Philips
Alle reviewsPhilips
Alle reviews (12)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Philips haartrimmer / tondeuse QC5570/13
Op 28 maart 2023 heb ik mijn haartrimmer ontvangen.
Toen ik de doos open maakte trof ik een oplader bij het apparaat welke voor een Engelse stopcontact is, dus kon ik het apparaat helaas niet opladen, dus ook niet gebruiken omdat de batterij leeg is. Hierop contact gelegd met de Philips webshop (waar ik de haartrimmer besteld heb) Er werd mij een nieuwe (juiste) oplader toegezegd welke opgestuurd zou worden. Echter niet s meer gehoord of gezien. Vervolgens contact gezocht via Whats app, maar daar geven ze je pas 7 uur later antwoord en sluiten ze meteen de app af omdat ze zogenaamd ook nog andere klanten moeten helpen. Ik heb dit een aantal keren opnieuw geprobeerd, maar telkens hetzelfde spelletje. Vervolgens heb ik ze via een e-mail aan geschreven. Wederom contact en ze zouden ook weer een oplader opsturen. Echter een paar dagen later kreeg ik een verzoek om de philips webshop te beoordelen. Dit heb ik uiteraard niet gedaan. Later kreeg ik via e-mail de vraag of ik al een bevestiging en een track & trace code had gekregen over de verzending. Dit kon ik dus met "NEE" bevestigen. Daarna helemaal niets meer gehoord tot nu toe. Ik heb ze nu een mail gestuurd met het verzoek om de oplader alsnog snel op te sturen, daar ik anders genoodzaakt ben om mijn rechtsbijstand er op te zetten. Maar dat maakt ze niks uit omdat de rechtsbijstand zoals gewoonlijk hun klanten schadeloos stellen i.v.m. de proces kosten. Daarom interesseert het Philips niet of ze boze klanten hebben. Ik ben in ieder geval helemaal klaar met philips als ze te laf zijn om je zelfs netjes antwoord te geven.
Er is al niet veel meer over van het ooit mooie Nederlandse bedrijf omdat er alleen maar zakkenvullers aan te top zitten die grote bonussen blijven opstrijken. Maar goed, gelukkig ben ik geen aandeelouder, ondanks ik ze wel weer gespekt heb met mijn aankoop van een philips apparaat waar ik helaas niets mee kan. Mits ik elders een juiste oplader ga kopen.
Ik wens philips een hele fijne ondergang als ze op deze manier hun klanten zo blijven behandelen.Koffiemachine
Meest slechtste bedrijf EVER!!
Normaal plaats ik nooit een review maar dit is te triest voor woorden.
31 december een koffiemachine besteld. Afijn 15 telefoontjes en loze beloftes later.
Nu 1 maart nog steeds geen koffiemachine en nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Meest slechte bedrijf ever!!! Nooit maar dan ook nooit meer zal ik iets bij jullie bestellen.Televisie
TV van bijna duizend euro gaat binnen 3 jaar stuk. Eerst wordt het gegooid op het is buiten de garantie. Ehm ja de fabrieksgarantie niet de wettelijke garantie! Ze werken met maar 1 aangewezen reparatie bedrijf. Die best dwingend is en heel snel wil handelen. Waardoor je geen tijd krijgt om na te denken. Ze vroegen een bedrag wat veel te hoog was aangezien het niet onze fout was dat de TV niet naar behoren werkte.
Een dag voor reparatie kregen wij bericht onderdeel niet meer leverbaar. Wij komen de TV ophalen en dan hoort u daarna wat u krijgt. Omdat ik al verhalen had gelezen dat Philips je afscheept met een laag bedrag heb ik de rechtsbijstand erbij gehaald. Ik wilde eerst het bedrag weten voor ze de televisie lieten ophalen. Maar dit is niet te doen. De klantenservice van Philips is ook moeilijk te bereiken. Als je een mail stuurt krijg je laat antwoord. En daarna sluiten ze direct de case zodat je niet kan reageren. En het dus weer dagen duurt voor je iets hoort.
Dus in overleg met de rechtsbijstand toch de TV laten ophalen. Gezien de afschrijving zouden wij recht hebben op 650 euro. Maar Philips wilde eerst alleen 650 euro tegoed geven voor bij de winkel waar de TV vandaan kwam, maar hier hebben wij geen akkoord op gegeven. Omdat ook de winkel niet thuis gaf steeds over de wettelijke garantie.
Uiteindelijk maar 350 euro gekregen en door de rechtsbijstand schadeloos gesteld. Dat is voor de rechtsbijstand goedkoper dan naar de rechtbank gaan. Maar ja op deze manier blijft Philips bezig helaas.Bol.com
Stofzuiger
1 ster is nog veel voor "service"!!
