Peek & Cloppenburg

5.3

Bestellen

3.6

Service

5.5

Prijs

3.7

Levering

34.9%

Zou hier weer kopen

Peek & Cloppenburg

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je kleding kunt kopen? Wellicht is Peek & Cloppenburg voor jou een mooie uitkomst. Lees via deze pagina wat de klantervaringen bij dit bedrijf zijn.


Wat is Peek & Cloppenburg


Peek & Cloppenburg is een ‘multi-channel’ fashion-retailer. Het bedrijf biedt haar klanten een winkel concept aan dat volgens het bedrijf het beste van de offline en online wereld combineert. Peek & Cloppenburg kent een succesvolle en lange traditie in de mode industrie. Er wordt aangegeven dat ze de voordelen en mogelijkheden van de online wereld goed kennen. Peek & Cloppenburg heeft in Europa winkels in landen zoals Oostenrijk, Polen en Duitsland.


Soorten kleding


Je kunt kleding kopen voor dames, heren en kinderen. Deze kleding is ingedeeld in de volgende categoriesoorten: kleding, schoenen, accessoires, grote maten, nieuw, sale, merken, premium, inspiratie en winkels. Om jou een beeld te geven van de producten die er onder andere worden verkocht volgen hierbij jurken, badpakken, tassen, tankini's, sandalen, slippers, handtassen, wikkeljurken, blouses, badslippers, zwemkleding, boxershorts, stropdassen en manchetknopen. Voor de volledigheid verwijzen we je naar de website van Peek & Cloppunberg.


Bekende kledingmerken


Het bedrijf verkoopt kleding van bekende merken zoals Adidas, Alpha Industries, American Vintage, Armedangels, Betty Barclay, Birkenstock, Buffalo, Calvin Klein, Champion, Chi Chi London, Closed, Coccinelle, Comma, Converse, Diesel, DKNY, Drykorn, Emporio Armani en een heleboel andere merken. Peek & Cloppenburg heeft onder andere winkels aan de Dam in Amsterdam, de Wagenstraat in Den Haag en de Hoogstraat 200 in Rotterdam.


Wetenswaardigheden


Mocht je contact met dit bedrijf willen opnemen dan kan dit via twee contactopties. Deze zijn ingedeeld in de categorieën 'Onlineshop' en 'P&C algemeen & klantenkaart'. Voor de eerste optie kies je als je vragen hebt voor de klantenservice. De tweede optie is voor vragen en adviezen met betrekking tot de online shop en de P&C algemeen & klantenkaart. Je kunt een betaling doen via iDEAL, rekening, PayPal, Mastercard en Visa. Het verzend bedrijf voor de standaard verzendingen is PostNL. Het bedrijf stelt dat klanten via een beveiligde SSL verbinding kunnen betalen. Door het bedrijf worden de allerlaatste mode-highlights rechtstreeks bij je thuis afgeleverd. Er worden op de website een aantal voordelen beschreven zoals gratis verzending en retour, 100 dagen recht op retour, ophalen en teruggave van producten in alle filialen en de gratis hotline.


Er wordt door de medewerkers van Peek & Cloppenburg aangegeven dat het zeer de moeite waard is om te hoppen met een Peek & Cloppenburg Anson's klantenkaart. Het bedrijf geeft aan dat je met de klantenkaart kunt genieten van heel veel exlcusieve voordelen. Je kunt je voor een klantenkaart aanmelden als je in een winkel bent bij Peek & Cloppenburg. Daarnaast stelt het bedrijf dat er exlcusieve voordelen en exclusieve aanbiedingen zijn als je een klantenkaart in je bezit hebt. Je zult dan ook als eerste worden geïnformeerd over kortingsacties en pre-sales evenementen.


Welke klantervaringen zijn er bij Peek & Cloppenburg?


