NederlandReview

    Ervaringen Sanifun

    Staat bij jou thuis iedereen ook altijd zo lang onder de douche? Je hebt ze waarschijnlijk al honderd keer verteld dat ze veel te veel water verspillen. Met de producten van Sanifun sta jij binnenkort ook misschien wel uren onder de douche. Wil je graag meer weten over de ervaringen van andere klanten met de producten van Sanifun? Lees dan hier hun reviews. Is de webshop namelijk betrouwbaar? Zij hebben de luxe douchesystemen al in huis en kunnen je daarom alles vertellen. Ze geven hun beoordeling over de webshop en het sanitair. Neem een kijkje op NederlandReview en misschien lig jij binnenkort wel in een bad uit de webshop.

    Over Sanifun

    We bestellen tegenwoordig alles online. Bij Sanifun vonden ze het daarom een gemis dat je ook je sanitair voor je badkamer niet eenvoudig online kan bestellen. Uit dit idee is Sanifun ontstaan. Je kunt met het ruime assortiment je badkamer renoveren en een nieuwe make-over geven. Maar ook klanten die op zoek zijn naar de perfecte douchekop of kraan, kunnen bij Sanifun terecht. In de webshop wordt kwaliteit en luxe altijd gegarandeerd. Ze verkopen namelijk alleen de echte topmerken op het gebied van sanitair. Ze hebben onder andere producten van Geberit, Sento, Grohe, Schütte, nie wieder bohren, Wisa en het eigen huismerk.

    Met de producten van sanifun hoef je nooit meer te boren!

    Categorieën Sanifun

    – Badkamermeubel
    – Baden
    – Douche
    – Wastafels
    – Wellness
    – Toilet
    – Verwarming
    – Kranen


    Diensten Sanifun

    Je kunt in de webshop altijd kiezen uit het ruime assortiment, maar je krijgt bij Sanifun ook altijd de laagste prijs garantie. Je betaalt in de webshop nooit te veel. Verder is de levering in Nederland en België ook altijd gratis. Ze kunnen je bestellingen ook altijd snel leveren door de grote eigen voorraad. Zodra jij je bestelling plaats, wordt de levering direct in gang gezet. Voor alle klanten die kiezen voor Sanifun, hebben ze bovenop de lage prijzen ook altijd combinatie kortingen.

    Klachten Sanifun

    Is er iets misgegaan met de levering van jouw bestelling? Of had je andere problemen? Blijf dan niet lopen met je klacht en neem contact op met de klantenservice. Je kunt op de website alle contactgegevens van het bedrijf vinden. Je kunt gebruikmaken van het telefoonnummer en e-mailadres. De website heeft echter ook een LiveChat die op werkdagen meestal online is. Via de chat word je altijd het snelst te woord gestaan. Heb jij al contact opgenomen met de klantenservice? Schrijf dan een review en laat andere klanten weten of je vriendelijk geholpen bent.

    Jouw ervaringen met Sanifun

    Heb jij je badkamer opnieuw ingericht met de sanitairproducten uit de webshop? Of was je toilet aan vervanging toe en komt jouw nieuwe toilet van Sanifun? Vertel dan over jouw ervaringen met de webshop en geef jouw beoordeling. Wat vind je van de kwaliteit van de producten? Is de webshop betrouwbaar? En worden bestellingen op tijd geleverd? Andere klanten horen graag van je! Schrijf een review en laat hen weten of je vaker gaat bestellen bij Sanifun.

    Wat vinden klanten van de prijs? Zijn de kortingen betrouwbaar? En verkoopt Sanifun alleen hoge kwaliteit? Ontdek het in de reviews en ervaringen.

    Sanifun
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (62)

    8.8
    81% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    9
    Service
    rating
    8.4
    Prijs
    rating
    8.8
    Leveren
    rating
    8.8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Slechte kwaliteit van cabine

    Het verhaal over de foute gaten klinkt mij bekend in de oren. De gaten in de profielen zitten gewoon op een verkeerde afstand vanaf fabriek. Eerst worden de gaten op een juiste afstand geboord in het aluminium profiel en erna gebogen. Dit resulteert erin dat de hoek van de gaten en dus ook de steekafstand veranderd. Ikzelf heb dit ook aan de hand met een hoekcabine en heb zelf nieuwe gaten moeten boren om het aan het passen te krijgen. Ikzelf ben een werktuigbouwkundige en weet waarover ik het heb. Met deze klacht, die ik gemeld heb, is niets gedaan. Het antwoord was dat ik maar contact moet opnemen met de servicedienst. Tja waarom stuur ik een klacht. Ik verwacht dan actie vanuit Sanifun zijn kant maar helaas. De gaten in de zeep dispenser heb ik ook nieuwe in moeten boren want deze komen niet overeen met de gaten in het glas en als klap op de vuurpijl werkt het bedien paneel in de cabine voor het licht en zo ook niet naar behoren. Ik heb van Sanifun een 2de bedien paneel ontvangen dat ook niet werkt. Momenteel ben ik bezig om dit opgelost te krijgen en hoop dat dit correct wordt afgehandeld. Al met al ben ik niet te spreken over de kwaliteit van deze Cabine.

    Door: Peter Vroemen 28-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Super verrassing

    Vorige maand bestelden wij een douchecabine bij dit bedrijf.
    De cabine was op het moment van de bestelling niet op voorraad en was er een levertermijn van ca 4 weken.
    Een dagje na de bestelling kregen wij een telefoontje van Sanifun met de melding dat ze dezelfde cabine maar met een stomer bij wel op voorraad hadden en ze deze wel meteen konden uitleveren. Toen ze ook melde dat wij de 200 euro die deze cabine duurder was niet hoefde bij te betalen was onze beslissing snel genomen en genieten wij ondertussen reeds van onze prachtige cabine.

