Sanidirect

4.7

Bestellen

2

Service

3.6

Prijs

4

Levering

53.3%

Zou hier weer kopen

Sanidirect

Sanidirect is een organisatie waar je sanitair kunt aanschaffen. Je kunt dit volgens het bedrijf voor een scherpe prijs doen. Bekijk via NederlandReview welke klantervaringen er bij dit bedrijf bekend zijn. Op deze pagina lees je louter objectieve en onafhankelijke bedrijfsreviews.  


Wat is Sanidirect?

 


Sanidirect is een bedrijf waar je sanitair kunt kopen. Dit kun je voor de laagste prijs doen. Je kunt bij dit bedrijf je slag slaan als je bijvoorbeeld een complete badkamer en/of los sanitair wilt kopen. Het bedrijf stelt haar klanten graag te helpen bij het maken van een goede keuze. In de showrooms kun je je slag slaan voor eerlijk advies van echte sanitair specialisten. Op het moment van schrijven bestaat het te verkrijgen assortiment uit badkamermeubels, spiegels, douches, toiletten, wastafels, kranen, baden, verwarmingen, badkameraccessoires, tegels en badkamers.  


A-merken

 


Bij Sandirect vind je volgens het bedrijf meteen waar je naar op zoek bent. Er worden volgens het bedrijf alleen A-merken verkocht. Zodoende weten ze dat hun klanten daar blij van worden. Het assortiment brengt overzicht en op hetzelfde moment is het ruim genoeg voor alle wensen en badkamerstijlen.  


Bestellen

 


Ben je benieuwd naar hoe te bestellen bij dit bedrijf? We zullen dit hier in het kort aan je toelichten. Je kunt in de winkel of online gemakkelijk bestellen. Je kunt de producten in de winkelwagen toevoegen. Vervolgens ga je naar de betaaloptie, waar je kunt betalen. Daarna is het tijd om de bezorgmethode te kiezen. De spullen kunnen ook thuis bezorgd of afgehaald worden.  


Leveringen

 


De badkamers zijn direct uit voorraad leverbaar. Deze badkamers kunnen binnen 2 weken geleverd worden. Dit is zo omdat de meeste producten op voorraad zijn in het grote magazijn. Daarnaast is het volgens het bedrijf erg handig als je direct aan de slag wilt.


Contact en klantenservice

 


Heb je vragen, opmerkingen en/of feedback voor het bedrijf? Je kunt op verschillende manieren contact opnemen. Allereerst zou je telefonisch contact kunnen opnemen via het nummer 0416 675 671. Je kunt op de website ook een online contactformulier invullen. Je zult volgens deze organisatie binnen een werkdag reactie ontvangen. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen vanaf 09:00 uur tot 16:00 uur.  


Retourneringen

 


Mocht het voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent met je aankoop, is er de mogelijkheid tot retournering. Er is door het bedrijf een speciale retourprocedure in het leven geroepen, mocht je iets besteld hebben via de webshop.  


Vanaf het moment dat je jouw bestelling hebt gedaan, krijg je na ontvangst 14 dagen bedenktijd. Binnen 14 dagen is het mogelijk om via het contactformulier aan te geven dat je jouw gekochte artikelen retour wil sturen. Mocht je dat binnen deze termijn doen dan hoef je geen opgaaf van reden te geven. Dit valt officieel onder het herroepingsrecht.


Je zal jouw aankopen binnen een termijn van 30 dagen moeten terug sturen. Dit termijn gaat lopen vanaf het moment dat jij je bestelling daadwerkelijk hebt ontvangen.  


Wat zijn de klantervaringen?

 


Ben je al klant bij Sanidirect? Ben je tevreden over de producten/diensten van Sanidirect? Zijn de medewerkers van dit bedrijf goed in staat geweest om je te helpen? Als je een advies over dit bedrijf zou moeten geven, zou dit dan positief of negatief zijn? Ga je in de toekomst vaker iets bestellen bij Sanidirect? De gebruikers van NederlandReview waarderen het zeer als jij je visie over dit bedrijf deelt.

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (15)

Slechte ervaring met badkamer laten plaatsen via Sanidirect

Pas op als je ervoor kiest de badkamer via Sanidirect te laten plaatsen. In ons geval was er geen sprake van een keus, er werd door Sanidirect Hilversum zaken gedaan met de volgens hen zeer ervaren en betrouwbare firma Badkamerplaatsen.com. Je tekent een contract waardoor Sanidirect op geen enkele wijze aansprakelijk is voor de verdere plaatsing van de badkamer. Badkamerplaatsen.com huurde echter een onkundig onderaannemer in. Werkelijk alles is misgegaan en niemand voelt zich verantwoordelijk.