Ben je al klant bij Peek & Cloppenburg? We zijn ontzettend benieuwd naar jouw mening over dit bedrijf. Door je visie te delen via NederlandReview help je andere mensen een goede keuze te maken. Doen ze er wel of niet verstandig aan om spullen bij Peek & Cloppenburg te kopen? Jouw mening is goud waard. We stellen het zeer op prijs als je jouw visie deelt via deze pagina. Mede door jouw input blijft NederlandReview het meest objectieve en onafhankelijke platform van Nederland.


 


 

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Schrijf zelf een review

Schrijf hier een review over het bedrijf, de producten en/of diensten. Gebruik max zo’n 500 karakters

Gelieve eerst in te loggen

Bestellen

starstarstarstarstar

Service

starstarstarstarstar

Prijs

starstarstarstarstar

Levering

starstarstarstarstar

Zou hier weer kopen

Totaal

10

Alle reviews (43)

M

Marianne Klinkenberg

12-08-2023

0forum

Refund not yet received for more than a month already.

Refund not yet received for more than a month already.

J

J Yu

03-07-2023

0forum

Jeans merk Pepe

Ik wacht al ruim twee weken , jeans zou rond 2-4 dagen geleverd worden . Track code gehad , maar er kwam niks !! Bellen mailen levert ook niks op.

J

JO Gelderen

18-03-2023

0forum

Riem

Had riem besteld van 40 euro kreeg een pakket binnen met een vrouwe jas, pakker retour gestuurd 4 weken geleden. Nog steeds geen geld terug , 4 mailtjes gestuurd nooit antwoord op gehad. 3 keer gebeld 3 keer zelfde verhaal dat ze het gaan regelen (nadat je 15 min in de wachtrij staat op iemand te pakken te krijgen) tot nu toe nog steeds geen geld terug zijn gewoon oplichters die amper te bereiken zijn onlin.e

D

Dennis

24-01-2023

0forum

Pyjamabroek

Zeer slecht qua leveren via de website erg lange wachttijd. 1 besteld is te groot dus terug gestuurd duurde 1 wk voor het geleverd werd maar de retour bericht zelfs 14 dgn en dan nog moeten wachten tot je geld wordt terug gestort tevens nog te weinig ook en hielden ze geld in. Vervolgens het zelfde product besteld, dit op een zaterdag vervolgens bericht dat het dinsdag. Bij PostNL was en dan duurde het nog 7 dgn voordat ik het product binnen had. Via de site bestellen is gewoon zeer slecht. En wat het meest kwalijke is dat ze nog niet eens het volle bedrag terug boeken dus daar Moet ik nog even over bellen.

R

R. F Scheek

07-12-2022

0forum

Een shirt

Online bestelling. Binnen 2-5 dagen geleverd. Na betaling binnen een dag bericht dat het overgedragen is aan Post NL Na een week geeft de tracking&tracing van PostNL aan dat er nog niet sis aangeleverd bij PostNL. Gebeld en na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan, geeft de dame van de klantenservice aan dat er logistieke problemen zijn en dat ik maar geduld moet hebben. Nog nooit meegemaakt bij Zalando, Bijenkorf, etc. Nooit meet Peek&Cloppenburg.

M

Marcel Faessen

01-12-2022

0forum

VERSCHRIKKELIJK WAT EEN BEDRIJF! Dreigen om een aanmaning te sturen om 13 euro! Zij zouden dit 2x hebben terug gestort wat absoluut niet waar is! Nu willen ze al mijn bankgegevens van 3 maanden om te zien dat ik niet lieg! Stelletje idioten! Hoe durf je om mijn betaalgegevens te vragen! Er is 1 medewerker die zag dat de fout bij P&C ligt maar nog blijven ze volhouden! OPLICHTERS!

D

Danielle

16-11-2022

0forum

Vest

Ik wacht nog steeds op mijn vest. Geen enkel bericht meer na de melding dat de levering vertraagd is. Nu inmiddels 2 weken geleden. Ik shop vaak online bij andere winkels en krijg alles binnen 2 a 3 dagen. Nooit meer bij peek en cloppenburg!!!!

