NederlandReview

    Ervaringen PetsGifts

    Willen we niet allemaal een onbezorgde aankoop doen bij een bedrijf of organisatie? Het is goed om hiervoor een review te lezen en de beoordelingen van anderen. Social media helpen ons hier sterk bij. Op onze site hebben we vele ervaringen verzameld van tal van personen over deze organisatie. Het is belangrijk om te zien en te ontdekken wat er allemaal mogelijk is. Kijk naar de kansen en mogelijkheden welke er zijn om er je voordeel mee te doen. Ook jij kunt hier volop gebruik van maken. Onze site is er voor iedereen.

    Over Pets Gifts

    De markt voor dierenvoeding, dierenspeelgoed en andere dieren attributen is erg groot. In Nederland is het heel gewoon voor ons om een huisdier te hebben. Het kan een hond zijn, een kat, een vogel, goudvis of zelfs een leguaan. Er zijn zoveel mensen met de mooiste huisdieren. Het zijn vaak hun grootste vrienden. Ook de kinderen zijn natuurlijk gek op hun cavia’s, konijnen of misschien wel fretjes. Er zijn vele mogelijkheden voor bedrijven om hierop in te spelen Petsgifts heeft het goed begrepen. Ze hebben een uitgebreid assortiment van producten voor huisdieren in hun webshop opgenomen. Ze zijn trouwens in Den Bosch gevestigd en leveren vanuit hier naar heel Nederland en zelfs naar heel Europa. Het is dus een internationaal actief bedrijf.


    Kitten Live Stream van The Kitten Academy. Voor wie van jonge katjes houdt...

    Diensten van Pets Gifts

    Het aanbod bestaat natuurlijk vooral uit dierenproducten. Het gaat om producten voor honden, katten, knaagdieren, konijnen, vogels, reptielen, vissen en ook voor producten in de tuin. Het is een ruim aanbod van voeding voor de dieren, tot huisvesting, hygiëne producten, schoonmaakproducten en ook lekkere knabbels en verwennerijen. Het is een mooi bedrijf met een uitgebreide webshop welke veel mensen van dienst is om nog meer plezier te beleven met hun huisdieren. Uiteraard zijn de huisdieren ook erg blij en gelukkig met dit bedrijf. Ze bezorgen alles aan huis, op tijd en met zorg. Een combinatie waar niet alleen de baasjes van houden, maar ook de huisdieren zelf. Een uitstekende service voor velen. Zeker door de thuisbezorging van grote zakken hondenvoer wordt er veel tijd en energie bespaard.

    Klachten, complimenten en tips voor jou over Pets Gifts

    Is er iets mis meegegaan? Ben je ergens ontevreden over? Dan kun je natuurlijk niets zeggen en verbitterd zijn over de gebeurtenis. Het is echter voor iedereen beter om jouw mening eerlijk en helder te delen. Bedrijven kunnen hun aanbod verbeteren en zorgen voor tevreden klanten. Tevreden klanten zijn de sleutel voor een succesvol bedrijf. Je helpt ze dus goed op weg.

    Wat zijn jouw ervaringen over hun?

    Wat vind jij van hun? Ben je er al een paar jaar klant? Of ben je een nieuwe klant? Het is goed om de mogelijkheden en de voordelen plus nadelen met anderen te oor ze om sneller een beeld te krijgen bij deze organisatie. Iets waar iedereen mee geholpen kan zijn. Toch? Het is geweldig om te ontdekken wat er allemaal kan.

    Lees hier klantbeoordelingen van PetsGifts. Wat is hun assortiment in dierenartikelen? Leveren ze stipt, gratis verzending? Kun je wel retourneren?

    PetsGifts
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (32)

    8
    81% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    8,8

    Service

    7,6

    Prijs

    8,2

    Leveren

    7,4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Koelmat

    Koelmat besteld voor de warme dagen, lekker snel in huis en daar zijn wij alsook de hond erg content mee, bedankt voor de snelle levering!

