Perry Sport
Alle reviewsPerry Sport
Alle reviews (23)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven
Nike schoenen
Zou bezorgd worden door DHL, maar is nooit aangekomen, heb ook nooit ergens voor ontvangst kunnen of mogen tekenen, tevens geen bevestiging voor ontvangen gegeven.
Heb niet binnen 14 dagen gemeld dat het niet bezorgd was ( in de veronderstelling dat het nog onderweg was ) en nu is het opeens mijn eigen schuld volgens Perry omdat DHL geen onderzoek meer op start na 14 dagen, omgekeerde wereld.
Wel betalen, niks ontvangen.
Waardeloosasics gel-contend 7 dames
2 maanden geleden hardloopschoenen gekocht bij de Perry, helaas gat erin aan de voorkant. Zowel in de winkel belachelijke redenen, waarschijnlijk er teveel mee gelopen ipv gerend..! Online klacht ingediend en daar kunnen ze er helaas niks mee omdat het geen online aankoop was... terwijl er op de site iets anders staat. Echt GEEN service!!!
Lowa Schoenen
Bij Perry Sport Lowa Ferox GTX pro schoenen gekocht met Gore tex. Die zouden dus waterdicht moeten zijn. Na ruim 1 jaar zijn de schoenen van binnen nat nadat ik door nat gras gewandeld heb. Ik ga dus terug naar Perry Sport, zoals mij door Lowa wordt gezegd te doen. Perry Sport stuurt mij ook weg met de mededeling dat zij maar 5 maanden garantie geven op door hen verkochte artikelen. Ze weigeren mijn schoenen door de sturen naar LOWA terwijl ik in ieder geval 2 jaar garantie op waterdichtheid van de schoenen heb. Wel goed om vooraf te weten als je iets bij Perry koopt, zij maar 6 maanden garantie geven.
Online
Nooit zal ik weer bij Perry sport kopen. Een jas online gekocht. DHL heeft het pakket voor mijn deur neergelegd. Helaas was het pakket onvolledig. Dit keurig aangegeven bij Perry sport. Die geven aan dat dit onmogelijk is gezien de weeg momenten. Aangegeven dat het pakket voor mijn deur lag wat maakt dat ik het niet heb controleren. Helaas geeft Perry sport met geen mogelijk thuis.
Dit kan niet de bedoeling zijn. Per mail, whatsupp onbereikbaar. Ik zal het hier niet bij laten zitten en juridische stappen ondernemen. Wat een slechte service!!!T-shirts
Nooit meer een bestelling bij Perry sport!! Wat een oplichterij.. 1 tot 3 werkdagen tot de bestelling wordt bezorgd.. Maar wacht al een week en nog niks gehoord!!!
Schoenen
Slechte service, de schoenen die ik had gekocht moesten teruggestuurd worden naar Reebok.
Ik kon deze in de winkel niet omruilen voor andere.
Het is wel zo netjes dat Perry sport dit doet ipv de klant.
Nu heb ik andere gekocht in een andere winkel.5 slaapzakken
Bestelling word biet verstuurd / geleverd.
Juni 2021
Nooit meer naar Perry Sport
Nike schoenen gekocht bij Perry Sport Dordrecht. 1x aan en meteen onmenselijk grote blaren. Voeten waren pas na een week of anderhalf pijnvrij. Gelukkig kan je ruilen binnen 60 dagen…… Had je gedacht. Een ‘shopmanager’ die het af deed als een blaartje, alsof ik daarvoor terug naar de winkel kom. Ik kom pas met een product naar een winkel terug als er echt iets aan de hand is. Maar nee, ze kon de schoenen niet ruilen, want ja: 1 x gedragen. Ze zijn helemaal schoon en nieuw, maar pasvorm is niet goed. Ik kan er nu niets mee. Ik kon ze dan wel op marktplaats zetten, zei ze. Wat een service! Ik kom nooit meer bij Perry Sport. Bespaar jezelf het geld en de slechte service en kies voor een andere en goede sportzaakIndoor bike bodytone DS 06
ZEER SLECHT ERVAREN SHOPPING OP DEZE WEBSITE , ZAL NIEMAND AANRADEN OMDAT VOLGENS HUN ALS JE NIET DE ORIGINEEL VERPAKKING VAN DE PRODUCT NIET HEBT DAN KAN JE NIET RETOURNEREN. ( MEESTAL WANNEER JE EEN PRODUCT KOOP IS OMDAT JE WEET VAN TEVOREN DAT JE ZOU DIT MEER GAAN GEBRUIKEN.DAAROM HAD JE GEKOCHT EN DE VERPAKKING WEG GEGOOID OMDAT DE PRODUCT IS IN GEBRUIK. NU BEN IK NIET BLIJ MET DE PRODUCT VOOR VERSCHILLENDE REDENEN EN WIL RETOURNEREN NA 2 WEKEN MAAR KAN HELAAS NIET RETOURNEREN OMDAT IK HEBT DE ORIGINEEL VERPAKKING NIET EN DE KLANTEN SERVICE ZEI: HET IS ONMOGELIJK OM DE PRODUCT RETOURNEREN ALS JE HEBT DE ORIGINEELE VERPAKKING NIET. HOEZO NIET? HAD GEVRAAGD ALS ZE KAN EEN RETOUR VERPAKKING STUREN OM TE VERPAKKEN DAT KAN HELAAS OOK NIET.