    Sandrina

    Door: Sandrina 02-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    De beste service

    Voor een totaal renovatie van onze badkamer hebben wij diverse sanitair zaken bezocht en hebben beslist bij Sanifun alles aan te schaffen.
    De reden van ons besluit was dat men bij Sanifun ( als enig bedrijf die wij bezocht hebben) echte kennis van zaken hebben, ze hebben vele ideeën om veel geld uit te sparen, ze konden alles gewoonweg uit voorraad leveren en waren tenslotte nog de goedkoopste ook.
    Het loont zeker de moeite om hier langs te komen voor dat men een beslissing neemt. Wij hebben er zeker geen spijt van.
    Fam. Emmers

    Door: Marjolijn Emmers 19-08-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Goede kwaliteit

    Aangezien onze bestaande douchecabine stuk was en zeer snel een nieuwe nodig had heb ik mijn cabine hier besteld en mocht deze meteen gaan afhalen.
    Samen met men vader heb ik de oude cabine afgebroken en nog dezelfde dag de nieuwe geïnstalleerd.
    De montage verliep vlekkeloos, alles was inbegrepen en hebben de cabine de dag nadien reeds in gebruik kunnen nemen.
    Ik ben zeer tevreden over de prijs kwaliteitsverhouding en raad dit bedrijf zeker aan.
    Groetjes Joeri.

    Door: Joeri De Belder 30-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9.5
    rating

    Douche Gracia

    Mooie douche en goede kwaliteit

    Door: Monica uit Vilvoorde 16-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Douche kraan opbouw.

    Héle goede service, na de garantie nog gezorgd voor een oplossing.
    Een top bedrijf, mooie kwaliteit..
    Erg betrouwbaar, kwaliteit hoog in het vaandel, dank je wel sanifun.

    Door: Carola Hurkens 21-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Uniek

    Onze badkamer gerenoveerd met de spa panelen die ze hier aanbieden.
    Deze spa panelen zijn een super oplossing als het zeer snel moet gebeuren,
    Zaterdag in de vroege ochtend al het oud sanitair verwijderd, enkele leidingen aangepast en tegen de avond waren de muren reeds met de panelen bekleed. De volgende dag al het nieuw sanitair geplaatst en aangesloten en konden we terug douchen.
    Onze nieuwe badkamer ziet en nu fantastisch uit en we zijn super tevreden.

    Door: Jonathan & Silvie 10-02-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Personeel met kennis van zaken

    De mensen aan de telefoon hebben een uitgebreide kennis van zaken en doen echt moeite om problemen op te lossen.
    Ik had namelijk een inbouwkraan aangeschaft ( niet bij Sanifun) echter konden ze me bij dat bedrijf niet vertellen hoe ik deze best kon aansluiten.
    Ik heb contact opgenomen met Sanifun en deze hebben me zonder enig probleem uitgelegd wat ik moest doen.
    Nogmaals hartelijk dank aan Sanifun, de volgende bestelling komt jullie richting uit.

    Door: Xavi 11-10-2018
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Super tevreden

    Op zoek naar een badkamerradiator met de juiste afmetingen en de juiste prijs-kwaliteitverhouding kwamen wij bij Sanifun terecht. Na de plaatsing van de bestelling werd de radiator reeds de volgende dag door ons ontvangen. En inderdaad, met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Op een aanvullende vraag van ons werden wij op deskundige wijze door de klantenservice van Sanifun te woord gestaan. Kortom, top!

    Door: Irene Terpstra 16-01-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Super service

    Bij Sanifun werken mensen die weten waarover ze praten.
    We zijn naar de showroom geweest waar we een meer dan degelijke uitleg hebben gekregen. en dan ook een bestelling geplaatst.
    Al de goederen dat we besteld hadden werden twee dagen nadien reeds netjes bij ons thuis geleverd.
    Nu alles geïnstalleerd en ziet een zeer goed uit.
    Wij zijn een zeer tevreden Sanifun klant.

    Door: George Van Grembergen 14-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Bubbel bad - 2x doucecabine

    Douce cabine gracia niet kopen. reden je moet alles afkitten tot het sifon aan toe.
    bubbelbad kan je kopen maar bestel gelijk een sifon erbij.
    kreeg hem aan geleverd met teflon tape er al omheen dus dat zeg al wat.
    Oplossing van het bedrijf... kitten dat is hun oplossing
    medewerking een 0,0
    Je kan beter even door sparen en bij een andere winkel kopen.
    Ik spijt van deze aankopen.
    Jammer van dit alles.

    Door: Clayment Klink 06-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    kraan

    Kraan gekocht, normaal gebruikt. Spontaan uit elkaar gesprongen. Sanifun zegt dat we deze kraan zelf kapot hebben gemaakt. Waardeloos bedrijf....

    Door: Koert Noordhuis 11-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Radiator

    Via bol.com een radiator besteld, deze is netjes een aantal dagen later geleverd. Zonder de verpakking te openen, hebben we deze terug gezonden, omdat we een andere afmeting nodig hadden. Echter werd de retourzending niet geaccepteerd, omdat de radiator beschadigd zou zijn en het bevestigingsmateriaal niet in de originele verpakking zou zitten. Erg vreemd, aangezien wij de doos nooit hebben geopend. Hoe de originele verpakking van het bevestigingsmateriaal eruit ziet, is mij niet bekend. Waar het wel in heeft gezeten ook niet, omdat we de doos niet open hebben gehad. De kras in de radiator hebben we uiteraard ook niet gezien, ik vermoed dat deze er al in zat, maarja, bewijs dat maar eens. Heb netjes een foto ontvangen van de kras, maar of dat daadwerkelijk onze bestelde/geleverde radiator was, betwijfel ik. Geen foto ontvangen van de verpakking van het bevestigingsmateriaal, dus daarover kan ik niks zeggen, maar het blijft voor ons een heel vreemd verhaal. Het voelt erg oneerlijk en we voelen ons genaaid, dus nooit meer Sanifun voor ons!