    Door: Ben van Loon26-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Konijnenhok

    Top!

    Door: Leon25-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Koelmat

    Koelmat voor mijn hondje besteld. Goed geholpen door vriendelijke vrouw van de klantenservice. Vragen zijn goed beantwoord waardoor ik het juiste product kon aanschaffen. Artikel netjes de volgende dag geleverd door PostNL zoals beloofd. Kan geen verbeterpunten bedenken

    Door: Sven22-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Krabpaal

    Prachtige krabpaal aangekocht. Mooie overzichtelijke website. Veel betaal mogelijkheden en snelle levering door PostNL. Zeer tevreden

    Door: Henry 17-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    triple flight kooi voor papegaaien

    De kooi ontvangen, het was door een stroomstoring dat er geen contact mogelijk was. Uitstekend in elkaar gezet en erg blij er mee. Goede service, zou er weer bestellen hoor. Aanrader

    Door: Sylvia Margaretha08-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    triple flight kooi voor papegaaien


    Verleden week zondag, 26 mei een triple flight kooi besteld voor m'n papegaaien. Deze kooi heb ik met spoed nodig, een dame aan de telefoon verzekerde mij toen ik belde dat deze er snel zou zijn 1 a 2 dagen!! Vandaag 1 juni, nog niks gehoord, de klantenservice is onbereikbaar, elke keer als ik bel hoor ik dat ze gesloten zijn en wordt de verbinding verbroken. Misschien is het niks en komt de kooi snel maar na het lezen van sommige recensies word ik heel erg ongerust. Mijn papegaaien zitten nu los. Ik heb geen geld om een andere kooi te bestellen, de kooi kost ruim €400 en ik heb €50 betaald voor de montage. Beste Pets Gifts, willen jullie de kooi zsm leveren. Ik ben invalide en heb lang gespaard voor deze kooi. Mijn papegaaien zitten los en dit is een heel slechte situatie, ik neem aan dat u dit zich kunt voorstellen. Als u niet kunt leveren wilt u dan het geld zsm terugstorten op mijn bank opdat ik een andere kooi kan aanschaffen. Graag aub zsm reactie want ik zit in een onhoudbare situatie met 3 vogels los in mijn kamer en snachts slapen we amper omdat zij maar rondhuppelen in de kamer. dank u.

    Door: Sylvia Margaretha01-06-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6

    Snelle levering

    Vandaag besteld was gewoon morgen in huis. Goed en netjes geleverd door PostNL. Alles zo als het hoort. Geen verbeter punten gevonden

    Door: Johan14-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Halsband en riem

    We hebben bij deze webshop een halsband met riem besteld. De bestelling liet op zich wachten. De riem moest nog gemaakt worden en dan veel later de aflevering. levefimg niet volgens bestelling. Dus retour. Maar An moet je wachten op je geld en dat duurt bij hun heel lang. Dus wij bestellen daar niets weer. Slechte service en heb en schijnbaar een probleem om je geld terug te storten.

    Door: Ton Doesburg25-04-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    De slechtste webervaring van mijn leven.

    De slechtste webervaring van mijn leven.

    Ik bestel veel op internet zodat ik een objectieve mening kan geven.

    Het bestelproces is eenvoudig. Er zijn verschillende betaalmethoden beschikbaar. Dat is voor de positieven.

    Levertijden gelden alleen voor Nederland. Zeker niet België. Ik heb Track and Trace nooit ontvangen. En zelfs met een telefooncontact wist ik nooit precies wanneer ik zou worden afgeleverd.

    Ik bestelde een kooi met een redelijke tijd en ze kwam laat aan. Ik moest de kooi zelf naar het bedrijf brengen om geen exorbitante transportkosten te betalen.

    Ik kon de levering niet weigeren omdat ze dreigden mijn terugbetaling in te trekken.

    Bij terugkeer kreeg ik een terugbetaling binnen 3 tot 5 dagen beloofd. Alleen door de verkoper lastig te vallen en hem te bedreigen met een klacht, zou ik na 10 dagen een terugbetaling kunnen krijgen! Als je jezelf laat gaan, kun je wachten.

