Primera

6.3

Bestellen

6.3

Service

6.8

Prijs

6.7

Levering

83.3%

Zou hier weer kopen

Primera

Wat anderen zeggen over dit bedrijf? Je zou het ook echt moeten lezen, nog voordat je een aankoopbeslissing gaat doen. Het kopen van een product bij een nieuw bedrijf moet je natuurlijk niet zo maar doen. Veel mensen doen het ook niet direct. Het is goed om eerst de meningen en beoordelingen van anderen te bekijken. Het is dan mogelijk om sneller tot de juiste conclusie te komen. Op NederlandReview is het mogelijk om de beoordelingen van vele bedrijven te lezen van nog meer consumenten en ondernemers. 


Over Primera

Het bedrijf is in 1991 opgericht en het is een landelijke keten. Het is een keten van en voor zelfstandige ondernemers. Het is een coƶperatie waarbij men samen sterk staat. De samenwerking heeft een zeer grote keten opgeleverd van bijna 500 ondernemers en winkels in de tabak en gemak branche. Je treft er een professioneel dienstenpakket aan. Het hoofdkantoor ondersteunt de ondernemers met tal van zaken. 




De klanten gaan graag naar hun vertrouwde winkel om zo hun producten te kopen. Dagbladen, kranten, staatsloten, lotto, kraskaarten, beltegoed, cadeaukaarten, pennen, brieven, tickets, inkt, boeken en tijdschriften plus wenskaarten. Er is een ruim assortiment.  


Diensten van Primera

Dagbladen, kranten, staatsloten, lotto, kraskaarten, beltegoed, cadeaukaarten, pennen, brieven, tickets, inkt, boeken en tijdschriften plus wenskaarten. Er is een ruim assortiment. Het beste is het om zelf een kijkje te gaan nemen bij hun om zo te zien wat er allemaal aangeboden wordt. Het is heerlijk om te zien wat er allemaal kan. Ontdek het zelf. 


Wie kent Primera eigenlijk niet? Met hun ruime netwerk van bedrijven is het mogelijk om een uitstekende organisatie te krijgen voor het geheel. Het is heerlijk om te zien hoe je alles kunt vinden wat je eigenlijk nodig hebt. In veel dorpen en steden is het ook een ontmoetingsplek van mensen om even bij te praten. Vooral ouderen komen er graag en natuurlijk ook de jongere mensen om een tijdschrift of kaart te kopen. Het is een geweldig bedrijf. 


Klachten, complimenten en tips voor jou over Primera

Een goede klachtenafhandeling is goud waard. Het helpt een bedrijf om tevreden klanten te krijgen en te behouden. Het kan ze zelfs helpen aan klanten voor het leven. Ook is het zo, dat de klanten met een klacht een ambassadeur worden voor hun. Door een klacht goed af te handelen is het mogelijk om deze kansen te krijgen. Deze organisatie heeft het goed begrepen. Ook complimenten weten ze dankbaar in ontvangst te nemen trouwens. 


Wat zijn jouw ervaringen over Primera?

Het is ongekend om te zien, hoe ook jij jouw mening kunt delen over Primera. Het is heerlijk om natuurlijk je stem te laten horen. NederlandReview.nl geeft je graag een podium om jouw mening en oordeel te geven over een bedrijf of organisatie. Hiermee is het mogelijk om anderen te helpen. 


Lees hier de reviews van echte klanten die iets bij Primera bestelden, online in de webshop of in de winkel! Hoe is de service, kwaliteit, prijs hier?

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zoā€™n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (12)

Cadeaukaart

Ik moest een kadokaart hebben voor een verjaardagsfeestje. Deze op zaterdagonline besteld voor een feestje zondag. Echter kreeg ik geen email met de code, dus kon ik deze niet geven. Heb ik een nieuwe gekocht en een email gestuurd dat ik de bestelling wou annuleren omdat er niet geleverd is wat ik besteld heb. Overal op de site staat dat het direct, snel, binnen 30 seconden zou moeten zijn. Uiteindelijk krijg ik maandag de code in mijn email en de klantenservice geeft aan dat er een storing was en helaas pindakaas voor mij, geen geld terug ondanks mijn verhaal.. zeer slechte ervaring en ik zou zeker niet adviseren om hier ooit online kaarten te kopen, aangezien je dus niet weet of hij direct of pas na 2-3 dagen binnenkomt.