REDENEN VAN DIT PRODUCT TERUG TE RETOURNEN WAREN .
1. TIJDENS HET WORKOUT INEENS GING DE PEDAL LOSS ( IK DACHT HET WAS KAPOT EN DEFECT )WAS GEWOON LOSS
GESCHROEIFT) .
DE INDOORBIKE IS MOOI BIKE MAAR NIET GENOEG WEERSTAND , WEERSTAND GAAT TOT 8 . NIET GENOEG UITDAGING .
2. VERDER MET DE BEZORGER GING OOK SLECHT OMDAT IK WOON OP DE 3DE VERDIEPING EN MIJN GEBOUW HEBT GEEN LIFT BESCHIKBAAR ZO IK MOEST DIE MENEER MEEHELPEN MET OPTILLEN VAN DE ZWARE PRODUCT . HOEZO STUREN JULLIE 1 PERSOON OM EEN ZWARE PRODUCT INLEVERING . IK ALS KLANT BETAALT VOOR FULL SERVICE .
3.ZE GEEF OOK GEEN KEUZEN OP DE WEBSITE VOOR MENSEN DIE EEN LIFT NIET BESCHIKBAAR .
4. DEZE IS MIJN EERSTE SLECHTE ONLINE SHOPPING ERVAREN . DAAROM ZOU IK NOOIT MEER OP DEZE WEBSITE BESTELLEN . BIJ DEZE ZET IK DIT REVIEW IN 4 ANDERE TALEN . OMDAT IK BEN HEEL
TELEURGESTELD EN WIL IEMAND ANDERS DIT GEVOEL BESPAARD .
KLANTEN SERVICE IS OOK NUTTELOOS OM BELLEN EN EMAIL OMDAT TOCH DUREN ZE ZO LANG VOOR ANTWOORDEN EN GEVEN NUTTELOOS OPLOSSINGS.
VERY BAD EXPERIENCED SHOPPING ON THIS WEBSITE, WILL NOT RECOMMEND ANYONE BECAUSE OF IF YOU DO NOT HAVE THE ORIGINAL PACKAGING OF THE PRODUCT YOU CANNOT RETURN. (MOSTLY WHEN YOU BUY A PRODUCT BECAUSE YOU KNOW IN ADVANCE THAT YOU WOULD USE THIS MORE. THIS IS WHY YOU HAD PURCHASED AND THROWN THE PACKAGING AWAY BECAUSE THE PRODUCT IS IN USE. NOW I AM NOT HAPPY WITH THE PRODUCT FOR DIFFERENT REASONS AND WANT TO RETURN AFTER 2 WEEKS UNFORTUNATELY CAN'T RETURN BECAUSE I DON'T HAVE THE ORIGINAL PACKAGING AND THE CUSTOMER SERVICE SAID: IT IS IMPOSSIBLE TO RETURN THE PRODUCT IF YOU DON'T HAVE THE ORIGINAL PACKAGING. UNFORTUNATELY THEY CAN'T SEND ME AN EMPTIED BOX SO THAT I CAN SEND THEM THE PRODUCT BACK!!!!!!!!
REASONS FOR RETURNING THIS PRODUCT:
1. DURING THE WORKOUT, THE PEDAL WAS LOOSE (I THOUGHT IT WAS BROKEN AND DEFECT) WAS JUST LOOSE
SCREWS).
THE INDOORBIKE IS NICE BIKE BUT NOT ENOUGH RESISTANCE, RESISTANCE GOES UP TO 8. NOT CHALLENGING ENOUGH !!