W

Willems

22-09-2022

0forum

Kleding gekocht

Mijn bestelling is niet geleverd en ik wacht al langer dan 2 maanden op mijn geld. Klantenservice reageert niet op mails en telefonisch zijn ze zeer onvriendelijk.

B

Bernard

18-08-2022

0forum

Trui

Waardeloze service 18 juli een trui besteld 12 augustus nog nuet ontvangen. Paar keer gebeld.1e keer bellen bestelling vertraagd. 2e keer bestelling in systeem blijven hangen 3e bestelling in systeem blijven hangen u keijgt aan t eind vd week uw geld yeeug 4e keer ik was boos telefoon oogehangen 5e keer ww gaan het uitzoekwn blijgt bij afdwlingennhangen. Hoe moeilijk kan het zijn je zuet de bestelling het betaalde bedrag .stoet gewoon het geld terug Oh dan heb ik het ook nog niet gehad over de 1e keer 11 minuten aan de lijn gehangen eee je contact kreeg. Maw een .................service wn bedrijf BESTEL NOOOOOIT HIER IETS!!!!!!!

M

Monaten

12-08-2022

0forum

Een broek en een overhemd

We kregen een verkeerd product geleverd dat we hebben geretourneerd. Vervolgens krijgen we geen geld terug omdat we niet het bestelde product hebben geretourneerd. Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt. Verschillende keren gebeld en een medewerker maakte het zo bont door te zeggen dat we nog een keer moesten betalen. Geen stap verder en niet ons geld teruggekregen. Niet bestellen bij deze site!

I

Inge J

02-08-2022

0forum

Een zomerjas

Op 28 juni een jas besteld, zou een levertijd hebben van 2-4 werkdagen. Nadat ik na 2 dagen nog geen verzendbevestiging had gehad, heb ik er achteraan gebeld. Kreeg een slecht verstaanbaar persoon aan de lijn die mij vertelde dat het aan PostNL lag en dat ik heb na het weekend gelijk kon verwachten. Uiteindelijk 8 dagen later heb ik de jas binnen gekregen…

W

William Meijwaard

09-07-2022

0forum

Een addidas dames joggingbroek.

Pluspunt kreeg snel een mailtje dat ze de broek geleverd hadden. Alleen beetje vreemd als ik thuis zit en er niemand aan mijn deur is geweest. Dan gelijk gemailt dat ik niets ontvangen heb. Na twee keer mailen toch een reactie. Uit onderzoek was gebleken dat post nl het had bezorgd dus of ik even de bijlage voor hun wilde invullen met handtekening om het dan voor de rechter te kunnen leggen. Moet niet gekker worden als het bestelde artikel niet geleverd is. Ik iets moet ondertekenen en ik verder niet eens weet waar de bezorger het dan wel afgeven heeft. Heb mij nog nooit zo beledigd hoeven voelen. Niet vragen wil u misschien dat wij dit opnieuw sturen? Niets ....zal hier nooit meer iets bestellen.

M

Michelle La Rondelle

11-01-2022

1forum

Ck tas

Ik heb een tas op 22 december besteld en nog niet ontvangen, bij de bestelling hebben ze beloofd om binnen 6 dagen in te leveren en dit is helaas niet het geval. Contact opgenomen met klantenservice en ze kunnen niet zeggen wanneer wordt de tas verstuurd. Heel slecht service, ik raad deze webshop af

S

Samar

04-01-2022

0forum

Vest

Op 1 december een duur vest besteld bij Peek & Cloppenburg. Na een maand nog steeds niets ontvangen. De klantenservice reageert niet op email. Bij bellen wordt de haak er gewoon opgegooid. Nog nooit zo’n slechte service meegemaakt. Nooit iets bestellen.

E

Erik

31-12-2021

0forum

Niet bestellen hier, bedrijf licht op.

