Petsonline

4.8

Bestellen

4.1

Service

5.7

Prijs

4.4

Levering

33.3%

Zou hier weer kopen

Petsonline

Heeft u een huisdier zoals een kat of een hond, en bent u op zoek naar producten voor uw huisdier? Denk bijvoorbeeld aan speelgoed, verzorging en onderhoud, kleding of iets voor onderweg. Dit kunt u allemaal terug vinden op de online webshop www.petsonline.nl. 

Heeft u al eens eerder een aankoop gedaan van dit bedrijf? Wat heeft u ervaart of wat is uw mening over dit bedrijf? Zo niet, wat hebben andere consumenten ervaart of wat zijn hun bevindingen? 
Wij van NederlandReview verzamelen allerlei reviews van consumenten die al eerder een aankoop hebben gedaan van verschillende bedrijven en daarbij ook hun ervaringen graag met mensen zoals u willen delen. Wij zijn een onafhankelijk platform waar onafhankelijke en échte consumenten hun bevindingen kunnen uiten om zo een idee te geven wat er verwacht kan worden en of de verwachtingen ook kloppen met die van uw zelf. Zo zorgen wij er samen voor dat u weet hoe het bedrijf functioneert, of het doet wat het beloofd en of het  zoveel mogelijk kwaliteit levert. 


Over Petsonline

Petsonline is een Nederlandse online webshop dat zich heeft gespecialiseerd in het verkopen van dierenartikelen/producten. Zo kunt u eenvoudig terecht op de website waarbij u een ruime keuze aan artikelen krijgt aangeboden. Bovendien wordt het assortiment door dit bedrijf grondig bijgehouden en dagelijks aangevuld. Zo bent u er zeker van dat wat u zoekt er ook bij staat, zo niet kunt u dit nog altijd aangeven. Heeft u een hond of een kat als huisdier? Dan bent u op het juiste adres. 

Als u denkt dat dit alles is, dan heeft u het mis! Bovendien biedt dit bedrijf ook nog eens een ruime aanbod aan vakantiehuizen met uw huisdier. Het bedrijf probeert zoveel mogelijk aan uw wensen te voldoen zodat u de juiste keuze maakt. Of u nou lekker lang op vakantie gaat of een weekje of weekendje even weg wilt zijn, is er altijd wel een passend aanbod.

Diensten

Van voerbakken tot drinkfonteinen, van hondenhalsbanden tot exclusieve en verlichtende halsbanden en van krabpalen voor uw kat tot verzorging en preventie voor verschillende vlooien of ziektes. Dit en nog veel meer kunt u terug vinden op de website. Voor advies kunt u vrijwel altijd terecht bij dit bedrijf. Zij helpen u graag om de juiste keuze te maken voor uw huisdier. Er vinden vrijwel wekelijks aanbiedingen plaats, waar u misschien wel iets leuks tussen kunt vinden. 

Heeft u een product of artikel voor uw huisdier gekocht, maar achteraf bleek dit toch niet de juiste te zijn, en wilt u het dan toch nog retourneren? Dan is dit geen enkel probleem bij dit bedrijf. Zolang u maar voor de 14 dagen bedenktijd retourneert zult u een vergoeding krijgen. Bovendien kunt u ervoor kiezen om achteraf te betalen wat altijd een pluspunt is. De bestellingen worden zo snel mogelijk geleverd en bij een besteding van boven de €49, - is de levering geheel gratis.

Klachten

Voor eventuele klachten of vragen kunt u altijd terecht bij de uitstekende klantenservice van dit bedrijf. Zo kunt u voor telefoongesprekken bellen op het nummer dat beschreven staat op de website. Wilt u liever een mail sturen? Dan is dit ook geen probleem en kunt u dit eenvoudig op de website verzenden. Zij proberen u zo snel mogelijk antwoordt te geven.

