Praxis
Alle reviewsPraxis
Alle reviews (242)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Laminaat
Wat ben ik geweldig geholpen door Maikel van Praxis Hoorn! Hij heeft de zware pakketten laminaat uit de stelling gehaald en in mijn auto geladen! Wat een service! Dank je wel!
Drama levering
Wat een drama! Ik heb 11 dagen geleden online een bestelling geplaatst (2393649095) en elke keer wordt de leverdag weer verschuiven. nu staat er zelfs online dat de levering weer niet bekent is. Bel ik net met Praxis geven ze doodleuk aan dat mijn order van meerdere locaties moet komen en het dus nog wel een paar dagen kan duren. We zijn inmiddels 11 dagen verder en er wordt doodleuk verteld dat het nog wel een paar dagen kan duren. Meneer wanneer dan precies? vroeg ik. Tja, dat kan ik u niet zeggen. Hierover wordt niets aangegeven bij het bestellen!! Dat jullie alles van verschillende locaties halen wordt nu mijn probleem. Wat een verschrikkelijke service!! Hopelijk komt het snel binnen.
Fruitboompjes
Bij de Praxis Deventer een aanschaf gedaan. Vooraf afgesproken dat deze bezorgd zou worden. Hiervoor een vrije dag moeten opnemen vanwege bezorging tussen 9:00 en 18:00. Op de dag van de bezorging werd ik in de middag gebeld dat bezorging bij nader inzien niet mogelijk was (fout van de verkoper) en of ik mogelijkheden had deze zelf op te halen. Deze mogelijkheden had ik niet en heb ook niet het fysiek om dit in mijn eentje dit te doen. Kon geld terug krijgen. Dat ik hiervoor een vrije dag ben kwijtgeraakt boeit blijkbaar niet want excuses zijn niet gemaakt. Een eerlijk alternatief of compensatie passend bij de situatie is niet geboden. Slechte afhandeling en veplaatsing in de klant! Hier kom ik niet meer terug
Kunstgras gekocht
Er stond bij het kunstgras borden met korting erop
Nu komen wij niet zo heel vaak in deze winkel in veenendaal
Dus wisten ook niet dat de korting via de app gaat
Dus die hadden wij niet
Dus wij bij de caissière de prijs klop niet er is een korting
Er stond nog een collega bij want ze stonden te praten toen wij eraan kwamen
Caissière uitgelegd dat de korting via de app ging
Was voor ons wel een teleurstelling omdat wij uit moeten kijken met ons geld
En dit was wel een fikse korting
Mijn man zei nog staat er zeker onder in het klein eronder we hebben niets gelezen
Haar collega bemoeide zich er ook mee en zei op een toon
Het staat er wel dat het met de app is
Ik vond ze tegen brutaal aan
Deze meisjes mogen wel eens een cursus volgen
Hoe ga ik om met de klanten
Wij zijn hele makkelijk mensen en dit zal ik ook nooit snel door geven
Maar kom je er een keer dan weinig respect behandeld worden
Spreek ook uit ervaring als 30 jaar verkoopster
Helaas komen wij hier niet zo snel meer
Mvg van amersfoortasics gel-contend 7 dames
2 maanden geleden hardloopschoenen gekocht bij de Perry, helaas gat erin aan de voorkant.
Zowel in de winkel belachelijke redenen, waarschijnlijk er teveel mee gelopen ipv gerend..!
Online klacht ingediend en daar kunnen ze er helaas niks mee omdat het geen online aankoop was... terwijl er op de site iets anders staat.
Echt GEEN service, ze hebben weer een klant verloren!Plantenbak lutrabox
Een half jaar geleden heb ik via Praxis van Lutrabox plantenbakken gekocht. Bij elkaar was ik bijna 500 euro kwijt. Na enkele dagen gingen de bakken al heel bol staan en een half jaar stonden de planken helemaal uit elkaar. Wederom Praxis gebeld. De leverancier van Lutrabox zegt dat Praxis op hun website had moeten zetten dat je deze bakken niet volledig met zand kan vullen. Dit zijn meer afscheidingsbakken. Ik heb wederom Praxis gemaild dat zij dit niet op hun website hebben neergezet. Ik had deze bakken nooit gekocht als je er geen planten in kunt zetten. Praxis zegt dat de leverancier zegt dat de instructie niet is opgevolgd dus de bakken worden niet vergoed. Ik heb meerdere malen gezegd dat deze instructie niet op de Website van Praxis staat vermeld dus dat Praxis aansprakelijk is. Praxis wil niet met een oplossing komen ondanks dat zij niet op hun website hebben gemeld dat deze bakken niet gevuld kunnen worden met zand. Echt schandalig!!!
