Mijn ervaring met deze webshop is uitermate slecht, zowel op communicatief vlak als op levertijd en kwaliteit.
Ik ontving de bestelde halsband pas na vijf dagen, wat ik al erg lang vond, aangezien er niets aangegeven was qua levertijd.
De halsband heeft welgeteld vier keer dienst gedaan, en telkens was er wel een defect. Nadat ik vier stenen verloren was, en de D-ring ook nog eens los kwam, was ik zo teleurgesteld dat ik hem retour heb gezonden voor reparatie.
Een hondenhalsband die € 90,- kost, mag toch zeker wel kwalitatief goed zijn!
Ik kreeg het verwijt dat mijn hond te hard trekt aan de lijn, dus men gaf mijn hond de schuld! Dit had ik nog nooit meegemaakt, aangezien ik al talloze halsbanden heb gehad en nooit problemen heb gehad.
Na drie en eenhalve week kreeg ik dan eindelijk mijn halsband terug,
echter binnen vijf minuten ontstond hetzelfde defect als tevoren!
Nu beweert de eigenaar van Petsonline dat hij GEEN GARANTIE meer geeft, omdat ik dit zelf veroorzaakt zou hebben, wat denkt u daarvan?
Ik ben woedend, al met al heb ik nu zo'n vijf keer mijn hond uitgelaten met deze halsband en hij is nu voor de tweede maal op twee plekken kapot, en nu krijg ik dus ook geen garantie meer, belachelijk!