2. ALSO WITH THE DELIVERY WAS BAD BECAUSE I LIVE ON THE 3RD FLOOR AND MY BUILDING HAS NO ELEVATOR AVAILABLE . I HAD TO HELP THE DELIVERY ELDERY MAN WITH LIFTING THE HEAVY PRODUCT. WHY WOULD YOU SEND ONE PERSON FOR THIS HEAVY PRODUCT (MIND YOU HE WAS AN ELDER MAN) POOR MAN !!
3. AS A CUSTOMER I PAY FOR FULL SERVICE.
3. THERE IS NO OPTIONS ON THE WEBSITE FOR PEOPLE WHO DOESN'T HAVE ELEVATOR AVAILABLE.
4. THIS IS MY FIRST BAD ONLINE SHOPPING EXPERIENCE . THEREFORE I WOULD NEVER ORDER AGAIN ON THIS WEBSITE. WITH THIS STATEMENT I WILL PUT THIS REVIEW IN 4 OTHER LANGUAGES. BECAUSE I AM REALLY
DISAPPOINTED AND WANT TO SAVE SOMEONE ELSE FROM THIS FEELING.
CUSTOMER SERVICE IS ALSO USELESS TO CALL AND EMAIL BECAUSE THEY TOOK SO LONG (14 DAYS TO REPLY ) IN HOLLAND WHERE YOU CAN SEND AN EMAIL NOW AND GET THE ANSWER USUALLY IN 1 TO 3 DAY'S .
OTHER REASON GETS ME MORE FRUSTRATED IS BECAUSE THE CUSTOMER SERVICE IS NOT EVEN HELPING WITH A SOLUTIONS . BECAUSE I DON'T HAVE THE ORIGINAL PACKAGING I CAN'T RETURN THIS PRODUCT. I'M ASKING JUST FOR AN EMPTIED BOX . JUST FOR A BOX I CAN'T RETURN THIS ITEM .
لدي تجربة تسوق سيئة معهم ولا أنصح أحد بالتسوق منهم. لأنك إذا تخلصت من صندوق المنتج الأصلي لا يمكنك إرجاعه. (غالباً عندما تشتري منتجا فأنت تعرف مسبقاً أنك ستستخدمه كثيراً.) أنا لست سعيداً بهذا المنتج لعدة أسباب وأريد إرجاعه بعد اسبوعين من الاستخدام ولكن ذلك غير ممكن الآن لأني تخلصت من صندوق المنتج الأصلي وفقا لما قاله لي خدمة العملاء : لا يمكن الارجاع إلا بوجود الصندوق الأصلي للمنتج، سألتهم ليه؟ وسألتهم اذا كان ممكن يرسلوا صندوق جديد فقالوا أيضا لا يمكن للأسف.
أسباب إرجاعي لهذا المنتج هي :
1_إنه أثناء التمرين فجأة إنفصل البدال (اعتقدت إنه اتعطل بس هو إنفصل فقط. العجلة جميلة بس المقاومة ضعيفة أثناء التمرين وهذا غير كافي.
2_ التوصيل كان سيئا أيضا لأني أسكن بالطابق الثاني ولا يوجد مصعد لذلك كان علي أن أحمل المنتج مع الموظف. كيف ترسل موظفا واحدا لحمل هذا المنتج الثقيل وأنا قمت بدفع مبلغ الخدمة كاملا؟
3_ لا يقدمون خيارات للأشخاص الذين ليس لديهم مصعد متوفر.
4_ تعتبر هذه أسوأ تجربة تسوق أونلاين بالنسبة لي لذلك لن اطلب من هذه الصفحة مجدداً، لذلك وضعت هذا التعليق ب ٤ لغات مختلفة لأني محبطة ولا أريد لأي شخص آخر ان يتعرض لنفس الموقف.
خدمة العملاء غير مفيدين بالمرة يجيبون متأخر وردودهم غير عملية أيضا. (14 يوماً للرد على الايميل)، في هولندا يتم الرد على الايميل من يوم إلى 3 أيام، من الأشياء التي أغضبتني أيضاً أن خدمة العملاء لا يقدمون لك الحلول، لأني ليس لدي صندوق المنتج الأصلي الآن لا يمكنني إرجاع المنتج. أنا أطلب منهم صندوق فارغ فقط حتى أستطيع إرجاع العجلة الرياضية.