    Door: Marijke 28-10-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    fonteinkraan

    Enkele weken geleden een fonteinkraan besteld via Bolcom bij Sanifun. De kraan werd eerst te laat geleverd en later bleek dat dit een kraan was die al een keer retour gestuurd was en toen naar mij opgestuurd is. De kraan was beschadigt en de verpakking ook. Toen ik daar melding van maakte werd mij doodleuk medegedeeld dat ik te laat was met mijn klacht en de kraan niet retour kon. Na diverse mail contacten waarbij er in slecht Nederlands werd gereageerd mocht ik met tussen komst van Bolcom de kraan retour sturen maar wel met de instructies dat de kraan en de verpakking niet beschadigt mochten zijn anders kreeg ik mijn geld niet terug!!? dit was dus het probleem waarom de kraan retour moest. Uiteindelijk de kraan maar in de afvalcontainer gegooid, na meer dan 4 uur bellen en mailen was ik er wel klaar mee. Sanifun kan snel verkopen maar als er problemen zijn dan …...

    Door: Frank. 15-06-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Handig

    Overzichtelijke website met veel keuze, de mensen die wij aan de telefoon hebben gehad hebben kennis van zaken en geven handige tips.

    Door: alexis Van Damme 04-05-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Correte mensen

    Ik bestelde een douchecabine die bij de montage te hoog bleek te zijn.
    Zonder extra kosten hebben ze deze cabine voor een wel passende komen omruilen dit terwijl ik foutief had opgemeten.
    Er bestaan dan ook nog bedrijven die met hun hart zaken doen.

    Door: Anthony uit Deerlijk 27-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Goeie deal

    Ik renoveer mijn volledige badkamer en heb hier een zeer goede deal kunnen afsluiten.

    Door: Markos 15-04-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Service 0.0

    Kort en bondig NOOIT MEER bij sanifun ( is niet FUN )
    Douchecabine met productie fout in glas.
    Antwoord van sanixxx ( Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U De douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG )
    Lag al een maand veilig in garage wegens het uitblijven van de levering vinyltegels.
    In de communicatie komen zij steeds terug op het feit dat ze niet weten wat ik daar in die maand meegedaan heb.
    Meermaals verteld dat het geen beschadiging is maar een productiefout in het glas,
    en ja ik had het bij de levering onmiddellijk kunnen uitpakken , maar dit wil niet zeggen dat ik het op dat moment had ontdekt.
    Nu ze ontdekt hebben dat ik deze toch heb geplaats en gekit had willen ze contact opnemen met de leverancier maar dan moeten ze wel het andere glas terug hebben.
    Uiteindelijk krijg ik een aankoop/kortingsbon
    Een korting op volgende aankoop maar ze willen niet vertellen hoeveel dit is.
    ( Beste Marc, Als u een nieuwe bestelling plaatst, dan dient U een vermelding te maken van dit ticket nummer. Dan zullen wij U een korting bon passend aan de nieuwe bestelling maken. MVG )
    Dit is zoals ze noemen een kat in een zak kopen - service ???
    Dan nog niets gezegd van lekkende sifon - lekkende aansluitingen regendouche, wateraansluitingen.
    Dit was wel snel opgelost met nieuwe dichtingsringen.
    Keuzeplaat keuze knop die verkeerd stond ( deze was gelukkig niet vastgezet en heb ik kunnen aandraaien tot in de juiste stand.
    En neen ik geef niet alleen reviews als ik klachten heb, als alles fijn verloopt meld ik dat ook.

    Door: cuypers Marc 30-03-2019
    marc 30-03-2019

    Zou hier weer kopen moet NEE zijn

    van Mourik 10-04-2019

    Dit flikken ze bij iedereen, echt een waardeloos bedrijf!!!

    marc cuypers 10-04-2019

    en als de klant problemen heeft, laten ze niets meer horen. Bericht gestuurd naar Test aankoop eens kijken dat zij er een advocaat gaan opzetten. ik heb alle berichten nog van sanixxx vraag van test aankoop wat ik wenste - geld terug en cabine buiten.

    Sanifun 14-04-2019

    Beste Marc, Dat u van onze diensten en of producten ontevreden bent, dan mag u dit uiteraard uiten via het plaatsten van een review, echter wanneer de inhoud niet klopt voelen wij ons verplicht de belangrijke zaken die u vergeet te vermelden effe te verduidelijken: Allereerst heeft u pas na meer dan een maand na de levering ons gecontacteerd dat er enkele krassen op een glasplaat zichtbaar zouden zijn. Na wat over en weer schrijven hebben wij u gevraagd welke glasplaat de schade heeft zodat wij deze alsnog kosteloos zullen omruilen kregen wij als antwoord dat u de glasplaat reeds gemonteerd had en deze niet meer wenste. Wat betreft de kortingsbon hebben wij u gevraagd welk extra artikel u wenst te kopen zodat wij u daar een voorstel op kunnen maken en u alsnog beslist of u daarop wenst in te gaan of niet. Dus kopen zoals een kat in een zak is dit zeker niet.