Heeft u in het verleden een klacht gehad, klacht ingediend of een vraag gesteld aan dit bedrijf? 
Graag zouden wij hier meer over willen weten zodat we toekomstige klanten hierbij kunnen helpen.


Goede online dierenwinkel of niet? Lees de meningen van duizenden Nederlanders en weet of u hier wel of niet moet kopen! Lees ervaringen en beoordelingen bij NederlandReview

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (18)

Halsband

Op de website werd een levertijd van max 6 dagen genoemd bij het product. Uiteindelijk 2 weken later gebeld en aangegeven dat het om een verjaardagscadeautje ging, dus gevraagd wanneer levering verwacht wordt. Beloofde dat dit dezelfde of de volgende dag uiterlijk op de post te doen en dat ik het optijd zou hebben. Nogmaals benadrukt dat het echt enkel zin heeft als het voor deze datum binnen is. Nee zou echt zo zijn behalve als de koerier die het naar mij toebrengt vertraging zou oplopen, maar dat is dan zou het daar al weg zijn. Eindstand 2 dagen later einde van de dag nog steeds geen verzendbevestiging. Gebeld, was nogsteeds niet opgestuurd en zou pas later komen. Excuus was druk. Bij navraag waarom er hier dinsdag dan niet eerlijk over is geweest toen ik nog tijd had gehad om een ander cadeautje te bestellen wordt er bijzonder onsympathiek gereageerd. Niet aan te raden.

M

Mariska

22-09-2022

0forum

Pestigon hond

Niks ontvangen

I

Irma gee’s

29-04-2022

0forum

orthopedische hondenmand

Ik bestelde een kunstleren mand die je kon upgraden met een orthopedische mat. Zoals mij aan de telefoon verteld was het gewoon een mat die je op maat selecteert op basis van de gekozen mand. Zij stoppen deze gewoon in de mand en klaar. Helaas bleek de mand in werkelijkheid veel te groot, waardoor ik hem retour gestuurd, hierbij netjes de instructies van de website opvolgend. vervolgens krijg ik een e-mail waarin gezegd wordt dat de retour niet geaccepteerd wordt omdat het product op maat gemaakt zou zijn.  Blijkbaar heb ik door te bestellen automatisch voor een contract getekend dat ik akkoord zou zijn gegaan dat retourneren niet mogelijk zou zijn! Dit vind ik echt schandalig want het staat nergens op hun website, als ik dit geweten had, had ik echt nooit besteld. Hier heb ik hen ook op gewezen in mijn mail, dit negeren ze. Ze bieden nul coulance of een andere oplossing. Immers ben ik best bereid de mat te betalen, als ik dan maar mijn geld voor de mand retour krijg. De mat kan ik altijd zelf bijsnijden en elders inzetten is mijn gedacht. Hier reageren ze niet op, in plaats daarvan ontvang ik een bericht dat ze de boel naar mij toegestuurd hebben. Kortom ik kan niemand adviseren hier te kopen

C

Caspar

26-11-2021

0forum

autobank deken en halsband

19 jan besteld. Nu, 4 febr nog niets ontvangen. Volgens verkoper staat het bij postnl, maar die hebben geen gegevens over het pakket. Volgens de verkoper kan annuleren niet want pakket onderweg?? Verkoper weigert contact met postnl op te nemen ondanks dat postnl op hun site vragen om de verzender contact te laten opnemen. Kortom, totaal gebrek aan service en inspanning Petsonline. Voortaan dus geen aankopen meer van Petsonline!!

B

Ber Steenwinkel

04-02-2021

0forum

3 hondentuigjes

De laatste keer dat ik hier ooit nog koop. Ik retourneer van de 3 tuigjes 1 tuigje op eigen kosten brievenbuspakje 4,60 . Ik krijg aankoopbedrag tuigje terug minus 4,50 dat gaat er nl altijd af. Dus bijna 10 euro minder terug echt schandalig!