    In dit bedrijf zolang je niet beweert, gaat alles goed. Anders verandert de toon ... Weet het. Ik wilde geen negatieve meningen geloven. Ik zou moeten hebben. Alles dat goedkoper is, is niet altijd interessant!

    Door: Olivier Duval29-03-2019
    PetsGifts16-04-2019

    Beste Olivier, u bestelde een product welke niet met PostNL bezorgd kan worden, hiervoor hanteren wij een levertijd van 1-2 werkdagen. Wij konden niet garanderen dat deze vrijdag bij u geleverd zou worden omdat u tegen de Luxemburgse grens woont. Daarop hebben wij u een pakket toegestuurd twv €40,00 ter compensatie omdat u extra moeite moest doen om de aankomst van uw vogel te verplaatsen. Achteraf bleek u toch niet tevreden en wilde de kooi retour sturen, geen enkel probleem echter zijn de retour kosten voor uw rekening omdat u wist dat deze langer onderweg was en akkoord mee was gegaan. U heeft deze zelf hier bezorgd een goede oplossing. WIj verzorgen dan de retour betaling, het artikel wordt gecontroleerd of deze in goede orde is terug gekomen, maar dan na 4 dagen ontvangen wij dit bericht: "Indien nodig kom ik zelf mijn geld ophalen in uw pand en dan zullen we zien wie er trots op zal zijn !!!" Dit is een dreigement richting ons, hier zijn wij niet van gediend, per wet staat geschreven dat een retour betaling binnen 14 dagen betaald dient te zijn. U geeft aan de slechtste webervaring van mijn leven. Daar zijn wij het helemaal mee eens. Dit gedrag hebben wij gelukkig nooit eerder gezien. U bent dan ook de eerste die niet meer welkom is door uw bedreiging. Wij hebben er alles aan gedaan om u tevreden te stellen, helaas bent u nergens tevreden mee. En waar gaat het nu om? Uw bestelling is 1 dag later aangekomen en zoals wij hebben uitgelegd heeft dit echt te maken met de afstand. Daarnaast is het jammer dat u op iedere pagina waar mogelijk is een slechte review heeft achtergelaten.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    slechte service

    duurt meer als een maand voordat iets opgestuurd wordt

    Door: Arend Willemsen06-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Slecht

    Eerlijk zijn naar klanten, levertijd klopt niet. Producten zijn niet zoals je verwacht.
    Klantenservice ontwijkt de problemen, Alsof je tegen de muur praat. Zeggen je te willen helpen, maar geven nooit duidelijk antwoordt.

    Zeer slecht bedrijf, bestel hier ook echt nooit meer.

    Door: Utrecht25-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    2

    Slechte ervaring

    20 dec een mand besteld, nu een maand verder (en eerder contact gehad) nog steeds geen mand binnen. Verklaring zou zijn de feestdagen, maar niet getreurd de mand zou die woensdag bezorg worden. 1 week verder en nog geen mand. Vandaag contact gehad dat ik mijn bestelling annuleer en dat ze het aankoop bedrag terug moeten storten. Erg jammer!!

    Door: Ilse Verbeek 16-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    afhaal

    Ik zag dat jullie in waalwijk zitten, direct mijn bestelling afgebroken laptop dicht en naar jullie "gelopen", nu kon ik alle producten zelf eerst zien, en maar goed ook de mand viel kleiner uit dan ik had gedacht, toch maar maatje groter. Leuk gesprek gehad, echt een bedrijf die met klanten mee denkt, ik voelde me zeer welkom.
    Nadeel ik kon helaas niet bij jullie afrekenen. Fijn dat er direct vertrouwen was en ik een factuur heb mee gekregen om deze thuis over te maken, uiteraard meteen gedaan. Tip kijk even voor een pin automaat, er kan ooit iemand tussen zitten die niet afrekent.