    marc cuypers 20-04-2019

    Beste sanixxx. Even verduidelijken. ( 1 )Regel 5 van review : Lag al een maand veilig in garage wegens het uitblijven van de levering vinyltegels. Heb u ook de kans gegeven om de camera beelden te komen bekijken van in de garage zodat u kon zien dat dit veilig opgeborgen was ( GEEN REACTIE op gekregen van U ) dus deze info heb ik gemeld in de review. (2) U spreekt steeds over een beschadiging en dat u niet kan weten wat er in die maand mee gebeurd is ? Is GEEN beschadiging maar een productie fout in het glas, en neen ik ben geen specialist maar als u een klantenservice had had u mij kunnen zeggen dat u als u in de buurt was eens kon langs komen en om de fout te bekijken . foto's had ik ook door gestuurd maar daar wilde u niet op reageren enkel het antwoord op de geopende ticket OCK 93461 uw reactie zelfs 2 maal na elkaar ( Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG ) ik heb daarna nog met u gebeld om uitleg weer hetzelfde antwoord, heb daarna de cabine met de productie fout toch geplaatst, om dat ik tegen een muur stond te praten. na dat ik wat opgezocht had over het wettelijkkader van aan gekochte goederen. Worden jullie wakker en stellen jullie voor om toch iets te doen. 28maa2019 - Dat jullie de glasplaat gratis vervangen kan ik uit dit ticket niet opmaken ( Customer Support & Service | 28-03-19 10:29 Wij geven het door en wachten hun antwoord af. ) (3) dat ik de glasplaat al geplaatst had wist u al, dat ik deze Niet meer wenste heb ik NOOIT gezegd. Ik heb enkel aangegeven dat ik deze niet zelf ga plaatsen en de andere glasplaat met PRODUCTIE FOUT verwijderen. (4) wat betreft de KORTINGSBON U weet wel hoe het gaat ik moest eerst iets bestellen en dan ook betalen via de site, en daarna gaan jullie de korting aanpassen ? Dus ik had het raden naar wat en hoeveel ? Hieronder vindt u te comunicatie van het Ticket van onder naar boven lezen Ticket OCK93461 Ticket Informatie Status Afgehandeld Bestelling #000000 443 Customer Support & Service | 12-04-19 12:39 | Status: Afgehandeld Customer Support & Service | 30-03-19 09:25 | Status: Wacht op reactie klant Goeiemorgen Mrac, Laat effe weten wat u wenst te bestellen en passen wij de korting voor u aan. Mvg, Marc | 29-03-19 16:23 Kortingscode “OCK-93461” is niet geldig. Marc | 29-03-19 15:55 | Status: Open ticket nummer word niet herkent ? Customer Support & Service | 29-03-19 13:51 | Status: Wacht op reactie klant Beste Marc, Als u een nieuwe bestelling plaatst, dan dient U een vermelding te maken van dit ticket nummer. Dan zullen wij U een korting bon passend aan de nieuwe bestelling maken. MVG Marc | 29-03-19 13:32 | Status: Open Dit is een welles - nietes spel aan het worden en geeft geen oplossing. ik heb enkel na 1 maand de cabine kunnen plaatsen en heb toen deze fout ontdekt. bij mijn eerste bericht kreeg ik de info dat ik geen garantie meer kreeg omdat deze cabine al 1 maand bij mij stond ( fijn is het niet maar begrijpelijk staat zo in de voorwaarden ) maar ik dacht als ik het niet vraag kom ik het nooit te weten; heb deze plaat volgende dag geplaatst en toen kwam u met het voorstel om deze te laten vervangen ( zeer fijn maar een beetje laat ) ik ga het laten voor wat het is, en verheug mij op de aankoopbon groetjes marc weer wat geleerd en je bent nooit te oud om te leren, volgen keer lees ik alle voorwaarden en de bezorgers zullen indien nodig wachten tot de controle gedaan is. Customer Support & Service | 29-03-19 07:46 | Status: Wacht op reactie klant Beste Marc, Allereerst wensen we te zeggen dat wanneer men een probleem heeft wij altijd ons uiterste best doen om die op te lossen. Zoals eerder vermeld kunnen wij geen schades na een maand van de levering niet meer aanvaarden, dit staat duidelijk vermeld in de wetgevingen die we u hebben bezorgd en wensen wij ook verder niet meer op in te gaan. Desondanks wil dit niet zeggen dat wij u niet verder willen helpen. Vooraleer u ons gemeld had dat u de cabine reeds gemonteerd heeft ( niet nadien) hebben wij alsnog als coulance gemeld dat wij u kosteloos een nieuwe plaat zouden bezorgen, echter is het wel de bedoeling dat deze plaat gebruikt wordt en de oude plaat retour komt, dit zijn nu eenmaal de eisen van de fabriek zodat wij deze plaat van hun kosteloos krijgen. Wij zijn ervan overtuigd u met deze voldoende te hebben geïnformeerd en blijft ons aanbod een korting aan te bieden op een bijkomende bestelling van toepassing. Mvg Marc | 28-03-19 17:09 | Status: Open hello 1 - als je dit als eerste respons krijgt , ( Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG ) dan ga ik er vanuit dat u mij niet wil verder helpen . 2 - nu u weet heeft dat het reeds gekit en bevestigd is gaat u actie ondernemen? zoals eerder vermeld is het GEEn beschadiging maar een productie fout . als uw eerste reactie was geweest dat u contakt gaat opnemen met de leverancier dan had ik natuurlijk gewacht. het had zo eenvoudig kunnen zijn als u onmiddellijk hat gezegd dat er iemand eens kwam kijken als deze in de buurt was om daarna contakt op te nemen met de leverancier. ja deze lag al een maand in mijn garage veilig op geborgen , nu laten uitschijnen ( reactie sanifun echter heeft u de goederen meer dan een maand in uw bezit en weten wij niet wat u daar ondertussen reeds mee heeft gedaan.) vind ik een beetje cru. in mijn garage hangt een camera deze beelden kunnen tot 1 maand terug bekeken worden, u bent uitgenodigd om deze te bekijken zodat u zal zien dat er gedurende deze maand niets mee gebeurd is. groeten marc Customer Support & Service | 28-03-19 12:50 | Status: Wacht op reactie klant Beste Marc, Alvast hartelijk dank voor uw respons. Zoals eerder vermeld gaat het hier niet om een een garantieprobleem maar om een schade. Wij zijn volledig op de hoogte desbetreffende de wetgevingen en worden dagelijks geinformeerd wanneer er eventuele wijzigingen gedaan worden waardoor wij ten allen tijde up to date zijn en verzoeken u hieronder de wetgeving betreffende schademeldingen te lezen die duidelijk maken dat wij wettelijk met alles in orde zijn en wij wettelijk niets hoeven te ondernemen. De glasplaat die wij u voorstellen is enkel een coulance van onentwege. Nu meldt u ons dat u alsnog de plaat heeft gemonteerd alsook heeft gekit en begrijpen eigenlijk niet wat de bedoeling is enof het vervaardigen van een nieuwe glasplaat nog noodzakelijk is. Het is natuurlijk wel de vereiste wanneer wij een nieuwe glasplaat zouden leveren, wij de