J

Jacqueline Koster

28-01-2021

0forum

Tuig van hunter

Flink teleurgesteld na contact te hebben gehad met de eigenaar! Eigenaar Dave is niet in staat om mee te denken met zijn klanten of ze uberhaupt aan te horen. Ik heb een tuig maat M besteld, ik ontvang maat xxl met daar overheen een sticker M. In het tuig is nog steeds maat xxl te zien... Wanneer er een verkeerde maat gestuurd wordt is het niet aan mij om de retourkosten te betalen maar Pets online vind van wel.

J

Josca van Ravenhorst

30-10-2020

0forum

Hondentuigje

Super slechte service! Na aankomst hondentuigje toch te groot wil ik ruilen. Ontbreekt een kaartje oke heel vervelend. Maar ondertussen wel het hondentuigje naar hun opgestuurd ( kosten gemaakt) krijg niets te horen ik mail ze met de vraag heeft u mijn hondentuigje aangekregen.. ja hadden ze maar kon niet geruild worden ivm ontbreken van kaartje ... ik vraag dus wat nu dan ?? Krijg ik weer het zelfde mailtje met begin nogmaals mevrouw van zon en dan de tekst dik gedrukt!!! We zijn nu 10 dagen verder!!! Ik heb nog zeker 5 x gevraagd jullie hebben nu mijn tuigje en dus mijn geld wat nu .... en ik heb nog steeds niets vernomen !!!! Ronduit belachelijk !! En nog steeds geen oplossing !!

M

meriam van zon

14-10-2020

0forum

Tuigje

Na overleg met de eigenaar onze ervaring. De service, zo flexibel als een loden pijp! Sinterklaas, wij vierde dit op 8 december. Mijn moeder kocht helaas 16 november al het cadeautje. Wat bleek, een maatje te klein. Gevraagd of dit geruild kon worden maar dat kan niet aangezien de 14 dagen al voorbij waren. Nogmaals via de telefoon proberen te overleggen met de beste mannen. Eerst verbrak de verbinding, of hing hij zonder pardon op? Daarna nogmaals gebeld met de andere eigenaar. Ook hij wilde niet tegemoet komen. Ik vroeg me af wat de reden is, want ik wilde alleen een maat groter, dus inkomsten waren er toch? Wat een teleurstelling is deze service en wat een teleurstelling zijn de eigenaren van dit bedrijf, die in de “mooiste tijd van het jaar” zo verlegen zitten om het geld van een tuigje!

P

Patricia van Oers

12-12-2019

0forum

Halsband en riem

Snelle levering top bezorging super snel.ik maakte het open zat het super keurig als cadeau verpakt hondensnoepjes erbij echt een groot compliment voor jullie.ik ga hier voortaan bestellen ????????❤️

H

Heidi

25-10-2019

0forum

Zonnebril hond

Goed advies Supersnelle levering En...... verpakt als cadeau met strik en zakje hondenkoekjes Helemaal top

M

Marco Janssen

07-06-2019

0forum

Doctor bark

Geen service na verkoop van honden kussen van net geen 300euro. Blijf er weg

D

David

03-01-2019

0forum

Verkeerde letters

Ik had naast andere producten een gepersonaliseerde halsband besteld. Door problemen met bestellen heb ik mijn bestelling meerdere malen moeten ingeven. Gevolg, verkeerde letters besteld voor mijn hond. Vervolgens stuurde ik een email naar de klantendienst. Ze zouden me nieuwe letters opsturen maar met een vergoeding van 4,95 euro voor de verzending. De verzending zou dus meer kosten dan 4 stomme letters. Terwijl dit perfect in een enveloppe kon worden gestoken. Ze vonden mijn opmerking vreemd. Alleen al uit principe heb ik de halsband weggegooid. Geen commerciële flair en heel duur als ik dit met andere sites vergelijk, dus wees gewaarschuwd mensen. Dit is geen webshop waar ik ooit nog wens aankopen te doen.