Laminaat
Ik heb laminaat gekocht bij de Praxis en thuis laten bezorgen. Bij de Praxis af gesproken dat we het laminaat ten alle tijde mochten retourneren als het laminaat maar in originele verpakking zit. Wij hebben expres te veel besteld omdat we misschien niet alleen de beneden verdieping maar ook de boven verdieping wouden doen en de kans bestond dat hij dan niet meer op voorraad was. Helaas blijkt na een jaar dat de vloer los laat en wouden we de rest van de vloer retour doen. Wij konden niet alles houden in de auto dus hadden we een gedeelte retour gedaan. Nu weer een tijdje later wouden we alles terug brengen en nu word er gezegd dat het niet kan omdat de datum verlopen is om te terug te brengen ondanks wij op het momenten van kopen het nadrukkelijk hadden gevraagd en dat het allemaal geen probleem was en het eerder ook gewoon kon. Zit ik nu met allemaal pakken laminaat wat ik niet ga gebruiken omdat het niet in elkaar blijft en ik niet retour mag doen. Fijn hoor Praxis ! Nooit meer bij Praxis.
plank op maat
Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit. Plank op maat laten zagen. 29.65 verzendkosten. Bij het maken van de leveringsafspraak met TSN groen blijkt dat ik nog eens 7 euro extra verzendkosten moet betalen. Daar ga ik niet mee akkoord. Na heel veel gesteggel, waarbij Praxis aangeeft dat ze geen contact kunnen krijgen met de 'partner' neemt TSN groen contact op voor een afspraak. Gratis maat met een tijdslot van 12 uur. Hele dag thuisgebleven maar langskomen ho maar, en geen afbericht.
Huren boels aanhangwagen
Vandaag waren we bij de praxis we kwamen om cellenblokken te kopen, we hadden er teveel dus we hadden een aanhangwagen nodig. Ik vroeg aan de medewerker van hebben jullie aanhangwagens, hij zegt tegen mij. ‘Ja die hebben we, de eerste twee uur is gratis voor u als u dit koopt’. Dus we dachten dat is mooi dan hoeven we niet 3 keer op en neer te rijden. Die medewerkers verteld helemaal niks over dat je praxis plus app nodig hebt ofz om het zo gratis te gebruiken. Hij zei alleen tegen ons ‘ja eerste 2 uur gratis’ dat is zo slecht uitgelegd. We gingen naar de kassa om het af te rekenen en om de boels aanhang wagen te huren. Bij de kassa vraag ik het nogmaals over de boels of het gratis is. Daar zeggen ze ook ‘ja eerste 2 uur is gratis’ toen dachten we ja dan is wel gratis. Ze verteld bij de kassa ook helemaal niks over een praxis plus app ofz. Borg was €175 euro die betalen we dan en krijgen we de bon. We laden alles in en gaan naar huis en laden we alles thuis uit en komen we terug. Het duurde max een 30 minuten. Aanhangwagen losgekoppeld mooi op zen plek zodat de medewerkers het niet meer hoeven te doen. Ik loop naar binnen om de borgsom terug te krijgen. Ik wacht bij de kassa en ze komt me helpen. Eindstand zegt ze opeens tegen mij je krijgt niet de hele borgsom terug. Ik vraag zo hoezo niet. Ze zegt je krijgt €145,96 terug, dus dat is ongeveer 29 euro minder. Ik zeg hoezo krijg ik niet de hele €175 euro terug, zegt de medewerker met een hele irritante stem waar ik al helemaal gek van werd ‘Omdat je de praxis plus appt niet hebt gescand’. Ik kijk haar aan en dacht van wat zeg jij allemaal. Ik zei tegen haar ik heb tegen jou gevraagd of het gratis was en ze zei ja. Alleen een borgsom betalen was genoeg zegt ze. Daarna zeg ik tegen haar je collega en jij hebben mij helemaal daar niks over verteld. Dat de praxis plus app gescand moest worden. Ze zegt ook nog zonder schaamte ‘ja dat klopt meneer’ toen dacht ik echt ze weet hoe je iemand gek kan maken. Daarna zegt tegen mij ‘ik kan