jonas Vertongen19-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Lekke radiator en niet ruilen !!!

    Via Bol.com een handdoekradiator bij Sanifun gekocht. Bij aansluiten spoot het water tot aan het plafond, een lasnaad lekte. Men was niet bereid om dit telefonisch af te handelen. Radiator via bol.com teruggestuurd. Sanifun is echt niet zo grappig en beschuldigen ons ervan de radiator te hebben beschadigd.
    Ons advies, niet bij dit bedrijf kopen !!!!

    Door: T van de Vusse18-09-2018
    T. van de Vusse02-10-2018

    Uiteindelijk toch ons geld terug gekregen....

    Tanja van de Vusse10-10-2018

    Oh nee, toch nog niet, pas geld retour wanneer deze review wordt verwijderd........

    Sanifun01-02-2019

    U heeft inderdaad bij ons een radiator aangeschaft echter is dit het enige dat strookt met de waarheid in uw review. Nadat u de radiator heeft ontvangen heeft, heeft u besloten de radiator terug te zenden, dit met de melding dat de radiator zou lekken. Sanifun verkoopt uitsluitend producten waarvan wij zeker weten dat deze van zeer hoge kwaliteit zijn en waren dus zeer verbaast van de melding dat de radiator zou lekken en hebben onze technische dienst de opdracht gegeven dit tot in de detail uit te zoeken. Meteen bij het openen van de retour zending waren wij met verstomming verbaasd in welke toestand u ons deze radiator terug had gegeven, De radiator was vol met deuken, over heel de radiator waren krassen en op tientallen plekken was de verf en de beschermlaag beschadigd, net alsof men over de radiator met een vrachtwagen had gereden. Toen wij U daarover aanspraken ontkende u al de schades niet maar was u van mening dat dit allemaal wel mocht omdat de radiator zou lekken. Echter na meerdere testen door onze technische dienst bleek er geen enkele lek te zijn. Om ons gelijk te staven hebben wij de radiator naar de fabrikant opgestuurd die eveneens tot de conclusie kwamen dat er geen lek te bespeuren was. Op u vraag hebben wij u daarvan een testrapport bezorgd. Als commerciële geste heeft de fabrikant de radiator hersteld en opnieuw gespoten en u deze terug bezorgd. Desondanks wij van mening waren dat u ons hiervoor dankbaar zou zijn schrijft u deze review die niet strookt met de realiteit.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Prachtige en zeer voordelige douchecabines

    Prachtige en zeer voordelige douchecabine

    Door: Liam15-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goede ervaring

    Zeker voor herhaling vatbaar.

    J. V. G.

    Door: Van Geel02-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goede ervaring

    Eerste online bestelling bij dit bedrijf en was een aangename.
    Zou meteen opnieuw hier bestellen.

    Brigitte en Marcel

    Door: Brigitte & Marcel02-09-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goede webwinkel

    Heel onze nieuwe badkamer bij Sanifun besteld.
    Al de goederen werden in één levering en op afspraak geleverd.

    Groeten,
    Remie

    Door: Remie31-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Personeel met kennis van zaken

    Personeel met kennis van zaken, vele ideeen en materialen die veel geld doen kunnen uitsparen.

    Door: S. Hermans30-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    10 op 10

    De hoogste score 10 op 10 superbedrijf, doe zo voort.

    Groeten Nancy.

    Door: N. Verslissen23-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    De beste service

    Voor een totaal renovatie van onze badkamer hebben wij diverse sanitair zaken bezocht en hebben beslist bij Sanifun alles aan te schaffen.
    De reden van ons besluit was dat men bij Sanifun ( als enig bedrijf die wij bezocht hebben) echte kennis van zaken hebben, ze hebben vele ideeën om veel geld uit te sparen, ze konden alles gewoonweg uit voorraad leveren en waren tenslotte nog de goedkoopste ook.
    Het loont zeker de moeite om hier langs te komen voor dat men een beslissing neemt. Wij hebben er zeker geen spijt van.
    Fam. Emmers

    Door: Marjolijn Emmers19-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goed online bedrijf

    Zondag een douchecabine online besteld.
    Maandag reeds een leverafspraak voor dinsdag te leveren.
    Cabine is van goede kwaliteit en eenvoudig in mekaar te zetten.
    Dit bedrijf raden wij zeker aan.

