Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Ben je op zoek naar duurzame producten voor de hond? Dan is Pawness Dog Essentials wellicht interessant voor jou. Bekijk via NederlandReview wat er over Pawness bekend is. Alle reviews die je leest zijn objectief geschreven.
Via Pawness Dog Essentials kunnen hond benodigdheden besteld worden. De producten zijn in te delen in de categorieën wandelen, voor thuis en vachtverzorging. Door hond BO is het idee voor PAWNESS geboren. BO leefde in Portugal op straat, nadat hij was achtergelaten door zijn baas. Personen van Homelessdogs vonden hem en zorgde er uiteindelijk voor dat de viervoeter naar Nederland kwam. Denise Crombag werd het nieuwe baasje. In haar zoektocht naar hondenproducten kwam ze tot de conclusie dat er maar weinig aanbod was aan duurzame producten. Het was de voornaamste reden om Pawness op te richten.
Wil jij een bestelling doen bij Pawness? Dit is binnen enkele stappen al te realiseren. Er kan besteld worden als gast of geregistreerde gebruiker. Als je kiest voor registratie krijg je een eigen klantaccount. Dit kan een aantal voordelen met zich meebrengen. Zo hoef je bij een nieuwe bestelling niet opnieuw het leveringsadres in te voeren (tenzij er op een ander adres geleverd moet worden). Je hebt ook eenvoudig online inzage in de bestelhistorie. Je zal als eerste op de hoogte zijn van acties en aanbiedingen. Betalingen kunnen op meerdere manieren gedaan worden. Alle opties staan op de website en worden getoond tijdens het bestelproces.
Bij een minimale bestelwaarde van € 75,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onder dat bedrag zijn de kosten voor verzending € 5,-. Alle orders worden binnen een dag verstuurd. De betaling moet dan wel binnen zijn. Leveringen vinden doorgaans binnen een werkdag plaats, tenzij er in het weekend besteld is. Bezorgingen worden in Nederland gedaan door PostNL. Er kan gekozen worden uit diverse bezorgopties. In andere landen worden de bezorgingen gedaan door DHL. Op het moment dat de zending onderweg is zal je een track & trace code ontvangen. Hiermee kun je online volgen waar jouw pakket zich op welk moment bevindt.
Het is mogelijk om iets te ruilen of te retourneren. De termijn om dit te kunnen doen is vastgesteld op 14 dagen. Deze bedenk fase gaat van start op het moment dat je je bestelling fysiek hebt ontvangen. Je moet dan een verzoek indienen via customerservice@shop-pawness.com. Het is van belang om je bestelnummer door te geven en wat je wilt ruilen of retour sturen. Na het aanmelden heb je 2 weken de tijd om iets daadwerkelijk terug te sturen. Om een terugbetaling of nieuw product te krijgen, zal er wel aan de retourwaarden voldaan moeten worden. Zo mag een item niet gebruikt zijn. Als er gebruikssporen worden geconstateerd dan zal er geen vergoeding plaatsvinden. Zorg dat de producten in originele en onbeschadigde verpakking teruggestuurd worden.
Het kan voorkomen dat dingen niet naar verwachting gaan. Soms wil je dan een klacht indienen. Dit behoort bij dit bedrijf tot de mogelijkheden. Het verzoek is om klachten in eerste instantie per e-mail kenbaar te maken. Je kan dan een mail sturen naar customerservice@shop-pawness.com. Uiteindelijk zullen ze dan proberen om een passende oplossing te vinden. Het kan gebeuren dat er iets wordt voorgesteld waar je je niet in kunt vinden. Er ontstaat dan een geschil welke vatbaar is voor de geschillenregeling. Geschillen kunnen ingediend worden bij de Stichting Webwinkelkeur. Sinds een aantal jaar kunnen klachten ook gedeponeerd worden bij het ODR-platform van de Europese Commissie.
Ben jij al klant bij Pawness Dog Essentials? Oftewel heb jij hier al een bestelling gedaan? Dan zijn we enorm benieuwd naar jouw ervaringen. Ben je te spreken over de prijzen en kwaliteit? Wat vond je van het bestel- en leveringsproces? We waarderen het als je je visie deelt via een review op deze pagina.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!