4

2

4

2

0%

Saake-shop

Houd je ervan om foto’s te maken? Dan ben je natuurlijk opzoek naar alles wat je daarbij kan helpen. Je zou eens kunnen kijken bij Saake-shop.nl. Maar wat voor een kwaliteit camera’s zullen ze verkopen? Zal die microfoon nou wel zo duidelijk zijn en goed geluid geven? Hoe stevig zullen die statieven nou in werkelijkheid zijn? Zullen hun flitsers en verlichting je foto’s niet overbelichten? Zal het lang duren voor de nieuwe accu voor je camera wordt bezorgd door de bezorgservice van Saake-shop.nl? En hoe zal de klantenservice van Saake-shop.nl ermee omgaan als het filmen of foto’s maken toch niet helemaal wil lukken zoals zou moeten? Alleen mensen die al werken met een camera of camera-accessoires van Saake-shop.nl kunnen je hierover inlichten. Lees hun reviews om een aardige indruk van Saake-shop.nl te krijgen. Hun beoordelingen, cijfers ervaringen en meningen kunnen je laten zien wat je nou echt van Saake-shop.nl kunt verwachten.

Over Saake-shop.nl

Saake-shop.nl is een online shop voor elektronica. Ze bieden echter niet zomaar allerlei soorten elektronica aan maar richten zich vooral op videocamera’s, fotocamera’s en filmcamera’s. Je vind er dus alles om nog betere foto’s of video’s te maken. Wie weet wil je wel wat mooie vakantiefoto’s of wil je een promotiefilmpje in elkaar zetten. Ook voor fotoshoots zijn de accessoires uitermate geschikt. Zo kan een camera niet zonder een goede accu. Zonder goede accu is hij immers zo leeg. Er zijn zowel interne als externe accu’s te krijgen. Ook opladers en powerbanks zijn te verkrijgen zodat jouw camera altijd even van wat extra stroom kunt voorzien. Als je je camera vaak met je meeneemt wil je die natuurlijk wel goed beschermen. Daar heeft Saake-shop.nl dus wat bescherming voor. Zelfs rugtassen, riemen, draagsystemen, rugzakken en andere tassen zijn speciaal voor jouw camera te vinden. dan nog het maken van foto’s zelf. Daarvoor heeft Saake-shop.nl ook een aantal handige dingen. Denk hierbij aan filters, flitsers en verlichting. In het geval van een videocamera mag een goede microfoon natuurlijk niet ontbreken. Verder heeft Saake-shop.nl nog kabels, geheugenkaarten, verrekijkers, spotting scopes, GPS Geo, sliders, stabalisers, MiniDisk accu;s en nog veel meer. Sommige van de producten die Saake-shop.nl verkoopt zijn ook geschikt voor je mobiele telefoon en smartphone.

Diensten van Saake-shop.nl

De camera-accessoires van Saake-shop.nl kunnen via hun website worden besteld. De bezorgservice van Saake-shop.nl pakt de microfoon of flitser dan netjes in en stuurt hem jouw richting op. Ook is er een Saake-shop.nl klantenservice die de juiste filter kan adviseren of een vraag kan beantwoorden.

Klachten, Complimenten en Tips voor Saake-shop.nl

Heb je ooit eerder een geheugenkaart gekocht bij Saake-shop.nl? Wat je aankoop ook was, wij horen graag wat jouw ervaring met deze camerawinkel nou echt was. Hoe lang gaan die accu’s nou eigenlijk mee? Kon je met de flitser of filter betere foto’s maken met je fotocamera? Duurde het lang voor je nieuwe cameratas werd bezorgd? En wat voor een klantenservice verleent Saake-shop.nl als je ze om hulp wilt vragen? Schrijf je eigen Saake-shop.nl review en laat ons weten hoe jij echt over deze camerawinkel denkt.

10

Usb stick

Ze claimen op hun website voor 18.00u besteld volgende dag verzonden. Dat is niet zo. Vervolgens als je ze daarop aanspreekt krijg je een bitchy antwoord van ene Ilona die claimt dat dat niet zo is maar dat er al een mail is verstuurd met wanneer ik e.e.a krijg opgestuurd. Ook dit is een leugen 4 dagen verder geen product en geen e-mail. Spreek je ze daarop aan annuleert dezelfde Ilona doodleuk je bestelling. Ik zou zeggen geen zaken doen met deze mensen. Ze liegen en zijn onbeschoft. Nu afwachten wanneer het geld terug op mijn rekening staat zal ook wel een aantal dagen duren. Ach ja kan er altijd nog een advocaat opzetten dit kan echt niet....

Patrick

06-04-2023