    Ga zo door en tot de volgende keer!

    Door: Johan18-12-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Top

    Geweldig. Mijn product was kapot gegaan na 8 maanden. Dat wilde ik alleen melden. Krijg ik gewoon een nieuwe :)

    Dat is service!!!!

    Door: Saskia30-08-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Prima service en denken met je mee.

    Warme douche voor Pets Gifts!

    Door: Gerard18-08-2018
    PetsGifts18-12-2018

    Er is niks leuker dan een feedback krijgen wanneer we het goed doen, bedankt dat u even de tijd heeft genomen om deze geweldige beoordeling te schrijven, hier doen we het voor! Groetjes PetsGifts

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Reageren

    2 hangmatten gekocht en duurde ff maar ook binnen gekregen, nog heel met die doeraken en mn 2 schatjes zijn er blij mee, maar wat zijn jullie slecht in reactive terug geven.. Ik had daarvoor een mailtje gedaan over een inzameling kreeg ik een hele leuke mail terug daar geef ik daar reactie op en je hoort niks meer. stuur ik een mailtje via facebook geen reactie.. Das wel heel slordig en slecht

    Door: Sabrina spijker17-08-2018
    PetsGifts18-12-2018

    Hoi Sabrina, Dat is zeker slecht, wij hebben uw mail echt niet voorbij zien komen, een paar weken later hebben wij elkaar opnieuw gesproken, goed dat u even de klacht had besproken. Uiteraard hebben wij leuke artikelen gedoneerd voor uw inzamel actie.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    5,5

    Montage service

    Papegaaienkooi besteld en gekozen voor montage service, de volgende dag stond de monteur met de kooi voor de deur. De kooi is naar wens gemonteerd en alle rommel is weer mee genomen. Geweldige service! Ik heb ondertussen mijn 2de bestelling besteld die netjes is afgeleverd door postnl

    Door: Jaap14-07-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    niet geleverd

    1,5 week geleden een happy house stoeltje besteld. Helaas is het niet mogelijk om de door mij gekozen kleur niet te leveren. Mail wordt niet beantwoord en telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Slechte service en website. Als er meteen bij staat dat het niet geleverd kan worden, had ik nog een keuze gehad, nu heb ik geen stoeltje en op verzoek tot terugstorten aankoopbedrag wordt niet gereageerd.

    Door: Vivienne30-05-2018
    PetsGifts16-08-2018

    Beste Vivienne, wij verkopen geen Happy House :( Onze kracht is juist wel om kleur keuze's aan te bieden. Uw beoordeling komt niet overeen met onze werkwijze, gezien wij het product ook niet verkopen, durf ik 100% zeker te zeggen dat deze beoordeling niet voor ons bedoeld is. Wilt u dit voor ons even nakijken en evt uw beoordeling wijzigen naar de juiste winkel?

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5

    Topservice

    Ik had een xxl kattenbak besteld en wat filters voor de waterfontein. De kattenbak was op voorraad maar de filters hadden een langere levertijd. Toen ik bang was dat we zonder grote kattenbak zouden zitten met een extra kitten erbij waren ze zo lief deze apart van de filters op te sturen zodat het kitten welkom kon worden geheten met een nieuwe vak zo der de oudere kat in de stress te laten schieten. Geweldige service. Vriendelijke en meelevende mensen aan de telefoon die denken in oplossingen en niet in problemen. Ik ben vast klant en zal het zeker noet ergens anders kopen als petsgifts het op voorraad heeft. Een warme douche van mij!

    Door: Mirjam21-05-2018
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goede winkel

    Goede shop met een ruim assortiment. Levering was de volgende dag. Niks aan te merken gewoon goed zoals het hoort.

    Door: Leon15-12-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Snelle levering. Goede producten

    Levering zoals stond aangegeven. Volgende dag in huis.
    Krabpaal van goede kwaliteit makkelijk te monteren. Gewoon tevreden klant. Kom zeker keer terug

    Door: Sascha30-09-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Snelle bezorging

    Door mij toedoen verkeerd product besteld, welke snel in huis was. Even gebeld dat ik een andere maat moest hebben het was meteen geregeld, waarschijnlijk krijg ik deze morgen weer. Nu even naar het postkantoor stuur ik de verkeerde retour op mijn kosten.

