Peter Hahn

4.7

Bestellen

2.9

Service

5.1

Prijs

2.9

Levering

30%

Zou hier weer kopen

Peter Hahn

Zoek je een bedrijf waar je online kleding en woonartikelen kunt kopen? Wellicht is Peter Hahn voor jou wel een interessant bedrijf. Lees via NederlandReview wat de klantervaringen zijn bij dit bedrijf.


Wat is Peter Hahn?

 


Peter Hahn is een bedrijf waar je online kunt shoppen. De producten die verkocht worden zijn onderverdeeld in de volgende categorieën: dames, grote maten, heren, wonen, merken en sale. Op het gebied van wonen kun je producten kopen zoals badkamerartikelen, beddengoed, gezondheid, gordijnen, kamerdekens & plaids, overtreksets, tafellinnen, wasmiddelen en woonaccessoires. De rubrieken waarin je producten als kleding kunt kopen zijn onder andere de volgende: schoenen, jurken, shirts, blouses, vesten en jassen. Mocht je willen weten welke categoriesoorten er nog meer bij het bedrijf zijn, kun je een kijkje op de website nemen. 


Merken

 


Er worden allerlei merken verkocht. Het bedrijf stelt dat deze merken van toonaangevende kwaliteitsmerken zijn. Een aantal voorbeelden van merken die er verkocht worden zijn Aerobics, Aigner, Airfield, b.belt, Barbour, Basler, Bassetti, Chantelle, Charmline, Charmor, Dingelstädter, DL1961, Doris Streich, Dormisette, Emu, ERRE, Féraud, Fleuresse, FLUFFY EARS, Gabor Gant, Ganter, HAJO, Hammerschmid, Hans Kruchen, Hassia, Hatico, Siebi´s, Sioux, Softwaves, Solidus, Solo per Me, Speidel, Werner Schuhe, Xsensible en ZAIDA. Het is maar een klein tipje van de sluier. Voor alle merken kun je het beste een kijkje op de site van Peter Hahn nemen.  


Herroepingsrecht

 


Je kunt bij dit bedrijf ook een beroep doen op je herroepingsrecht. Dit betekent dat de klant een overeenkomst van een product zonder opgave van redenen kan ontbinden. Dit moet wel binnen 14 dagen gebeuren. De verkoper mag de klant vragen naar de reden van herroeping. Het is wel zo dat de klant niet verplicht is om deze reden door te geven.  


Duurzaamheid

 


Het bedrijf heeft duurzaamheid hoog in het vaandel te staan. Er is een speciale pagina waar je duurzame kledingstukken kunt bekijken en aanschaffen. Op die pagina laat het bedrijf weten dat de GOTS (Global Organic Textile Standard) in iedere termijn van het fabricageproces de maximale ecologische en sociale eisen aan biologisch geproduceerde natuurvezels stelt.  


Contact opnemen

 


Je kunt op meerdere manieren contact opnemen met het bedrijf. Je kunt allereerst een digitaal contactformulier invullen. Mocht je een vraag/opmerking hebben voor het bedrijf kun je ook een e-mail sturen. Het e-mail adres dat je kunt gebruiken is service@peterhahn.nl. Het bedrijf stelt zo snel mogelijk contact met je op te nemen. Mocht je telefonisch contact prefereren dan is dit ook mogelijk. Je kunt de medewerkers van maandag tot en met vrijdag bellen via het telefoonnummer 030 659 29 15. Dit kan van 08:30 uur tot 21:30 uur. Op zaterdag kun je contact opnemen met hetzelfde telefoonnummer. Dan is het bedrijf van 09:00 uur tot 18:00 uur bereikbaar.  


Welke klantervaringen zijn er bij Peter Hahn?

 


Ben je al klant bij Peter Hahn? We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen bij dit bedrijf. Welke artikelen heb jij bij Peter Hahn gekocht? Ben je tevreden met je aankopen? Ga je in de toekomst vaker iets bij Peter Hahn kopen? Wat vind je van de kwaliteit? Zou je Peter Hahn positief aanbevelen als mensen je ernaar vragen? Jouw mening is goud waard. Door je visie te delen via NederlandReview help je andere mensen een verstandige keuze te maken. Moeten ze wel of geen aankopen doen bij dit bedrijf?! We stellen het zeer op prijs als jij jouw ervaringen met Peter Hahn deelt via NederlandReview.  