oude retour moeten hebben. Eventueel een andere tegemoetkoming ( die niet noodzakelijk is) is wel mogelijk doormiddel van een waardebon ( korting) op een ander te bestellen artikel. Graag vernemen wij of de glasplaat alsnog geproduceerd dient te worden: Met deze de wetgeving desbetreffende schade die u op de website ECC België terug kan vinden: """De inhoud van mijn pakje is beschadigd De verkoper is verantwoordelijk voor alle schade aan uw bestelling tijdens de levering van uw online aankoop. Zelfs wanneer de transporteur die veroorzaakte. Maar let op: neemt u de levering in ontvangst? Dan is de verkoper níét langer aansprakelijk voor de stukken. Met andere woorden: aanvaardt u (of iemand die u aanduidde) het pakje? Dan stemt u in met de huidige staat ervan. Voor schade die u later vaststelt, zoals krassen, scheuren of vlekken, zult u moeilijk een terugbetaling van de verkoper verkrijgen. """ Marc | 28-03-19 10:43 | Status: Open hello, ik vind het tof dat u nu nog probeert iets te ondernemen, maar naar aanleiding van uw eerste respons gisteren. heb ik de wand er gisteren 27maa2019 nog in gekit en vast gezet. ik had nog weinig hoop dat er iets uit de bus ging komen. daarna heb ik wat opgezocht en iemand die bij de FOD financien werkt heeft mij deze link van de ECCBELGIE gegeven, en mij verteld wat de wetgeving binnen en buiten de euro zone is. dus de wand met de fout zit er nu reeds in dus mijn vraag een andere tegemoetkoming of een ander glas maar deze plaats ik niet . nu heb ik ook gekribbel ontdekt aan de achterkant van het kraanpaneel , dit stoort mij niet maar vind het toch raar. Customer Support & Service | 28-03-19 10:29 Wij geven het door en wachten hun antwoord af. Customer Support & Service | 28-03-19 10:29 | Status: Wacht op reactie klant Marc | 28-03-19 09:23 | Status: Open deze van de handdouche Customer Support & Service | 28-03-19 08:21 Beste Marc, Kan U ons alvast doorgeven over welke achterwand dit gaat. De achterwand van de handdouche of de achterwand van de rekjes. MVG Customer Support & Service | 28-03-19 07:59 Beste Marc, Alvast hartelijk dank voor uw bericht. u opzoekingen gaan over de wettelijke garantie die wij nooit zullen tegenspreken, echter gaat u klacht niet over een defect, maar om een schade, dit zijn twee totaal verschillende zaken. De wettelijke garantie van twee jaar is er en zal indien nodig toegepast worden echter schades dienen meteen bij de levering te worden gemeld. Dat het niet altijd mogelijk is schades meteen te melden begrijpen wij, echter heeft u de goederen meer dan een maand in uw bezit en weten wij niet wat u daar ondertussen reeds mee heeft gedaan. Het is niet zo dat wij u proberen af te schepen, en zullen ons in verbinding stellen met de fabriek om na te gaan of deze bereid zijn een ander glas te bezorgen. Bij hun akkoord zullen wij dit naleveren. U dient wel rekening te houden dat dit wat tijd in beslag zal nemen. In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd verblijven wij, Customer Support & Service | 28-03-19 07:59 | Status: Wacht op reactie klant Marc | 28-03-19 07:04 Geachte, volgens de gegevens die ik heb op gevraagd is deze wetgeving geldig ondanks wat in de verkoops voorwaarden staat. Voor welke problemen? De wettelijke garantie van 2 jaar is van toepassing bij elke conformiteitsgebrek aan uw goed. Dat is volgens artikel 1640 van het Burgerlijk Wetboek zo als: de eigenschappen van uw aankoop niet gelijk zijn aan die van het toonmodel (bijvoorbeeld: u kocht een blauwe broek, maar kreeg een rode) de kwaliteit en prestaties niet de verwachtingen inlossen die u had én die de verkoper/fabrikant creëerde (bijvoorbeeld: de stille dampkamp blijkt zeer rumoerig te zijn) u het product niet kunt gebruiken waarvoor het normaal dient of voor de bijzondere eisen die u stelde én die de verkoper aanvaardde. (bijvoorbeeld: de aangekochte stofzuiger zuigt geen stof) Installeerde de verkoper uw goed verkeerd? Of deed u dat, door een fout in de montagehandleiding? Ook dan hebt u recht op de wettelijke garantie. Opgelet: de wettelijke garantie van 2 jaar is niet van toepassing als u het gebrek kende op het moment van aankoop of door u veroorzaakt werd (door verkeerde behandeling, niet respecteren van de instructies ...) Wie moet het defect bewijzen? Dit hangt af van het ogenblik waarop het gebrek verschijnt: tijdens de eerste 6 maanden na aankoop: de verkoper is automatisch verantwoordelijk. Hij moet de wettelijke garantie van 2 jaar toepassen, tenzij hij kan bewijzen dat u het gebrek veroorzaakt heeft. na de eerste 6 maanden na aankoop: de verkoper kan u vragen om te bewijzen dat het effectief om een fabricagefout gaat. U moet op dat moment beroep doen op een expert, maar dit is duur. Soms loont het helaas niet de moeite. Welke termijnen dienen gerespecteerd te worden? U ontdekt het gebrek? Reageer onmiddellijk door contact op te nemen met de verkoper en dit binnen een termijn van 2 maanden. U bent van plan om naar de rechtbank te stappen? U hebt slechts één jaar vanaf het opduiken van het defect. Deze termijn van 1 jaar kan niet eindigen binnen de periode van 2 jaar. Komt het mankement pas na twee jaar boven water? Dan is het stelsel ‘Verborgen Gebreken’ van toepassing (zie Burgerlijk Wetboek: artikel 1641 en verder). U moet bewijzen dat het gebrek er al was bij uw aankoop. En mag dan een terugbetaling of korting eisen bij de verkoper. Marc | 27-03-19 18:38 net de verkoopsvoorwaarden gelezen en je hebt gelijk er staat in dat ( Nadien worden klachten op zichtbare schade niet meer aanvaard. ) maar ik hoop dat u toch nog iets kunt - wilt forceren groeten Marc Marc | 27-03-19 18:28 deze is zolang blijven liggen omdat de renovatie van de badkamer is uitgelopen tot meer dan 8 weken ik had deze cabine al die tijd netjes opgeborgen tot vandaag. vindt een een zeer spijtige zaak om zo te reageren. dit is GEEN beschadiging maar een duidelijke productie fout.. zwarte vegen zit in het melkglas groetjes Marc Customer Support & Service | 27-03-19 18:28 | Status: Open Customer Support & Service | 27-03-19 15:41 Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG Customer Support & Service | 27-03-19 15:41 Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG Customer Support & Service | 27-03-19 15:41 | Status: Wacht op reactie klant Marc | 27-03-19 14:23 Voornaam: Marc Achternaam: cuypers Bestelnummer: 000000443 Artikelnummer: geofredo douchecabine deze fout zit in de achter wand volgens mij zit het in het glas