EXTRIMADAMENTE MUY MALA EXPERENCIA EN ESTIO WEB, NO RECOMIENDO A NADIE. DESPUES DE SOLAMENTE DOS SEMANAS EN HUZO QUERIA DEVOLVER POR MOTIVOS METIONADO ABAJO. PERO NO PEUDO DEVOLVERLO EL PRODUCTO PORQUE NO LO ACCEPTAN SI NO TIENES EL EMBALAJE ORIGINAL. ¿TU TAMBIEN BOTAS TU EMBALAJE CUANDO RECIBES UN PRODUCTO QUE ESTAS SEGURO QUE VA A HUSARLOS FRECUENTEMENTE? PORQUE YO SI, NO TENIA NINGUN INTENTION DE DEVOLVER LO. Y AHORA NO ESTOY FELIZ CON EL PRODUCTO POR DIFERENTES RAZONES.
RAZONES PARA DEVOLVER ESTE PRODUCTO.
1. DURANTE EL ENTRENAMIENTO, EL PEDAL SE HABIA SUELTO (PENSÉ QUE ESTABA ROTO)
EL BICI ES BONITA PERO NO TIENE SUFICIENTE RESISTENCIA.
LA RESISTENCIA AUMENTA HASTA NIVEL 8. NO ES SUFICIENTE EL RETO.
2. EL ENTREGAMIENTO TAMBIÉN FUE MAL PORQUE VIVO EN EL 3ER PISO Y MI EDIFICIO NO TIENE ASCENSOR.YO MISSMO TENIA KE AYUDAR UN ANSIANINO SUBIER EL PRODUCTO PESADO. ¿CÓMO ENVIAN A UNA PERSONA DE EDAD PARA LA ENTREGA DE UN PRODUCTO PESADO? COMO CLIENTE, PAGO POR EL SERVICIO COMPLETO! TAMBIÉN NO OFRECEN SERVISIO EN EL WEB PARA PERSONAS QUE NO HAYA ASCENSOR DISPONIBLE.
3. ESTA ES MI PRIMERA MAL EXPERENCIA EN LAS COMPRAS EN LINEA. POR LO TANTO, NUNCA PODRÍA VOLVER A HACER UN PEDIDO EN ESTE SITIO WEB. PONERÉ ESTE REVISIÓN EN 4 OTROS IDIOMAS. PORQUE ESTOY ENTERNA MENTE DECEPCIONADO Y QUIERO QUE NADIE MAS SIENTA ESTE SENTIMIENTO.
4. EL SERVICIO AL CLIENTE TAMBIÉN ES INÚTIL PARA LLAMAR Y ENVIAR UN CORREO ELECTRÓNICO PORQUE HAN TOMADO 1po4 DIAS PARA LA RESPUESTAS Y NO DAN SOLUCIONES ÚTILES.
POR SOLO NO NO MADAR ME EL EMBAJALE PARA DEVOLVER EL PRODUCTO. QUE DISGRACIASchoenen
Ontzettend slechte klantenservice!
Schoenen binnen 3 weken willen terugbrengen voor beschadiging die absoluut niet hoort binnen deze tijd.
Reactie: Dit is slijtage doen we niets mee.Ruilen
Wat een geweldige service iets wat door mijn eigen fout verkeerd besteld is,gratis kunnen ruilen in de winkel en ook mijn 20% korting nog ontvangen via de klantenservice. Echt super lief en super goed geholpen zowel bij Perry sport Amstelveen als bij de klantenservice. Super bedankt!!!!!
slippers
I made online order for slippers- 2 completely different slippers in color and size arrived. I tried to call customer service and after 1 hour of attempts- noone picked up the phone. Return is possible in one of their shops, but I see they have closed their shop in Almere. I have never experienced so bad delivery, customer service and return policy.
WEERSTANDBAND
WEERSTANDBAND GEKOCHT. ALIEXPRESS MEUK. BINNEN 7 DAGEN KAPOT GEGAAN >.< . LEVERTIJD 3 WEKEN. KLANTENSERVIE REAGEERT NIET. KOOP LIEVER BIJ ALIEXPRESS GUYS. DAAR BETER GEHOLPEN. AL 1 WEEK GEEN REACTIE
ORDERNUMMER 707149784 t-shirts en schoenen online
Wat een geweldige klantenservice heeft Perrysport! Nog nooit zo een betrokkenheid ervaren in het nagaan van een status van onze bestelling!! Vriendelijk, zeer behulpzaam! Geen woorden voor! Dikke pluim Perry sport!!!