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 5000 karakters

Verstuur uw review

Bestellen

Service

Prijs

Levering

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (70)

Geen aankoop

Ik wilde een broek bestellen, leveren in België doen ze niet, ook vreemd als buurland. Toen ik wilde laten leveren in Nederland, lukte het niet. Ik nam contact op met de klantendienst. Die antwoordden dan naast de kwestie. Intussen is de broek uitverkocht. Dank daarvoor beste Peter Hahn!

M

Mie Driesen

13-08-2024

0

Schoenen

Helaas heb ik deze reviews telaat gelezen. Alles klopt wat hieronder staat. Ze hebben geen tijd om retour gestuurde artikelen te verwerken maar wél om ( schriftelijke) aanmaningen te sturen. Na vele telefoontjes beloven ze om erop terug te komen maar ook daarvoor ontbreekt blijkbaar de tijd. Het kost de klant inderdaad heel veel tijd om te bellen en te mailen, ze zijn slecht bereikbaar en wanneer je eindelijk iemand aan de telefoon krijgt kunnen ze niets voor je doen want 'het is te druk'.

A

Arina

21-05-2024

0

Vest besteld, extreem slechte service

Ik heb 21 januari een vest besteld en direct daarna gemaild over een misverstand met de kortingscode. Heb al diverse malen gemaild waar geen reactie op komt. Telefonisch krijg ik steeds te horen dat er een achterstand is in de afhandeling van de mail en dat de financiële administratie achterloopt. Het moment van terugsturen is bijna voorbij en ik krijg nog steeds geen duidelijkheid. Ik zou iedereen afraden hier iets te bestellen.

P

Pauline

02-02-2024

0

Al 10 jaar trouwe klant, maar service is zeer slecht geworden

Retourzending onterecht in rekening gebracht. Aanmaning zonder oorspronkelijke rekening. Bestelde kleding in aanbieding wordt pas vele maanden later geleverd en dan wordt de volle prijs in rekening gebracht. Geen reactie van Peter Hahn op mijn vele e-mails met documentatie van terugzending. Er wordt niets door klantservice met de klachten gedaan; wel worden beloftes gemaakt. Zeer frusterend en tijdrovend.

U

Ute

24-01-2024

0

Trui

Ik heb een trui besteld, deze op 14 september betaald. Na verschillende telefoontjes met de klantenservice blijkt dat de trui is geannuleerd. Dit werd duidelijk na weer een telefoontje naar de klantenservice op 17 november. Maar het geld €130,00 zou zo snel mogelijk worden teruggestort. Het is inmiddels 23 november en weer gebeld waar mijn geld blijft. Het was nog niet in behandeling genomen. Weer aangegeven dat ik zo spoedig mogelijk mijn geld terug gestort wil hebben. Voor mij geen P-H meer

M

Marga

23-11-2023

0

Heel veel over de laatste jaren

De halve zomer aan de telefoon gezeten met diverse aardige dames die géén idee hadden. Ik bleef maar herinneringen en aanmaningen krijgen, daar klopte niets van. Iedereen die ik sprak zag ook ‘niets meer open staan’. Nee hoor mevrouw, ze bellen u of mailen u een dezer dagen. Vandaag -5 mnd later- weer een aanmaning. Het is daar een chaos, nooit meer voor mij.

N

Nienke Veldhuizen

02-11-2023

0

2 paar schoenen, Semler 50 pct korting

Besteld, en snelle levering

N

Nelleke Reedijk de

01-11-2023

0

Mooie kleding

Fijn en mooi bedrijf en ik koop hier al tien jaar, mooie spullen, goede merken, helaas zit Peter hahn in een insolventie procedure en in geldnood, vandaar het niet bereikbaar zijn, ik wens het bedrijf een frisse doorstart, love you Peter hahn en medewerkers

K

Kim streevelaar-van es

29-10-2023

0

Kleding

Trui gekocht met een kortingsbon. Helaas hadden ze dat niet verwerkt in hun administratie. Geen enkele reactie op e-mails en een klantenservicemedewerker die toezegt een en ander in orde te maken maar dat vervolgens niet doet. Bijzonder slechte service

A

Annemarie

08-10-2023

0

Diverse in bestelling

Komt niets aan . Medewerkers niet bereikbaar , voorheen wel. lijkt wel faillissement aan re komen .