    marc cuypers 20-04-2019

    Beste sanixxx. Even verduidelijken. ( 1 )Regel 5 van review : Lag al een maand veilig in garage wegens het uitblijven van de levering vinyltegels. Heb u ook de kans gegeven om de camera beelden te komen bekijken van in de garage zodat u kon zien dat dit veilig opgeborgen was ( GEEN REACTIE op gekregen van U ) dus deze info heb ik gemeld in de review. (2) U spreekt steeds over een beschadiging en dat u niet kan weten wat er in die maand mee gebeurd is ? Is GEEN beschadiging maar een productie fout in het glas, en neen ik ben geen specialist maar als u een klantenservice had had u mij kunnen zeggen dat u als u in de buurt was eens kon langs komen en om de fout te bekijken . foto's had ik ook door gestuurd maar daar wilde u niet op reageren enkel het antwoord op de geopende ticket OCK 93461 uw reactie zelfs 2 maal na elkaar ( Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG ) ik heb daarna nog met u gebeld om uitleg weer hetzelfde antwoord, heb daarna de cabine met de productie fout toch geplaatst, om dat ik tegen een muur stond te praten. na dat ik wat opgezocht had over het wettelijkkader van aan gekochte goederen. Worden jullie wakker en stellen jullie voor om toch iets te doen. 28maa2019 - Dat jullie de glasplaat gratis vervangen kan ik uit dit ticket niet opmaken ( Customer Support & Service | 28-03-19 10:29 Wij geven het door en wachten hun antwoord af. ) (3) dat ik de glasplaat al geplaatst had wist u al, dat ik deze Niet meer wenste heb ik NOOIT gezegd. Ik heb enkel aangegeven dat ik deze niet zelf ga plaatsen en de andere glasplaat met PRODUCTIE FOUT verwijderen. (4) wat betreft de KORTINGSBON U weet wel hoe het gaat ik moest eerst iets bestellen en dan ook betalen via de site, en daarna gaan jullie de korting aanpassen ? Dus ik had het raden naar wat en hoeveel ?

    marc cuypers 20-04-2019

    Nog even ter info de thermostatische kraan heeft het een paar dagen geleden begeven, ( KAPOT à aangezien de douche al een zeker 2 maand hier staat en ik deze een 4 tal weken in gebruik had ga ik er vanuit dat de garantie hier ook VERLOPEN is. Dus ik heb het zekere voor het onzekere genomen en deze naar het containerpark gedaan kostprijs 124 Euro ik heb daarna een andere gekocht ( niet bij saniXXX ) maar ergens anders. snel geplaatst en geen problemen met aansluitingen , en geen lekages enz. Je kan me 1 keer xxxxxx maar geen 2 maal Wel snel verdient van Sanixxx.

    marc cuypers 20-04-2019

    gehele ticket niet overzichtelijk dus doe ik het in stukjes Marc | 27-03-19 14:23 Voornaam: Marc Achternaam: cuypers Bestelnummer: 000000443 Artikelnummer: geofredo douchecabine deze fout zit in de achter wand volgens mij zit het in het glas Attachments: P3270737.JPG

    marc cuypers 21-04-2019

    Customer Support & Service | 27-03-19 15:41 Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG

    marc cuypers 21-04-2019

    Marc | 27-03-19 18:28 deze is zolang blijven liggen omdat de renovatie van de badkamer is uitgelopen tot meer dan 8 weken ik had deze cabine al die tijd netjes opgeborgen tot vandaag. vindt een een zeer spijtige zaak om zo te reageren. dit is GEEN beschadiging maar een duidelijke productie fout.. zwarte vegen zit in het melkglas groetjes Marc

    marc cuypers 21-04-2019

    Marc | 27-03-19 18:38 net de verkoopsvoorwaarden gelezen en je hebt gelijk er staat in dat ( Nadien worden klachten op zichtbare schade niet meer aanvaard. ) maar ik hoop dat u toch nog iets kunt - wilt forceren groeten Marc