niks meer voor u doen, je krijgt €145,96 terug en het is in het systeem gezet’. Ze keek mij aan en zei gelukkig wel dat ik hele tijd gelijk had, want dat had ik ook. Ik zeg tegen haar dit is heel erg slecht wat jullie nu aan het doen zijn. Zegt ze hele tijd ‘ja klopt, ik kan niks meer doen’. Ik ben iemand met veel geduld, maar alles heeft een grens. Ik zeg dit kan niet wat je doet en we praten zo 5 minuten door. Ze zegt ‘ja u heeft gelijk meneer, ik had het moeten zeggen, het is mijn fout dat het is gebeurd’ dit en dat. Alsof ik daar wat aan heb. Ze vraagt aan een mede collega of het nog mogelijk is na 5 minuten dat ik zeg dit is niet goed wat jullie doen. Die college is ook zo een absurd en zegt zonder na te denken ‘nee kan niet’. Ik bied haar ook nog de mogelijkheid aan dat ik effen snel een account aanmaak en ze dan zie scant. Ze zegt daar ook nee kan niet dit en dat. Na 10 minuten te praten met ze dacht ik ja laat maar zitten ze zijn allebei zo niet klantvriendelijk ze lieten lijken alsof ik er stond voor een klein probleempje. Ze hadden niet in de gaten wat ze deden en lieten lijken alsof ze heel snel van me af wouden. Ik kwam af en toe bij de praxis, maar nu kom ik er zeker nooit meer. Dit noem ik gewoon oplichten van mensen, ik kan er niks beters van maken. Hierbij waarschuw ik ook de klanten dat ze alles achterhouden en verwachten dat jij er zelf achter alles kan komen zonder dat je het idee hebt van wat er gaande is.
Hoe ze mij nog een klein beetje tevreden kunnen houden is dat ze dit zo snel mogelijk gaan oplossen en de overige 29 euro terug storten. (Ik hoop dat dit duidelijk is wat ik heb meegemaakt en heb uitgelegd. Dit wilt niemand mee maken en je word al gek als je eraan denkt. Ik hoop dit ook duidelijk word verteld aan de medewerkers die er werken, want dit is echt onacceptabel gedrag. Je kan iemand voor dit aanklagen bij de politie voor oplichting)Buitenkraan
Buitenkraan bij de praxis in Beverwijk gehaald. Na montage bleek deze te lekken. Kraanhuis uit elkaar gehaald, bleek een lasparel op de zitting te zitten. Terug naar de praxis om kraan te ruilen. Dit kon. De volgende dag weer naar de praxis, lag de kraan die ik heb teruggebracht weer gewoon in het schap. Praxis hoopt hiermee dat iemand de kraan koopt en deze niet komt terugbrengen, zodat zij toch de winst op de kraan te pakken hebben. Stelletje oplichters.
Aankoop laminaat en tuintafel
Praxis levert niet
op 5 januari een online bestelling geplaatst bij Praxis. er werd aangegeven dat de levertijd 1-4 dagen zou zijn. op 7 jan ontving ik een bericht dat de levering is vertraagd. bestelling wordt voorbereid en dat ik een track en trace code ontvang, zodra de bestelling is overgedragen aan de vervoerder. het is vandaag 20 januari en ik heb nog steeds niets ontvangen. ondanks herhaaldelijk contact met Praxis. ze willen een tegoed bon van € 10 euro geven voor het "ongemak". Deze dekt de lading niet. ik wil gewoon weten wanneer er bezorgd wordt. Praxis is instaat te verkopen,maar niet te leveren.Shower room
I should've read the review before purchasing anything here! The service is the worst!!! I bought the shower room and paid an extra delivery fee for it. The components were shipped and just left in front of my house on the huge wooden rack. I needed to bring all the components inside my house MYSELF!!! Also, I needed to get rid of the huge rack that they just left behind. The worst service ever! I bought furniture from other websites before and they provided a whole nicer experience! They're just being too careless and just care about money.