    Door: A. Dekkers18-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Beste Service ooit

    Top Service.
    Bij de montage van mijn douchecabine brak ik een profiel. Meteen naar Sanifun gebeld en gevraagd of er een nieuw profiel besteld kan worden.
    "Hebben wij op voorraad " zeiden ze, en werd de dag nadien reeds bij ons gratis thuis bezorgd.

    Door: S. Bosman12-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Mooie douchecabine

    Mooie douchecabine besteld en twee na de bestelling reeds geleverd. Goede handleiding bijgeleverd.
    Besluit: een zeer tevreden klant.

    Door: M. Jannsens11-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Top service

    Zeer tevreden over de kwaliteit, de service en de snelheid van dit bedrijf.
    Doe zo voort.

    Mvg,
    Ron

    Door: Ron Dekkers11-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Trieste service

    Echt een slechte ,niet service gerichte firma.
    Bestellen gaat wat je zelf doet goed,daarna begint de ellende .
    Defecten en verkeerde onderdelen in de geleverde bestelling
    Bij garantie na 7 maanden geven ze niet thuis en schuiven ze het af op kalkaanslag
    Het is gewoon rommel wat ze verkopen.
    Jammer dat jullie je verantwoording niet nemen ,en de klant wederom geld uit de zak willen kloppen.
    Eerste en laatste aankoop hier gedaan!!

    Door: GJ 07-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Barslechte service na verkoop.

    Hier niet kopen! Kopen en leveren gaat prima maar als er een probleem is met het bestelde goed, dan wordt u niet geholpen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en aan het lijntje gehouden. Ik ben al meer dan 6 (!!!) maanden heen en weer aan het mailen en bellen om mijn douchecabine die een fabricagefout heeft te laten maken/vervangen. Ik stuit altijd op een muur. Hier kopen is een loterij en ten strengste af te raden!

    Door: Ludo Dodemont12-06-2018
    Sanifun03-02-2019

    Beste Ludo, wanneer iemand niet tevreden is over onze producten en of onze service dan is dit hun volste recht dit te uiten via reviews zoals u hier doet, echter zijn wij van mening wanneer men de review schrijft dat men dan ook de waarheid en het volledige verhaal verteld hetgeen u hier helaas niet heeft gedaan waardoor wij ons verplicht voelen hier op te reageren: Het klopt dat u bij ons een na een bezoek in onze showroom een douche bad combinatie heeft aangeschaft. Deze werd ook enkele dagen nadien geleverd. Na enkele maanden zendt u ons een bericht dat de deur niet goed aansluit. Op onze vraag stuurt u ons enkele afbeeldingen en was ons vermoeden dat er fout was in één van de profielen was. Om zeker te zijn sturen wij u meteen uiteraard gratis een volledige set van al de profielen die deze cabine heeft. Na maanden niets meer van u vernomen te hebben en in de veronderstelling dat het probleem opgelost was nam u terug contact met ons op met de melding dat het probleem niet verholpen was. U bent terug naar onze showroom komen kijken waar dezelfde cabine uitgestald staat. Samen hebben wij alle details besproken die eventueel in aanmerking zouden komen om het probleem op te lossen, eveneens hebben wij afgesproken dat wij de volledige cabine zouden vervangen indien het probleem niet opgelost geraakt. Wederom vernemen wij weken niets meer van u tot u plots weer contact opneemt dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Zoals afgesproken sturen wij onze mensen naar u, deze dragen de cabine naar beneden en brengen deze naar ons atelier waar wij de cabine opbouwen en vaststellen dat u zowel in de originele profielen alsook in de vervangende profielen gaten op een verkeerde plaats heeft geboord die de oorzaak waren van het probleem. We hebben u op de hoogte gebracht dat het probleem gevonden is en het niet om een fabricagefout gaat, maar om een montagefout. Als commerciële geste hebben wij nul euro aangerekend voor de twee extra sets profielen, nul euro aangerekend voor de 600 km verplaatsingen en nul euro aangerekend voor al de uren onderzoekswerk en waren dan ook van mening dat u hier zeer tevreden mee zou zijn. Blijkbaar niet.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Schrijf zelf een review over Sanifun

    Uw beoordeling