Verkoopmedewerker praat onzin
Als trouwe ascis gebruiker naar Perry voor nieuwe hardloopschoenen. Mijn maat (42) bestaat volgens verkoper niet meer. Hij heeft alleen 42,5 want Asics doet niet meer aan maat 42. Ik praat hier over meest reguliere modellen. Totaal verbaasd vraag ik of dat echt waar is. Jazeker geeft ie aan. Verder verkoopadvies ontbreekt ook dus ik niets gekocht. Thuisgekomen online 42 gekocht EN 20,00 goedkoper. Totaal onzin dus!
Ellende
31 januari een bestelling gedaan. Binnen 5 werkdagen leveren wij, dus niet. Een deel bestelling, eerst 1 artikel, toen 2 en de laatste is nooit aangekomen. Een barcalona shirt voor ons zoontje. Dagen en uren gebelt en geen doorkomen aan, niet te bereiken. Vervolgens dichtsbijzijnde winkel gebelt. Die hebben contact opgenomen met de klantenservice. Vandaag, 19 februari door die winkel terug gebelt. Meegedeeld dat de shirts niet meer te krijgen zijn en wij het geld terug gestort krijgen. We zouden vandaag per mail geïnformeerd worden, dus niet, geen mail ontvangen. De shirts van barcalona kan je nog steeds online bestellen. Bedrog! Wat een slecht bedrijf. Kind verdrietig en nog steeds geen reactie. Getverperry!
Vraag over mijn bestelling.....geen bevestigings ail gehad geen bevestiging van betaling (wel afgeschreven) geen antwoord op mails klantenservice niet bereikbaar? Best vreemd allemaal ben ik de enige?!
Foute maat gestuurd en op eigen kosten terugsturen
Perry Sport pleegt klantenbedrog. Ik had een ski jack besteld in de maat die ik al jaren heb. Het jack bleek minstens twee maten te klein, dus er zat een verkeerd maatlabel in. Gezien het feit dat het een uitverkoopartikel was, veronderstel ik dat ze het eerder naar klanten hadden gestuurd, die het weer hadden geretourneerd. Maar ik moest het jack wel op eigen kosten terugsturen. Ik heb erover gemaild dat ik mijn geld terug wilde, omdat de schuld volledig bij Perry Sport lag, maar ik heb geen antwoord gekregen. Mensen, koop niet bij deze malafide webwinkel. Op andere reviewsites heb ik vergelijkbare ervaringen gelezen. Ik ben dus niet het enige slachtoffer.
Afspraken maken kent Perry Sport niet!
Afspraken maken kent Perry Sport niet!
2,5 week wachten op pakketje met schoenen en spray. Wel cashen, niet afleveren, winkel kan/mag niets doen, klantenservice belooft contact op te nemen na eindelijk contact met ze. En contact opnemen als beloofd? Ho maar!
Pakketje is vervolgens weg bij DHL maar alles is schuld van DHL, oplossing bieden ho maar en volgens Perry Sport ‘klantenservice’ maar gewoon afwachten (!!!). Extra kosten van naar de winkel en telefoonkosten is ‘jouw probleem’ en verder zoek het maar uit.
Aangegeven dat ze nieuwe producten naar de winkel opnieuw konden sturen en zo klant tegemoet te komen maar nee DHL had het druk.
Geld teruggestort gekregen (zonder enkele compensatie), maar NOOIT meer Perry Sport, wat een ombeschofte klant-ONvriendelijke firma!online beter dan de winkel...
bestelling in winkel niet op voorraad, wel online
beetje onhandig dat ze dat niet voor je kunnen regelen in de winkel, ze had geen idee wat ik wilde volgens mij...
online besteld en het was supersnel in huis en nog in de aanbieding ook
online beter dan de winkel...wintersport
Groter assortiment dan elders, personeel is bijna allemaal erg aardig en goed onderlegd. Maar soms zit er wel een ongeinteresseerd type tussen, dat is jammer.
al met al koop ik graag bij de perry voor sportartikelen (wintersport)
Anderen bekeken ook

Juwelen kopen gebeurt vandaag de dag steeds meer online. Het is dan ook veel gemakkelijker om dit vanuit huis te doen en het aanbod is vaak oo...

Helaas regent het in Nederland nog wel eens, dus moet je je saaie regenjas weer aan of dat oncomfortabele, lelijke regenpak. Je ziet er niet uit, m...


Scapino: Ervaringen Hou jij van koopjes als het gaat om schoenen of kleding? Misschien kom jij dan wel vaak bij de Scapino! Maar is goedkoop geen ...
Ikheb inmiddels€11,20 betaalt voor leveren en retourneren van een paar slippers die bijna 2 maten te klein waren geleverd