J

Joyce

29-12-2023

0

diverse spullen

Filiaalleider Heerlen Roel Dautzenberg heeft ons misleid met het laten tekenen van de order en nu zitten we vast aan de annuleringskosten van 30%, +/- € 6.500. Ons werd verteld dat het geen probleem was als er producten niet besteld zouden worden, omdat het toch op afroep zou zijn. Dit zou enkel als rekenvoorbeeld gelden en later konden we terugkomen om de definitieve bestelling te plaatsen. Na een paar dagen hebben we contact opgenomen om de order te annuleren, want ze hadden ons de duurste producten aangesmeerd. Toen werd ons door juridische zaken medegedeeld dat we vast zaten aan een annuleringsboete van 30%. In de algemene voorwaarden staat dat de ondernemer de daadwerkelijke schade moet kunnen aantonen, maar dat doen ze niet. Ze houden vast aan die 30% boete. Om uit deze impasse te geraken, hebben we getracht om het merendeel van de producten te bestellen. Dit was voor Sanidirect te weinig, je moet voor minimaal 75% van de order bestellen. Ze proberen over de rug van consument zeer makkelijk geld te verdienen door het vasthouden aan annuleringskosten van 30% terwijl de producten niet geleverd worden en er geen enkele schade wordt geleden door Sanidirect. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus vertrouw deze corrupte bende niet!

W

Wijckmans

19-11-2023

0

Badkamer compleet

Verkoop was oke, men wilde wat graag verkopen. Achteraf te weinig info. gekregen. Veel waarschuwingen en geen garantie bepalingen betreft levering; Je zou er eigenlijk goed doen niets te bestellen, zo komt het over. Monteurs eigen, dus Sanidirect, vraagt absurd veel of een tweede komt zelfs niet opdagen; Dan zelf maar op zoek. Na levering blijkt een serie tegels niet vlak genoeg; Van de service hoef je ook niets te verwachten en bij verkoop punt zelf zegt men als je er overheen wrijft voelt de tegel glad. Diverse tegelzetters (experts) dachten er anders over. Geen service of wat, jammer. Nota bene ging mijn vrouw met enkele tegels naar verkooppunt die geen deur of wat open hielden of hielpen met sjouwen van een tegel. Al met uiteindelijk wel een mooie badkamer met dank aan de aannemer die dit subliem voor ons heeft bewerkstelligd.

A

Arjan

17-06-2023

0

NEVER buy

If you want your money and time to be valued and saved, please do not buy anything from here. The SaniDirect Almere Employees behaves very nice over phone and Face to face but once the order is placed and you have paid your valued money, you are only responsible. The vendors, SaniDirect has for installation are not well expert and only they know how to fix it. They never clean the mess after the work is done, never answers your questions, never sees the roadmap for your work. The SaniDirect is focused on Business not the customer satisfaction. I am really warning everyone, do not buy any items or though if you purchased , do not take their installation services. My work is still pending after 2.5 months.

V

vikas

05-05-2023

0

Complete badkamer kopen inclusief tegels

Vandaag bij Sanidirect Den Haag geweest voor het uitkiezen van een badkamer. Aantal punten die niet kloppen: 1. Volgens verkoopster kan er niet getegeld worden omdat we vloerverwarming in de badkamer hebben liggen. Hierop ontstond er een discussie. Ze haalde een ervaren collega bij die verstand heeft van tegelen en die vertelde dat er alleen bij de douche gedeelte geen vloerverwarming is aangelegd maar kan gewoon getegeld worden.De verkoopster praatte ineens met haar collega mee! 2. Uiteindelijke bedrag was hoger dan onze budget, verteld dat ik de offerte ga vergelijken met de andere offertes die ik heb. Hierop antwoorde ze resoluut: Dat kan je niet vergelijken. Ik wilde uitleggen dat ik bij de concurrenten exact hetzelfe had gedaan maar ze gaf mij geen ruimte om te reageren. 3. Ze vertelde dat er een wachttijd zit op de spullen en dat we snel moesten zijn met bestellen. Ze kon alvast een order maken en zodra we het wisten wanneer de aannemer zou beginnen, wij het door moesten geven. Er werd druk op ons uitgeoefend maar hier waren wij totaal niet gevoelig voor. 3. Totale prijs van de complete badkamer en toilet inclusief tegels was 9000. Ze vertelde dat het echt de laagste prijs was, want normaal is dit 13000 nu 9000. Ze werken met een programma die de uiterste bodemprijs uitrekend. Ze vroeg of ze ons kon feliciteren met ONZE nieuw badkamer. Ik zei: We gaan thuis rustig nadenken en de verschillende offertes(prijs en producten) vergelijken en een keuze maken wat voor ons goed voelt. Wat schets mijn verbazing, ze vertelde dat we nog eens 10% korting van het totale bedrag konden krijgen maar we moesten wel vandaag beslissen!!! Dit voelde zo slecht aan,want eerst kon er niks van de prijs af maar wanneer je niet hapt proberen ze je toch te lokken met een zogenaamde korting. Kortom, ga goed voorbereid, weet wat je wilt en blijf erbij, wijk niet af van je budget, geloof niet in extra kortingen ga voor wat jij mooi vind en wanneer bedrag hoger uitvalt maak keuzes, wat vind je belangrijk. Spreek van te voren met je partner wat jullie beide mooi vinden en waar je in zou kunnen schuiven. Hierdoor krijgt de verkoper of verkoopster geen kans om jullie tegen elkaar uit te spelen. SANIDIRECT raadt ik niet aan.

