Alle reviews
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
Bestellen
Service
Prijs
Levering
100% Zou hier weer kopen
Zoek jij een organisatie waar het mogelijk is om pasjeshouders te kopen? Pasjeshouder.nl is een dergelijk bedrijf. Lees via NederlandReview welke klantervaringen er zijn bij Pasjeshouder.nl.
Pasjeshouder.nl is een bedrijf waar je stevige pasjeshouders kunt kopen. Het bedrijf stelt dat het hier ook nog eens om leuke pasjeshouders gaat. Daarnaast wordt er aangegeven dat het hier op de grootste collectie van pashouders gaat die we in Nederland hebben. Daardoor stelt het bedrijf voor mensen altijd wel aanbod te hebben.
De klantenservice van pasjeshouder.nl is op werkdagen bereikbaar vanaf 09.00 uur 's ochtends. Er wordt niet aangegeven tot hoe laat deze open is. Mocht je een vraag willen stellen dan kan dit via een chatfunctie op de website. Het is ook mogelijk om een e-mail te sturen. Het e-mail adres is info@pasjeshouder.nl. Er kan eveneens telefonisch contact opgenomen worden. Het telefoonnummer staat vermeld op de website van Pasjeshouder.nl. Het adres van Pasjeshouder.nl is Boterbloem 4, 7463 EH in Rijssen. Het is wel belangrijk om te weten dat dit geen retouradres en geen bezoekadres is.
Er gelden bij het bedrijf verschillende regels met betrekking tot de verzendkosten. In Nederland is het zo dat de verzendkosten vanaf € 25,- gratis zijn. Binnen Nederland zijn de verzendkosten € 2,95 als de bestelling niet boven de € 25,00 uitkomt. Het grootste aantal pasjeshouders van dit bedrijf passen door de brievenbus. Dat is de reden voor het bedrijf om de pasjeshouders via post te versturen. De pasjeshouders worden in kleine pakketjes verstuurd en door PostNL door de brievenbus gestopt. Bijkomend voordeel is dus dat je niet thuis dient te zijn op het moment van bezorgen.
De goederen die zijn aangeschaft bij Pasjeshouder.nl kunnen binnen een termijn van 90 dagen geretourneerd worden. Deze 90 dagen gaan in op het moment van aankoop. Je hoeft bij dit bedrijf geen opgave van reden te vermelden als je je aankoop binnen de 90 dagen terug stuurt. Kopers krijgen hun volledige aankoopbedrag teruggestort. De kosten voor het terug sturen zijn wel voor rekening van de klant. Mocht het zo zijn dat je de producten in het kader van 'herroepingsrecht' terug stuurt, dan moet het pakket wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo hoort het product in goede staat en met goede verpakking terug gestuurd moeten worden.
Mocht het zo zijn dat je een klacht hebt dan raad het bedrijf aan dit eerst via e-mail kenbaar te maken. Mocht dit een probleem zijn en niet tot een oplossing leiden, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling. Dit kun je doen via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 febrauri 2016 is het voor kopers in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform zie je via de volgende link. http://ec.europa.eu/odr. Mocht het zo zijn dat je klacht niet ergens anders in behandeling is dan staat het kopers vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ben je klant bij Pasjeshouder.nl? We zijn reuze benieuwd naar jouw klantervaringen bij dit bedrijf. Wat heb jij precies bij Pasjeshouder.nl gekocht? Ben je tevreden over de service bij Pasjeshouder.nl? Ga je in de toekomst vaker iets kopen bij Pasjeshouder.nl? We stellen het zeer op prijs als jij via NederlandReview je mening geeft over dit bedrijf. Mede door jouw inbreng blijft NederlandReview het grootste en meest objectieve en onafhankelijke bedrijf van Nederland.
Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel Nederland zelf welke winkels slecht en goed zijn!