03-10-2023

0

Jurk

Begin juli 2023 jurk gekocht. Bleek niet te passen en terug gestuurd op 26 juli en die dag per ongeluk ook betaald. €195.90. Geld terug gevraagd. E-mails worden niet beantwoord. Zes keer telefonisch contact gehad. "Komt eraan" Dus, niks!! Op advies van rechtsbijstandsverzekeraar DAS aangetekende brief met in gebrekestelling voor de koopsom vermeerderd met de kosten van aantekening €9.25. Reactie, email dat zij het koopbedrag zullen restitueren, eindelijk, maar de gemaakte kosten niet. In overleg met DAS vordering aan hun overgedragen en zij zullen mij de € 9,25 betalen en verhalen op Peter Hahn. Nooit meer van 's-levensdagen bij Peter Hahn Kopen. U bent gewaarschuwd.

E

E, Debets-Wijnen

29-09-2023

0

Mantel

Op 13 september heb ik een mantel gekocht bij Peter Hahn, die ik al lang wilde kopen, en nu afgeprijsd was. Volgens de site was dit het laatste exemplaar in mijn maat, en in de bevestiging van mijn bestelling stond dat deze direct leverbaar was. Sterker nog, de medewerkers gingen direct aan de slag met mijn bestelling. Na 2 weken een mail gestuurd naar Peter Hahn service, daar contact per telefoon niet lukte. Standaard antwoord dat reactie iets langer duurt als ik gewend ben! Maar hoe lang dan. Ik wacht nog steeds. In de avonduren nogmaals gebeld, nadat ik eerder op de dag alleen een gesprekstoon kreeg. Na kwartiertje wachten wist de telefoniste mij te vertellen dat ik moet wachten tot de mantel geretourneerd wordt. Ik ben perplext. Dit is al de 3e keer dat levering problemen geeft. Als men niet kan leveren, kan ik beter geen gids meer ontvangen. Peter Hahn zal ik nu niemand meer aanraden

M

Maria

28-09-2023

0

Al een maand mijn bestellingen niet leverbaar,vermeld het dan niet op de website

28-09-2023

0

een account op mijn naam gemaakt

Slecht bedrijf in communicatie er is een account op mijn naam aan gemaakt zou ge blokkeert worden en dan mij het bewijs van blokeren mailen naar 3 mails nog geen antwoord

A

Adrie

11-09-2023

0

tegenvallend

Ik zal nooit meer iets bestellen bij Peter Hahn. Wat een slechte service: je kan niet meer op je account komen, je kan letterlijk uren aan de telefoon hangen voordat je überhaupt te woord gestaan wordt. Ik kreeg een aanmaning, had niet eens een factuur gehad en op de aanmaning stond niet wat het is geweest dat ik niet betaald zou hebben. Dan kun je inloggen op je account , maar dat is tijdelijk niet bereikbaar zodat je niet je bestellingen kunt inzien. Op een klacht via email krijg je een automatische reactie en word je verwezen naar het telefoonnummer, waarbij niemand de telefoon beantwoordt. Ik heb echt schoon genoeg van dit bedrijf. De prijs kwaliteit verhouding klopt m.i. ook niet. Voor een jurk van polyester of ander kunstvezel vind ik de prijs veel te hoog.

M

Marja

11-09-2023

1

Wintertruien

Al maanden krijgen we als klant het bericht dat het account niet in te zien is omdat er ‘aan gewerkt wordt’. Er kan alleen telefonisch informatie o.d. gevraagd worden. Bellen wordt een tamelijk dure aangelegenheid omdat het een gewoon telefoonnummer is. Ook is er niet doorheen te komen. Ik wacht al té lang op restitutie van een retour gezonden artikel. Ook heb ik al vaak geklaagd over de enorme hoeveelheid papier die steeds maar verstuurd blijft worden. Soms wel 3 x per maand. Graag zou ik dit wat minder willen maar daar wordt geen gehoor aan gegeven. Allemaal jammer want ik maak graag gebruik van uitverkoop en die kan ik ook via de webwinkel inzien.

