Pink or Blue

4.7

Bestellen

2.9

Service

4.8

Prijs

3.5

Levering

36.1%

Zou hier weer kopen

Pink or Blue

Pink or Blue: Alles voor jouw kind onder een digitaal dak .Je bent aan het shoppen voor je kind(eren). En die hebben best een hoop nodig. Een autostoel, een kinderkamer, een kinderwagen en ga zo maar door. Heb je geen zin om allerlei verschillende winkels af te gaan? Dan ben je op zoek naar een one stop shop. Deze vind je bij Pink or Blue. Dit is een van de snelst groeiende online shops voor baby’s, kinderen en ouders (to be) in Nederland. Nieuwsgierig naar de reviews over Pink or Blue van anderen? Lees dan nog even verder


Wat is Pink or Blue?

Pink or Blue is een webshop voor baby’s, kinderen en (aanstaande) ouders. Hier vind je alles wat je nodig hebt. Van de dingen die je nodig hebt tijdens de zwangerschap, tot het autostoeltje wat je nodig hebt als ze vier zijn en alles voor die leuke kinderkamer voor jouw zoontje van zes. Bij Pink or Blue vind je meer dan 30.000 artikelen. Alles van autostoelen tot kinderwagens en van speelgoed tot kinderstoelen - je vindt hier vast wat je zoekt voor jouw kid(s).




Voor wie is Pink or Blue?

Pink or Blue is er voor ouders van kinderen in de leeftijd van nul tot en met zes jaar die houden van efficiënt shoppen. Deze webshop is 24 uur per dag en zeven dagen per week geopend. Hierdoor sta je nooit voor een dichte deur. Pink or Blue is er voor iedereen die zijn/haar kind vanaf het begin goed wil verzorgen. Je vindt in de webshop meer dan 30.000 producten en het aanbod blijft groeien. Iedereen die op zoek is naar de leukste en beste artikelen voor kinderen in de leeftijd van 0 tot 6 jaar kan snel en makkelijk shoppen bij Pink or Blu


Waarom kies je voor Pink or Blue?

Voor jouw kleintje wil je vanaf het begin het beste. In deze webshop vind je hier alle producten voor. Van de fijnste kinderwagens tot de veiligste autostoelen en van de zachtste rompertjes tot de leukste accessoires voor de kinderkamer: je vindt het allemaal bij Pink or Blue. De producten zijn onder andere van de grote en bekende merken als: Pampers, Lief!, Haba, Chicco, Hauck, ABC Design, Römer, BabyBjörn, Maxi-Cosi, Sangenic, Name it, LEGO en Playmobil.


Voordelen van shoppen bij Pink or Blue

Is het assortiment en het gemak voor jou nog niet genoeg reden om te shoppen bij Pink or Blue? Dan zijn de veilige betaalomgeving en de verschillende betaalmogelijkheden een reden om bij deze winkel te shoppen. Zo kun je kiezen voor vooruitbetalen, betalen met je creditcard, betalen via iDeal, Kiarna of Paypal. Ook wordt je bestelling vanaf 40 euro gratis thuisbezorgd. Ook vinden ze het vanzelfsprekend dat jij je producten gewoon kunt retourneren. Je hebt hier 14 dagen de tijd voor.


Contact opnemen met Pink or Blue

Heb je een vraag over je account, je bestelling, de levering, retourneren, betalen of een kortingscode? Dan kun je misschien het antwoord al vinden tussen de veelgestelde vragen (FAQ) op de website. Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen, heb je een opmerking, suggestie of klacht? Dan wil je direct contact opnemen. Dit kun je op verschillende manieren doen. Zo kun je de klantenservice van Pink or Blue gratis telefonisch bereiken tussen 09.00 uur en 16.00 uur. Passen deze tijden niet in jouw schema, dan kun je hen ook per mail bereiken of een bericht sturen via Facebook en/of Twitter.


Ervaringen Pink or Blue

Heb jij al eens positiekleding online gekocht via deze webshop? Of heb je jullie babybadje via Pink or Blue gekocht? Of had je misschien een klacht en ben je daarmee naar de klantenservice van deze website gegaan? Anderen zijn op zoek naar jouw recensie van Pink or Blue. Hoe ging het bestellen? Kon je snel vinden wat je zocht, kreeg je genoeg informatie tijdens het verzenden en ben je goed en vriendelijk geholpen door de klantenservice? Naar jouw ervaringen zijn anderen op zoek. Heb je heel even de tijd om hen te helpen en jouw review te delen?


Hoe beschrijven klanten hun ervaringen met webshop Pink or Blue? Leveren ze goed en volledig? Hoe snel? Lees reviews!

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (36)

Musterkind speelgoedwinkel

Ik heb voor Sinterklaas een houten speelgoedwinkel besteld. Nadat we het in elkaar hadden gezet bleek het winkeltje incompleet te zijn. Twee teleurgestelde kinderen. Telefonisch is het onmogelijk om contact met ze te krijgen en op e-mail reageren ze niet. Ook op social media reageren ze niet terug, terwijl ze later wel weer gewoon berichten posten. Ik zit nu met een winkeltje van 175 euro waar ik niets mee kan. Waardeloos.