R

Rafsan Madjoe

04-12-2022

0

Sanitair

Verkooptraject verliep redelijk vlot. Helaas bleek na levering dat eea is fout gegaan; -9 pakken tegels teveel. Sanidirect wol deze niet terugnemen terwijl zij dit verkeerd hebben berekend; Toiletpotten bleken te groot voor tolietruimtes. Ook hier had de verkoopster op moeten letten, ze had namelijk de juiste afmetingen van de ruimtes; -toiletpotten om bovengenoemde reden omgeruild voor compactere versie. Helaas bleken de de toiletbrillen kapot. Wij kwamen daar 1 dag te laat achter, we hadden dit binnen 5 werkdagen moeten aangeven. De klantenservice gaf anderhalve week (!) na onze melding hiervan aan dat ze om die reden de toiletbrillen niet meer kosteloos omruilen. -Stoppen van de wastafels blijken incompleet. We hebben dit inmiddels maar laten zitten gezien de zeer klantonvriendelijke benadering van Sanidirect. Al met al is dit een zeer teleurstellende ervaring. Ik beveel Sanidirect absoluut niet aan. De expertise van de verkopers is ver onder de maat en van een klantenservice is totaal geen sprake.

K

Kirsten

12-10-2022

0

een toilet

Wij hebben hele slechte ervaringen met Sanidirect Leeuwarden. wij hadden de goede maten door gegeven, maar niks bleek te passen toen het er werd ingezet. De eigenaar gaf wel toe dat het fout was berekend, maar in de kleine lettertje stond dat er niks werd teruggenomen. maar dat hij nam wat terug omdat hij zo goed was. dit hebben we maar gedaan. daarna klopte de tegels niet, tot 4 keer toe tegels bijbesteld, iedere keer de verkeerde kleur. kostte weer extra geld. en ze gaven de tegelzetters de schuld, terwijl die mannen geweldig goed werk hebben geleverd. En dus ook iedere keer bij ons aan het werk moesten. Nu heb ik dus een toilet die niet helemaal naar onze zin in. Maar we moeten het hier meedoen omdat ik geen geld heb voor een nieuwe. Maar koop dus nooit bij SaniDirect Leeuwarden en lees goed de kleine lettertje voordat je ondertekent

J

Jolanda

03-10-2022

0

Badkamer

Heel vriendelijke service in de winkel (want toen moesten ze nog verkopen). Maar eenmaal verkocht was de klantgerichtheid verdwenen. Er ging iets mis met de levering en toen gaven ze geheel niet thuis in het oplossen ervan. Alle oplossingen kwamen bij ons als klant te liggen omdat wij 'niet hadden gecontroleerd of alles wel klopte'. Handige manier om de verantwoordelijkheid van correcte levering bij de klant neer te leggen. Dan zou je denken, ze doen hun beste om eea op te lossen. Maar nee, we moesten niet alleen de kosten dragen, ze zijn nog te belabberd om het correcte meubel af te leveren en dreigen met incasso kosten als we het niet komen ophalen. Wat een waardeloos bedrijf. Als je zo je winst moet verdienen..

V

Valerie

11-07-2022

0

Badkamer

Pas op bij het maken van de offerte je krijgt een totaal bedrag maar als het dan zelf gaat narekenen door de onderdelen zelf te bestellen kom je een stuk lager uit. Garantie niet dus. Een gehele badkamer gekocht bij sanidirect. Maar toen er binnen een half jaar bleek dat er bij een van de zwarte kranen een stukje was afgebladderd van een van de kranen werd doodleuk verteld dat het kwam door verkeerd gebruik van schoonmaakmiddelen of stoot schade. En dat van te voren was verteld in de winkel dat het bij zwarte kranen mogelijk is dat dit kon gebeuren. Dan had ik ook zwarte kranen gekocht. Ik kon als coulance de kraan opnieuw bestellen tegen de helft van het geld als coulance.