Niet bestellen hier, bizar. Inmiddels dit. review ook op Trustpilot geschreven. Het gaat niet goed met dit bedrijf waarschijnlijk. Ik dacht eerst dat het alleen bij mij voorkwam, wellicht een fout, maar nee nee, ik zie dat anderen ook hetzelfde ervaring hebben. Het volgende. Ik had enkele kleding besteld, waaronder een jas en trui en nog andere kleding. De jas en trui heb ik teruggestuurd, Peek heeft alleen de jas terug geretourneerd, maar de andere kleding heb ik nooit het bedrag terug van ontvangen. Ik moet nog 159,99 euro van Peek Cloppenburg ontvangen. Ik heb een mail gestuurd, maar ze lijken de mail geheel te negeren en geven aan dat ze de jas hebben terug gestuurd het bedrag. Dat begrijp ik, maar hoe zit het met de andere kledingstukken. Dat bedrag niet ontvangen. Inmiddels 4x gebeld, na elke keer 5 a 8 min in wacht te staan hangen ze op. Telkens weer. Ik ga mijn creditcard provider maar inlichten hierover en zal van de week ook uitgebreid een aangifte doen met alle gegevens omtrent dit bedrijf.

N

Niz

30-12-2021

0forum

Wellensteyn Jack STARDUST / Starstream STAD-565

Jas gekocht van het merk Wellensteyn. Jas en merk is top, en mega goed. Mijn oude jas, kon ik nog steeds bestellen, en heb dit ook gedaan. Levering was goed, en binnen 4 dagen binnen. De statuslevering op je account, wordt niet goed weer gegeven, en ik hoop dat ze die beter maken.

P

Paul van Rijn

10-12-2021

0forum

Jurk met bolero

Overzicht Reviews Over Peek & Cloppenburg Peek & Cloppenburg Reviews 200 • Slecht TrustScore 2 uit 5 2,0 In de categorie Winkelen en mode peek-cloppe nburg.nl Niet geclaimd Heeft nog geen aanvullende bedrijfsgegevens geverifieerd Controleer de transparantie van dit bedrijf Reviews 200 Uitstekend 12% Goed 8% Gemiddeld 5% Slecht 7% Zeer slecht 68% Filter op: Zoek in reviews Marianne Maat-de Lange 1 review Beoordeeld met 1 van de 5 sterren 3 minuten geleden Verdwenen retour Mijn trouwjurk gevonden bij p en c. In Amsterdam een bijpassende satijnen bolero gekocht. De jurk was nergens behalve via de website te bestellen. Goed geholpen door een vriendelijke vrouw. Het jasje betaald en meegenomen, de jurk zou thuis gestuurd worden. Helaas, het stond me niet, zo wou ik niet trouwen dus alles in 1 pakket retour gezonden, dus de jurk inclusief het jasje. Briefje er bij in gedaan, klaar. Binnen enkele weken het geld retour van mijn jurk maar helaas, geen teken van de bolero. Al vanaf juni verwikkeld in een frustrerend mail gesprek dat ik nog enkele dagen geduld moet hebben. Nu, december, nog geen steek verder. Opnieuw gemaild en opnieuw houden ze me aan het lijntje dat de betreffende afdeling nog moet antwoorden...kom op..het is verdwenen en ik kan fluiten naar mijn geld. Maar niet zonder de consument te laten weten wat er gebeurd daar achter de schermen. Wat een boevenbende.

M

Marianne

08-12-2021

0forum

Geen aankoop, wel aanmaning

Ik heb nooit iets besteld gehad, nooit iets ontvangen ook maar krijg wel een aanmaning. Klantenservice helpt niet.

J

John

23-11-2021

0forum

Tassen

Tas besteld, direct betaald order geannuleerd door peek en cloppenburg inmiddels 2 weken terug nog geen terugstorten van de betaling. Andere tas besteld via winkel bij de webshop, niet ontvangen, klacht ingediend, inmiddels 1,5 week verder en niets opgeschoten, en geen oplossing!

J

Janet

19-11-2021

0forum