Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Heb je altijd al een eigen poster willen laten maken? Zou je jouw stad wel op een poster willen zien staan? Wellicht is Printmijnstad dan een interessante optie voor jou. Bekijk op deze pagina welke ervaringen er bij Printmijnstad bekend zijn.
Bij Printmijnstad kun je een eigen poster laten ontwikkelen. Volgens het bedrijf zal de poster uiteindelijk uniek en naar jouw wens zijn. Deze organisatie is opgestart door Dennis en Mark. Deze twee ondernemers omschrijven zichzelf als twee enthousiaste Groningers. De twee initiatiefnemers leerden elkaar kennen tijdens een Startup weekend in 2016. Er ontstond binnen afzienbare tijd al een leuke samenwerking. In 2017 startten zij de website Printmijnstad.nl op waar persoonlijkheid en kwaliteit centraal staan. Een afbeelding van je geliefde stad is volgens dit bedrijf een mooie toevoeging aan je interieur. Posters kunnen overal hangen. Ze zorgen ervoor dat jouw favoriete stad te allen tijde vlakbij jou te bezichtigen is. Je kan hier ook puzzels en muurcirkels laten ontwikkelen. Alles wat je hier besteld kun je natuurlijk ook cadeau geven. Alle plaatsen die er wereldwijd bestaan kun je op een kaart/poster laten zetten. Er wordt aangegeven dat kwaliteit hier hoog in het vaandel staat. De producten worden volgens het bedrijf gemaakt van kwalitatief hoogwaardig en duurzaam papier.
Een bestelling is binnen een aantal stappen gerealiseerd. Betalen kan via uiteenlopende betaalmethodes. Zo kan je onder andere betalen via iDEAL, creditcard, PayPal, SOFORT Banking, Apple Pay en Giropay. Alle manieren om te betalen staan beschreven op de site van dit bedrijf. Het is mogelijk om meerdere aantallen te bestellen. Je bestelling zal gemiddeld tussen de twee en vier werkdagen bij je afgeleverd worden. Je kan ook voor een spoedproductie kiezen. Hiervoor dien je een kleine meerprijs te betalen. Voor 16:00 uur bestellen houdt in dat je poster dezelfde werkdag nog verwerkt wordt. Na dit tijdstip start het verwerkingsproces de volgende dag. Als je niet tevreden bent met een bestelling kan je mailen naar help@printmijnstad.nl. Mocht je een product met schade hebben ontvangen zal er gezocht worden naar een passende oplossing.
Het kan voorkomen dat je ergens een klacht over hebt. In deze situaties is het goed om te weten dat er een klachtenprocedure van kracht is. Zowel het bedrijf als de besteller zullen zich bij een klacht daaraan moeten houden. De deadline om een klacht in te dienen is vastgesteld op 7 dagen. Je zal een klacht goed en duidelijk moeten omschrijven. Het verzoek is om dit te doen direct nadat je de gebreken hebt geconstateerd. Het bedrijf laat weten klachten binnen 14 dagen te beantwoorden. De termijn gaat in op het moment dat de klacht is ingediend. Het kan voorkomen dat een klacht een langere verwerkingstijd nodig heeft. Mocht dit zo zijn zal de klant hiervan op de hoogte worden gebracht. Je ontvangt dan een indicatie van wanneer je een antwoord kan verwachten. Mocht de ondernemer vinden dat de klacht gegrond is, zal het product gratis vervangen of gerepareerd worden.
Heb je weleens een poster laten maken bij Printmijnstad? Dan zijn we reuze benieuwd naar je ervaringen. Ben je content met het product dat je hebt ontvangen? Ga je in de toekomst vaker iets bij Printmijnstad bestellen? We stellen het op prijs als je jouw ervaringen bij dit bedrijf deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!