Retourneren
Ik heb laatst al een enorme klacht bij ze ingediend, waar enorm slecht op was gereageerd. Vandaag nog een nieuwe klacht. Dit is wat ik heb ingestuurd, dus het kan zijn dat het af en toe raar lijkt.
Ik wil een deel van mijn aankopen retourneren, waarvan op de website staat dat dat in alle filialen kan (screenshot is bijgevoegd). Dus ik ga naar een ander filiaal dan waar ik het heb gekocht, omdat dat dichter bij mijn huis is (die bij het Westerpark, straks nog belangrijk). Eenmaal daar krijg ik te horen dat het niet kan zonder originele kassabon, terwijl ik 5 documenten bij me heb om te bewijzen dat ik het heb gekocht. Niemand probeerde me überhaupt te helpen en het werd op de een of andere manier MIJN probleem dat de PRAXIS een fout had gemaakt door mij niet de goede bon mee te geven. Tuurlijk werd ik boos, want ik werd totaal niet geholpen en als je dat vorige dossier leest, zie je dat ik nooit werd geholpen door jullie.
Het werd helemaal mooi toen er een derde vrouw bij kwam. Ik werd boos en als ik boos word, moet ik altijd huilen. Het begon al met dat ze zei dat ''je wel kan gaan huilen, maar het geen zin heeft om stennis te schoppen''. Sorry maar hoe ben ik stennis aan het schoppen, als ik gewoon wil wat er op de site kan dat kan?! Alles was alweer helemaal onze kant op geschoven op de balie, dus mijn moeder duwt het een beetje terug die kant op. Nou die vrouw VERLIEST het, ze begint te schreeuwen, ze moet tegengehouden worden door haar collega om mijn moeder niet te bespringen, ze gooit dat ding (ondervloer, het is niet niks) naar mijn moeder. Deze vrouw is 100% ONGESCHIKT om met mensen te werken of überhaupt om te gaan. Dus alsjeblieft, een kleine vrouw met rood geverfd haar, zij moet echt ontslagen worden, zo ga je niet met mensen om. Lang verhaal kort, ik ben weer niet geholpen door de Praxis en mag dus naar een ander filiaal. Zal je zien dat tegen de tijd dat ik tijd heb, ik niet meer kan retourneren. Ik ga die ik ken iedereen afraden om hier ooit heen te gaan.De waardeloze app van Praxis voor korting
Waarom twee apps bij Praxis lijkt Lidl wel als je iets met korting wil kopen moet je een aparte app hebben. Staat nergens vermeld, moet je in fe app gasn activeren. Hou het éénvoudig maar 1 app zou voldoende zijn met korting artikelen.
We kunnen het niet eenvoudig houden voor de klant zou een mooie spreuk zijn.
Daarnaast de medewerkers niet klantvriendelijk, bij Gamma klikken ze op het artikel met je klantenkaart og app.Sencys kast
Afgelopen week een kunststof kast gekocht van het type Sencys. Als ik nu al ergens spijt van heb is het deze aanschaf. het is werkelijk helemaal niets zo'n kast en echt zonde van de uitgave. Dat kastje valt al uit elkaar als je ernaar kijkt. Dus wees gewaarschuwd, NIET AANSCHAFFEN. Dit is rommel 1ste klas. Misschien kan iemand mij uitleggen waarom er een slot op kan als de achterkant van dun karton is.
Tesa Thermo cover folie
Tesa Thermo raam folie wederom niet leverbaar
begin november geleden Tesa Thermo cover raamisolatie besteld met de Essent actie, helaas niet op voorraad dus in ieder geval Ledlamp etc gekocht.
Regelmatig navraag gedaan en antwoord, nee nog niet op voorraad en krijgen we ook niet meer.
Vandaag, 23-december 2022 tot onze verbazing de Praxis folder binnen met de Praxis actie met plusprijs, de ...... jawel Tesa raam isolatie folie. Dus wij even overlegd en naar de Praxis website om te kijken of ze ze nu in Helmond op voorraad hebben..