J

Jarek van Houten

13-06-2023

0

PS tegoed

Zeer slechte service, PS tegoed kado gekregen van oudere kennis. Bij aankoop geen informatie gegeven over de aparte activeringscode waardoor deze er niet bij kado word gedaan en de PS kaarten nutteloos zijn. Met aankoopbon langs de winkel maar de winkelier wil niet naar een oplossing zoeken. Eindstand 20euro uitgegeven bij primera en 0 euro tegoed krijgen Zeer slechte service, treurig

P

Patrick

08-01-2022

0

Woezel en pipboek

3 x verstuurd door hun 3 x niet aangekomen 3 x gebeld en een lul verhaal Ik zou er niets bestellen Schijnt nogal moeilijk te zijn . Ze weten van elkaar niet wat ze doen daar. Primara grote min

S

Seed

17-12-2021

0

Parfum

De parfum is goed de klantvriendelijkheid kan wel wat beter

R

Ria

05-04-2021

0

Post

Primera Waterlooplein Amsterdam: Ik ben gekomen om te vrezen met behulp van de diensten van deze Primera locatie. Het is de dichtstbijzijnde NL Post outlet voor mij, maar ik probeer elders te gaan vanwege de arrogantie en onverschilligheid van de mannelijke klerk die er al jaren is en zijn houding is nooit veranderd. Hij kan worden knowledgable en efficiƫnt, maar zijn koude opmerkingen aan klanten en overmoed zijn vreselijk irritant en beledigend. Het is jammer voor Primera om zo'n medewerker of vertegenwoordiger van de organisatie te hebben. Na een bezoek aan de winkel vandaag, verliet ik weer boos en hebben genoeg gehad. Het zou goed zijn voor Primera om te spreken met deze werknemer, hem helpen zijn slechte en koude houding aan te passen, misschien bieden hem een cursus in klantenservice, of berisping hem voor zijn gebrek aan respect voor klanten en opmerkingen.

C

CentrumNM

19-11-2020

0

Spotify cadeau card (online aankoop)

De card verzilveren werkte niet; geen code werd verstuurd. De systemen van Primera halen ontvanger en afzender ook nog eens door elkaar. Diverse contacten met de klantenservice hadden geen resultaat. Klantenservice niet bereikbaar in het weekend.

A

A Zielhuis

28-06-2020

0

Online bestellen Primera

Tegenwoordig bestel ik veel online, zelfs bij de Primera. Dat is tot nu toe telkens goed gegaan, postbode komt op het afgesproken tijdstip. Ik ben tegenwoordig slecht ter been, daarom is het voor mij een goede service om het thuis te laten bezorgen.

B

Bert Pache

16-03-2017

0

Leuke winkel

Een van mijn favoriete winkels in het straatbeeld. Altijd vriendelijk, altijd gezellig. Ze hebben er altijd veel bladen, ik laat mijn dochters soms ieder iets uitzoeken. Prettige winkel waar ik persoonlijk graag kom!

G

George Hoss

13-02-2017

0

al jaren bij de primera

kom al jaren bij de primera altijd keurig geholpen hier en ze hebben alles wat ze moeten hebben

B

Bert Vergeer

09-01-2017

0

Website en winkel keurige service

Zowel via de website als in de winkel altijd keurige service gekregen bij Primera. Mijn kerstkaarten en kerstzegels hier besteld en dat was keurig op tijd in huis. En ook weer weggestuurd.

E

Edwin de Soete

02-01-2017

0

Topwinkel!

Primera is wat mij betreft een toppertje. Verstuur altijd mijn post en pakketjes vanaf de Primera en neem dan vaak ook een tijdschriftje of een of andere aanbieding mee. Personeel altijd vriendelijk.

J

Janko Koters

22-12-2016

0

Bekende keten, goede service

Primera is in veel verschillende plaatsen te vinden en dat maakt ook dat veel mensen er vast wel bekend mee zijn. Ik ga er zelf altijd heen om staatsloten te kopen. Ook wanneer ik kantoorbenodigdheden kan gebruiken of op zoek ben naar een leuk boek of tijdschrift weet ik de Primera bij ons in de stad wel te vinden. De prijzen zijn conform de markt. Vind het maar niks om de boel op internet te bestellen, want ben bang dat ik het niet geleverd krijg. Wanneer ik naar de Primera ga, weet ik in ieder geval zeker dat ik het product krijg als ik ervoor betaal.

J

Julian Nikkel

14-12-2016

0