J

J.A.

05-06-2022

0

Koop NIET bij Sanidirect LEEUWARDEN

Ga NIET naar Sanidirect LEEUWARDEN. Teken niet, hij liegt alles bij elkaar! De eigenaar vertelde dat alles anders kon wat je uit had gezocht in de winkel kon totdat je het echt besteld. Lang verhaal kort, wij wilden een aantal dingen eraf in verband met een andere indeling van de badkamer. Hij kwam met een hogere prijs uit dan de voorgaande. En dreigde met of 30% van de oorspronkelijke aankoopsom betalen en dan krijg je niks of akkoord gaan met zijn nieuwe bedrag. Prima als het in verhouding aangepast wordt, maar als je meer moet betalen voor minder spullen, dat klopt niet. Ook hebben we hem gewezen op foutieve prijzen die hij geeft. Zo hebben we 3x een andere prijs van hem gekregen voor het zelfde product. Als je vervolgens tegen hem zegt dat het vertrouwen wat weg gaat hierdoor, krijg je een sneer en zegt hij dat de prijzen op de site niet kloppen en dat ik, de klant, de reden ben dat hij zijn werk niet leuk vindt. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Dit vertaalt zich later verder in de volgende pesterijen: Bij levering bleken 2 pakken tegels beschadigd te zijn, hier hebben we gelijk melding van gemaakt. Maar Sanidirect Leeuwarden heeft pas 1,5 week later melding gedaan bij het hoofdkantoor en daardoor hadden wij het niet op tijd voor de tegelzetter. Witte tegels bleek hij te te weinig van te hebben besteld, we moesten nog 1 pak. Hij zei dat deze pas over 5 weken geleverd konden worden. Wij hebben Sanidirect Sneek gebeld en deze heeft ons heel goed geholpen. Voor maar 1 pak heeft hij zijn best gedaan en 2 dagen later hadden we het in huis.

M

Marieke

15-05-2022

0

Badmeubels

Contact met de vestiging erg prettig en goed geholpen dus daar geen klachten en ook het eerder laten leveren van de inbouwdelen ging goed en was men zeer behulpzaam. Eén van de wandkasten bleek echter niet goed bij montage en toen begonnen de problemen. Beoordeling of deze omgeruild kon worden heeft 7 weken geduurd en vele berichten gekost. Op het verzoek om hoe dan ook vast een nieuwe wandkast te bestellen (ongeacht of deze vergoed zou worden) is telkens niet gereageerd waardoor we na de 7 weken beoordelingstijd nog eens 7 weken kunnen wachten op de vervangende kast. Op de vraag waarom niet direct besteld is, wordt simpelweg geen antwoord gegeven.

R

Robert

22-02-2022

0

Badkamer en Aannemer gia Sanidirect

Hele slechte aannemer geleverd en totaal geen begrip of assistentie. Lekkage na lekkage vanaf de verbouwing tot heden 6 weken verder, geen lekkage bron kunnen vinden wel douche tegels afgebroken. Slechte bedrijf .