Wat denk je, nergens in heel Brabant te krijgen.
Wil je de folie nog hebben, Gamma heeft voorraad.
Waar zijn we mee bezig .....Alibert WC bril
Een ster is nog te positief.
Bestelling gedaan van boven de 50 euro, dus gratis verzenden zou je denken? Nou nee dus want Praxis laat alles door hun leveranciers versturen en je betaalt daar dus ineens WEL verzendkosten over.
Nou ja oke tot daar aan toe maar als je dan een heel ander artikel thuis gestuurd krijgt en je het terug wil sturen dan beginnen de problemen, ze zouden me een mail sturen, nogmaals gebeld, ze sturen me nogmaals die mail, nou ja denk dat je het wel snapt, die mails zijn nooit aangekomen.
Verder geen enkel contact meer met de klanten (euuu afzeikservice)
Helaas niet bij de reviews gekeken want blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem, jammer weer een mooi bedrijf naar de verdommenis...
Praxis online... NOOIT MEER.
Bedankt Praxis Oosterhout dat jullie het zo netjes opgelost hebben, zij weten ook dat het online een zooitje is.Laminaat
Op 6 december 2022 heb ik een halve bestelling ontvangen. Ik heb 38 pakken laminaat besteld maar ik heb alleen 19 pakken ontvangen. Ik heb op 3 december 2022 deze bestelling gedaan. De levertijd stond op 3-5 werkdagen, inmiddels zijn we 2 weken verder en heb ik nog steeds mijn volledige bestelling niet ontvangen. Halve levering is zoek. Hoe raak je 19 pakketten laminaat kwijt zou je denken. Schaamtelose behandeling van de onprofessionele en waardeloze klantenservice en kunnen geen passende oplossing bieden. Daar gaat 1000 en de vraag is of ik het nog terug krijg voor het einde van het jaar. Top zo de feestdagen in gaan in een nieuw huis zonder vloer.
EEN TIP BESTEL NIET ONLINE BIJ PRAXIS OPLICHTERIJ EERSTE KLAS!Wat houtwerk en schroeven
Mijn spulletjes bij elkaar gezocht, naar de kassa en daar krijg je dan te horen dat bedragen onder de €50,00 niet met een flap van €100,00 betaald kan worden. Huisregels! Alles achter gelaten en naar de buurman Gamma gegaan. Daar kan het dus wel. Een dikke middelvinger Praxis!!😡
Communicatie
Vandaag bij de praxis in zutphen geweest aan de pollaan.
Kwam de winkel binnen en zie alleen een boel mensen van de winkel staan lullen en waren maar een paar tussen die echt het werk verrichten echter erg verbazend wekkend dat de mensen die het kaartje droegen met leidinggevende erop de gene waren die aan het lullen waren in de winkel en later spraken ze de jongens die de gehele dag aan het werk waren aan op hun gedrag. Waar gaat de wereld naar toe?
Dat leidinggevende de macht hebben hadden we allemaal al wel door maar hier word er misbruik van gemaakt. “Verschrikkelijk”
Absoluut een slechte sfeer in de winkel als de managers niks uitvoeren en de jongens in de winkel alles laten doen.
Als ze iets beter met personeel om gaan is de winkel een stuk leuker maar op deze manier hoef ik nooit terug te komen.
Was 1 verkoopmedewerker die me heeft geholpen en alle tijd voor me heeft genomen die ik op dat moment nodig had en de respect gaf aan zijn klanten.
Zulke mensen moeten ze iets meer de credits geven en niet die sukkels die de gehele dag staan te lullen voor hun geld.
Verschrikkelijke omgang met de medemensen
Anderen bekeken ook

Ben je al een tijdje op zoek naar een nieuwe keuken en ben je zo terecht gekomen bij I-KOOK? Misschien heb je jouw perfecte keuken al gevonden bij ...

Ongekend! Heb jij die review van Witgoedhuis.nl gelezen op onze site?Kijk naar de mogelijkheden en de opties om te genieten van het geven en lezen ...

Superkeukens is een organisatie die verschillende stijlen keukens aanbiedt. Modern, klassiek, industrieel etc. Heeft u een keuken gekocht bij Super...