    Klantenservice werkt goed, persoonlijk en snel. Website is overzichtelijk, scherpe prijzen.

    Ga zo door en laat je niet gek maken door mensen die klagen want ik heb de andere review goed gelezen. Uit haar teksten is al te halen dat ze te veel eist, dat soort "klanten"komen ook bij mij over de vloer, wat je ook doet het is nooit goed.

    Door: Stefan12-07-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    lomp en onbetrouwbaar

    Ze geven de bezorger de schuld als deze het adres niet ineens vindt. In plaats van nogmaals te laten aanbieden, wijzigen ze eenzijdig, zonder overleg, het afleveradres, waarbij ze aangeven dat je zelf maar met 45 kilo moet slepen. Ze weten dat ik een handicap heb maar noemen het gebrek aan motivatie dat ik niet met die doos kan slepen. Ze weigeren me de gegevens te geven die ik nodig heb voor een officiele klachtenbrief zoals adres, naam en toenaam. Zoveel lompheid en onbetrouwbaarheid voor een paar euro's verzendkosten want uiteraard willen ze ondanks wanprestatie en contractbreuk mij niet zomaar mijn geld teruggeven en me ook nog retourkosten in rekening brengen.

    Door: zij weten wie12-06-2017
    Stefan12-07-2017

    Bah bah, wat ben jij een zeikerd

    Simone21-07-2017

    Nou wat u hier verteld heb ik nog nooit ervaren bij petsgifts. Ik ben al 3 jaar klant en het kan soms voorkomen dat er iets mis gaat, is het de levering of een menselijk foutje, ze komen altijd met een oplossing. Ik denk dat u eens naar u zelf moet kijken, waarschijnlijk vind u het fijn om graag te klagen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    Gewoon goed

    Leuke webwinkel met enorm veel keuze. Hoop artikelen die ik nooit eerder heb gezien, daarmee is petsgifts toch best uniek. Ik had een hondenhok besteld met montage service. Vond het wel een beetje lang duren voordat ze kwamen leveren, ruim 4 werkdagen.
    Op de dag van levering was de chauffeur stipt op tijd, netjes gemonteerd en alle rotzooi zoals de grote dozen mee terug genomen. Perfect!
    Probeer iets sneller te leveren. Verder is alles goed, makkelijk te bestellen en te betalen.
    Tip: Vraag extra kosten voor betalingen zoals paypal ik weet dat je daar 3.8% aan kwijt bent. Dit kost jullie winst.

    Door: Els08-05-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Goede service en klantvriendelijkheid

    Heb hier een krabton voor de poezen besteld. Vond het er mooi uitzien,anders dan anders. Omdat het dicht bij mijn werk zit heb ik besloten het zelf te gaan halen.
    Toen ik daar kwam konden ze de ton die ik wilde zo snel niet vinden. Ze kwamen direct met een oplossing: of bestellen en thuis laten bezorgen of een andere krabton (groter en duurder) meenemen die ze wel op voorraad hadden. Ben na een gezellige babbel met de eigenaar als een zeer tevreden klant weggegaan! Dank daarvoor!
    (En tja, als je bestelt houdt dan rekening met een bepaalde levertijd. Niet iedereen kan wat coolblue kan:). )

    Door: Judith Versluis19-04-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goed en snel geleverd

    Ik had een vraag over een product, zag dat de klantenservice tot 22:00 uur was geopend. Direct gebeld, kreeg mevrouw aan de lijn die niet echt mijn vragen kon beantwoorden, jammer natuurlijk maar ze liet mij terug bellen door een product specialist. Deze belde eigenlijk vrijwel meteen terug, en deze kon mij inderdaad heel veel goede tips geven. Ik begrijp nu dat niet iedereen van elk dier evenveel weet. Het is even vreemd om niet direct antwoord te ontvangen maar om dan terug gebeld te worden met iemand aan de lijn die echt weet waar die het over heeft is natuurlijk geweldig.