Vorige week een stofzuiger van € 243 euro gekocht en betaald. Ik kreeg een koffieflutding van €3 toegestuurd. Doorgebeld naar klachten. Maken ze een dossier aan en kunnen verder niers, zelfs geen excuus. Ik wil gewoon mijn stofzuiger of mijn geld terug deze week. Ik heb hem nodig. Naar de zogenaamde "costumerservice" stuurt ze het. . Die kijken er naar maar doen ook niets. Uiteindelijk kreeg ik na 3x mijn naam spellen terwijl ik het referentie nr. Geef. Nu willen ze t ding niet terug ivm retourkosten voor hún en of ik het even milieuvriendelijk wil weggooien. Nu minimaal 2weken, 14 DAGEN, geen geld én geen stofzuiger. Door HUN FOUT!!! HET ZIJN GEWOON EEN STEL ASOCIALE ORDINAIRE DIEVEN DIE JE GELD EN BETAALD PRODUCT VASTHOUDEN VOOR WEKEN.
1 STER IS NOG TE WEINIG. BESTEL HIER NOOIT DUS.Strijkijzer
Altijd een strijkijzer van philips gehad .maar de laatste die ik een half jaar geleden heb gekocht laat echt te wensen over .laat natte plekken op de was achter .als de was iets te gekreukt is krijg je het al niet meer glad .is de eerste in 40 jaar die me echt vies tegenvalt
tandenborstel
Ik had in oktober 2020 een elektrische tandenborstel gekocht uit de serie Diamond Clean en in juli 2022 brak het pinnetje af waarop je het borsteltje moet klikken. Ik had de tandenborstel op de site van Philips geregistreerd (met upload aankoopbewijs) en had 2 jaar garantie, en kon zonder problemen het probleem melden, kreeg een retour etiket om de kapotte tandenborstel te versturen en had binnen 8 dagen een geheel nieuwe tandenborstel met alles erop en eraan in huis. Geweldige dienstverlening en heel makkelijke procedure. Heel positief dus en dat mag ook wel eens vermeld worden!
stofzuiger
Op 20-06-2022 een stofzuiger gekocht en betaald. Levering 2 a 3 werkdagen.
Na 5 dagen contact opgenomen er werd verteld dat het voorgelegd zou worden aan "de tweede lijn " en weer contact met mij op zouden nemen.
Na nog twee keer contact op te hebben genomen heb ik op 30-06-2022 eindelijk antwoord.
Artikel is niet op voorraad !!
Maar nu komt het .... terugbetaling duurt minimaal 2 max 4 weken !
Slechte zaak het gaat niet om een €10.
Sneller communiceren en zaken afhandelen lijkt me niet zo moeilijk voor Koninklijk Philips.Stofzuiger betaald maar nooit ontvangen
Ik heb op 23-03-22 een bestelling geplaats (een stofzuiger). op de site werd aangegeven dat ie binnen 2/3 werkdagen geleverd zou worden. Bestelling is betaald met Ideal. Na een week, nog steeds geen stofzuiger ontvangen, een geen mailtje over de status van mijn bestelling. Ik heb nu meerdere keren de klantenservice gebeld. Ze zouden mijn bestelling annuleren. Tot op heden, 26 april 2022, is het nog steeds niet duidelijk of en wanneer ik mijn geld terugkrijg. Er wordt steeds beloofd dat ze mij iets laten weten, maar feit is dat ik na 2 weken geen stofzuiger heb ontvangen, maar ook niet mijn geld terug heb. Na tig keer de klantenservice bellen: ze geven aan eerst binnen 10 werkdagen te betalen, toen binnen 4 weken en nu binnen 8 weken. Nog steeds na een maand geen geld terug!!!!
philps hue
Heb een Philips Hue ( 2 jaar en…
Heb een Philips Hue ( 2 jaar en 2maanden) en na verschillende automatische update's werkt mij telefoon hierop niet meer.
Heb klantenservice hierover gebeld en hun antwoord was "koop maar een nieuwe telefoon".
Meer dan € 200 afgeschreven in 2 jaar door update's
Dus nooit doen, zeer slechtA garment steamer
Pros:
-none
Cons:
-I received a used product (for the price of a new one)
-there was water already in the reservoir
-no packaging for the delivery, just the product box
-the seal on the box had been tampered with and re-attached
-impossible to get in contact with customer service because their website is a labyrinthmeerdere apparaten van Philips
Ik heb meerdere apparaten van Philips in mijn huis - waar dat kan kies ik toch voor Philips, vooral voor televisies en audio, volgens mij heb ik nooit een ander merk geprobeerd! Alleen voor mijn mobiele telefoon kies ik meestal een ander merk zoals Samsung of Apple.
Meestal zijn producten van Philips gewoon het beste getest en ik heb er ook goede ervaringen mee. Wel zijn ze meestal duurder dan andere merken, maar ja, ook beter dan. Ik koop ze trouwens niet op de website van Philips ofzo hoor, maar gewoon bij de mediamarkt of ergens online want je kunt het bijna overal kopen.
Anderen bekeken ook

Nieuwe kleren voor je kinderen kopen, is vaak net zo leuk als voor jezelf. En je kinderen worden er super blij van. Ze showen maar al te graag hun ...

Kixx-online: snel en makkelijk kinderkleding bestellen. Ben je op zoek naar leuke en hippe merkkleding voor jouw kids? Dan vind je wellicht wat je ...


Als je een kindje verwacht dan heb je natuurlijk van alles nodig. Naast een babykamer heb je kleertjes, een maxi cosi, een kinderwagen en nog veel ...