D

Daisy Weber

13-12-2023

0forum

Avent flessen, magnetron sterilisator, borstkolf en Naïef verzorgingsproducten.

Bestelling kapot geleverd gekregen + Badschuim zat over mijn hele bestelling maar Pink or Blue is onbereikbaar en negeert mijn berichten via email en op social media (zie dat ze ze lezen) onderhand voel ik mij flink genaaid. Telefonisch hoef je al helemaal niet te proberen. Ik Las al dat ik niet de enige ben die totaal genegeerd worden als er een probleem is met hun bestelling. Maar onderhand proberen ze wel meer klanten te werven via social media winacties. Ik moet nog heel wat dingen aanschaffen voor mijn new born maar dat ga ik dus absoluut niet meer hier doen!

M

Marleen

08-11-2023

0forum

Speelgoed

Oprichters. Geen geld terug en niks ontvangen. Ook zijn ze op geen enkele manier bereikbaar. Ze kunnen dan wel weer je openbare berichten onder hun post op facebook verwijderen. Dit ruikt naar narigheid. Ik ben bestollen van €75 euro. Geen geld terug en geen verjaardagcadeau ontvangen. Bespaar je oplichting en bestel elders! Ik ga volgende week aangifte doen. Heeft nu lang genoeg geduurd

L

Lammerts

09-06-2023

0forum

Buggy besteld maar onderdelen ontbreken

Ik heb een buggy besteld. Er zit geen muggennet en drinkhouder bij. Ik heb pinkorblue diverse keren gebeld maar pinkorblue is telefonische onbereikbaar, super slechte klantenservice! Ook al meerdere keren gemaild en diverse keren klacht ingediend maar ik helaas krijg geen reactie. Vreselijk bedrijf en onbereikbaar voor klanten. Ik adviseer iedereen om nooit bij pinkorblue te bestellen!

M

Mefkure

19-04-2023

0forum

Dodo

Pakket nooit ontvangen, pink or blue reageren nergens op, geen antwoord op verzonden e-mails en telefonisch onbereikbaar Waardeloos deze service. Vandaag ook aangifte gedaan van oplichting bij de politie

J

Jannes

19-04-2023

0forum

Quinny zapp

Pinkorblue is niet bereikbaar voor vragen, klachten en kapotte artikelen. Ik heb een aantal weken een wagen besteld en ontvangen met een defect. Hij staat al weken in de gang niks te doen omdat hij niet bruikbaar is. Pinkorblue is telefonisch niet bereikbaar. Na elk keuzemenu wordt de verbinding verbroken. Via social media wordt niet regeageerd en ook op de mails die ik verstuurd heb krijg ik geen reactie. Heel slordig! @pinkorblue, ik verwacht nog steeds een reactie en oplossing!

E

Elske

12-04-2023

0forum

bed

Scammers .customer service is zero.answer machine.don’t reply to the emails….I don’t recommend this website .

R

Reda

14-03-2023

0forum

Buggy

Mijn bestelling is al een week niet te traceren, levering 2/5 dagen, helaas geen gehoor op mails telefoontjes messenger, voor een alleenstaande moeder is 175,- een smak geld! & geen buggy, als je hun reacties leest is het staandaard sorry het was druk toen u uw bestelling deed, werk hier gewoon aan!

J

Jantsje

31-01-2023

0forum

Maxicosi autostoel

Koop hier alsjeblieft niet je producten. Wij hebben hier een autostoeltje gekocht van ruim 230 euro. Na 3 maanden al stuk. Gemaild en de enige optie die geboden wordt is het stoeltje ter reparatie opsturen. Nu heb ik op andere review sites al gelezen dat het soms maanden duurt voordat iets gerepareerd wordt, of dat ze überhaupt niets meer horen. Dat zie ik dus niet helemaal zitten, daarnaast hoe moet ik in de tussentijd mijn kind veilig vervoeren. Nou pinkorblue wil daar verder niet in meedenken. Nee hun enige optie is opsturen ter reparatie. Telefonisch contact met dit bedrijf is dramatisch. Je wordt weggeklikt of staat serieus 3 uur in de wacht. Er is geen service, communicatie en denken in oplossingen. Alsjeblieft mensen bespaar je de moeite en koop bij een andere aanbieder je producten.

K

Kim

23-01-2023

0forum

Ballen bak speelset xl

Ik heb 3sept een ballenbakspeelset binnen gekregen tot nu ben ik al bezig nu inmiddels 7weken om een missend onderdeel binnen te krijgen maar nog niks gekregen. Ze melden alleen leverancier reageert niet. De service is superslecht voor zoveel geld wat je uitgeeft. Ze lossen niks voor je op KOOP HIER NIKS!!!