    Direct mijn bestelling geplaatst, en zoals al was doorgegeven zou deze 2 daagjes later aankomen, en dat klopt exact. Ik wist wat ik kocht omdat dit mij goed is uitgelegd, het product werkt en ben dik tevreden.

    Door: Leon16-03-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Super Shop

    Grooooot assortiment, alles dik in orde, snelle levering.
    Goede Web Shop !!

    Door: Pukkie van Winsen09-03-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Gewoon goed

    Zal ik dan toch maar eens een review achterlaten, al een aantal orders geplaatst bij PetsGifts, leveringen zijn snel, natuurlijk mag het sneller denk aan voor 23:00 uur besteld volgende dag in huis. Als ik ze bel met vragen krijg ik een goed antwoord, weten de medewerkers het niet vragen ze dit na en bellen ze mij terug.

    Het assortiment is zeer uitgebreid, goede prijzen, duidelijke beschrijving van de artikelen.
    Ik zie zo nu en dan filmpjes voorbij komen van producten gepresenteerd door waarschijnlijk een medewerker van petsgifts, heel leuk en geeft goede informatie. Doe hier meer mee. Geeft een vertrouwd gevoel en wij zien direct hoe het product er uit ziet, beter dan op een plaatje.

    Door: Peter van Tienen03-02-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Uitgebreide en klantvriendelijke dierenwinkel online!

    Een van mijn favoriete webwinkels. Ze hebben een uitgebreid assortiment en zijn erg klantvriendelijk.
    Ik bestel regelmatig online en ben niet terughoudend als ik vragen heb over het een of ander.
    Telkens weer word je hier uitgebreid te woord gestaan, waardoor je een betere keuze kunt maken.
    Service waar je voor terug komt. Ga zo door, Pets Gifts!

    Door: Rens14-01-2017
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Goed geholpen

    Het was mij niet zo duidelijk hoe groot de hondenmand moest worden voor mijn hond (vooral doordat je hem op de groei moet kopen). Ook inleven hoe groot 65 x 43 cm is, is niet zo makkelijk zonder ze in het echt te zien. Dus in de winkel kopen is zeker makkelijker. Maar ik zag dat het wel een slok op een borrel scheelt kwa prijs bij pets, dus heb ik ze gebeld om te vragen wat verstandig is. Ik werd supergoed geholpen aan de klantenservice en ze hebben me goed geadviseerd. Niet de volgende dag in huis (kan niet, wel jammer, vandaar een ster minder bij levering) maar na 4 dagen de nieuwe mand in huis. Ik ben er blij mee.

    Door: Van schanten18-12-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9,5

    Onze kat was gisteren jarig

    Onze kat was gisteren jarig... en dat hebben we natuurlijk gevierd!

    Bij Pets Gifts een krabpaal besteld en snoepjes. Hij was er heel erg blij mee!!

    Gelukkig was de levering gewoon op tijd zoals het hoort.

    Door: Elske17-12-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Leuke producten voor veel verschillende soorten dieren

    Als dierenliefhebber kom je bij Pets Gifts zeker aan je trekken. Er is hier echt voor allerlei soorten dieren iets te vinden. Van hokken tot voer en van speelgoed tot andere accessoires. Ik heb zelf drie honden en heb al de nodige uurtjes op deze website doorgebracht. De prijs staat me zeker aan, evenals de service. Je wordt snel geholpen wanneer je een vraag hebt en dat maakt het prettig om bij deze webshop producten te kopen. Levering is in mijn ogen ook niets mis mee. Heb alleen één keer achter een product aan moeten bellen. Waren ze vergeten op te sturen .

    Door: Gerard Wijs07-12-2016
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Schrijf zelf een review over PetsGifts

    Uw beoordeling