M

Maila

07-10-2018

0forum

Nooit meer Petsonline.nl, GEEN GARANTIE op nieuwe halsband!!

Mijn ervaring met deze webshop is uitermate slecht, zowel op communicatief vlak als op levertijd en kwaliteit. Ik ontving de bestelde halsband pas na vijf dagen, wat ik al erg lang vond, aangezien er niets aangegeven was qua levertijd. De halsband heeft welgeteld vier keer dienst gedaan, en telkens was er wel een defect. Nadat ik vier stenen verloren was, en de D-ring ook nog eens los kwam, was ik zo teleurgesteld dat ik hem retour heb gezonden voor reparatie. Een hondenhalsband die € 90,- kost, mag toch zeker wel kwalitatief goed zijn! Ik kreeg het verwijt dat mijn hond te hard trekt aan de lijn, dus men gaf mijn hond de schuld! Dit had ik nog nooit meegemaakt, aangezien ik al talloze halsbanden heb gehad en nooit problemen heb gehad. Na drie en eenhalve week kreeg ik dan eindelijk mijn halsband terug, echter binnen vijf minuten ontstond hetzelfde defect als tevoren! Nu beweert de eigenaar van Petsonline dat hij GEEN GARANTIE meer geeft, omdat ik dit zelf veroorzaakt zou hebben, wat denkt u daarvan? Ik ben woedend, al met al heb ik nu zo'n vijf keer mijn hond uitgelaten met deze halsband en hij is nu voor de tweede maal op twee plekken kapot, en nu krijg ik dus ook geen garantie meer, belachelijk!

J

Janneke Peters

30-08-2018

0forum

Zeer slechte service

Halsband besteld bleek dat ze de verkeerde hadden opgestuurd in plaats van het netjes op te lossen nee hoor onbeschofd aan de telefoon lag aan mij en of ik maar de retoer kosten wilden betalen nooit meer.

A

Arie Koster

27-08-2018

0forum

verkeerde maatvoering geleverd, geen nieuwe ontvangen!

31 juli een coolingband besteld maat xl. Maat L ontvangen terwijl op de verpakking xl stond. Telefonisch contact verliep moeizaam vanwege een verhuizing van het bedrijf?? Er werd om begrip gevraagd en de juiste maat zou diezelfde week nog naar mij verzonden worden. Onjuiste maat op eigen kosten retour verzonden. Geen bevestiging van de retourzending ontvangen. Tot op heden ook geen maat XL ontvangen. Vandaag geprobeerd wederom telefonisch contact te krijgen. Telefoonnummer afgesloten of bestaat niet meer?

T

titia smetsers

15-08-2018

0forum

Goede klantenservice dierenwinkel online

Prettige dierenwinkel en met vragen zijn ze echt goed bereikbaar. Ik kom hier graag terug en als ik iets online voor mijn honden moet kopen, dan doe ik dat zeker hier

I

Isolde

25-01-2017

0forum

Echt leuke accessoires voor allerlei dieren

Petsonline is echt één van mijn favoriete webshops aan het worden. Ze hebben hier zoveel leuke accessoires voor veel verschillende dieren. Zelf heb ik twee honden en een kat en ik bestel hier geregeld wat leuke dingen. De beestjes zijn telkens weer blij wanneer ze een nieuw cadeautje krijgen en dat maakt mij ook blij. De website ziet er goed uit, wat het bestellen makkelijk maakt. Service is goed en vragen worden snel beantwoord. Prijs en levering zijn in mijn ogen ook boven gemiddeld, waardoor ik vrijwel alleen maar lovende woorden heb voor deze geweldige webwinkel.

M

Marian Kelder

05-12-2016

0forum

Echt een leuke webwinkel

Ja echt een leuke webwinkel. Ze leveren snel en ik vond het een heel leuk pakketje geworden ook! Wel jammer dat de verzendkosten niet gratis zijn alleen.

H

Hanneke Koper

24-05-2016

0forum