08-09-2023

0

shirt en broek

Begin juni een leuk zomersetje besteld ( top en broek ) Bedoelt voor mijn zomervakantie half augustus. Levering laat lang op zich wachten. Na 5 weken krijg ik alleen de broek en het bericht dat het topje pas half september komt. De zomer en mijn vakantie is dan al voorbij. Telefonisch niet bereikbaar. Zeer slechte service en dan ook nog eens enorme bedragen vragen. Ik ben geen klant meer.

01-08-2023

0

Betalingssysteem

Reeds anderhalve maand bezig fout van Hahn te corrigeren. Telefonisch zeer slecht bereikbaar. Na verzekering dat nu echt alles in orde is toch aanmaning ontvangen. Deze jarenlange klant is nu ex- klant. Hahn schijnt de boel niet meer op orde te kunnen krijgen. De telefoniste gooide de hoorn op de haak, ik was de zoveelste boze klant die ochtend.. Jammer van dit toch ooit prettige bedrijf.

L

L. Van Vliet

29-07-2023

0

Jurk

Op 13-5 een jurk besteld. Reservering creditcard verdween en jurk was niet meer beschikbaar op webshop. Dus verwachtte de bestelling niet meer. 29-5 is jurk weer beschikbaar in de tussentijd geen reactie mogen ontvangen vanuit Peter Hahn. Gevolg van geen communicatie, jurk nogmaals besteld. Ook hier verdwijnt reservering creditcard. Gevolg ik ben er klaar mee en verwacht geen jurk meer. 21-6 krijg ik ineens de jurk geleverd zonder bericht vanuit Peter Hahn. Diezelfde dag teruggestuurd, had toen geen zin meer in de jurk. Ook met dit antwoord teruggestuurd. Een maand later is het bedrag een keer terug op mijn creditcard. Dat vind ik niet normaal! Tot mijn verbazing zie ik dat 24-7 weer mijn creditcard wordt belast met het bedrag van die jurk. Meteen contact opgenomen, dat ik die jurk die ik al thuis had gehad niet nogmaals wilde hebben. Ik kreeg de toezegging dat ze de bestelling zouden annuleren en ik het bedrag teruggestort zou krijgen op mijn rekening. Op mijn creditcard kon niet. Een dag later, 26-7, krijg ik een mail, omdat ik 2x de bestelling heb gedaan in mei, sturen ze 29-7 toch de jurk. Als ik het niet wil moet ik maar weigeren of het pakket zelf terugsturen. Gevolg, zij hebben weer een maand de beschikking over het geld. Het lijkt wel of ze dat belangrijker vinden dan de verzendkosten die zij maken en het transport dat slecht is voor het milieu. Conclusie waardeloze organisatie. Verder denk ik dat ze het financieel zo zwaar hebben, dat ze verzendkosten betalen minder erg vinden om maar een maand te kunnen beschikken over het geld van bestellingen.

D

DV

29-07-2023

0

Bloueshirt

L.s., Sinds 13 jaar bestel ik vrijwel al mijN kleding bij Peter Hahn. Ik draag het allemaal met veel plezier en heb door mijn enthousiasme verschillend vriendinnen als klant aangebracht. 30 mei heb ik een blouseshirt besteld, bij de tel. Bestelling werd gezegd dat de levering, door systeemwijziging, 7 tot 10 dagen zou duren. N 4 weken heb ik gemaild. Wegens grote drukte kon de mail niet beantwoord worden. Een paar weken later weer gemailde. De bestelling is op 16 juli aan mij verzonden en zou 7 dagen onderweg kunnen zijn. Niets ontvangen en niets meer vernomen! De zaak is vrijwel onbereikbaar. Tot mijn grote spijt was dit dus mijn laatste bestelling. Ik heb er geen vertrouwen meer in.

E

E.beeren

28-07-2023

0