    marc cuypers 21-04-2019

    Customer Support & Service | 28-03-19 07:59 | Status: Wacht op reactie klant Marc | 28-03-19 07:04 Geachte, volgens de gegevens die ik heb op gevraagd is deze wetgeving geldig ondanks wat in de verkoops voorwaarden staat. Voor welke problemen? De wettelijke garantie van 2 jaar is van toepassing bij elke conformiteitsgebrek aan uw goed. Dat is volgens artikel 1640 van het Burgerlijk Wetboek zo als: de eigenschappen van uw aankoop niet gelijk zijn aan die van het toonmodel (bijvoorbeeld: u kocht een blauwe broek, maar kreeg een rode) de kwaliteit en prestaties niet de verwachtingen inlossen die u had én die de verkoper/fabrikant creëerde (bijvoorbeeld: de stille dampkamp blijkt zeer rumoerig te zijn) u het product niet kunt gebruiken waarvoor het normaal dient of voor de bijzondere eisen die u stelde én die de verkoper aanvaardde. (bijvoorbeeld: de aangekochte stofzuiger zuigt geen stof) Installeerde de verkoper uw goed verkeerd? Of deed u dat, door een fout in de montagehandleiding? Ook dan hebt u recht op de wettelijke garantie. Opgelet: de wettelijke garantie van 2 jaar is niet van toepassing als u het gebrek kende op het moment van aankoop of door u veroorzaakt werd (door verkeerde behandeling, niet respecteren van de instructies ...) Wie moet het defect bewijzen? Dit hangt af van het ogenblik waarop het gebrek verschijnt: tijdens de eerste 6 maanden na aankoop: de verkoper is automatisch verantwoordelijk. Hij moet de wettelijke garantie van 2 jaar toepassen, tenzij hij kan bewijzen dat u het gebrek veroorzaakt heeft. na de eerste 6 maanden na aankoop: de verkoper kan u vragen om te bewijzen dat het effectief om een fabricagefout gaat. U moet op dat moment beroep doen op een expert, maar dit is duur. Soms loont het helaas niet de moeite. Welke termijnen dienen gerespecteerd te worden? U ontdekt het gebrek? Reageer onmiddellijk door contact op te nemen met de verkoper en dit binnen een termijn van 2 maanden. U bent van plan om naar de rechtbank te stappen? U hebt slechts één jaar vanaf het opduiken van het defect. Deze termijn van 1 jaar kan niet eindigen binnen de periode van 2 jaar. Komt het mankement pas na twee jaar boven water? Dan is het stelsel ‘Verborgen Gebreken’ van toepassing (zie Burgerlijk Wetboek: artikel 1641 en verder). U moet bewijzen dat het gebrek er al was bij uw aankoop. En mag dan een terugbetaling of korting eisen bij de verkoper

    marc cuypers 21-04-2019

    Customer Support & Service | 28-03-19 07:59 Beste Marc, Alvast hartelijk dank voor uw bericht. u opzoekingen gaan over de wettelijke garantie die wij nooit zullen tegenspreken, echter gaat u klacht niet over een defect, maar om een schade, dit zijn twee totaal verschillende zaken. De wettelijke garantie van twee jaar is er en zal indien nodig toegepast worden echter schades dienen meteen bij de levering te worden gemeld. Dat het niet altijd mogelijk is schades meteen te melden begrijpen wij, echter heeft u de goederen meer dan een maand in uw bezit en weten wij niet wat u daar ondertussen reeds mee heeft gedaan. Het is niet zo dat wij u proberen af te schepen, en zullen ons in verbinding stellen met de fabriek om na te gaan of deze bereid zijn een ander glas te bezorgen. Bij hun akkoord zullen wij dit naleveren. U dient wel rekening te houden dat dit wat tijd in beslag zal nemen. In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd verblijven wij,

    marc cuypers 21-04-2019

    Customer Support & Service | 28-03-19 08:21 Beste Marc, Kan U ons alvast doorgeven over welke achterwand dit gaat. De achterwand van de handdouche of de achterwand van de rekjes. MVG

    marc cuypers 21-04-2019

    Customer Support & Service | 28-03-19 10:29 | Status: Wacht op reactie klant Marc | 28-03-19 09:23 | Status: Open deze van de handdouche

    marc cuypers 21-04-2019

    Customer Support & Service | 28-03-19 10:29 Wij geven het door en wachten hun antwoord af.

    marc cuypers 21-04-2019

    hello, ik vind het tof dat u nu nog probeert iets te ondernemen, maar naar aanleiding van uw eerste respons gisteren. heb ik de wand er gisteren 27maa2019 nog in gekit en vast gezet. ik had nog weinig hoop dat er iets uit de bus ging komen. daarna heb ik wat opgezocht en iemand die bij de FOD financien werkt heeft mij deze link van de ECCBELGIE gegeven, en mij verteld wat de wetgeving binnen en buiten de euro zone is. dus de wand met de fout zit er nu reeds in dus mijn vraag een andere tegemoetkoming of een ander glas maar deze plaats ik niet . nu heb ik ook gekribbel ontdekt aan de achterkant van het kraanpaneel , dit stoort mij niet maar vind het toch raar.

    marc cuypers 21-04-2019

    Customer Support & Service | 28-03-19 12:50 | Status: Wacht op reactie klant Beste Marc, Alvast hartelijk dank voor uw respons. Zoals eerder vermeld gaat het hier niet om een een garantieprobleem maar om een schade. Wij zijn volledig op de hoogte desbetreffende de wetgevingen en worden dagelijks geinformeerd wanneer er eventuele wijzigingen gedaan worden waardoor wij ten allen tijde up to date zijn en verzoeken u hieronder de wetgeving betreffende schademeldingen te lezen die duidelijk maken dat wij wettelijk met alles in orde zijn en wij wettelijk niets hoeven te ondernemen. De glasplaat die wij u voorstellen is enkel een coulance van onentwege. Nu meldt u ons dat u alsnog de plaat heeft gemonteerd alsook heeft gekit en begrijpen eigenlijk niet wat de bedoeling is enof het vervaardigen van een nieuwe glasplaat nog noodzakelijk is. Het is natuurlijk wel de vereiste wanneer wij een nieuwe glasplaat zouden leveren, wij de oude retour moeten hebben. Eventueel een andere tegemoetkoming ( die niet noodzakelijk is) is wel mogelijk doormiddel van een waardebon ( korting) op een ander te bestellen artikel. Graag vernemen wij of de glasplaat alsnog geproduceerd dient te worden: Met deze de wetgeving desbetreffende schade die u op de website ECC België terug kan vinden: """De inhoud van mijn pakje is beschadigd De verkoper is verantwoordelijk voor alle schade aan uw bestelling tijdens de levering van uw online aankoop. Zelfs wanneer de transporteur die veroorzaakte. Maar let op: neemt u de levering in ontvangst? Dan is de verkoper níét langer aansprakelijk voor de stukken. Met andere woorden: aanvaardt u (of iemand die u aanduidde) het pakje? Dan stemt u in met de huidige staat ervan. Voor schade die u later vaststelt, zoals krassen, scheuren of vlekken, zult u moeilijk een terugbetaling van de verkoper verkrijgen. """