S

Su

13-10-2021

0

compleet badkamer

lees dit goed voordat iets bij Sanidirect koopt. als alles goed is dan is dit een goed bedrijf.... in juli 2020 heb ik een badkamer besteld met alles erop en eraan. 1e een offerte laten maken. Toen keek ik bij Saniweb en de onderdelen waren daar bijna 800 euro goedkoper. Medewerker van Saniweb hiermee geconfronteerd en toen ging het bedrag eraf. MMm als ik niet had gekeken, was ik 800 euro kwijt geraakt van de 6600 euro totaal. OK. In augustus 2020 werd alles geleverd en ik kon in Waalwijk de producten ophalen. Het waren 2 grote ladingen op zo'n wielenwagen. Medewerker zei tegen mij dat hij alles had gecheckt en dat alles in orde was. Ik wilde alles stuk voor stuk checken maar hij zei tegen mij dat hij er geen tijd voor had. (ik kon het inderdaad zien dat hij daar ontzettend druk mee had, ik denk te weinig personeel) en hij zei dat als er iets niet in orde was thuis, ik dit kon aangeven. Ik controleerde alle goederen die op de lijst stonden en het klopte op het eerste ogenblijk wel. Alle goederen werden geleverd die op de lijst stonden. In september begon ik met mijn grote verbouwing. Toen wij met onze badkamer aan de slag gingen, bleek dat de strips van de douchewanden alsmede de handvaten niet in de verpakking zaten van de douchewanden. Ik belde Sanidirect op. De medewerker zei tegen mij dat ik dit maar beter gelijk had moeten controleren. Ik antwoorden haar dat ik er vanuit ging dat de goederen die vermeld waren er compleet in de verpakking zaten. Toen kreeg ik te horen dat de handvaten en strippen niet in de verpakking zouden zijn maar apart werden geleverd. Ik zei tegen haar dat ik het niet kon checken want deze stonden er ook niet op de lijst. Ik zei als de handvaten en strips op de lijst hadden gestaan dan had ik ontdekt dat deze niet bijgeleverd waren, bovendien wat moest ik met extra handvaten en strips? langverhaal kort te maken de medewerker wilde geen kant op. Als laatste hoop op medewerking vroeg ik aan haar of het mogelijk was dat ze op de computer keek bij de voorraad. want dan had jij op de schappen een extra setje van handvaten en strip opgemerkt, niet dan?? . Medewerker wilde dat niet doen waarna ik een compleet setje kon aanschaffen van handvaten en strips. casus nr 2: vorige maand ging de thermostaat van de "hang"radiator kapot. Ik belde Sanidirect op en de medewerker zei dat ik het zelf moest demonteren en als het onderdeel geleverd werd, ik dat zelf er op moest zetten. Ik zei tegen haar maar dat klopt niet. Het onderdeel dat op de radiator is gemonteerd is is onderdeel van de radiator en dient m.i. A of de radiator compleet vervangen te worden of B) de thermostaat door hen of het bedrijf waar het onderdeel vandaan komt, vervangen te worden, zonder dat ik bemoeienis er mee moet hebben. Dat had ik dus mis, Ze vonden het (volgens de regels) van niet. Met wat tips van een installateur heb ik het zelf erop gezet. Nou ja ik ben een beetje handig maar als je niet handig er in bent, wat dan? Ik vind het een hele vreemde manier om klanten zo af te wimpelen en zeer klant onvriendelijk . Als jij niet handig bent, dan kost het je wel geld om iemand te laten komen. Conclusie en advies: wil je wat bij Sanidirect kopen, vergelijk 1e de prijzen ook met Saniweb, en dan onderhandelen. en als je producten ophaalt, kijk goed meteen in de verpakking of er alles in zit. Doe dat daar bij het magazijn als je dat ophaalt en als hun thuis afleveren, doe maar gewoon thuis op je gemak. want doe je hen een plezier om dat sneller te maken, dan kun jij straks problemen verwachten. nogmaals als alles goed gaat hoeft dat niet te gebeuren. Maar ja een goed bedrijf zie je niet alleen als alles goed verloopt, je ziet dat wel als het mis gaat, dan zie je pas hoe je als klant wordt geholpen en de goede service die het bedrijf levert! het gaat mij niet om het geld, maar ik voel me compleet belazerd en als klant staat je weerloos tegen zulke gedragingen van mensen. Beoordeel het maar zelf hoe je het zou vinden. Ik moet wel een goed punt geven aan de medewerkster Diana van de filiaal in Eindhoven. ik werd door haar goed geholpen en heeft ze mij een goed advies gegeven. Over de klacht valt het haar niets te verwijten. eerlijk is eerlijk!

G

Giovanni Barbarino

14-08-2021

0

2 toillets en complete badkamer

Zeer goede advisering. Echter de klantenservice begint bij de fout ligt bij de klant , zelfs als de tegels 29,5 zijn in plaats van 30 cm. Dit dient op zijn minst op de verpakking gemeld te worden . Nee de klant moet maar meten .... klant jij bent fout Nooit meer

J

Jean van der Kolk

22-05-2021

0

Bad met toebehoren

Kennelijk moet je van dit bedrijf meteen alle onderdelen van je bad controleren. Als je bij het plaatsen van het bad een beschadiging ontdekt op de stop (in mijn geval) sta je bij dit bedrijf in de kou. Bij het aangeven krijg je gelijk een prachtig stukje "wettelijk" proza op je bord met de mededeling dat je dat binnen 5 werkdagen na ontvangst had moeten melden, maar dat ze wel zo vriendelijk willen zijn tegen betaling een nieuwe voor je te bestellen. Zo gaan ze dus met een productiefout om. Absoluut niet klantgericht en eerlijk gezegd azijnzeikers, welk bedrijf maakt zich nou druk over het vervangen van een stop van 12 euro als je er een heel bad hebt besteld en meer dan 500 euro hebt uitgegeven.

L

Lou Nauta

14-01-2021

0