B

Bebbee

24-10-2022

0forum

Kinderwagen

Twee weken terug een kinderwagen besteld. Defect en niet compleet geleverd gekregen. Direct proberen te bellen maar niet bereikbaar. In de tussentijd twee klachtformulieren en meerdere mails verder. Wij krijgen ze niet te pakken en laten niks van hun weten. Wij zitten al een week met een onbruikbare kapotte kinderwagen in huis! Ik verwacht snel een passende oplossing in de mailbox. Wij wachten nog maximaal een week, anders zullen wij juridische stappen ondernemen en dit raad ik anderen met een slechte ervaring ook aan om te doen.

M

Melanie peters

31-08-2022

0forum

Kinderwagen

Vorige week bestelde ik de Lionelo BuggyJulie One Black. Tijdens het in elkaar steken van de buggy, merkte ik bij de laatste stap dat de buggy niet recht kon geplaatst worden. ( in zitstand) Ik stuurde al een mail, stuurde via messenger meerdere berichten en probeerde al ontelbare keren te bellen, maar krijg geen gehoor. Niet betrouwbaar dus! Zeker niet als er moet geretourneerd worden… ? Service = 0/10!

M

Melissa Van Damme

09-08-2022

0forum

Zwembandjes rond

Hele slechte service, 2 paar ronde zwembandjes besteld van in totaal 50 euro. Deze bandjes gaan gewoon af tijdens het zwemmen! Je koopt het tenslotte voor de veiligheid van je kinderen... Dit aangegeven bij de winkel krijg ik als antwoord: Het spijt me te horen dat er een klacht is opgetreden. Door het in gebruik nemen van het product, kunnen wij het product niet meer terug nemen. Graag stuur ik je een waardebon twv €10,- die je met de volgende bestelling kan verzilveren. Jammer dat ze de veiligheid van kinderen niet serieuzer nemen maar zo'n antwoord geven.

C

Cindy

02-06-2022

0forum

Kinderledikant

Recent een kinderbedje besteld. Kwam helaas beschadigd aan. Zoals gevraagd direct per email gereclameerd. Geen antwoord!! Nu nog twee mails verzonden en tot nog toe geen reactie. Niet eerder meegemaakt!!

E

Els

01-06-2022

0forum

Buggy

Pure oplichting! Op zondag een buggy besteld, woensdag gebeld om te vragen wat de status van de bestelling is, waren ze tot 13:30u telefonisch bereikbaar. Op woensdag trouwens ook een mailtje gestuurd, nog geen reactie gehad.. Donderdag Hemelvaartdag, vrijdag van 09:30 tot 10:15 geprobeerd te bellen en raad eens ze zijn gesloten. Bestel er nooit meer wat en ik raad aan andere mensen dit ook niet te doen. Dan betaal ik 1 of 2 tientjes meer maar dan weet Ik dat het goed zit, dat ze goed bereikbaar zijn en dat het binnen het tijdsbestek word bezorgd.

A

Asha

27-05-2022

0forum

Loopfiets kind

Bestellen gaat soepel, bevestiging bestelling ook. Maar t verzenden levert problemen op. 2 tot 5 werkdagen staat er op de site, dan denk je je bestelling op tijd binnen te hebben. 1x gebeld, telefoniste reageert laconiek en zegt nog even geduld te hebben. Dag later nog 1x gebeld, kom niet door wachtrij heen, na 7 minuten opgehangen. Nu maar afwachten wanneer t bezorgd wordt?

M

Margot

19-05-2022

0forum

Bestelling eetstoel

Eetstoel besteld, die in voorraad was. In 2 tot 5 dagen zou de stoel thuis geleverd worden, vermeldde de website. We zijn vandaag dag 10 en mijn bestelling is zelfs nog niet verwerkt. Schandalig. Als ik bel (meermaals), krijg ik een dame aan de lijn die zegt dat ze van transporteur zijn veranderd. De dame is wel vriendelijk maar daarmee is het probleem nog niet opgelost. Wat gaan jullie hieraan doen ?

D

Diana Bulens

21-03-2022

0forum

Baby slaap zakje

Goededag Ik heb alleen maar plus punten. Slaapzakje gekocht gewassen En om dat het te warm was mocht mijn kleinzoon er niet in Van de kraamzorg ik had het al gewassen en kon het gewoon terug sturen en ze waren ook heel vriendelijk echt een aanrader een dikke 10 als u iets voor u baby wilt aanschaffen raad ik Pinkorblue aan Echt een super bedrijf gr Marian

M

Marian franse

28-02-2022

0forum

2lattenbodems en staplebed

Daisy telefonisten lieve vrouw bed besteld dpd verkeerde adres bezorgd kon ik 500m sjouwen als alleenstaande moeder. Niet te tillen ontbraken schroeven stuurde ze na maar de verkeerde. Daarna weer gebeld nieuwe gestuurd niet geleverd geen briefje niks lag het weer ergens anders. Dpd geen nette service klanten service bied me tegoed aan hell no dat is daar bestel als ze via dpd bezorgen 3x niet goed aangekomen.

P

Patty

08-02-2022

0forum

Kolfpop

niet bereikbare klantenservice. beloven binnen 3 dagen terug te mailen maar 0 reactie. telefonisch wordt niet beantwoord.

J

J van de Pas

03-02-2022

0forum