    marc cuypers 21-04-2019

    Marc | 28-03-19 17:09 | Status: Open hello 1 - als je dit als eerste respons krijgt , ( Beste klant, Wij hebben Uw bestelling nagekeken en hebben gemerkt dat U de douche al meer dan een maand in Uw bezit heeft. Helaas kunnen wij deze schademelding niet meer aanvaarden. MVG ) dan ga ik er vanuit dat u mij niet wil verder helpen . 2 - nu u weet heeft dat het reeds gekit en bevestigd is gaat u actie ondernemen? zoals eerder vermeld is het GEEn beschadiging maar een productie fout . als uw eerste reactie was geweest dat u contakt gaat opnemen met de leverancier dan had ik natuurlijk gewacht. het had zo eenvoudig kunnen zijn als u onmiddellijk hat gezegd dat er iemand eens kwam kijken als deze in de buurt was om daarna contakt op te nemen met de leverancier. ja deze lag al een maand in mijn garage veilig op geborgen , nu laten uitschijnen ( reactie sanifun echter heeft u de goederen meer dan een maand in uw bezit en weten wij niet wat u daar ondertussen reeds mee heeft gedaan.) vind ik een beetje cru. in mijn garage hangt een camera deze beelden kunnen tot 1 maand terug bekeken worden, u bent uitgenodigd om deze te bekijken zodat u zal zien dat er gedurende deze maand niets mee gebeurd is. groeten marc

    marc cuypers 21-04-2019

    Customer Support & Service | 29-03-19 07:46 | Status: Wacht op reactie klant Beste Marc, Allereerst wensen we te zeggen dat wanneer men een probleem heeft wij altijd ons uiterste best doen om die op te lossen. Zoals eerder vermeld kunnen wij geen schades na een maand van de levering niet meer aanvaarden, dit staat duidelijk vermeld in de wetgevingen die we u hebben bezorgd en wensen wij ook verder niet meer op in te gaan. Desondanks wil dit niet zeggen dat wij u niet verder willen helpen. Vooraleer u ons gemeld had dat u de cabine reeds gemonteerd heeft ( niet nadien) hebben wij alsnog als coulance gemeld dat wij u kosteloos een nieuwe plaat zouden bezorgen, echter is het wel de bedoeling dat deze plaat gebruikt wordt en de oude plaat retour komt, dit zijn nu eenmaal de eisen van de fabriek zodat wij deze plaat van hun kosteloos krijgen. Wij zijn ervan overtuigd u met deze voldoende te hebben geïnformeerd en blijft ons aanbod een korting aan te bieden op een bijkomende bestelling van toepassing. Mvg

    marc cuypers 21-04-2019

    Marc | 29-03-19 13:32 | Status: Open Dit is een welles - nietes spel aan het worden en geeft geen oplossing. ik heb enkel na 1 maand de cabine kunnen plaatsen en heb toen deze fout ontdekt. bij mijn eerste bericht kreeg ik de info dat ik geen garantie meer kreeg omdat deze cabine al 1 maand bij mij stond ( fijn is het niet maar begrijpelijk staat zo in de voorwaarden ) maar ik dacht als ik het niet vraag kom ik het nooit te weten; heb deze plaat volgende dag geplaatst en toen kwam u met het voorstel om deze te laten vervangen ( zeer fijn maar een beetje laat ) ik ga het laten voor wat het is, en verheug mij op de aankoopbon groetjes marc weer wat geleerd en je bent nooit te oud om te leren, volgen keer lees ik alle voorwaarden en de bezorgers zullen indien nodig wachten tot de controle gedaan is.

    marc cuypers 21-04-2019

    Customer Support & Service | 29-03-19 13:51 | Status: Wacht op reactie klant Beste Marc, Als u een nieuwe bestelling plaatst, dan dient U een vermelding te maken van dit ticket nummer. Dan zullen wij U een korting bon passend aan de nieuwe bestelling maken. MVG

    marc cuypers 21-04-2019

    Marc | 29-03-19 16:23 Kortingscode “OCK-93461” is niet geldig. Marc | 29-03-19 15:55 | Status: Open ticket nummer word niet herkent ?

    marc cuypers 21-04-2019

    Customer Support & Service | 12-04-19 12:39 | Status: Afgehandeld Customer Support & Service | 30-03-19 09:25 | Status: Wacht op reactie klant Goeiemorgen Mrac, Laat effe weten wat u wenst te bestellen en passen wij de korting voor u aan. Mvg;

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    Meedenkend bedrijf

    Deze jongens denken met je mee waardoor je honderden euro's kan uitsparen.
    Top jongens, doe zeker zo voort.
    Ria

    Door: Ria uit Den Haag 21-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Goede service

    Een bedrijf dat zijn afspraken nakomt.
    Top.

    Door: Arie uit Amsterdam 17-03-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Schrijf zelf een review over Sanifun

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Sanifun een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 62 ervaringen geplaatst over Sanifun. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 8.8 gekregen, waarbij 81% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Sanifun actief?

    Sanifun is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Sanifun gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.